تفریحی - ورزشی - خبری - سیاسی - اقتصادی - اجتماعی

۶۰۰ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

رشد ۷۴ درصدی قیمت‌ها در بازار مسکن

ایسنا نوشت: بازار مسکن در آستانه‌ی تغییر وزیر این حوزه، تحت تاثیر نوسانات ارزی و اثرات اقتصاد کلان ۷۴ درصد رشد قیمت یافته است.

طی یک سال منتهی به شهریورماه امسال قیمت مسکن شهر تهران ۷۴ درصد رشد داشته است. این آمار احتمالا در مهرماه افزایش بیشتری را نشان خواهد داد. این بیشترین میزان رشد قیمت طی پنج سال اخیر بوده است. این اتفاق در شرایطی رخ داده که در سمت تقاضای واقعی خرید مسکن، اتفاق قابل توجهی رخ نداده و هم‌اکنون میزان اثرگذاری سقف تسهیلات ۱۶۰ میلیون تومانی زوجین از ۵۰ درصد سال گذشته به ۲۶ درصد رسیده است. شرایط جدید نشان می‌دهد که آینده این بازار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

وزارت راه و شهرسازی به مدیریت عباس آخوندی طی پنج سال اخیر که او در این مسند حضور داشت با توجه به قرار داشتن در رکود، ثبات قیمت را تجربه کرد. اما همه چیز از آذرماه ۱۳۹6 تغییر کرد. به دنبال رشد یکباره قیمت ارز و طلا، مسکن نیز که بازاری دیرپذیر محسوب می‌شود با رشد قیمت مواجه شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

جوابیه دولت به کیهان: دچار خودتحریمی نشویم

پایگاه اطلاع رسانی دولت: درپی انتشار مطلبی تخریبی در روزنامه کیهان به بهانه نقد اظهارات دکتر واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در ارتباط با دفتر اتحادیه اروپا در تهران، دبیرخانه شورای اطلاع رسانی جوابیه ای را برای این روزنامه ارسال کرد که این روزنامه از انتشار آن خودداری کرد.

 در جوابیه ای که کیهان از انتشار آن خودداری کرده آمده است: نشست اخیر سفرای کشورهای اروپایی با کمیسیون امنیت ملی مجلس، پیشنهاد تاسیس دفتر اتحادیه اروپا را به همراه داشت، این پیشنهاد از سوی سفیر اتریش مطرح شد که کشورش ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا را بر عهده دارد.

جوابیه دولت به کیهان: نباید دچار خودتحریمی شویم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

حقوق ۳۷ میلیونی معاون وزیر نفت تائید شد


شرکت ملی نفت با تایید فیش حقوقی ۳۷ میلیون تومانی علی کاردر، معاون وزیر نفت، اعلام کرد که سقف حقوق درباره وی رعایت شده و اضافه دریافتی او مربوط به معوقات بوده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

فال روزانه سه شنبه ۱ آبان ۹۷

فال متولدین ماه فروردین

شما امروز خیلی ایده آل فکر می کنید و این چیز بدی نیست. حداقل فعالیت‌هایتان بر پایه ساختن جهانی بهتر شکل می گیرد. فقط مطمئن باشید آرزوهایی که دنبال می کنید قابل اجرا و کاربردی باشند.

فال متولدین ماه اردیبهشت

امروز شما با کارهای زیادی مواجه هستید و کار سخت شما ممکن است مقداری خسته کننده باشد. به هر حال طفره رفتن از آنها موجب می‌شود که هیچ کاری انجام نشود، و شما تا زمانیکه وظایف تان را کاملا انجام ندهید نتوانید از تعطیلات آخر هفته خود لذت ببرید.خوشبختانه،‌برداشتن گامی‌استوار که تمام طول روز بتوانید آن را ادامه دهید برایتان بسیار مناسب تر از گرفتن یک جایزه جالب توجه است.

فال متولدین ماه خرداد

ممکن است امروز وظایف خانوادگی به شکل غیر قابل انتظاری پیش بیایند، شاید شما اشتباها فکر می‌کردید که مسایل قدیمی ‌همه تمام شده‌اند، اما می‌بینید که خرده کارهای زیاد دیگری هستند که انتظار شما را میکشند. یک مقدار تمرکز عمیق می‌تواند واقعا احساس آزادی بیش از آنچه که انتظار دارید به شما ببخشد، پس هر کاری را که فکر می‌کنید سرانجامی ‌برای شما نخواهد داشت قبل از اینکه شروع به انجامش کنید خاتمه دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

پوکی استخوان و هر آنچه باید در موردش بدانید


 پوکی استخوان یک مشکل رایج به ویژه در بین خانم هاست که عدم توجه به آن پیامدهای زیادی در پی دارد، در این مطلب به طور کامل در مورد پوکی استخوان صحبت می شود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

عکس دختر عشایر ایرانی در اینستاگرام نشنال جئوگرافیک


عکس دختر عشایر ایرانی در اینستاگرام نشنال جئوگرافیک منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

پیش بینی وضعیت هوای تهران و ایران سه شنبه ۱ آبان ۹۷

بارش باران در نقاط مختلف کشور/ ورود سامانه بارشی جدید از شمال غرب

بارش باران شدید در شهرکرد

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز (۳۰ مهرماه) بارش در جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، برخی مناطق خوزستان، بوشهر و ایلام شدید است، گفت: از روز چهارشنبه(۲ آبان ماه) سامانه بارشی جدیدی شمال غرب کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث بارش و کاهش دما دراین نواحی می‌شود.

احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا، افزود: با توجه به فعالیت سامانه بارشی، امروز (۳۰ مهرماه) در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور بارش باران به شکل رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. این وضعیت فردا (اول آبان ماه) در جنوب غرب و قسمت‌هایی از غرب کشور ادامه خواهد داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

عکس های پر فروش ترین فیلم روی پرده Venom


فیلم Venom «ونوم» پرفروش ترین فیلم روی پرده هالیوود با بازی تام هاردی و میشل ویلیامز در حال اکران است. عکس هایی از این فیلم پرفروش را در زیر می بینید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

انتشار تصاویر جدید از ورود خاشقجی به کنسولگری


شبکه تلویزیونی «تی.آر.تی» ترکیه بامداد امروز تصاویر جدیدی از ورود «جمال خاشقجی» به کنسولگری عربستان سعودی در استانبول منتشر کرد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

قیمت خودرو امروز سه شنبه ۱ آبان ۹۷


دنیای اقتصاد جدول زیر را منتشر کرده است. مقایسه این جدول با ایام گذشته نشان می دهد در قیمت خودروهای خارجی تفاوت محسوسی به وجود نیامده اما در برخی تولیدات داخلی شاهد کاهش قیمت هستیم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت