تفریحی - ورزشی - خبری - سیاسی - اقتصادی - اجتماعی

۳۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

فال روزانه یکشنبه 1 مهر 97

fal yek shanbe 1 mehr 97

فال متولدین ماه فروردین

امروز روابط دوستانه شما صمیمی‌تر می‌شود، برای اینکه خورشید هشتمین خانه تان که خانه دوستی و صمیمیت است را ملاقات می‌کند. شما دوست دارید از نظر جسمانی و حسی، در موقعیتی قرار بگیرید که بتوانید احساسات عمیق خود را ابراز کنید. اجتناب کردن از ابراز احساسات اگرچه راحتی و آسایش‌تان را به همراه دارد، اما در طولانی مدت استراتژی خوبی نخواهد بود.

فال متولدین ماه اردیبهشت

امروز لزومی ‌ندارد که وقت زیادی را صرف برنامه‌ریزی کنید، چرا که دوستان‌تان حتی در آخرین لحظه جزئیات لازم را به شما خواهند گفت. هم اکنون شما باید چیزهای مهمی ‌راجع به روابط دوستانه‌تان بفهمید و تنها کاری که باید بکنید این است که بفهمید اطرافیان‌تان چگونه عشقشان را به شما ابراز می‌کنند.

فال متولدین ماه خرداد

باوجود اینکه امروز به فکر تفریح و خوشگذرانی هستید، ولی فعلاً وقت کار کردن است. شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و به راحتی نمی‌توانید همه آنها را تمام کنید. اما سعی نکنید کارها را یک دفعه و با هم انجام دهید. جدی باشید، زمان کافی صرف کنید و هر کاری را با دقت انجام دهید تا مجبور نشوید آن را دوباره انجام دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

متن کامل زیارت عاشورا همراه با ترجمه

زیارت عاشورا همراه با ترجمه

حضرت امام صادق(ع) فرموده:هرکس بوسیله خواندن زیارت عاشورا، جدم حسین(ع) را زیارت کند (چه از راه دور یا نزدیک) به خدا قسم خداوند هر حاجت مادی و معنوی داشته باشد به او می دهد.زیارت عاشورا

زیارت عاشورا

 شرح زیارت عاشورا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

نقشه جدید و کامل خطوط 1 تا 7 مترو تهران

نقشه خطوط 7 گانه متروی تهران

متروی تهران به مجموعهٔ قطارهای شهری تهران و همچنین «شرکت راه آهن شهری تهران و حومه» گفته می شود. این قطارها در پنج خط اصلی در حال تردد هستند وبه گفته مسئولین بخش هایی از خطوط 6 و 7 مترو تا پایان امسال به بهره برداری می رسند.مترو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

نرخ سود چند بانک 23 درصد شد

افزایش چراغ خاموش نرخ سود بانکی در برخی از بانک های خصوصی، هرچند موضوع جدیدی نیست ولی تکرار آن آنهم در شرایطی که بانک مرکزی با جدیت اعلام کرده هیچ اجازه ای به بانک ها برای افزایش نرخ سود نداده است، از اهمیت برخودار می شود.

تعدادی از بانک های خصوصی که نامشان هم برای بانک مرکزی و هم برای مردم آشناست، در روزهای اخیر بار دیگر نرخ سود سپرده های خود را افزایش داده اند و به مشتریان اعلام کرده اند که با سپرده گذاری در این بانک سود 23 درصدی دریافت می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

متن زیبا به مناسبت بازگشایی مدارس مهر ماه 97

با فرا رسیدن ایام بازگشایی مدارس حال و هوای مهر ماه و درس و مدرسه به مشام میرسد حسی که فقط یک دانش آموز مدرسه ای آن را به خوبی درک و حس می کند،به مناسبت فرا رسیدن بازگشایی مدارس گلچینی از متن های زیبا در این باره در اختیارتان قرار داده ایم.بازگشایی مدارس

بازگشایی مدارس

بازگشایی مدارس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

لحظه مطلع شدن روحانی از حمله تروریستی اهواز +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دقایقی پیش در حادثه تروریستی در شهر اهواز چند عنصر مسلح، مراسم  رژه نیروهای مسلح را برهم زدند. بر اساس شواهد، تروریست‌ها با پوشش لباس نیروهای مسلح از پارک پشت جایگاه به رژه نیروهای مسلح در اهواز تیراندازی کرده اند. تصویر زیرحکایت از زمانی دارد که  رئیس جمهور  از این اتفاق مطلع شده است.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌شود، نفر سوم از سمت چپ در حال مکالمه تلفنی است و توجه و نگاه رئیس جمهور و سایر افراد حاضر در جایگاه به سمت اوست.

گفتنی است؛ هنگام وقوع حادثه تروریستی اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس در جوار حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، مشغول سخنرانی بود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

چرا نمایشگاه مطبوعات امسال 97 برگزار نمی شود؟

کمتر از دو ماه مانده به موعد همیشگی برپایی نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها (آبان ماه هر سال) خبرها از قطعی شدن عدم برگزاری این نمایشگاه سراسری در سال جاری حکایت دارد.

این در حالی است که همه ساله در این ایام، آئین‌نامه‌های مربوط به نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، منتشر و پیش ثبت‌نام متقاضیان برای حضور در آن آغاز می‌شد. اما اطلاعات حاکی از آن است که برگزاری این نمایشگاه در سال جاری منتفی شده است.

«سیدمحمدرضا دربندی» مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی صبح امروز شنبه ۳۱ شهریور  از اعلام جزئیات تصمیم معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد درباره نمایشگاه امسال در هفته جاری خبر داد. وی البته از بیان جزئیات بیشتر در این باره خودداری کرد.

«محمد سلطانی‌فر» معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد چندی پیش گفته بود: «به دلیل فشارهای اقتصادی که روی مطبوعات مخصوصاً در شهرستان‌ها وجود دارد، یکی از گزینه‌ها درباره نمایشگاه امسال مطبوعات، برگزار نشدن آن است».

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

«شین لیم» شعبده باز و برنده مسابقات گات تلنت ۲۰۱۸ کیست؟+عکس و بیوگرافی

مسابقات بزرگ استعداد یابی آمریکا(آمریکاز گات تلنت) در سال ۲۰۱۸ به پایان رسید و در نهایت «شین لیم» موفق شد با برده شدن در مرحله پایانی به جایزه بازرگ این رقابت ها برسد.

شین لیم ۲۶ ساله در ۲۵ سپتامبر سال 1۹۹۱ به دنیا آمده است. او در کانادا و از والدینی سنگاپوری متولد شده است و در حال حاضر تابعیت کانادا و آمریکا دارد. اصالت شین لیم چینی است.

شین وقتی پدرش تحصیلات خود را در کانادا دنبال می کرد، در این کشور متولد شد. بعد از تحصیلات پدر او همراه با والدینش در کودکی به سنگاپور رفت و سپس در سن ۱۱ سالگی به کانادا بازگشت. شین تحصیلاتش را در زمینه موسیقی انجام داده و نوازنده سازهای ویولن و پیانو است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

دانلود عکس پروفایل و عکس نوشت مخصوص حادثه تروریستی در اهواز+تلگرام و اینستاگرام

حادثه تروریستی در اهواز باعث ناراحتی بسیاری از ایرانیان شد. در این حادثه تروریستی که به دست عناصر گروهک «الاحواز» در رژه نیروهای مسلح رقم خورد، شمار زیادی از هم وطنان ما شهید و مجروح شدند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

بیوگرافی کانر مک گرگور؛ رزمی کار MMA+عکس

کانر مک گرگور متولد ۱۴ ژوئیه ۱۹۸۸ در دوبلین ایرلند است. او هنرمند رزمی درجه اول در بخش ورزشکار پر وزن مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی یو اف سی است. وی تنها مبارزی در یو اف سی می‌باشد که قهرمانی دو وزن را هم‌زمان دارد. کاری که پیش از این هم در Cage Warriors در سال ۲۰۱۲ انجام داده بود و قهرمان هم‌زمان در دو وزن شده در سازمان کیج واریور.

او همچنین رکورد سریع تمام کردن مبارزه به اصطلاح فینیش را در مبارزات بر سر کمربند قهرمانی یو اف سی را دارد. وی توانست در UFC 194 سال ۲۰۱۵ حریف بزرگ خود آلدو را در ۱۳ ثانیه شکست بدهد و به قهرمانی جهان دست یابد.

او در سال ۲۰۱۵ حمایت خود را از نظر رنگ پوست، جنسیت و… نسبت به کشور خود ابراز کرد و گفت ما همه انسانیم با حق مساوی.

کانر یک مبارز دست چپ و هجومی است و استاد مبارزه‌های روانی قبل از مبارزه فیزیکی که می‌گوید از محمد علی کلی بسیار الهام می‌گرفته‌است. سال ۲۰۱۶ در بازی ویدئویی Call of Duty: Infinite Warfare یک نقش به او اختصاص داده شد.

مک گرگور در سال ۲۰۱۷ از سوی مجلهٔ تایمز به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار جهان انتخاب شد. کانر در حالی به یو اف سی وارد شد که دارندهٔ قهرمانی دو وزن هم‌زمان در Cage Warriors بود و ۸ بازی آخر خودش رو پشت سر هم برده بود و همه منتظر این بودند عملکرد او را این بار در یو اف سی ببینند.

اولین بازی او با Marcus Brimage در آوریل ۲۰۱۳ قرار داده شد و کانر او را با عملکردی دیدنی در یک دقیقه و هفت ثانیه ناک اوت کرد و اولین مسابقه خود در یو اف سی را در راند اول برد و همچنین جایزهٔ ناک اوت شب را از یو اف سی را دریافت کرد.

خوزه آلدو مبارز شناخته شده و صاحب کمربند وزن خود بعد از کلی بحث و جدل با کانر در (یو اف سی ۱۹۴) وارد مبارزه شدند که کانر الدو رو در ۱۳ ثانیه ناک اوت کرد و وی رو تحقیر کرد و الدو پس از ۱۰ سال پیروزی پی در پی سرانجام شکست خورد.

بعد از کلی جنجال و دعوا بالاخره مبارزه‌ای بین کانر و دیاز ترتیب داده شده (یو اف سی ۱۹۶). در مبارزه بعد بازی خوب کانر، در آخر دیاز کانر رو با خفه کردن تسلیم کرد ولی بعد از این مسابقه طولی نکشید که با پا فشاری کانر دوباره مسابقه‌ای بین ان دو مبارز طراحی شد (یو اف سی ۲۰۲)که کانر با رای متحد داوران موفق شد مبارزه را پیروز شود.

بعد از قهرمانی‌های متوالی کانر، ادی خواستار مسابقه‌ای بین وی و کانر شد تا برای قهرمانی مبارزه کنند. سرانجام در (یو اف سی ۲۰۵) کانر در راند دوم ادی را ناک اوت کرد و کمربند دوم خود رو دریافت کرد. او بعد مرگ محمد گفت «تاکنون کسی به عظمت او ندیده بودم»

مسابقه با قوانین بوکس برگزار شد که موجب باختش با ناک اوت فنی در راند دهم مبارزه شد.

مک گرگور قهرمان یو اف سی قبل از مسابقه از سوی منتقدانش بازنده این مسابقه در نظر گرفته شده بود اما این بوکسور ایرلندی منتقدانش را شگفت زده کرد و توانست مسابقه را به راند دهم بکشاند. فلوید می‌ودر (Floyd Mayweather) بوکسور آمریکایی در پنجاهمین پیروزی اش موفق شد کانر مک گرگور(Conor McGregor) اسطوره «یو اف سی» را در راند دهم شکست دهد و جایگاه خودش را به عنوان یکی از اسطوره‌های جاودان بوکس تثبت کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت