خبرگزاری مهر: «برایان هوک» نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، در یک پیام ویدئویی که در صفحه توئیتر وزارت خارجه آمریکا منتشر شد، تحصیل فرزندان مقامات ایرانی در ایالات متحده را یک نمونه دیگر از ریاکاری دانست.

هوک افزود: در حالی که ایرانی ها شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند خانواده‌های خود را به کشور «به اصطلاح شیطان بزرگ» می‌فرستند تا با استفاده از پول مردم ایران در آنجا زندگی و تحصیل کنند.

وی گفت: می‌توانم بگویم ما داریم روی این مسئله کار می‌کنیم در حالی که من نمی‌توانم درباره پرونده‌های افراد یا گفتگوهایمان درباره سیاست داخلی‌ مان صحبت کنم.

شبکه «ان بی سی» اخیرا خبر داده بود که خانواده‌های آمریکایی‌های زندانی در ایران در نامه‌ای از دولت دونالد ترامپ خواسته‌اند که ویزای فرزندان مقامات که در آمریکا حضور دارند را لغو کند.

پیش از آن در روز ۱۰ مرداد یکی از مقامات سابق از ترامپ خواسته بود تا فهرست بستگان مقامات ایرانی را که در ایالات متحده زندگی می‌کنند یا کارت اقامت دائم (گرین کارت) دارند، منتشر کند.


منبع : برترین ها


واشنگتن فرزندان مقامات ایرانی را از آمریکا اخراج می کند - ...

https://www.mehrnews.com/.../واشنگتن-فرزندان-مقامات-ایرانی-را-از-آمریکا-اخراج-می-...

۹ ساعت پیش - نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، اعلام کرد که این وزارتخانه موضوع اخراج فرزندان مقامات جمهوری اسلامی از این کشور را بررسی می‌کند.

واشنگتن فرزندان مقامات ایرانی را از آمریکا اخراج می‌کند - آفتاب

aftabnews.ir/fa/news/.../واشنگتن-فرزندان-مقامات-ایرانی-را-از-آمریکا-اخراج-می‌کند

۵ ساعت پیش - نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، اعلام کرد که این وزارتخانه موضوع اخراج فرزندان مقامات جمهوری اسلامی از این کشور را بررسی می‌کند.

آمریکا فرزندان مقامات ایرانی را اخراج می‌کند - برترینها

www.bartarinha.ir/fa/news/807192/آمریکا-فرزندان-مقامات-ایرانی-را-اخراج-می‌کند

۵ ساعت پیش - نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، اعلام کرد که این وزارتخانه موضوع اخراج فرزندان مقامات جمهوری اسلامی از این کشور را بررسی می‌کند.

برایان هوک: اخراج فرزندان مقامات ایرانی از آمریکا در دستور کار ...

https://fa.euronews.com › اخبار › جهان

۵ ساعت پیش - برایان هوک: اخراج فرزندان مقامات ایرانی از آمریکا در دستور کار است ... موضوع اخراج فرزندان مقام‌های جمهوری اسلامی ایران از این کشور را بررسی می‌کند.».

برایان هوک: واشنگتن فرزندان مقامات ایرانی را از آمریکا اخراج ...

https://fa.shafaqna.com/news/674877/

۷ ساعت پیش - شفقنا- نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، اعلام کرد که این وزارتخانه موضوع اخراج فرزندان مقامات جمهوری اسلامی از این کشور را بررسی می‌کند.

آمریکا فرزندان مقامات ایرانی را اخراج می کند - برترین ها | خبر ...

khabarfarsi.com/u/63420863

۶ ساعت پیش - آمریکا فرزندان مقامات ایرانی را اخراج می کند. خبرگزاری مهر: برایان هوک نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، در یک پیام ویدئویی که در صفحه ...

واشنگتن فرزندان مقامات ایرانی را از آمریکا اخراج می کند - ...

khabarfarsi.com/u/63429933

۵ ساعت پیش - نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، اعلام کرد که این وزارتخانه موضوع اخراج فرزندان مقامات جمهوری اسلامی از این کشور را بررسی می کند.

بررسی موضوع اخراج فرزندان مقامات جمهوری اسلامی در وزارت ...

https://www.radiofarda.com/a/hook_us_considering...iranian.../29650741.html

۱۹ ساعت پیش - بررسی موضوع اخراج فرزندان مقامات جمهوری اسلامی در وزارت خارجه آمریکا ... برایان هوک خطاب به مردم ایران تاکید کرد: «شما می‌توانید مطمئن باشید که ما تمام ... گفته می‌شود فاطمه لاریجانی، دختر علی لاریجانی، رئیس مجلس در حال گذراندن ...

واکنش برایان هوک به درخواست‌ها برای اخراج وابستگان رژیم ...

https://ir.voanews.com/a/us-iran-visa/4696362.html

۱۹ ساعت پیش - واکنش برایان هوک به درخواست‌ها برای اخراج وابستگان رژیم ایران از آمریکا: در ... را که در #آمریکا زندگی میکنند، باطل نمی کند یا آنها را اخراج نمیکند؟ ... موضوع اقامت به فرزندان مقامات ایران بارها هم حتی در سطح عالی آمریکا مطرح شده بود.

فرارو | آیا فرزندان مسئولین ایرانی از آمریکا اخراج می‌شوند؟

https://fararu.com/fa/news/.../آیا-فرزندان-مسئولین-ایرانی-از-آمریکا-اخراج-می‌شوند

۱۳ آذر ۱۳۹۷ - فرارو- فشار‌ها برای اخراج فرزندان مقامات ایران، که در آمریکا زندگی یا تحصیل می‌کنند، بیشتر شده است. تاکنون درخواست‌ها برای دیپورت آنان معمولا به ...

فرزندان مقامات جمهوری اسلامی در آستانه اخراج از آمریکا - زیتون

https://zeitoons.com/58432

۷ ساعت پیش - فرزندان مقامات جمهوری اسلامی در آستانه اخراج از آمریکا | سایت مستقل تحلیلی خبری. ... آمریکا در امور ایران، اعلام کرد که این وزارتخانه موضوع اخراج فرزندان مقامات ... گفته می‌شود فاطمه لاریجانی، دختر علی لاریجانی، رییس مجلس در حال ...

مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا: موضوع اقامت بستگان مقامات رژیم ...

fa.timesofisrael.com › ایران و اسرائیل

۵ ساعت پیش - ... هوک، نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، اعلام کرد که این وزارتخانه موضوع اخراج فرزندان مقامات جمهوری اسلامی از این کشور را بررسی می‌کند.

واشنگتن فرزندان مقامات ایرانی را از آمریکا اخراج می کند » ...

esfahanemrooz.ir/64747-واشنگتن-فرزندان-مقامات-ایرانی-را-از-آمریکا-اخراج-می-کند....

۵ ساعت پیش - نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، اعلام کرد که این وزارتخانه موضوع اخراج فرزندان مقامات جمهوری اسلامی از این کشور را بررسی می‌کند.

برایان هوک از احتمال اخراج آقازاده‌ها از آمریکا خبر داد - رادیو پیام ...

radis.org › خبرها › آمریکا

۱۴ ساعت پیش - از شاخص‌ترین فرزندان مقامات رژیم ایران که هم اکنون در آمریکا به ... گفته بود: «باید دقیقا اعلام شود که فرزندان کدام مسئولان در آمریکا زندگی می‌کنند ...

آمریکا فرزندان مقامات ایرانی را اخراج می کند | تی نیوز

https://tnews.ir › صفحه نخست › بین الملل

۷ ساعت پیش - «برایان هوک» نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، در یک پیام ویدئویی که در صفحه توئیتر وزارت خارجه آمریکا منتشر شد، تحصیل فرزندان ...

آخرین خبر | تصمیم آمریکا برای اخراج فرزندان مقامات ایرانی

akharinkhabar.ir/politics/4823253/تصمیم-آمریکا-برای-اخراج-فرزندان-مقامات-ایرانی

۸ ساعت پیش - مهر/ نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، اعلام کرد که این وزارتخانه موضوع اخراج فرزندان مقامات جمهوری اسلامی از این کشور را بررسی می‌کند.

واشنگتن فرزندان مقامات ایرانی را از آمریکا اخراج می‌کند - ...

https://news.kodoom.com/health-science/واشنگتن-فرزندان-مقامات-ایرانی.../7635960/

نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، اعلام کرد که این وزارتخانه موضوع اخراج فرزندان مقامات جمهوری اسلامی از این کشور را بررسی می کند./ به گزارش مهر، «برایان ...

آمریکا ویزای بستگان مقامات ایران را باطل می کند | TRT Persian

www.trt.net.tr/persian/yrn/.../amrykh-wyzy-bstgn-mqmt-yrn-r-btl-my-khnd-1105672

۲ ساعت پیش - نماینده ویژه امور ایران در وزارت امور خارجه آمریکا از بررسی مسئله اخراج و باطل کردن ویزای بستگان نزدیک مقامات ایران خبر داد. ... و عیسی هاشمی، فرزند معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور ایران در امور زنان و خانواده در آمریکا زندگی می کنند.

وزارت خارجه آمریکا موضوع اخراج فرزندان و وابستگان مقامات ...

www.baeghtesad.com/.../33595-وزارت-خارجه-آمریکا-موضوع-اخراج-فرزندان-وابستگان-...

۴ ساعت پیش - برایان هوک با انتشار پیامی توئیتری اعلام کرد موضوع لغو ویزای فرزندان و وابستگان مقامات ایرانی را مورد قرار خواهد داد.

آمریکا: بررسی اخراج بستگان مقامات ایران از خاک آمریکا - ...

www.asriran.com › صفحه نخست › سیاست خارجی

۵ ساعت پیش - به گفته "برایان هوک"، اخراج بستگان مقامات ایرانی از خاک آمریکا در ... مقامات جمهوری اسلامی ایران را که در آمریکا زندگی می‌کنند، باطل و آنان را اخراج نمی‌کند؟ ... و تحصیل شماری از فرزندان و بستگان مقامات ارشد ایران در آمریکا گزارش هایی ...