برخی از زائرین عتبات عالیات به خصوص زائرینی که ساکن نواحی غربی ایران هستند برای راهپیمایی اربعین با اتومبیل خود تا مرز رانندگی و برای عبور از مرز آن را در پارکنیگ پارک می کنند. یک کارشناس فنی امداد خودرو توصیه‌هایی را به زائران اربعین که با خودروی شخصی به پایانه‌های مرزی سفر می‌کنند ارائه کرد.

رمضانی در جلسه کمیته طرح‌های ویژه ترافیکی اربعین که پیش از ظهر امروز با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف در شهرک آزمایش برگزار شد، اظهار کرد: امسال ۶۳۰ اکیپ امدادی ایران خودرو در سراسر کشور و بیش از ۳۰۰ اکیپ سیار در سه پایانه مرزی مستقر خواهند بود. همچنین ۷۰ اکیپ نیز برای مرز خسروی پیش بینی شده بود که اگر این مرز بازگشایی نشود این نیروها در سه مرز دیگر توزیع خواهند شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۴۰ درصد از موضوعات مراجعه به امدادخودرو از سوی زائران اربعین مربوط به باتری و سویچ خودرو بود اظهار کرد: با توجه به اینکه خودروی زائران حدود ۱۰ تا ۱۵ روز در پارکینگ متوقف می‌شود بنابراین ممکن است باتری این خودروها دچار مشکلاتی شود که در همین راستا توصیه می‌کنیم زائرانی که با خودرو به پایانه‌های مرزی آمده‌اند سرباتری را جدا کنند. همچنین سوییچ یدک را نیز با خود به همراه داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

وی اضافه کرد: لازم است که رانندگان خودروی خود را در محلی مطمئن و مناسب پارک کنند و با توجه به اینکه احتمالوارش وجود دارد از پارک خودرو در مناطقی که احتمال جاری شدن سیلاب وجود دارد، خودداری کنند.


منبع : کولاک

این مشکل در کمین اتومبیل زائرین اربعین است! | مجله کولاک

koolakmag.ir › اخبار داغ › اجتماعی

۲۱ ساعت پیش - برخی از زائرین عتبات عالیات به خصوص زائرینی که ساکن نواحی غربی ایران هستند برای راهپیمایی اربعین با اتومبیل خود تا مرز رانندگی و برای ...

تصاویر برای این مشکل در کمین اتومبیل زائرین اربعین است!

نتیجه تصویری برای این مشکل در کمین اتومبیل زائرین اربعین است!

۱۹ ساعت قبل

نتیجه تصویری برای این مشکل در کمین اتومبیل زائرین اربعین است!

۲۰ ساعت قبل

نتیجه تصویری برای این مشکل در کمین اتومبیل زائرین اربعین است!

نتیجه تصویری برای این مشکل در کمین اتومبیل زائرین اربعین است!

نتیجه تصویری برای این مشکل در کمین اتومبیل زائرین اربعین است!

تصاویر بیشتر برای این مشکل در کمین اتومبیل زائرین اربعین است!

گزارش تصاویر

نتایج وب

این مشکل در کمین اتومبیل زائرین اربعین است! - ماهان 98

https://mahan8.ir/این-مشکل-در-کمین-اتومبیل-زائرین-اربعین.html

۱۶ ساعت پیش - برخی از زائرین عتبات عالیات به خصوص زائرینی که ساکن نواحی غربی ایران هستند برای راهپیمایی اربعین با اتومبیل خود تا مرز رانندگی و برای ...

زائران اربعین ارز 8 هزار تومانی می گیرند - عصرایران

www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی

۴ مهر ۱۳۹۷ - وی افزود: این مبلغ فقط برای صدور روادید در نظر گرفته شده و هزینه های بیمه، ... دارای 50 روز اعتبار است و زائران عتبات می توانند طی این مدت به عراق سفر کنند. ... وی گفت: زائران اربعین در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند مورد تخلف را ..... یک لحظه غفلت و یک تماس ناتمام/ سارقان موبایل در کمین شما هستند (فیلم) ...

ویزای اربعین 234 هزار تومان است؛ زائران پول اضافه ندهند | - ...

www.ghatreh.com/news/.../ویزای-اربعین-هزار-تومان-است-زائران-پول-اضافه-ندهند

۱۸ ساعت پیش - حمل و نقل ریلی و دریایی در خدمت زائران اربعین/ ویزای امسال مهر اربعین ندارد · 199هزار و 875 تومان مبلغ ... خطر در کمین استقلال بانک های مرکزی در جهان ... مشکل پولشویی در ایران جدی است/کارگران و کارمندان با این گرانی ها چه کنند؟

قابل توجه زائران اربعین/صدور "ویزای اربعین" از امروز - افکار ...

https://www.afkarnews.com/.../795393-قابل-توجه-زائران-اربعین-صدور-ویزای-اربعی...

۱۵ مهر ۱۳۹۷ - سخنگوی ستاد مرکزی اربعین درباره برخی مشکلات که مانع از آغاز ... در این دفاتر مستقر شده است و عملیات صدور ویزای زائران اربعین از امروز آغاز شد.

پایگاه اطلاع رسانی عصر خودرو - قیمت بلیت اتوبوس‌های ...

www.asrekhodro.com/.../قیمت-بلیت-اتوبوس-های-اربعین-از-70-تا-150-هزار-تومان

۱ روز پیش - وی با تأکید بر اینکه نرخ‌های بلیت‌های اتوبوس برای این ایام افزایش نیافته و ... زائران اربعین در مرز‌ها تردد کاروانی زائران از مرز شلمچه امکانپذیر نشده است ... نقل عمومی است تأخیر در نوسازی ناوگان تاکسیرانی به دلیل مشکلات خودروسازان و ...... شهریار بحران کمبود اتوبوس در کمین پایتخت دربستی در پایتخت ممنوع؟

این مشکل در کمین اتومبیل زائرین اربعین است! - مجله ...

https://dislove.ir/.../این-مشکل-در-کمین-اتومبیل-زائرین-اربعین/این-مشکل-در-کمین-...

۹ ساعت پیش - برچسب ها : این مطلب بدون برچسب می باشد. true. true. مطلب قبل و بعد. « این مشکل در کمین اتومبیل زائرین اربعین است! / مجله اینترنتی دیس لاو.

معاون ‌وزیر‌ کشور: دلار 7 هزار تومانی ‌به زائران اربعین ارائه می ...

https://www.tasnimnews.com › استانها › کرمان

۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - معاون ‌وزیر‌ کشور: دلار ۷ هزار تومانی ‌به زائران اربعین ارائه می‌شود ... کاهش اشکالات را داشتیم افزود: قصد داریم در امسال این مشکلات را به صفر برسانیم. ... ذوالفقاری با بیان اینکه میوه مراسم اربعین، مسائل فرهنگی است که باید در زائران ...

عودت برخی زوار از مرز عراق - خبرگزاری تابناک | خبر فارسی

khabarfarsi.com/u/60951983

داشتن گذرنامه و ویزای معتبر از مهم ترین شرایط حضور در پیاده روی اربعین است و هیچ کسی ... وی ادامه داد: امسال بیمه ایران کارگزار بیمه برای زائرین اربعین است و سقف خدمات این بیمه نسبت به سال ... وی درباره بیماری های شایع در این ایام توضیح داد: بیشترین مشکل زوار در ..... خطر سیلاب در کمین استان های واقع در جوار دامنه های زاگرس.

وضعیت مرز چذابه برای خروج زائران اربعین - مشرق نیوز

https://www.mashreghnews.ir/news/.../وضعیت-مرز-چذابه-برای-خروج-زائران-اربعین

۱۲ مهر ۱۳۹۶ - وی افزود: برنامه ریزی‌ها به گونه‌ای است که زائران در مرزها با مشکل مواجه نشوند. ... خاک کشور عراق نشدند و مشکلات این چنینی در مرز مهران گزارش می‌شود.

[PDF]تشریح جزییات قرارداد بیمه زائران اربعین حسینی

foia.iran.gov.ir/.../تشریح%20جزییات%20قرارداد%20بیمه%20زائران%20اربعین%20...

ﺗﺸﺮﯾﺢ. ﺟﺰﯾﯿﺎت. ﻗﺮارداد. ﺑﯿﻤﻪ. زاﺋﺮان. ارﺑﻌﯿﻦ. ﺣﺴﯿﻨﯽ. )ع(. ﺳﺨﻨﮕﻮی. ﺳﺘﺎد. ﻣﺮﮐﺰی. ارﺑﻌﯿﻦ. ﺣﺴﯿﻨﯽ. ﺑﺎ. اﺷﺎره. ﺑﻪ. ﺟﺰﯾﯿﺎت. ﻗﺮارداد. 17 ... ﺳﺎزﻣﺎن ﺣﺞ و زﯾﺎرت ﺑﻪ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ از زاﺋﺮان و ﻃﺮف دوم، ﺷﺮﮐﺖ ﺳﻬﺎﻣﯽ ﺑﯿﻤﻪ اﯾﺮان اﺳﺖ اﻇﻬﺎر داﺷﺖ. : ﺳﺮاﻧﻪ ﻫﺮ ... ﻃﺒﻖ اﯾﻦ ﻗﺮارداد ﺣﺎدﺛﻪ ﻋﺒﺎرت اﺳﺖ از ﻫﺮ واﻗﻌﻪ ﻧﺎﮔﻬﺎﻧﯽ. ﻧﺎﺷﯽ از ﻋﺎﻣﻞ ...

وارد نشده: مشکل ‏کمین ‏اتومبیل

اختلال سامانه سماح و سردرگمی زائرین اربعین - خبرگزاری موج

www.mojnews.com/بخش...5/191911-اختلال-سامانه-سماح-سردرگمی-زائرین-اربعین

۲۶ مهر ۱۳۹۶ - به گزارش خبرگزاری موج، سامانه سماح که نام‌نویسی زائران اربعین ... به برخی مشکلات عدیده فنی همانند عدم واریز مبلغ اعلامی در این سایت ابراز ... سامانه اینترنتی سازمان حج و زیارت منتشر شده است و همچنین 3 شرکت؛ ... با ۹۰۰ تومن خوش تیپ شو شایدم ماشین و سفر بردی ... سرطان در کمین زندگی مردم ایران و لرستان است ...

پرداخت خسارت زیان‌دیدگان راهپیمایی اربعین توسط بیمه ایران

www.eghtesadonline.com/.../230340-پرداخت-خسارت-زیان-دیدگان-راهپیمایی-اربعین-...

۱۷ آبان ۱۳۹۶ - به گزارش اقتصاد آنلاین، به دنبال واژگونی چند دستگاه اتوبوس زائران اربعین ... بر اساس این گزارش در صورت وقوع هرگونه مشکل درمانی، بیمه شدگان ...

درآمد ۳۰۰ میلیارد تومانی عراق از زائران اربعین - باشگاه ...

https://www.yjc.ir › وب‌گردی › وبگردی

۲۸ آبان ۱۳۹۵ - این افزایش قیمت با واکنش منفی زائران اربعین مواجه شد. ... و 200 هزار زائر ایرانی در عراق را کرد و افزود: این تعداد از سال گذشته بیشتر شده است.

30 نکته بهداشتی برای زائرین اربعین - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/419969/30-نکته-بهداشتی-برای-زائرین-اربعین

۲۰ آبان ۱۳۹۵ - زائرانی که قصد شرکت در مراسم اربعین حسینی(ع) در کربلای معلی را ... این کارشناس حوزه بیوتروریسم،30 نکته را متذکر شد که شرح آن از این قرار است: ... هموطنان مشکل تنفسی ایجاد کرده است در صورت رخ دادن زائرین نکات لازم ... ویروس کرونا در کمین است، مراقب باشید ... ۹ اتومبیل خاص، متفاوت و کمیاب بازار ایران.

مردم سالاری آنلاین - مشکلات زائران، پشت مرز مهران

https://www.mardomsalari.ir/report/63594/مشکلات-زائران-پشت-مرز-مهران

۱ آذر ۱۳۹۵ - تمام این مدت به خانم همسایه فکر میکردم که الان در چه حال است؟ ... است.هزاران نفر از زائران اربعین حسینی که در مرز مهران حضور داشتند که به علت نبود ... شده بودند اما به دلیل مشکلات ترافیکی در شهر مهران و وسعت کم شهر، اتومبیلهای پارک شده توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل شدند. ... خطر فرونشست در کمین فرودگاه امام.

خطر ابتلا به یک بیماری وحشتناک در کمین این افراد - افکار ...

www.shahrekhabar.com/analysis/153926034087982

۴ روز پیش - خطر ابتلا به یک بیماری وحشتناک در کمین این افراد - افکار نیوز. ... خون در بدن اثر منفی می‌گذارد و زمینه ساز تولید لخته درمسیر رگ‌های خونی و بروز سکته مغزی است. ... غیرعادی و تپش قلب در اولین فرصت به متخصص برای شناسایی علت مشکل مراجعه کنند. ... خبری خوش برای زائرین اربعین/کاهش چشمگیر هزینه ویزا.

آمادگی کامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان برای اربعین 97 » ...

esfahanemrooz.ir/59220-آمادگی-کامل-جمعیت-هلال-احمر-استان-اصفهان-برای-اربعین-97...

۳ ساعت پیش - وی با اشاره به آمادگی کامل هلال احمر استان اصفهان در این زمینه گفت: ... نجاتگران این استان در موکبهای مستقر در عراق صورت گرفته است. کریمی تصریح کرد: همچنین برای ارائه خدمات مناسب به زائران حسینی، 40 .... توسعه هندبال در شهرستان های اصفهان با مشکل مالی مواجه است ... خطرخشکسالی اجتماعی در کمین اصفهان ...

واکسیناسیون قبل از اعزام به کربلا اجباری نیست - راه دانا

www.dana.ir/news/1418367.../واکسیناسیون-قبل-از-اعزام-به-کربلا-اجباری-نیست

۱ روز پیش - دبیر کمیته امداد و نجات ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به اینکه واکسیناسیون قبل از اعزام به کربلا اجباری نیست، در این باره به علاقمندان به پیشگیری از بیماری ... مرعشی افزود: محل اسکان زائرین در ستاد بازسازی عتبات تیم پزشکی و ... کرد: واکسیناسیون خاصی برای عراق توصیه نشده است و تزریق واکسن ...