امیر علی‌اکبری مبارز ایرانی رشته MMA که نایب قهرمانی سنگین وزن در سازمان رایزین ژاپن را در کارنامه خود دارد و در حال حاضر نیز با کسب پیروزی‌های متوالی به دنبال کسب کمربند قهرمانی سنگین وزن در سازمان ACB روسیه است، در حاشیه رقابت‌های بوکس انتخابی تیم ملی در اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشحالم که در جمع بوکسور‌های خوب ایرانی هستم. به دعوت حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و صالحی، سرپرست هیات بوکس استان به اینجا آمده ام. امیدوارم که مسابقات بوکس به خوبی برگزار شود. همچنین امروز مردم خوزستان به خونگرمی از من استقبال کردند و امیدوارم همیشه چنین شادی‌هایی را در این استان شاهد باشیم.

وی در ادامه گفت: خدا را شکر با اضافه شدن صالحی و استکی به جمع فدراسیون نشین ها، فکر می‌کنم از این به بعد فدراسیون بوکس رو به پیشرفت باشد. ما نیز خوشحال می‌شویم که این فدراسیون و بوکسور‌های ایرانی مدال‌آور و موفق باشند.

مبارز ایرانی رشته MMA درباره مبارزه‌های بعدی خود در سازمان ACB روسیه نیز عنوان کرد: ان‌شاءالله تا یکی دو هفته آینده، مبارزات بعدی‌ام مشخص شود و احتمالا با حریفی از روس مبارزه خواهم کرد تا این که به مبارزه کسب کمربند برابر مهمت واخایف روس برسم.

“علی‌اکبری قرار بود آبان ماه به مصاف واخایف برود، اما به دلیل مصدومیت خواستار تعویق این مبارزه شد”. وی در پاسخ به این سوال که این تاخیر به دلیل مصدومیت او بوده و یا بر اساس برخی شایعات که ترس از شکست و لزوم تمرینات بیشتر را عنوان کرده اند، گفت: اتفاقا در فضای مجازی عنوان شد که واخایف از من ترسیده است نه من از او. به هر حال به خاطر مصدومیتی که داشتم خواستار به عقب افتادن این مبارزه شدم و پیش از مبارزه مقابل واخایف یک مبارزه دیگر به من داده شد و ان‌شاءالله بعد از آن با قدرت برابر واخایف صاحب کمربند سنگین وزن در ACB روسیه مبارزه خواهم کرد./خبر ورزشی و کولاک


واکنش علی اکبری به کری خوانی حریف روسی :: ورزش سه

https://www.varzesh3.com › واکنش علی اکبری به کری خوانی حریف روسی

۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - به گزارش "ورزش سه"، امیر علی اکبری شنبه شب در یک مبارزه جذاب و ... واخایف از روسیه که قبل و بعد مسابقه برایش کری خوانی کرده بود، قرار بگیرد.

واکنش واخایف به مبارزه با علی اکبری چه بود؟ | مجله کولاک

koolakmag.ir › اخبار داغ › ورزشی

۲ ساعت پیش - مبارز ایرانی رشته MMA گفت: تا یکی دو هفته آینده، مبارزات بعدی‌ام مشخص می‌شود و احتمالا با حریفی از روسیه مبارزه خواهم کرد، علی اکبری: می ...

امیر علی‌اکبری: شاید به مبارزه با حریف روسی نرسم/ تا صبح ...

https://www.jamaran.ir/.../1008404-امیر-علی-اکبری-شاید-به-مبارزه-با-حریف-روسی-...

۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - امیر علی‌اکبری: شاید به مبارزه با حریف روسی نرسم/ تا صبح در بیمارستان بودم ... به طول انجامید که نشان دهنده سختی کار و مبارزه نفس‌گیر برابر حریف لهستانی بود. ... وی درباره کری خوانی شدید با واخایف صاحب کمربند ACB قبل و بعد از این مبارزه ... انتقاد ضرغامی از اعطای عنوان «خادم الرضا» به مقامات + واکنش ها ...

علی‌اکبری: در فینال بدنم خالی کرد/ گریه حریفم برای همه ...

https://www.isna.ir/.../علی-اکبری-در-فینال-بدنم-خالی-کرد-گریه-حریفم-برای-همه-عج...

۱۵ دی ۱۳۹۵ - امیر علی‌اکبری در گفت‌وگو با ایسنا درباره کسب عنوان نایب قهرمانی ... در ژاپن، اظهار کرد: سطح مسابقات بسیار بالا بود و به سبب سه مبارزه طی دو ...

وارد نشده: واخایف

واکنش امیر علی‌اکبری به اهانت تازه مبارز چچنی - خبرآنلاین

https://www.khabaronline.ir/news/.../واکنش-امیر-علی-اکبری-به-اهانت-تازه-مبارز-چچن...

۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - خبر ورزشی نوشت:امیر علی اکبری در واکنش به اهانت های مبارز چچنی گفت: صبر ... قبل از مبارزه با حریف لهستانی، چون حواسم به همین مبارزه بود و ...

وارد نشده: واخایف

علی اکبری: تا صبح در بیمارستان بودم شاید به مبارزه با ...

khabarfarsi.com/u/59324482

۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - علی اکبری: تا صبح در بیمارستان بودم شاید به مبارزه با واخایف روس ... به نظرم در این رقابت ها به غیر از شکست دادن حریف چینی که خیلی برایم لذت بخش بود در مبارزه با نماینده . ..... واکنش علی اکبری به کری خوانی حریف روسی.

تصاویر برای واکنش واخایف به مبارزه با علی اکبری چه بود؟

نتیجه تصویری برای واکنش واخایف به مبارزه با علی اکبری چه بود؟

نتیجه تصویری برای واکنش واخایف به مبارزه با علی اکبری چه بود؟

نتیجه تصویری برای واکنش واخایف به مبارزه با علی اکبری چه بود؟

نتیجه تصویری برای واکنش واخایف به مبارزه با علی اکبری چه بود؟

نتیجه تصویری برای واکنش واخایف به مبارزه با علی اکبری چه بود؟

تصاویر بیشتر برای واکنش واخایف به مبارزه با علی اکبری چه بود؟

گزارش تصاویر

نتایج وب

امیر علی اکبری: تا صبح در بیمارستان بودم/ شاید به مبارزه ...

khabarfarsi.com/u/59263960

۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - امیر علی اکبری: تا صبح در بیمارستان بودم/ شاید به مبارزه با واخایف روس نرسم ... در آن 20 روزی که در آنجا بودم لباس سفید رنگ مان زرد شده بود.

امیر علی اکبری: تا صبح در بیمارستان بودم/ شاید به مبارزه ...

khabarfarsi.com/u/59243980

۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - امیر علی اکبری: تا صبح در بیمارستان بودم/ شاید به مبارزه با واخایف روس نرسم ... به بازی قبل بهتر شده بود و اطمینان دارم که در دیدارهای بعدی هم بهتر و بهتر .... واکنش سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا پس از شکست برابر پرتغال.

امیر علی اکبری و حریف 17 ثانیه ای یه کره ای - آپارات

https://www.aparat.com/v/Z8ng9/امیر_علی_اکبری_و_حریف_17_ثانیه_ای_یه_کره

۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ایران بادی بیلدینگ اولین مسابقه امیر علی اکبری در قفس مقابل حریف نه چندان قدرتمند کره ای امیر علی اکبری و حریف 17 ثانیه ای یه کره ای مبارزه ...

جستجوهای مربوط به واکنش واخایف به مبارزه با علی اکبری چه بود؟

مبارزه امیر علی اکبری با واخائف


زمان مسابقه امیر علی اکبری با واخایف


اخرین مبارزه امیر علی اکبری


آخرین مبارزه امیر علی اکبری


امیر علی اکبری و واخائف


امیر علی اکبری 2018


باخت امیر علی اکبری


مبارزه امیر علی اکبری با خرس لهستان

مخبر - 1397/06/22 - واکنش امیر علی اکبری به اهانت تازه ...

www.mokhbernews.ir/Home/ShowNewsInfo/8571665

۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - امیر علی اکبری در واکنش به اهانت های مبارز چچنی گفت: صبر کنید 19 آبان می روم سروقتش. ... او یک بار هم از مبارزه با علی اکبری ترسید و خودش را به مصدومیت زد. ... قبل از مبارزه با حریف لهستانی، چون حواسم به همین مبارزه بود و نمی خواستم .... خرداد نیوز : تا صبح در بیمارستان بودم/ شاید به مبارزه با واخایف روس نرسم.

علی اکبری: واخایف از من ترسیده است نه من از او

livedata.ir/news/bartarinha/item/.../علی-اکبری-واخایف-از-من-ترسیده-است-نه-من-از-او

۳ روز پیش - "علی‌اکبری قرار بود آبان ماه به مصاف واخایف برود، اما به دلیل مصدومیت ... از آن با قدرت برابر واخایف صاحب کمربند سنگین وزن در ACB روسیه مبارزه ...

روزنامه خراسان

khorasanvarzeshi.khorasannews.com/newspaper/BlockPrint/129555

امیر علی‌اکبری، در مبارزه‌ای سخت در سازمان ACB روسیه در ۳ راند ۵ دقیقه‌ای برابر ... مبارزه فایتر ایرانی با خرس لهستانی به قدری سنگین بود که علی‌اکبری بعد از این ... علی‌اکبری در واکنش به این اتفاق گفت: «خیلی وقت است با واخایف از بازی اول ...

امیر علی اکبری - تی نیوز

https://tnews.ir/tags/امیر-علی-اکبری

امروز سالروز تولد MMA کار کشورمان بود و دوستان و هم تیمی هایش جشنی کوچک ... پیام خوزستان - اهواز – ایرنا – علی اکبری قهرمان رشته رزمی MMA جهان گفت: واخایوف روس از مبارزه با من ... علی اکبری: درخواست تعویق مبارزه ام برابر واخایف به خاطر ترس نبود علی ... برگزاری افتتاحیه مسابقات بوکس کشور در اهواز با حضور علی اکبری ...

آخرین اخبار امیر علی اکبری - بازدید

https://buzdid.ir/tag/امیر-علی-اکبری

جدیدترین و آخرین اخبار امیر علی اکبری. ... علی اکبری: درخواست تعویق مبارزه ام برابر واخایف به خاطر ترس نبود ... علی ضیاء در واکنش به حواشی ایجاد شده به دنبال یکی از قسمت های برنامه «فرمول یک» با حضور پدری به همراه ... برترین ها: امیرعلی اکبری، رزمی کار کشورمان در مسابقات MMA دیشب مهمان خندوانه بود و با حضور خود و شوخی ...

امیر علی‌اکبری: تا صبح در بیمارستان بودم/ شاید به مبارزه ...

tabnos.ir › ورزشی

۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - امیر علی‌اکبری: تا صبح در بیمارستان بودم/ شاید به مبارزه با واخایف روس نرسم ... که نشان دهنده سختی کار و مبارزه نفس‌گیر برابر حریف لهستانی بود. ... امیدی به برگزاری جلسات نیستواکنش دادستان کل کشور به تعیین ضرب‌الاجل ...

امیر علی‌اکبری: تا صبح در بیمارستان بودم/ شاید به مبارزه ...

sp.shafaqna.com/FA/AL/2769007

امیر علی‌اکبری: تا صبح در بیمارستان بودم/ شاید به مبارزه با واخایف روس نرسم. ... واکنش اینستاگرامی علی دایی به خداحافظی جلال حسینی+ عکس. - جام نیوز ...

امیر علی‌اکبری از مبارزه با خرس لهستانی می‌گوید | تیتر هنر

titrhonar.ir/اخبار/امیر-علی‌اکبری-از-مبارزه-با-خرس-لهستا/

۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - حالا دیگر مثل ورزشکاران بزرگ و مشهور ایران، امیر علی‌اکبری در دل مردم جا باز کرده است. ... واقعا لقب خرس لهستان را بی‌جهت به او ندادند، چون خیلی سرسخت بود و با ... قبل و حتی بعد از این مبارزه، با «واخایف چچنی» که اهل روسیه است، کری داشتی. .... فال شنبه ۱۰ آذر ماه ۱۳۹۷ · واکنش مسعود فراستی به حاشیه‌های برنامه«من و ...

فیلم: طنز شب های برره قسمت 10 | قسمت دهم شبهای برره / ویدیو ...

iranimag.ir/video/17421939

ویدئو برای واکنش واخایف به مبارزه با علی اکبری چه بود؟▶ 37:15

۱۴ آذر ۱۳۹۷

بروزترین ها را در سایت ما ببینید: http://widio.ir دانلود قسمت دهم شب های برره , لینک ... با عنایت به اینکه سایت «مجله ایرانی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی ...

اطلاعیه درباره نتایج فیلترشده

برای اینکه مرتبط‌ترین نتایج را ببینید، برخی از شبیه‌ترین نتایج به 19 مورد نشان داده شده را حذف کرده‌ایم.

اگر بخواهید می‌توانید جستجو را با لحاظ کردن نتایج حذف شده دوباره انجام دهید.


جستجوهای مربوط به واکنش واخایف به مبارزه با علی اکبری چه بود؟

تاریخ مبارزه بعدی امیر علی اکبری


مبارزه امیر علی اکبری با واخائف


مبارزه امیر علی اکبری با حریف عربستانی


زمان مسابقه امیر علی اکبری با واخایف


اخرین مبارزه امیر علی اکبری


آخرین مبارزه امیر علی اکبری


واخائف روسی