تفریحی - ورزشی - خبری - سیاسی - اقتصادی - اجتماعی

۵۶۰ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

فال روزانه دوشنبه ۱۲ آذر ۹۷


فـال روزانـه - Daily Omen

تردیدی که نسبت به توانایی های خود پیدا کرده اید، هر چند موقت است، اما باعث شده در شروع یک پروژه و یا پذیرفتن کاری که در حالت عادی آن را به اشاره ای می پذیرفته اید درنگ کنید. شاید این کارها شامل کمک کردن به یک نفر و یا انجام کاری باشد که مدت ها دلتان می خواسته آن را امتحان کنید. هرگز نباید ایمانتان را به خودتان از دست بدهید، اما اگر هم دچار چنین حالتی شدید به خودتان یادآوری کنید که حتی اگر توانایی های لازم را هم نداشته باشید، با تلاش و سخت کوشی از پس انجام هر کاری برخواهید آمد. خوشبختانه شما از کار کردن هراسی ندارید و این می تواند برگ برنده ی شما باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز صحبت کردن با یکی ا زدوستان یا عزیزانتان که دور از شما زندگی می کند شما را هم خوشحال خواهد کرد و هم ناراحت. شما به این که چقدر دلتان برای او تنگ شده است فکر خواهید کرد و این افکار ذهن شما را درگیر مسیر زندگی خودتان خواهند کرد و شاید به این فکر بیفتید که مسیری که برای خودتان در پیش گرفته اید مسیر چندان درستی نیست و بخواهید گزینه های دیگری که دارید را نیز مورد بررسی قرار دهید. اگر خواستید در این مورد تصمیمی جدی بگیرید بهتر است زیاد عجله به خرج ندهید و پیش از هر کاری تمام جزئیات را به دقت در نظر گرفته و تصمیم گیری نهایی را به روز دیگری موکول کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شما غرق در دنیای خیالات و افکار خود هستید و دلتان نمی خواهد کسی خلوتتان را به هم بریزد و رشته افکارتان را پاره کند. شاید به موضوعات پیش پا افتاده مانند راه هایی برای افزایش درآمد خود فکر کنید و شاید هم ذهنتان درگیر مسائل مهمتر و پیچیده تری مانند معنای زندگی باشد. در چنین روزی بهترین کاری که از دستتان برمی آید این است که در صورت امکان در خانه بمانید و تماستان را با دنیای بیرون به حداقل میزان ممکن برسانید. هر وقت هم که فکر کردنتان به پایان رسید سعی کنید باقی مانده ی وقتتان را به مطالعه و کسب اطلاعات در مورد موضوعات مورد علاقه تان بگذرانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

کامبک نصف پرسپولیس در فیفادی

خبرگزاری میزان: تیم‌های پرسپولیس و پیکان در چارچوب دیدار معوقه هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشورمان از ساعت 16:15 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود پرسپولیس تمام شد. با ثبت این نتیجه پرسپولیس 20 امتیازی شد و در کورس قهرمانی باقی ماند و پیکان هم 16 امتیازی باقی ماند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

هواشناسی روز سه شنبه ۲۹ آبان ۹۷

باران پاییزی

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امشب سامانه بارشی جدید از جنوب و جنوب غرب وارد ایران می‌شود، روند فعالیت سامانه بارشی را طی روزهای آینده پیش‌بینی و تشریح کرد.

احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز (۲۸ آبان) درسواحل دریای خزر بویژه در استان گلستان همچنین در استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر، در برخی ساعات بارش باران و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

فال روزانه یکشنبه ۱۱ آذر ۹۷


فـال روزانـه - Daily Omen

گاهی روابط شما شبیه به آهنربا می شوند و وقتی می خواهید به طرف مقابلتان نزدیک شوید او از شما فرار می کند و وقتی از او فاصله می گیرید به سمت شما می دود و می خواهد در زندگیتان باشد. طبیعت انسان بسیار پیچیده و گاهی تقریبا غیر قابل درک است. در حال حاضر شما به احتمال زیاد سعی دارید از طرف مقابلتان فاصله بگیرید. این می تواند فرصت بسیار خوبی برای شما باشد تا ببینید کدام یک از جنبه های وجودتان این اثر آهنربایی را ایجاد می کنند. یک تماس غیر منتظره از جانب شخصی که اصلا انتظار ندارید خبرهای خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت، پس حواستان به تلفن همراهتان باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما دارید وارد دوره ای همراه با شک و تردید می شوید، به ویژه زمانی که پای روابط عاطفی تان در میان باشد. شما دوست دارید روابط و احساساتتان واضح و مشخص باشند و هیچ نقطه ی مبهمی در آنها وجود نداشته باشد. در چند روز آینده فکر کردن به رابطه ی عاطفیتان وقت زیادی از شما خواهد گرفت. اینکه آیا شخص درستی را انتخاب کرده اید؟ آیا احساسات او واقعی هستند؟ آیا بدون او هم می توانید زندگی کنید؟ دو ماه آینده جواب تمام این سوال ها را برای شما مشخص خواهد کرد. این نکته ی مهم را فراموش نکنید که هیچ کس کامل و بدون ایراد نیست، مثل خودتان که کامل و بی عیب و نقص نیستید!

فـال روزانـه - Daily Omen

شما در تمام یک ماه گذشته در برقراری ارتباط با آنهایی که از همه به شما نزدیک تر هستند هم با مشکل دچار بوده اید. این شرایط چیزی نیست که باعث نگرانی شود، اما با این حال ممکن است تعادل زندگی شما را بهم بریزد. امروز می تواند بهترین فرصت ممکن برای حل تنش ها و مشکلات موجود بین شما و عزیزانتان باشد. از اینکه احساسات خود را با آنها در میان بگذارید هراسی نداشته باشید. صداقت همیشه بهترین سیاست است، آنها را هم تشویق کنید که با شما صادق باشند. شاید قصد رفتن به جایی را داشته باشید و به خاطر ترافیک دیر به محل مورد نظرتان برسید، به اعصاب خود مسلط باشید، چیز زیادی را از دست نخواهید داد!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

فال روزانه شنبه ۱۰ آذر ۹۷


فـال روزانـه - Daily Omen

امروز نیاز شدیدی به اینکه یک نفر آرامتان کند و خیالتان را از بابت چیزی که باعث نگرانیتان شده است راحت کند، احساس می کنید. شاید در این شرایط هیچ چیزی به اندازه ی شانه ای برای گریه کردن، یا یک نفر که برایتان غذای گرمی درست کند و پای حرف هایتان بنشیند برایتان هم نباشد. اگردر چنین شرایطی قرار گرفته اید چرا به دوست صمیمی خود زنگ نمی زنید و از او نمی خواهید که به دیدنتان بیاید. درست است که همه این روزها گرفتاری های خودشان را دارند، اما خوب دوستی به درد همین روزها می خورد دیگر! تا کی می خواهید نقش آدم قوی و مستقلی را بازی کنید که به هیچ کس احتیاج ندارد؟!

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شما احساس می کنید که به یک چیزی به شدت نیاز دارید، اما خودتان دقیقا نمی دانید به دنبال چه هستید. یک نفر از نزدیکانتان سعی دارد به شما در حل این معما کمک کند، ولی حتی با وجود کمک های صمیمانه او هم پیدا کردن قطعه ی گم شده ی این پازل غیر ممکن به نظر می رسد. این وضعیت ممکن است باعث احساس سرگشتگی و حتی عصبانیت شما شود. از اینکه مشکلتان را به زبان بیاورید خجالت نکشید، مطمئنا با این کار شانس بیشتری برای حل آن خواهید داشت. اگر عشقتان تماس هایتان را جواب نداد به دنبال راهی دیگر برای برقراری با او باشیدف ممکن است مشکلی جدی برایش پیش آمده باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما سعی دارید تمام مشکلات را با صحبت کردن و پیدا کردن راه حل های منطقی حل کنید، با این حال امروز به نفعتان است کمی احتیاط کنید و به جای راه حل های عاقلانه کمی هم به احساسات خود فکر کنید. شما یک لحظه احساس می کنید که پر از شور و نشاط هستید و می خواهید هر چه سریعتر به هدف خود دست پیدا کنید، اما یک لحظه بعد و به محض آنکه دست به کار می شوید احساس نا امنی و خطر می کنید. شاید این احساسات ضد و نقیض نشان دهنده ی آن باشند که فعلا باید دست نگه دارید و تلاش در راه رسیدن به اهدافتان را به روز بهتری موکول کنید. امروز سعی کنید فقط برنامه ریزی کنید و عملی کردن آن را برای روز دیگری بگذارید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

فال روزانه جمعه ۹ آذر ۹۷

فال روزانه متولدین فروردین

به نظر می‌رسد که شما امروز بیش از اندازه از فردی که دوستش دارید حمایت می‌کنید و این موضوع باعث می‌شود که زیاد به خودتان توجه نکنید. به جای اینکه برای حل کردن مشکلات دیگران تلاش کنید، ابتدا مشکلات خودتان را حل کنید. حتی اگر شما می‌دانید که چه راهی برای آنها بهترین است، بهتر است به جای اینکه به فکر نجات دادن آنها باشید بهشان یاد بدهید که چگونه می‌توانند از خودشان محافظت کنند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما می‌توانید به طرف یک نقطه عطف نسبتاً مهم بروید، اما شما هنوز می‌خواهید باور کنید که می‌توانید همه کارها را مثل قبل ادامه دهید. حقیقت این است که همه چیز امروز باید تغییر کند، شما برای مدیریت کردن این فشار توانایی دارید، اما احساسات شما آنقدر شدت می‌یابند که شما نمی‌توانید جلوی آنها را بگیرید. تمام افرادی که به نوعی گرفتاری دارند به جای جبهه‌گیری در مقابل ناشناخته‌ها اگر آنها را با آغوش باز پذیرند، زندگی راحت‌تری خواهند داشت.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز احساس اعتماد به نفس بیشتری که شما دارید باعث می‌شود که انعطاف پذیریتان نیز بیشتر شود، به این دلیل که شما نیاز ندارید که مسأله‌ای را برای دیگران ثابت کنید. جوهر باطنی شما اکنون بسیار قوی است و لازم نیست که در مورد آن تردید داشته و وقتتان را تلف کنید. شما بیشترین منفعت را زمانی کسب خواهید کرد که به مشکلات مردم دیگر توجه کرده و به آنها ملحق شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

روز و تاریخ دقیق بازی پرسپولیس و تراکتورسازی؛دیدار معوقه لیگ هجدهم (فصل ۹۸-۹۷)


بعد از لغو شدن بازی پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز به دلیل بازی های تیم سرخ پوش پایتخت در لیگ قهرمانان آسیا، این دو تیم روز یکشنبه هفته آینده ( ۴ آذر ماه) در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر می روند.

پرسپولیس بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در برنامه ای فشرده باید بازی های معوقه و ۳ بازی هفته های سیزدهم تا پانزدهم خود را انجام بدهند. یکی از این مسابقات با تراکتورسازی است که هفته آینده انجام خواهد شد و حساسیت زیادی دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

قدوس فرهمند کیست؟ ماجرای قتل بازیگر فیلم «امپراطوری جهنم»+ عکس لحظه مرگ

منابع محلی در ولایت بلخ از ترور قدوس فرهمند، هنرپیشه معروف این ولایت در یک حمله‌ مسلحانه در مربوطات ولسوالی خلم خبر داده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

اسامی برندگان جوایز موسیقی لاتین گرمی ۲۰۱۸

مراسم اعطای جوایز گرمی موسیقی لاتین یا لاتین گرمی در “اِم جی اِم گراند” لاس وگاس برگزار شد. این مراسم با اجرای هیجان انگیز و پرانرژی “مارک آنتونی”، “ویل اسمیت” و “بد بانی” آغاز شد که ترانه “خوب است” (به اسپانیایی Esta Rico) را اجرا کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز سه شنبه ۲۹ آبان ۹۷


 

قیمت روز خودرو سه شنبه ۲۹ آبان ۹۷ –پارس خودرو


محصولات پارس خودرو عبارتنداز: رنو تندر , خودرو رنو پارس تندر ,خودرو رنو ساندرو, خودرو پیکاپ ریچ , خودرو ون هایس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت