لخت کردن و فیلم گرفتن به خاطر فحش!

پرونده چند جوان به اتهام زورگیری و ضرب و جرح عمدی با حضور شاکیان و متهمین در شعبه ۵ دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد.

یکی از شاکیان پرونده گفت: من و برادرم و دوستم برای تفریح به اراضی اطراف دماوند رفته بودیم و برادرم برای تهیه تنباکو از پیش ما رفت.

من در حال چت کردن با یک دختر بودم که بعدا متوجه شدم جای ما را این دختر به این افراد اعلام کرده است.

مدتی بعد دو نفر با قمه و اسلحه به سراغ من و دوستم آمدند که از بچه محل های ما بودند و قبلا با یکی از آن ها سابقه درگیری لفظی داشتم.

آن ها با تهدید و ارعاب تمام اموال ما مثل پول و موبایل و … را سرقت کردند و لباس های ما را در آوردند و از ما فیلم گرفتند تا ما را جلوی بقیه دوستانمان تحقیر کنند.

آن ها مدعی بودند که چون ما به این افراد فحش داده ایم آمده اند از ما انتقام بگیرند و بعد از لخت کردن و فیلم گرفتن و خط انداختن با قمه به روی بدنمان ما را در بیابان رها کردند.

شاکی دوم نیز با حضور در جایگاه اظهارات دوستش را تایید کرد.

متهمین که به دلیل یک پرونده آدم ربایی دیگر نیز در حال محاکمه بودند اظهارات شاکیان را رد کردند و گفتند که ما اصلا این افراد را نمیشناسیم که بخواهیم انتقام بگیریم.

قاضی پرونده به دلیل وجود برخی ایرادات پرونده در تحقیقات، پرونده را به دادسرا ارجاع داد.

منبع : کولاک


لخت کردن و فیلم گرفتن به خاطر فحش! - عصرایران

www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی

۲ روز پیش - آن ها با تهدید و ارعاب تمام اموال ما مثل پول و موبایل و ... را سرقت کردند و لباس های ما را در آوردند و از ما فیلم گرفتند تا ما را جلوی ... آن ها مدعی بودند که چون ما به این افراد فحش داده ایم آمده اند از ما انتقام بگیرند و بعد از لخت کردن و فیلم گرفتن و خط انداختن با قمه به روی بدنمان ما را در ... مسافرکش زورگیر زنان: من را ببخشید.

زورگیرها ما را لخت کردن و با فیلم گرفتن تهدید کردند | مجله ...

koolakmag.ir › اخبار داغ

۴ ساعت پیش - زورگیرها ما را لخت کردن و با فیلم گرفتن تهدید کردند. پرونده چند جوان به اتهام زورگیری و ضرب و جرح عمدی با حضور شاکیان و متهمین در شعبه ۵ دادگاه ...

تصاویر برای زورگیرها ما را لخت کردن و با فیلم گرفتن تهدید کردند

نتیجه تصویری برای زورگیرها ما را لخت کردن و با فیلم گرفتن تهدید کردند

نتیجه تصویری برای زورگیرها ما را لخت کردن و با فیلم گرفتن تهدید کردند

نتیجه تصویری برای زورگیرها ما را لخت کردن و با فیلم گرفتن تهدید کردند

نتیجه تصویری برای زورگیرها ما را لخت کردن و با فیلم گرفتن تهدید کردند

نتیجه تصویری برای زورگیرها ما را لخت کردن و با فیلم گرفتن تهدید کردند

تصاویر بیشتر برای زورگیرها ما را لخت کردن و با فیلم گرفتن تهدید کردند

گزارش تصاویر

ویدئوها


1:23

برهنه شدن اعتراضی یک ‌کارتن‌خواب در گنبدکاووس

Freedom Messenger

YouTube - ۲۲ بهمن ۱۳۹۴


1:38

6 پسر لباس های دختر جوان را در خیابان درآوردند!

آپارات - ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷


1:04

تظاهرات با سینه های برهنه در بروکسل

Одноклассники - ۲۴ بهمن ۱۳۹۳


2:36

لخت شدن این خانم دستفروش ؟؟؟ آیا واقعا لخت شد

آپارات - ۲۸ اسفند ۱۳۹۶


1:53

برهنه کردن دختر آمریکایی در بازداشتگاه توسط پلیس آمریکا

آپارات - ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶


3:39

این 9 مرد با قمه در وسط خیابان، تهرانی ها را لخت می کردند-

آپارات - ۱۱ مهر ۱۳۹۷


19:57

حجاب اجباری نسل عصیانگر را به ستوه آورده

سپیده دم

YouTube - ۳۱ فروردین ۱۳۹۴


27:52

گلشیفته با پول برای مادام فیگارو و سزار لخت شده

MehrTv Foram Paris 4 Langues

YouTube - ۳۰ دی ۱۳۹۰

نتایج وب

برهنه کردن و تهیه فیلم مستهجن از زنان برای اخاذی - مجله ...

https://www.dustaan.com › اخبار حوادث

۲۵ آبان ۱۳۹۴ - برهنه کردن و تهیه فیلم مستهجن از زنان برای اخاذی ,مجله انلاین دوستان : زورگیر ... مجله انلاین دوستان : زورگیر معروف پایتخت که از زن جوانی به عنوان طعمه ... نفر مرد روی سرم ریخته و با قمه و چاقو مرا تهدید کردند که هرچه می گویند باید انجام دهم. ... و از او خواستم تا به بهانه ملاقات با عباس (همسر سابق متهم ) به خانه ی ما بیاید .

دستگیری 9 قمه کش وحشی خیابان های تهران + فیلم و عکس | ...

https://www.rokna.net/.../421606-دستگیری-قمه-کش-وحشی-خیابان-های-تهران-فیلم-ع...

۱۱ مهر ۱۳۹۷ - حوادث رکنا: سارقان زورگیر خشن که با قمه از مردم تهران زورگیری ی کردند، ... دومین ملکه زیبایی عراق هم تهدید به مرگ شد + عکس شیماء قاسم ... هشدار ترامپ به ملک سلمان / بدون ما هیچی! ... جنجال منتشر شدن فیلم سواری گرفتن رئیس اداره برق برای خیس نشدن زیر ..... دختر دانشجو در حمام بود که مرد همسایه لخت داخل شد و .

این 9 مرد با قمه در وسط خیابان، تهرانی ها را لخت می کردند + ...

https://www.rokna.net/.../421502-این-مرد-با-قمه-در-وسط-خیابان-تهرانی-ها-را-لخت-می-...

۱۰ مهر ۱۳۹۷ - حوادث رکنا: سارقان زورگیر خشن که با قمه از مردم تهران زورگیری ی کردند، توسط ماموران ... این 9 مرد با قمه در وسط خیابان، تهرانی ها را لخت می کردند + فیلم و عکس ... دومین ملکه زیبایی عراق هم تهدید به مرگ شد + عکس شیماء قاسم ..... فیلم برهنه کردن دختر جوان از سوی چند زن در خیابان / این دختر معشوقه شوهر; فیلم لحظه عمل ...

آخرین خبر | دستگیری 4بچه‌محل زورگیر

akharinkhabar.ir/social/3946396

۳ دی ۱۳۹۶ - میزان/ زورگیران خشن جنوب تهران که با استفاده از چاقو از شهروندان زورگیری می کردند، ... هوندا ۱۲۵ با دو سرنشین در مقابل پایم توقف کرد؛ یکی از سرنشینان قصد گرفتن گوشی تلفن همراهم ... خود را نیز به عنوان همدستانش در ارتکاب ده‌ها فقره سرقت با تهدید سلاح سرد معرفی کرد. .... لخت‌ کردن و فیلم گرفتن به خاطر فحش!

آپارات - لخت شدن

https://www.aparat.com/result/لخت_شدن

سکانس های جنجالی لخت کردن - فیلم جشن دلتنگی · منظوم. 1,100 بازدید ... دستگیری 9 مرد با قمه در وسط خیابان، تهرانی ها را لخت می کردند · DIGIKOT ..... اعطای وام دانشجویی با وثیقه گرفتن عکس لخت دختران! + عکس ... تبلیغات · در رسانه ها · تماس با ما · به ما بپیوندید · پرسش های متداول · لوگوی آپارات · کانالهای رسمی · جشن بزرگ آپارات.

وارد نشده: زورگیرها ‏تهدید

بی دردسرترین شیوه زورگیری از زنان در خیابان - الف

https://www.alef.ir/news/3970301057.html

۱ خرداد ۱۳۹۷ - این زورگیر بدون آنکه از خودرویش پیاده شود سلاح خود را به طرف زنان می‌گیرد و آنها را تهدید به شلیک می‌کند به همین دلیل زنان با پای خودشان می‌روند و لوازم خود را به وی ... لخت کردن و فیلم گرفتن به خاطر فحش! ... ببینید چگونه سارق در پوشش پیک موتوری رستوران حساب مشتریان را خالی می کرد/مراقب ..... ما را دنبال کنید.

پیمایش صفحه

6 پسر لباس های دختر جوان را در خیابان درآوردند! - آپارات

https://www.aparat.com/v/.../6_پسر_لباس_های_دختر_جوان_را_در_خیابان_درآوردند%21

ویدئو برای زورگیرها ما را لخت کردن و با فیلم گرفتن تهدید کردند▶ 1:38

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

لحظه تصادف موتور با گاو مقدس در هند. DIGIKOT. 322 بازدید. -. 2 روز پیش. 0:25. تصادف اسب با خودرو در یکی از خیابان های هند. کیارش. 1,629 بازدید.

وارد نشده: زورگیرها ‏تهدید

لباس هایمان را در آوردند و از ما فیلم گرفتند | فرتاک نیوز

https://www.fartaknews.com/.../152281-لباس-هایمان-را-در-آوردند-از-ما-فیلم-گرفتند

۲ روز پیش - من در حال چت کردن با یک دختر بودم که بعدا متوجه شدم جای ما را این دختر به این ... آن ها با تهدید و ارعاب تمام اموال ما مثل پول و موبایل و ... را سرقت کردند و لباس های ما را در آوردند و از ما فیلم گرفتند تا ما را ... و بعد از لخت کردن و فیلم گرفتن و خط انداختن با قمه به روی بدنمان ما را در ... این چهار جوان زورگیر را شناسایی کنید ...

زورگیر قمه به دست با فنون رزمی زمینگیر شد/ تهدید به ...

www.beytoote.com/news/fortuity/mnews23342.html

پسر زورگیر که خود را در محاصره پلیس دید با گذاشتن قمه زیر گلویش ماموران را تهدید به خودکشی کرد. ... فرد مورد نظر با دیدن گشت ۱۱۰ با خودرو پراید اقدام به فرار کرد که با فرار متهم ماموران با هماهنگی مرکز پیام کلانتری درخواست .... لخت کردن و فیلم گرفتن به خاطر فحش! .... درباره ما; |; تماس با ما; |; تبلیغات در بیتوته; |; همکاری با ما.

برهنه کردن و عکس گرفتن از یک دانش آموز مکتب توسط ...

https://af.sputniknews.com/afghan/20161020926967/

۲۹ مهر ۱۳۹۵ - برهنه کردن و عکس گرفتن از یک دانش آموز مکتب توسط فرمانده نیروی ویژه افغانستان ... ما پسران و برادران خود را برای تعلیم به مکتب میفرستیم نه برای بی حیایی که لباس ... کپتان اخلاص ولسوال زرمت این رویداد را تایید کرد و گفت، که امر ... که تحقیقات از آموزگاران و دانش آموزان مکتب در پیوند با این رویداد ادامه دارد.

وارد نشده: زورگیرها ‏فیلم

کشیدن سلاح به قصد ترساندن «محاربه» است - تابناک | ...

https://www.tabnak.ir › اجتماعی › اجتماعی

۹ دی ۱۳۹۱ - چندی پیش با انتشار فیلم زورگیری از یک شهروند توسط چهار شرور، واکنش های ... را به دنبال داشته و عزم به وجود آمده سبب شود که زورگیران با سرعتی مثال زدنی .... ما یک چاقو داشتیم، یک چاقوی دیگر نیز از شوش تهیه کردیم و همگی با هم مشغول دور .... وی تصریح کرد: با توجه به رشد کردن متهم در چنین خانواده‌ای، انگیزه متهم ...

فیلم/ مصاحبه با یکی از زورگیران خشن قبل از اجرای حکم اعدام ...

https://www.parsine.com › صفحه نخست › حوادث

۱ بهمن ۱۳۹۱ - صبح یکشنبه اول بهمن با اجرای حکم اعدام، تصویر روشنی از سرانجام زورگیری و ... در اینجا مصاحبه ای با یکی از این زورگیران پیش از اعدام را مشاهده می کنید. ... ی گردن بند هشت ملیونی دزدین ولی بهانه کردن برای عمل مادرشون زورگیری کردن! .... مقاومت کردم با چاقو زدن سر و صورت و بازوم خدا کمک کرد چاقو خورده بود کنار چشمم و ...

برای شکایت از پلیس چه باید کرد؟ - آفتاب

aftabnews.ir/vdchmzn-.23nv-dftt2.html

۶ اردیبهشت ۱۳۸۶ - چه خوب می شد سایتی برای مطرح کردن شکایت از ماموران راهنمایی و .... به طور تهدید امیزی با فریاد گفت بیا برو قایقو بزار اونجا ما هم خول کردیم ..... پس از 20 روز با گرفتن یک روز مرخصی جهت پرداخت جریمه و کارهای دیگر به بانک مراجعه کردم. ...... که با مرکز انتظامی 100متر هم فاصله ندارند به زور یکی زورگیر چند میلیون از ...

سرقت در پوشش مأمور و تهدید با سلاح گرم - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/806097/سرقت-در-پوشش-مأمور-و-تهدید-با-سلاح-گرم

۵ روز پیش - معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری ۲ برادر سابقه‌دار خبر داد که در پوشش مأمور و تهدید سلاح گرم، اقدام به سرقت کردند. ... کرده و مرا سوار ماشین کردند؛ آنها پس از سوار کردنم به ماشین اقدام به گرفتن ... ناکامی سارقان زورگیر در عباس آباد ... رضا رفیع: در شان من نیست فیلم‌های گلزار را ببینم.

گفتگوی تصویری با زورگیران خشن زنان و مردان جوان در غرب ...

www.shahrekhabar.com/social/1469242500100227

۲ مرداد ۱۳۹۵ - مصاحبه با زورگیران ... تهدید غیر اخلاقی و کثیف استاد به خاطر گرفتن نمره ... شوهرم با دختر پرورشگاهی ازدواج کرد / این دختر از 9 سالگی در خانه ما ...

حاشیه های یک اعدام؛ آخرین حرفهای دو زورگیر جوان + تصاویر - ...

https://www.seratnews.com/.../حاشیه-های-یک-اعدام-آخرین-حرفهای-دو-زورگیر-جوان-تصا...

۱ بهمن ۱۳۹۱ - در حالی که وحشت در چهره دو پسر زورگیر موج می زد سعی می کردند خود را ... چهار زورگیر موتورسوار قرار گرفت که فیلم این زورگیری در اینترنت ... البته با محدودیت و گرفتن تلفن همراه خبرنگاری که از صحنه اعدام .... همین بد بخت هایی که سنی نداشتن همونایی نبودن که بعد از اینکه طرف رو لخت کردن برگشتن با قمه زدنش؟