مجله اینترنتی کولاکامیر علی اکبری مبارز قدرتمند ایرانی در مسابقات MMA که پیروزی های زیای را هم کسب کرده است برای مبارزه و دیدار رو در رو مقابل «واخائف» لحظه شماری می کند.

چند ماه قبل و در حالی که سازمان ACB اعلام کرده بود رقابت امیر علی اکبری با مهمت واخائف، دارنده کمربند قهرمانی سنگین وزن از روسیه ۱۹ آبان ماه برگزار می‌شود، امیر علی اکبری از به تعویق افتادن این مبارزه خبر داد.

علی اکبری اعلام کرد که به دلیل پارگی عضله ساق پا این مسابقه به تعویق می افتد و تاریخ جدید برگزاری رقابت‌ او با مهمت واخائف به زودی اعلام خواهد شد.

علی اکبری قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان بعد از حضور در رشته رزمی MMA تاکنون در ۹ مبارزه به برتری رسیده و تنها یک شکست داشته است. او تنها یک قدم تا رسیدن به کمربند قهرمانی سازمان ACB فاصله دارد و آن هم شکست دادن این حریف روس است.

علی اکبری به تازگی پستی اینستاگرامی را منتشر کرده و در آن برای واخائف کری خوانی کرده است

منبع : کولاک



دوئل علی اکبری- واخائف برای کمربند قهرمانی :: ورزش سه

https://www.varzesh3.com › دوئل علی اکبری- واخائف برای کمربند قهرمانی

۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - مبارزه هرکول ایرانی با قهرمان روسی ۱۹ آبان ماه برای کسب کمربند قهرمانی سازمان ACB برگزار می شود. ... ۱۹ آبان ماه در مسکو امیر علی اکبری مقابل واخائف چچنی قرار می گیرد که از حمایت تماشاگران روسی و احتمالا داوران هم برخوردار است. هرکول ایرانی با پیروزی در این ... از استوری جالب بیرانوند تا فال کی روش و تیم ملی.

ACB: جدال علی اکبری و واخائف برای کمربند قهرمانی - ایسنا

https://www.isna.ir/news/.../ACB-جدال-علی-اکبری-و-واخائف-برای-کمربند-قهرمانی

۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - سازمان acb با رونمایی از پوستر مبارزه علی اکبری و واخائف از قطعی ... به گزارش ایسنا و به نقل از سایت acbmma، جدال امیر علی اکبری مبارز ایرانی با مهمت واخائف دارنده کمربند قهرمانی ... علاقمندان می توانند بلیت این مبارزه را که به مبارزه اصلی (Main Event) معروف است و در شهر مسکو برگزار خواهد شد را خریداری کنند.

جدال علی اکبری و واخائف برای کمربند قهرمانی به تعویق ...

https://www.isna.ir/.../جدال-علی-اکبری-و-واخائف-برای-کمربند-قهرمانی-به-تعویق-اف...

۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - دیدار امیرعلی اکبری با مبارز روسیه برای کسب کمربند قهرمانی به ... آبان ماه برگزار می‌شود، امیر علی اکبری از به تعویق افتادن این مبارزه خبر داد.

مبارزه امیر علی اکبری و "واخائف" کی برگزار می شود؟ | مجله ...

koolakmag.ir › اخبار داغ

۲ ساعت پیش - امیر علی اکبری مبارز قدرتمند ایرانی در مسابقات MMA که پیروزی های زیای را هم کسب کرده است برای مبارزه و دیدار رو در رو مقابل «واخائف» لحظه ...

تغییر زمان مسابقه علی اکبری و واخائف روس برای کمربند ...

https://www.yjc.ir › ورزشی › کشتی و رزمی

۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - رقابت امیر علی اکبری با مهمت واخائف، دارنده کمربند قهرمانی سنگین وزن قرار بود 19 آبان ماه برگزار شود به زمان دیگری موکول شد. ... ماه برگزار خواهد شد، اما امیر علی اکبری از به تعویق افتادن این مبارزه خبر داد. ... علی اکبری:عربستانی ها افرادی بی هویت و ضعیف هستند/کشتی کج کاران سعودی را سر جایشان می نشانم ...

نبرد امیر علی اکبری با واخائف به تعویق افتاد | طرفداری

https://www.tarafdari.com/node/1092856

طرفداری- امیر علی‌اکبری قهرمان سابق تیم ملی کشتی فرنگی که این روزها با سازمان ... بود مبارزه بعدی علی اکبری 19 آبان ماه و در شهر مسکو با "واخائف" برگزار شود به ...

علی‌اکبری: جواب واخائف را در قفس می‌دهم - روزنامه خبرورزشی

https://www.khabarvarzeshi.com/fa/news/.../علی‌اکبری-جواب-واخائف-را-در-قفس-می‌دهم

۲۸ شهریور ۱۳۹۷ - به گزارش خبرورزشی، امیر علی اکبری درباره رقابتش با واخائف روس برای کسب ... رقابتم به تعویق افتاده است تا زمان جدید مسابقه ام با واخائف روس مشخص شود.‌ ... درخواست کرده مبارزه با تو را هرچه سریع‌تر برگزار کنند، گفت: این موضوع را من هم شنیده‌ام. ... علی اکبری: با عربستانی ها هرجای جهان بخواهند مبارزه می کنم ...

امیر علی‌اکبری: وارد بازی واخائف نمی‌شوم

https://www.khabarvarzeshi.com/fa/news/.../امیر-علی‌اکبری-وارد-بازی-واخائف-نمی‌شوم

۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - امیر علی اکبری در واکنش به اهانت های مبارز چچنی گفت: جوابش را نمی‌دهم، چون مردم جوابش را دادند. ... نامیده می‌شود، احساس خطر کرد و شروع به کری‌خوانی برای امیر کرد. ... در حالی که سازمان MMA برای این مبارزه بزرگ تبلیغ می‌کند، واخائف خط .... ۲۸۴۸ افشاگری مدیر سابق استقلال؛ وزیر ورزش مخالف برگزاری سوپرجام بود.

اخبار امیر علی اکبری - قطره

www.ghatreh.com/news/tag/13159-امیر%20علی%20اکبری/0/20

امیر علی اکبری مبارز ایرانی که در رشته MMA فعالیت می کند در اینستاگرام . ... واخائف روسی جواب کری و دعوت به مبارزه امیر علی اکبری را داد. .... تا یکی دو هفته آینده، مبارزات بعدی ام در سازمان ACB روسیه مشخص می شود و احتمالا با حریفی از روسیه ...

جدال علی اکبری و واخائف برای کمربند قهرمانی برگزار می‌شود ...

www.dana.ir/news/.../جدال-علی-اکبری-و-واخائف-برای-کمربند-قهرمانی-برگزار-می-ش...

۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - جدال علی اکبری و واخائف برای کمربند قهرمانی برگزار می‌شود : سازمان acb با ... سازمان acb با رونمایی از پوستر مبارزه علی اکبری و واخائف از قطعی شدن این ... به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت acbmma، جدال امیر علی اکبری مبارز ایرانی با مهمت واخائف دارنده ... داور ویدیویی درقطر هم علیه تیم کی روش ...

دوئل علی اکبری- واخائف برای کمربند قهرمانی - بانک ویدئو ...

https://khabarfarsi.com/u/59235529

۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - در فینال مسابقات گراند پری 2016 رایزن، امیر علی اکبری با شکست مقابل ... روسیه برگزار شد در مهم ترین مبارزه امیرعلی اکبری مبارز سنگین وزن ایرانی ... وقتی از کوفه خارج می شود، می تواند فرار کند تا به چنگ مختار نیافتد اما .... میناوند: کی روش از پیروانی خواست علیه برانکو مصاحبه کند/ مربیان تیم ملی به .

جدال علی اکبری و واخائف برای کمربند قهرمانی به تعویق ...

www.sarpoosh.com/sports-news/sports/sports970607465.html

 رتبه: ۴٫۶ - ‏۲۳ نقد

۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - مسابقه علی اکبری و واخائف,اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,ورزش ... ۱۹ آبان ماه برگزار می‌شود، امیر علی اکبری از به تعویق افتادن این مبارزه خبر داد.

امیر علی‌اکبری: مردم هر طور دوست دارند، سربازشان را صدا کنند ...

www.ion.ir/news/409507/امیرعلی-اکبری

۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - گفت‌وگوی «ایران» با امیر علی‌اکبری، ستاره ایران در رشته رزمی MMA مردم هر ... سازمان ACB حضور دارد، مسابقاتی که در روسیه و با حضور حریفان قدرتمندتری برگزار می‌شود. ... حالا هم برای مبارزه با واخائف اگر پاهای امیر در شرایط مطلوبی قرار داشته باشد و دکتر اجازه دهد، دو ... سرمربی هند درخواست کی روش را رد کرد ion.ir ...

رقابت علی اکبری و واخائف روس کی برگزار می شود؟ | تی نیوز

tnews.ir/site/729e118939204.html

در حالی که پیش تر سازمان ACB اعلام کرده بود رقابت امیر علی اکبری با مهمت واخائف، دارنده کمربند ... از روسیه 19 آبان ماه برگزار خواهد شد، اما امیر علی اکبری از به تعویق افتادن این مبارزه خبر داد. ... رقابت علی اکبری و واخائف روس کی برگزار می شود؟

امیر علی اکبری: بهترین مبارزه من را خواهید دید | مدال

https://medal1.com/news/73513

امیر علی‌اکبری چهره سرشناس MMA به خبرورزشی گفت: برای بهترین مبارزه می‌روم و ... اگر بتوانم قهرمان شوم، شرایط فرق می‌کند و قراردادم تمدید می‌شود. ... این مسابقه یک جورایی پلی است برای رسیدن به آن، به احتمال زیاد یکی از رقبای بعدی‌ام همین واخائف روسی است که برای شکستش برنامه دارم. ... ناراحتی کی روش از سروش رفیعی.

وارد نشده: برگزار

تصاویر برای مبارزه امیر علی اکبری و “واخائف” کی برگزار می شود؟

نتیجه تصویری برای مبارزه امیر علی اکبری و “واخائف” کی برگزار می شود؟

نتیجه تصویری برای مبارزه امیر علی اکبری و “واخائف” کی برگزار می شود؟

نتیجه تصویری برای مبارزه امیر علی اکبری و “واخائف” کی برگزار می شود؟

نتیجه تصویری برای مبارزه امیر علی اکبری و “واخائف” کی برگزار می شود؟

نتیجه تصویری برای مبارزه امیر علی اکبری و “واخائف” کی برگزار می شود؟

تصاویر بیشتر برای مبارزه امیر علی اکبری و “واخائف” کی برگزار می شود؟

گزارش تصاویر

نتایج وب

گره در برگزاری مسابقه علی اکبری و واخائف روس؛ این بار ...

www.iran-varzeshi.com/85060

۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - نبرد حیثیتی امیر علی اکبری و واخائف روس که دارنده کمربند سازمان ACB ... رخ بدهد برای دومین بار است که در مبارزه امیر و با واخائف روس وقفه رخ می دهد. ... دچار پارگی شده و به این ترتیب امیر نمی تواند تا 20 روز روی رینگ حاضر شود.

وارد نشده: کی

امیر علی اکبری و حریف 17 ثانیه ای یه کره ای - آپارات

https://www.aparat.com/v/Z8ng9/امیر_علی_اکبری_و_حریف_17_ثانیه_ای_یه_کره

۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ایران بادی بیلدینگ اولین مسابقه امیر علی اکبری در قفس مقابل حریف نه چندان قدرتمند کره ای امیر علی اکبری و حریف 17 ثانیه ای یه کره ای مبارزه ...

روزنامه ایران97/6/19: مردم هر طور دوست دارند، سربازشان را صدا ...

www.magiran.com/npview.asp?ID=3799160

امیر علی اکبری، مبارز ایرانی رشته رزمی MMA در مبارزه ای سخت در سازمان ACB روسیه در ۳ راند ۵ دقیقه ... سازمان ACB حضور دارد، مسابقاتی که در روسیه و با حضور حریفان قدرتمندتری برگزار می شود. ... علی اکبری درباره کری خوانی های واخائف حریف بعدی که با کمربند قهرمانی روی رینگ آمده بود و برای ... کی روش؛ همچنان بی رقیب در آسیا!

مبارزه امیر علی اکبری و “واخائف” کی برگزار می شود؟ | اولی ...

www.avalinews.com › اجتماعی

مبارزه امیر علی اکبری و “واخائف” کی برگزار می شود؟ , امیر علی اکبری مبارز قدرتمند ایرانی در مسابقات MMA که پیروزی های زیای را هم کسب کرده است برای مبارزه و ...