پسر ۱۹ ساله و سرباز که با وعده‌های واهی به «سحر» دختر نوجوان ۱۴ ساله او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، به اتهام تجاوز پای میز محاکمه ایستاد.

رسیدگی به این پرونده از تیرماه سال‌جاری و با شکایت دختر ۱۴ساله به نام «سحر» در دستور بررسی قرار گرفت. این دختر مدعی بود پسر سربازی به نام «فرید» او را فریب داده و از آنجا که این دختر جایی برای ماندن نداشته با انتقال او به خانه دوستش، به زور وی را مورد آزار و اذیت قرار داده است.


با این ادعا «سحر» به پزشکی قانونی معرفی شد و پس از تأیید ادعایش توسط کارشناسان پزشکی قانونی، حکم بازداشت فرید صادر شد. با دستگیری «فرید»، او که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به مأموران گفت: یک روز که در پارک قدم می‌زدم، با دختر نوجوانی آشنا شدم.

از او خوشم آمده بود. به همین دلیل شماره‌ام را به دختر همسایه مان دادم و از او خواستم به «سحر» بدهد. فردای همان روز سحر به من زنگ زد و رابطه مان شروع شد. بعد از چند وقت او یک بار به من تلفن زد و در حالی که مدعی بود پدرش اورا از خانه بیرون کرده از من کمک خواست. وقتی پیش او رفتم دیدم لباس هایش مناسب نیست و به درخواست خودش طلاهایش را فروختم و لباس خریدیم. شب تا صبح بیرون بودیم اما روز بعد او را به خانه دوستم بردم که آن اتفاق افتاد.

با این اعترافات پرونده به شعبه دوازدهم دادگاه کیفری تهران انتقال یافت. در شروع جلسه متهم اظهارات قبلی‌اش را تکرار کرد و سپس «سحر» در جایگاه ایستاد و گفت: «بعد از آن اتفاق من از خانه دوست فرید فرار کردم و به خانه مان رفتم اما نمی‌دانستم چه بلایی سرم آمده است. فرید به من گفت مرا دوست دارد و می‌خواهد با من ازدواج کند.

نمی‌خواستم شکایت کنم تا اینکه فهمیدم او زندگی‌ام را تباه کرده است و پیش پلیس رفتم.» در ادامه جلسه، قضات دختری که شماره فرید را به سحر داده بود را مورد تحقیق قرار دادند اما او مدعی شد از قصد و نیت پسر جوان خبر نداشته است. پس از پایان اظهارات متهم وشاکی پرونده، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع : کولاک

ماجرای تجاوز یک سرباز به «سحر» دختر ۱۴ ساله | مجله کولاک

koolakmag.ir › اخبار داغ

۴ ساعت پیش - مجله اینترنتی کولاک: پسر ۱۹ ساله و سرباز که با وعده‌های واهی به «سحر» دختر نوجوان ۱۴ ساله او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، به اتهام تجاوز پای میز ...

تصاویر برای ماجرای تجاوز یک سرباز به «سحر» دختر ۱۴ ساله

نتیجه تصویری برای ماجرای تجاوز یک سرباز به «سحر» دختر ۱۴ ساله

نتیجه تصویری برای ماجرای تجاوز یک سرباز به «سحر» دختر ۱۴ ساله

نتیجه تصویری برای ماجرای تجاوز یک سرباز به «سحر» دختر ۱۴ ساله

نتیجه تصویری برای ماجرای تجاوز یک سرباز به «سحر» دختر ۱۴ ساله

نتیجه تصویری برای ماجرای تجاوز یک سرباز به «سحر» دختر ۱۴ ساله

تصاویر بیشتر برای ماجرای تجاوز یک سرباز به «سحر» دختر ۱۴ ساله

گزارش تصاویر

نتایج وب

اقدام هولناک 12 سرباز با دختر 19 ساله + عکس | رکنا

https://www.rokna.net/بخش-پرونده.../416991-اقدام-هولناک-سرباز-با-دختر-ساله-عکس

۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ... را از دست ندهید: قتل یک شرور در زندان / هر دو گوش او را بریدند + عکس ... تجاوز گروهی 12 سرباز به دختر 19 ساله / ناگفته های تلخ دختر جوان + عکس.

اقدام شنیع یک مرد با دختر 14 ساله اش جلوی دوربین! | رکنا

https://www.rokna.net/.../412356-اقدام-شنیع-یک-مرد-با-دختر-ساله-اش-جلوی-دوربین

۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ... ویدیو: 00:00:00. فیلم گفتگوبا متهم تجاوز به دختر 14 ساله در خیابان نارمک ... قتل فجیع مهناز در روز تولدش شوهرش / ماجرا استیکرهای قلب چه بود؟

ماجرای فیلم برداری از تجاوز وحشیانه به دختر 15 ساله ! - تالاب

www.talab.org/hotnews/تجاوز-جنسی-ساله.html

این دختر نگون بخت 15 ساله آمریکایی که “سارا توگا” نام دارد پس از حضور در یک پارتی شبانه که در یک ... پس از آنکه سارا از درخواست بی شرمانه سه همکلاسی خود سرباز زد در نامه ای که اول از والدین خود عذر خواهی ... حتما بخوانید: تجاوز جنسی به دختر جوان 22 ساله در حمام خانه مجردی .... فیلم ماجرای تجاوز جنسی به سحر دختر 17 ساله در جوی آب.

آپارات - فیلم تجاوز

https://www.aparat.com/result/فیلم_تجاوز

فیلم/ اعترافات هولناک یک داعشی؛ به 250 زن و دختر تجاوز کردم ... سکانس فیلم مستانه : دادگاه رسیدگی مسئله تجاوز به مستانه با بازی سحر دولتشاهی ... ماجرای تجاوز جنسی به دختر جوان باکره ایرانی! + فیلم ... فیلم مستند دردناک از تجاوز به بهاره دختر بیگناه 5 ساله .... فیلم تجاوز وحشیانه به دختر جوان توسط سرباز صهیونیست +18.

تجاوز مرد همسایه به دختر 14 ساله در انباری - سیتنا | خبر فارسی

https://khabarfarsi.com/u/60461098

۱۲ مهر ۱۳۹۷ - دختری 14 ساله توسط همسایه شان در انباری ساختمان مورد تجاوز قرار گرفت. ... او متهم به تجاوز جنسی به یک دختر آمریکایی شده است و با وجود آنکه خود چنین چیزی را انکار می کند .... ابتذال هنری و فرهنگی آن و ماجرای نمایشی را که تجاوز واقعی بازیگر مرد به بازیگر زن را جلوی چشم .... عکس/سحر قریشی در یک منطقه گرمسیر.

ماجرای تلخ تجاوز به دختر 5 ساله در اصفهان - خلیج فارس | خبر ...

khabarfarsi.com/u/55240408

۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - سحر دولتشاهی در حمایت از فرشته حسینی، نوشته این بازیگر افعان مقیم ایران را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. در پی اتفاق تکان دهنده تجاوز به یک دختر بچه 5 ساله افغان که در رسانه ها منتشر ... پایگاه خبری تحلیلی حرا ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۴:۴۶ ..... معافیت جدید سربازی · نرخ ارز و قیمت سکه و طلا · تعطیلی مدارس · یارانه ...

بازداشت ۸ تن به ظن تجاوز جنسی بالای دختر ۱۸ ساله در آلمان | ...

https://www.dw.com/fa-af/بازداشت-۸-تن-به-ظن-تجاوز...دختر...ساله.../a-46061875

۵ آبان ۱۳۹۷ - هشت تن در پیوند به دادن مواد مخدر و تجاوز جنسی بالای یک دختر ۱۸ ساله در شهر ... بازداشت مرد افغان به ظن تجاوز جنسی به دختر ۱۴ ساله در هامبورگ.

وارد نشده: ماجرای ‏سرباز ‏سحر

ماجرای تجاوز سربازان آمریکایی به «دختر بلوز مشکی» در ...

https://www.mashreghnews.ir/.../ماجرای-تجاوز-سربازان-آمریکایی-به-دختر-بلوز-مشک...

۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ماجرای تجاوز سربازان آمریکایی به «دختر بلوز مشکی» در ویتنام چه بود؟ ... ۵۰ سال بعد از جنایت می لای، یکی از تصاویری که از این جنایت منتشر شده است، جای ... اگرچه قتل‌عام می لای به عنوان یک خشونت نظامی و کشتار جمعی شهروندان و مردم .... مورد اشاره پخش می‌کنند، اما وی هیچ اشاره‌ای به موضوع تهاجم جنسی نمی‌کند [۱۴] .

وارد نشده: سحر

سید روح‌الله خمینی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/سید_روح‌الله_خمینی

وی ۱۴ سال در تبعید زیست، که حدود یک سال در ترکیه، سپس عراق، و در پایان چند .... و در دائرةالمعارف بزرگ اسلامی به نقل از پسندیده و منابعی دیگر ماجرای قتل سید ... روح‌الله در سال ۱۳۰۸ هجری خورشیدی با خدیجه ثقفی دختر میرزا محمد ثقفی تهرانی ازدواج کرد. .... تغییر دولت به علت عدول از احکام اسلام و تجاوز به قانون اساسی مشروطیت شد.

تکرار ماجرای شاهرخ و سمیه/توطئه قتل مادر از سوی دختر 14 ...

gilnegah.ir/75042/تکرار-ماجرای-شاهرخ-و-سمیهتوطئه-قتل-ماد/

۲۸ مهر ۱۳۹۵ - تکرار ماجرای شاهرخ و سمیه/توطئه قتل مادر از سوی دختر ۱۴ ساله به‌ خاطر ازدواج با ... کارآگاهان سپس به بازجویی از سحر- دختر نوجوان خانواده پرداختند اما او به ... این جوان که در حال انجام خدمت سربازی بود دل به دختر نوجوان بسته و با هم تصمیم به ازدواج ... اما من در آن زمان بسیار جوان بودم و اصلاً نفهمیدم که چرا در یک لحظه قاتل ...

محاکمه پسر شیطان صفت/ سحر 14ساله: فرید با وعده هایش خامم ...

www.shahrekhabar.com/social/154484580063488

۱۳ ساعت پیش - حوادث رکنا: پسر 19 ساله که با وعده‌های واهی به دختر نوجوانی او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، به اتهام تجاوز پای میز ... این دختر مدعی بود پسر سربازی به نام «فرید» او را فریب داده و از آنجا که این ... با دستگیری «فرید»، او که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به مأموران گفت: یک روز که در پارک قدم می‌زدم، با دختر نوجوانی آشنا شدم.

فرارو | جزئیات جدید درباره تجاوز گروهی به دانش‌آموزان یک ...

https://fararu.com/fa/.../جزئیات-جدید-درباره-تجاوز-گروهی-به-دانش‌آموزان-یک-دبیرست...

۸ خرداد ۱۳۹۷ - بیشتر بخوانید: سیر تا پیاز ماجرای آزار جنسی دانش آموزان یک ... ماجرای تجاوز به دانش‌آموزان تهرانی، وزیر آموزش و پرورش را به مجلس .... ۱ درخواست عکس‌های غیراخلاقی از یک زن توسط پسر ۹ ساله (۶ نظر) ..... ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ .... دختر مظلومی هم داره .... سخت یا احیانا" محال باشه، به هر حال هر ادعایی، باید اول اثبات بشه. سحر.

تجاوز به سرباز هم خدمتی | 4 و نیم صبح بود که هم خدمتی‌ام به من ...

https://www.niksalehi.com/soc/تجاوز-به-سرباز-هم-خدمتی.html

۱۸ دی ۱۳۹۶ - تجاوز به سرباز هم خدمتی ,نخستین پرونده مربوط به متهمی بود که در ... که حکم قصاص‌اش توسط قضات دیوانعالی تأیید شده و یک قدم باچوبه دار فاصله داشت ... به ۷۴ضربه شلاق و شش سال حبس محکوم شد. ... همچنین بخوانید : دختری که برده جنسی معلمش شد! ... ماجرای تجاوز وحشیانه و اسیدپاشی اکبر به دختر دبیرستانی داخل ...

خاطرات یک افسر بعثی: کارنامه جنایتهای ما در خرمشهر

navideshahed.com/fa/news/.../خاطرات-یک-افسر-بعثی-کارنامه-جنایتهای-ما-در-خرمشهر

نوید شاهد: در طول هشت سال دفاع مقدس حوادث بسیاری در جبهه های غرب و جنوب به وقوع ... خون از جراحات مان می رفت چند سرباز عراقی با لباس کماندویی را دیدم که به سمت ما می آمدند. ... فکر کرد که همه ی ما مردیم، بعد در کمال وقاحت دست تجاوز به سمت پیکر مطهر و خونین ... وقتی به نزدیکی کوچه ای که جنازه ی آن دختر جوان را دیده بودیم رسیدیم، من صحنه ی ...

پنجاه و پنج حقیقت کمتر شناخته شده در مورد ... - پایگاه خبری ...

www.abtaab.ir/NewsPageContent.aspx?ID_news=1843

آنها پس از به دام انداختن دختران توسط یک زن به آنها تجاوز کرده و آنها را تعلیم می دهند و به ... هشتاد درصد از کسانی که به عنوان برده جنسی به فروش می رسند زیر 24 سال سن دارند، و ... سازمان عفو بین الملل گزارش داده است که سربازان ناتو، پلیس سازمان ملل متحد، و .... را به فحشاء می کشاند، بلکه او را بطور ممتد تهدید به سحر و جادوگری می کرد.

تجاوز جنسی مسعود رجوی به فرماندهان زن سازمان خلق و ... - بنیاد ...

https://www.saharngo.com › صفحه نخست › فرقه رجوی

۱۱ دی ۱۳۹۱ - خانم مریم سنجابی عضو سابق شورای رهبری سازمان خلق که دو سال پیش از قلعه ... مسعود رجوی با تشویق همسرش مریم رجوی به ما تجاوز جنسی می کرد!! ... بعد از یک ساعت انتظار یکی از کارمندان دفتر فرماندهی کل که مسئول امور اداری و خدماتی .... کما اینکه ما خانم ها و دختران را به صورت نوبتی به پایگاه اشرف فرا می خواندند تا ...

تجاوز گروهی به دختری که عاشق گیتار بود - باشگاه خبرنگاران

https://www.yjc.ir › اجتماعی › حوادث و انتظامی

۲۸ شهریور ۱۳۹۲ - دختری که عاشق گیتار بود در خانه‌ای متروکه و کثیف به جای آموزش ... مسعود عنایتی کارمند مخابرات بود و بی‌راه هم نمی‌گفت پدر سحر آنقدر اصرار ... یک دختر جوان در حال مکالمه بود و دو نفر که یکی شان پسری بیست ساله ... مگه می‌شه به این راحتی تکلیف ماجرا را روشن کرد، اما پدر همان شب به سهم خودش تکلیف را روشن کرد.

تجاوز برادر به خواهر،دلیل قتل توسط همسر زن - اقتصاد آنلاین

https://www.eghtesadonline.com › حوادث

۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - یک بار دیگر، موضوع تعرض مقتول به خواهرش پیش کشیده شد: «من سحر را زن خودم ... قبلا ماجرای برادرش را برایم تعریف کرده و گفته بود وقتی هنوز کودک ... دختر ٢٥ ساله با صدایی که از آرامی، گوش‌ها را می‌خراشید، گفت: «. ... با پایان جلسه دادگاه، سرباز زندان به متهم نزدیک شد و دستبند به دستانش ... ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ ۰۱:۳۶ ۰ ۰.

پیمایش صفحه