آخرین پستی که مهدی پاکدل در اینستاگرامش منتشر کرد را در ادامه مشاهده می نمائید.

مهدی پاکدل تاکنون به خبر ازدواج همسر سابقش (بهنوش طباطبایی) واکنشی نشان نداده است.

گفتنی است رابطه این زوج هنری پس از ۵ سال زندگی مشترک در سال ۱۳۹۴ به طلاق ختم شد و این دو در سکوت خبری از یکدیگر جدا شدند.

تبریک مهدی پاکدل به بهنوش طباطبایی

۲۲ نکته خواندنی درباره زندگی خصوصی مهدی پاکدل:

تهیه و تنظیم: عباسعلی اسکتی

مهدی پاکدل، متولد سال هزار و سیصد و پنجاه و نه، اصفهان، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، دانشجوی انصرافی رشته گرافیک دانشگاه آزاد تهران مرکز، برادر کوچکتر حسین پاکدل نویسنده و مجری تلویزیون، در این شماره به سراغ مهدی پاکدل که آلبوم « در انعکاس کوچه های خیس » را با صدای او شنیده ایم رفته و بیست و دو حرف خواندنی از او را با هم می خوانیم.

یک : همیشه تلاش می کنم نماد بیرونی مثبتی از خودم نشان بدهم ، به نظر من داشتن اخلاق خوش، در مورد من کاملا منفعت طلبانه است، وقتی اخلاقت خوب باشد می توانی کارهایت را پیش ببری و اهدافت را زودتر به نتیجه برسانی، با اخلاق بد، کسی به جایی نمی رسد چون به خودش بد می کند.

دو: هنوز هم فکر نمی کنم آرتیست هستم، من چشم باز کردم در این دنیا بودم، برادر بزرگ من هنرپیشه بودند و بعد برادر دیگرم مسعود از طریق او هم با عکاسی و فضای هنرهای تجسمی آشنا شدم و در این مسیر افتادم.

سه : از نقش هایی که تا امروز بازی کرده ام در سینما نقش ابوطالب در فیلم حضرت محمد ( ص ) را دوست دارم و به غیر از این بیشتر نقش های دلچسب من در تئاتر اتفاق افتاده است.

چهار: دوست دارم نقش منفی هم بازی کنم، در تئاتر در یکی از کارهای حسین کیانی نقش منفی بازی کردم منتها در سینما و تلویزیون شاید کارگردان های مان آنقدر قدرت ریسک ندارند و هنوز اتفاق نیفتاده است.

پنج: یکی از حسرت های بزرگ زندگی ام این است که به طور جدی و علمی موسیقی نمی دانم و فقط علاقه دارم.

شش : همه جور موسیقی را گوش می کنم و بستگی به موقعیتش دارد ولی علاقه اصلی من موسیقی کلاسیک است و از موسیقی کلاسیک ایرانی هم، هم استاد شجریان و هم همایون شجریان را دوست دارم.

هفت : صدای آقای علیرضا قربانی را هم خیلی دوست دارم، همچنین موسیقی راک را هم دوست دارم و خیلی گوش می کنم.

هشت: شرایط فیلمسازی در ایران خیلی متفاوت و عجیب است، ما برای دیدن یک عده به خصوص فیلم نمی سازیم، ما برای بهتر شدن دنیای پیرامون مان فیلم می سازیم.

نه : آخرین کتابی که خوانده ام کتابی است به نام اتاق قرمز که کار یک نویسنده ژاپنی است و من خیلی دوستش داشتم. فضای داستان های کوتاهش خیلی زیبا بود و تا حالا چنین داستان هایی نخوانده بودم، خیلی فضای عجیب و غریب و باحالی داشت.

ده: چند شب پیش دلم تنگ شد برای اینسپشن کریستوفر نولان و نشستم دوباره دیدمش و خیلی کیف کردم.

یازده: رابطه من و حسین فقط شکل برادری ندارد و بیشتر شبیه مرادی و مریدی است و برادرم همیشه برایم یک الگو بوده، ما بیشتر از بیست سال اختلاف سن داریم و من تا چشم به این دنیا باز کردم همیشه مثل یک مراد و الگو به این رابطه نگاه کردم.

دوازده : در عصر جدید، ارتباطات مهم ترین مساله است، در پیشبرد زندگی، ارتباطات خوب و گسترده باعث می شود زندگی بهتری داشته باشید، من در حال حاضر در جامعه مطبوعات، عکاس ها، فیلمسازها، گرافیست ها، نقاش ها، شاعرها و … ارتباطات خیلی خوبی دارم که این ارتباط ها باعث می شود آدم زندگی را قشنگ تر و با کیفیت بیشتری دنبال کند.

سیزده : زمانی که درگیر ساخت فیلم محمد (ص) بودیم، به خودباوری رسیدم و اعتماد به نفسی پیدا کردم که تا قبل از آن نداشتم. بازیگری را تنها یک شغل می‌دیم و در حقیقت منبع امرار معاشم بود. «محمد(ص) » باعث شد که بتوانم به خودباوری برسم و ایده هایی را که در ذهن دارم عملی کنم.
چهارده : قبل از این فیلم، زمانی که در فیلم یا تئاتری مشغول بازی بودم، ایده‌هایم را عنوان می‌کردم اما هیچ وقت به خودم جرات نمی‌دادم که این ایده‌ها را اجرا کنم اما بعد از اتفاقاتی که سر فیلم افتاد، به این نتیجه رسیدم که حالا زمان مناسبی برای عملی کردن ایده‌های خودم است.

پانزده : هر بازیگری در دوران حرفه‌ای خود به دنبال بازی در نقشی است که بعدها به آن اکتفا کند و بگوید که من این نقش را بازی کرده ام و با تکیه بر این نقش رضایتی از کارنامه کاری‌ام دارم، فیلم محمد ( ص ) برای من اینگونه بود.

شانزده: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که درصد زیادی از مردم مذهبی هستند و اصولا به سریال‌ها و فیلم‌های تاریخی- مذهبی روی خوش نشان می‌دهند و در مورد فیلم «محمد (ص) » هم همین‌طور است .

هفده : به نظر من سینمای ما با برخوردی که با علی حاتمی داشت باعث شد که این هنرمند بزرگ به این سینما خیر برساند و سبب رشد سینمای ملی ما شد.

هجده: هیچ فیلمی نمی‌تواند در دنیا کامل باشد، هنر یک مقوله سلیقه‌ای‌است و هرکس نظری دارد. زمانی که با مقوله‌ای به نام سینما که پایه و اساس آن سرگرمی است مواجه هستیم با طیف‌های مختلف روبرو می‌شویم.

نوزده : سلیقه هر کسی به سواد، طبقه اجتماعی، فهم و درک او از هستی بستگی دارد. فیلم و سینما هم همین طور است و هر کسی می‌تواند به شکل دیگری با آن برخورد کند، درصد محبوبیت فیلم‌هایی مثل «مادر » خیلی بالا است، همان موقع عده زیادی می‌دانستند که این فیلم چقدر شاهکار است اما حب و بغض و حسادت چشم آدم‌ها را تنگ می کند و اجازه نمی‌دهد همه چیز را با هم ببینند.

بیست: چرا داوینچی بعدا از ین همه سال زنده است؟ چرا هنوز هم که هنوز است باخ زنده است؟ زیرا آنها زحمت کشیده‌اند، هنر اتفاق ساده ای نیست، نتیجه این اتفاق می‌شود «مادر» که سینمای ایران به آن تکیه می‌کند. از این فیلم‌ها زیاد داریم. نظیر «هامون » و «سرب ».

بیست و یک: در رابطه با آلبومی که به صورت دکلمه منتشر کرده ام باید اشاره کنم که اصلا خوانندگی دغدغه من نیست، چرا که من خودم را خواننده نمی ‌دانم و دوست هم ندارم پایم را در کفش خوانندگان عزیز بکنم، پیشنهادی بود که به من داده شد و من هم دوست داشتم تجربه تازه‌ای کسب کنم و کار را پذیرفتم، از نتیجه کار راضی هستم ولی هرگز خودم را خواننده نمی ‌دانم.
بیست و دو: زمانی که تست گریم شدم و حضورم در پروژه محمد رسول ا… ( ص ) قطعی شده بود و در خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها گریم بنده رونمایی شد، تنهای فردی که با من تماس گرفت و تبریک گفت شهاب حسینی بود و گفت من بهترین انتخاب برای این نقش هستم، از این همه محبت و حال خوب شهاب حسینی انرژی گرفتم.


منبع : کولاک


آخرین پست مهدی پاکدل بعد از خبر ازدواج زن سابقش، بهنوش ...

koolakmag.ir › چهره ها › ایرانی

۳ ساعت پیش - مجله اینترنتی کولاک: آخرین پستی که مهدی پاکدل در اینستاگرامش منتشر کرد را در ادامه مشاهده می نمائید. مهدی پاکدل تاکنون به خبر ازدواج همسر ...

تصاویر برای آخرین پست مهدی پاکدل بعد از خبر ازدواج زن سابقش، بهنوش طباطبایی

نتیجه تصویری برای آخرین پست مهدی پاکدل بعد از خبر ازدواج زن سابقش، بهنوش طباطبایی

نتیجه تصویری برای آخرین پست مهدی پاکدل بعد از خبر ازدواج زن سابقش، بهنوش طباطبایی

نتیجه تصویری برای آخرین پست مهدی پاکدل بعد از خبر ازدواج زن سابقش، بهنوش طباطبایی

نتیجه تصویری برای آخرین پست مهدی پاکدل بعد از خبر ازدواج زن سابقش، بهنوش طباطبایی

نتیجه تصویری برای آخرین پست مهدی پاکدل بعد از خبر ازدواج زن سابقش، بهنوش طباطبایی

نتیجه تصویری برای آخرین پست مهدی پاکدل بعد از خبر ازدواج زن سابقش، بهنوش طباطبایی

تصاویر بیشتر برای آخرین پست مهدی پاکدل بعد از خبر ازدواج زن سابقش، بهنوش طباطبایی

گزارش تصاویر

نتایج وب

متن با احساس بهنوش طباطبایی در خصوص عشق + فیلم | مجله ...

koolakmag.ir › چهره ها › ایرانی

۴ ساعت پیش - ساعاتی گذشته بهنوش طباطبایی فیلم با احساسی در خصوص عشق را در ... آخرین پست مهدی پاکدل بعد از خبر ازدواج زن سابقش، بهنوش طباطبایی ...

آخرین پست مهدی پاکدل بعد از خبر ازدواج زن سابقش، بهنوش ...

www.avalinews.com › اجتماعی

آخرین پست مهدی پاکدل بعد از خبر ازدواج زن سابقش، بهنوش طباطبایی , مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی پس از ۵ سال زندگی مشترک در سال ۱۳۹۴ در سکوت خبری از ...

واکنش تند مجری زن تلویزیون بعد از انتشار خبر طلاق از ...

plus.ir/.../واکنش-تند-مجری-زن-تلویزیون-بعد-از-انتشار-خبر-طلاق-از-همسرش-مرتض...

۱۴ مهر ۱۳۹۵ - صبا راد و مرتضی علی آبادی از یکدیگر جدا شدند؛ این خبریست که روز گذشته مثل بمب در رسانه های ایران منفجر شد و خبر ...

شب رومانتیک مهدی‌پاکدل و همسرش بهنوش‌طباطبایی چگونه به ...

saten.ir › اخبار داغ

۵ آذر ۱۳۹۵ - جزییات و ماجرای ازدواج و طلاق و جدایی بهنوش طباطبایی و همسرش مهدی پاکدل و عکس اینستاگرام بهنوش طباطبایی برای همسرش مهدی پاکدل جشن تولد ۳۴ ... این دو هنرمند منتشر نشد اما در آخرین اخبار رسیده طباطبایی به این خبر واکنش نشان داد. ..... یه دفعه دیگه جمله آخرت بخون بعد ببین بی تربیت کیه رامید جوان و زنشم ...

وارد نشده: پست

همه چیز از ازدواج تا جدایی بهنوش طباطبایی - نمناک

namnak.com/جدایی-بهنوش-طباطبایی.p41896

 رتبه: ۳ - ‏۱۰۸ رأی

۱۱ دی ۱۳۹۵ - بهنوش طباطبایی و جدایی بهنوش طباطبایی از مهدی پاکدل و زندگی خصوصی ... مهندسی کامپیوتر رفت و بعد از فارغ التحصیلی در این رشته و برای پیگیری ... رو را تعیین کنند ازدواج بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل در آخرین روزهای زمستان ... در این باره بود درباره جدایی از مهدی پاکدل گفت:این خبر را نه تایید می کنم و نه ...

آشتی کنان مهدی پاکدل و بهنوش طبابایی در اینستاگرام - نمناک

namnak.com/جدایی-مهدی-پاکدل-از-همسرش.p38911

 رتبه: ۴٫۵ - ‏۷۴۹ رأی

۱۱ آبان ۱۳۹۵ - جدایی مهدی پاکدل و جدایی مهدی پاکدل از بهنوش طبابایی و آشتی کنون مهدی پاکدل با ... امضا برای آشتی کنان «بهنوش طباطبایی» با «مهدی پاکدل» در اینستاگرام ایجاد شده است. ... درست نشود ولی خود این افراد کار هایی می کنند که این گمانه زنی را قوی تر میکند . .... ازدواج سحر صباغ سرشت بازیگر روزگار جوانی + عکس.

سکوت «بهنوش طباطبایی» درباره جدایی از «مهدی پاکدل» ...

aftabnews.ir/fa/news/.../سکوت-بهنوش-طباطبایی-درباره-جدایی-از-مهدی-پاکدل-شکست

۴ مهر ۱۳۹۶ - کد خبر: ۴۷۸۱۱۷ ... بهنوش طباطبایی با اشاره به جدایی از همسر سابقش مهدی پاکدل و ربط آن با ... این هنرپیشه ها که یک سال ازدواج میکنند و سال بعد طلاق.

بهنوش طباطبایی درباره طلاقش صحبت کرد/ با میل و رغبت ...

www.iranart.ir/.../10832-بهنوش-طباطبایی-درباره-طلاقش-صحبت-کرد-با-میل-رغبت-...

۳ مهر ۱۳۹۶ - بهنوش طباطبایی با اشاره به جدایی از همسر سابقش مهدی پاکدل و ربط آن با این کم‌کاری گفت: در سال گذشته با توجه به شرایطی که داشتم و همین طور به ...

وارد نشده: پست

جستجوهای مربوط به آخرین پست مهدی پاکدل بعد از خبر ازدواج زن سابقش، بهنوش طباطبایی

ازدواج مجدد بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل


فرزند مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی


همسر جدید مهدی پاکدل


مهدی پاکدل و همسر جدیدش


همسر فعلی مهدی پاکدل


بهنوش طباطبایی در عروسی


همسر دوم مهدی پاکدل


اولین مصاحبه مهدی پاکدل بعد از جدایی

ابراز علاقه مهدی پاکدل به همسرش بهنوش طباطبایی در خندوانه! - ...

https://seemorgh.com › فرهنگ و هنر › تلویزیون

۳ شهریور ۱۳۹۴ - رامبد جوان درباره همسر مهدی پاکدل "بهنوش طباطبایی" پرسید و پاکدل ... بعد از رفتن مهدی پاکدل، سپند امیرسلیمانی به عنوان کمدین وارد خندوانه شد و ...

واقعیت های زندگی شخصی بهنوش طباطبایی و علت طلاق از مهدی ...

https://parlyn.net/behnosh-tabatabaie.html

واقعیت های زندگی شخصی بهنوش طباطبایی تا ازدواج با مهدی پاکدل و علت طلاقش ... بالاخره بهنوش طباطبایی در آخرین مصاحبه اش سکوتش را شکست و گفت : علت کم کاری ام در سال گذشته بخاطر جدایی از همسر سابقم و شرایطی که داشتم بوده است. از طرفی هیچ وقت مهدی پاکدل درباره جدایی اش از همسرش حرفی نزد و این خبر را تأیید نکرد و ...

وارد نشده: پست

سکوت «بهنوش طباطبایی» درباره جدایی از «مهدی پاکدل» ...

www.sarpoosh.com/art-cinema/actors-director/actors-director960700775.html

 رتبه: ۴٫۶ - ‏۱۳ نقد

۳ مهر ۱۳۹۶ - بهنوش طباطبایی با اشاره به جدایی از همسر سابقش مهدی پاکدل و ربط آن با ... جدایی بعد از یک روز ازدواج,اخبار اجتماعی,خبرهای اجتماعی,خانواده و جوانان ...

بهنوش طباطبایی | بیوگرافی بهنوش طباطبایی عکس - ...

www.akairan.com/biography/actor1/20146174926.html

بیوگرافی و عکس بهنوش طباطبایی و عکس بهنوش طباطبایی با همسرش و زندگی نامه بهنوش طباطبایی و ... اخرین مطالب ... او در سال ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون، ازدواج کرد. ... بالاخره بهنوش طباطبایی خبر جدایی اش از مهدی پاکدل را تأیید کرد بالاخره بهنوش طباطبایی ... متلک بهنوش طباطبایی به همسر سابقش در روز پدر!

بیوگرافی کامل بهنوش طباطبایی و همسر سابقش

biographyha.com › ... › بیوگرافی کامل بهنوش طباطبایی + عکس

جدیدترین تصاویر بهنوش طباطبایی ، علت طلاق بهنوش طباطبایی،طلاق بهنوش طباطبایی ، بهنوش ... بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل در اسفند 1389 ازدواج کرد.

بیوگرافی کامل مهدی پاکدل :: سایت خبری تحلیلی دوات آنلاین

www.davatonline.ir/fa/news/114819/بیوگرافی-کامل-مهدی-پاکدل-

۶ آبان ۱۳۹۷ - پاکدل قبل از جدایی درباره زندگی مشترکی که با بهنوش طباطبایی داشت گفته‌بود: خوب گذشت. ... با همین تجربه ۳ ساله ام می گویم، به نظرم ازدواج خیلی پیچیده است. ... کاری خود در سینما و تلویزیون را جدایی از همسر سابقش مهدی پاکدل بیان کرد. اما هیچ وقت این خبر از طرف مهدی پاکدل رسما منتشر نشد و هنوز بعد از گذشت ۲ ...