CFT از جسه امروز شورای نگهبان جا ماند

یک عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت که در جلسه امروز شورای نگهبان، لایحه الحاق به CFT در جلسه امروز شورای نگهبان بررسی نشده است.

نجات الله ابراهیمیان در این باره اظهار کرد: این لایحه امروز به شورای نگهبان واصل شد و در جلسه امروز مورد بررسی قرار نگرفت.



وی گفت: این لایحه احتمالا در جلسه بعدی شورای نگهبان مورد بررسی قرار گیرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی یکشنبه 15 مهر با لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) موافقت کردند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir


لایحه الحاق به CFT امروز به شورای نگهبان رسید اما بررسی نشد ...

https://khabarfarsi.com/u/60761234

۳۱ دقیقه پیش - CFT به جلسه امروز شورای نگهبان نرسید. یک عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت که در جلسه امروز شورای نگهبان، لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله ...

لایحه الحاق به CFT امروز به شورای نگهبان رسید اما بررسی نشد ...

https://seemorgh.com › خبر › سیاسی

۵۹ دقیقه پیش - یک عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت که در جلسه امروز شورای نگهبان، لایحه الحاق به CFT در جلسه امروز شورای نگهبان بررسی نشده است.

بررسی CFT به جلسه امروز شورای نگهبان نرسید - رویداد۲۴

https://www.rouydad24.ir/fa/news/.../بررسی-cft-به-جلسه-امروز-شورای-نگهبان-نرسی...

۳ ساعت پیش - نمایندگان مجلس شورای اسلامی یکشنبه 15 مهر با لایحه الحاق ایران به ... مصوبه به دست شورای نگهبان رسیده است اما زمان برای بررسی آن وجود نداشت.

لایحه الحاق به CFT به جلسه امروز شورای نگهبان نرسید - ایسنا

isna.ir/news/97071810452/لایحه-الحاق-به-CFT-به-جلسه-امروز-شورای-نگهبان-نرسید

۳ ساعت پیش - لایحه الحاق به CFT به جلسه امروز شورای نگهبان نرسید ... اظهار کرد: این لایحه امروز به شورای نگهبان واصل شد و در جلسه امروز مورد بررسی قرار نگرفت.

عضو شورای نگهبان: لایحه الحاق به CFT در جلسه امروز مورد ...

www.entekhab.ir › سیاست › سیاست داخلی

۳ ساعت پیش - عضو شورای نگهبان: لایحه الحاق به CFT در جلسه امروز مورد بررسی قرار نگرفت ... به شورای نگهبان واصل شده و در جلسه امروز مورد بررسی قرار نگرفت.

لایحه الحاق CFT به جلسه امروز شورای نگهبان نرسید - آفتاب

aftabnews.ir/fa/news/550219/لایحه-الحاق-cft-به-جلسه-امروز-شورای-نگهبان-نرسید

۲ ساعت پیش - لایحه الحاق CFT به جلسه امروز شورای نگهبان نرسید. این لایحه تازه امروز به شورای نگهبان واصل شده و در جلسه امروز مورد بررسی قرار نگرفت. ... سیما: قیمت دلار در برخی شهرهای ایران به ۷ هزار تومان رسید|وقتی مجلس مانع کاهش نرخ ارز می‌شود!+ ..... سپاه اجازه نخواهد داد اسلامی غیر از اسلام امام و رهبری در کشور حاکم شود (۱۳ نظر).

لایحه الحاق به CFT به جلسه امروز شورای نگهبان نرسید | یک ...

www.ghatreh.com/news/nn44671331/لایحه-الحاق-جلسه-امروز-شورای-نگهبان-نرسید

۳ ساعت پیش - حقوقدان شورای نگهبان: لایحه الحاق CFT به جلسه امروز شورای نگهبان نرسید ... در این باره اظهار کرد: این لایحه امروز به شورای نگهبان واصل شد و در جلسه امروز مورد بررسی قرار نگرفت. ... امام خامنه ای حجت الاسلام کریمی تبار را به امامت جمعه ایلام منصوب کردند ... احساس مسئولیت و پیشرو بودن، رسیدن به هدف را تضمین می کند ...

ایرادات شورای نگهبان به دو لایحه FATF رفع شد

livedata.ir/news/tabnak/item/841614/ایرادات-شورای-نگهبان-به-دو-لایحه-fatf-رفع-شد

۶ دقیقه پیش - سخنگوی شورای نگهبان، از رفع ایرادات این شورا به لوایح «پالرمو» و «اصلاح ... «اصلاح قانون مبارزه با پولشویی» (از لوایح مرتبط با FATF) بررسی شد. ... کدخدایی خاطرنشان کرد: لایحه الحاق دولت ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم CFT هم که اخیرا در مجلس به تصویب رسیده، در دستور کار امروز شورا نبود.

لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم ...

www.tabnak.ir › مجلس › سیاسی

۳ روز پیش - گزارش کامل «تابناک» از بررسی CFT در مجلس؛ ... علی نجفی خشرودی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در توضیح ... نماینده مردم بابل در مجلس ادامه داد: لایحه الحاق دولت به کنوانسیون مبارزه با .... و نمی‌کنند ما راه‌های زیادی برای حل این مشکل رفتیم اما مشکل حل نشد. .... دلار از ۳۵۰۰ تومان به ۱۹ هزار تومان رسید.

لایحه الحاق به CFT در جلسه امروز شورای نگهبان بررسی نشد

https://www.eghtesadnews.com/fa/tiny/news-243962

اقتصادنیوز؛ یک عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت که در جلسه امروز شورای نگهبان، لایحه الحاق به CFT در جلسه امروز شورای نگهبان بررسی نشده است.

وارد نشده: اما

لایحه الحاق به CFT در جلسه امروز شورای نگهبان بررسی نشد

https://www.eghtesadnews.com/fa/tiny/news-243962

اقتصادنیوز؛ یک عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت که در جلسه امروز شورای نگهبان، لایحه الحاق به CFT در جلسه امروز شورای نگهبان بررسی نشده است.

وارد نشده: اما

شورای نگهبان لایحه CFT را تائید می‌کند؟

https://www.eghtesadnews.com/بخش.../243227-شورای-نگهبان-لایحه-را-تائید-می-کند

۳ روز پیش - اقتصادنیوز: سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به تصویب لایحه الحاق به CFT، گفت: هنوز اعلام نظر زود است و فعلا تا زمانی که به شورای نگهبان ... در پاسخ به این سوال که این لایحه چه زمانی در شورای نگهبان مورد بررسی ... چهارشنبه ۱۱ مهرماه، تصریح کرد: فرصت نشد به این لوایح رسیدگی شود. ... پربازدیدترین های امروز ...

وارد نشده: رسید

مخبر - 1397/07/18 - عضو شورای نگهبان: لایحه الحاق به CFT ...

www.mokhbernews.ir/Home/ShowNewsInfo/9301438

عضو شورای نگهبان: لایحه الحاق به CFT در جلسه امروز مورد بررسی قرار نگرفت .... به شورای نگهبان واصل شد اما به جلسه امروز نرسید و احتمالا در جلسه بعدی شورا مورد بررسی .... لایحه CFT به تصویب نمایندگان مجلس رسید؛ 143 نماینده رای موافق دادند رای ...

عضو حقوقدان شورای نگهبان: لایحه الحاق CFT به جلسه امروز ...

https://www.alef.ir/news/3970718121.html

۳ ساعت پیش - ... امروز شورای نگهبان، لایحه الحاق به CFT در جلسه امروز شورای نگهبان بررسی ... به شورای نگهبان واصل شده و در جلسه امروز مورد بررسی قرار نگرفت.

مجلس با پیوستن ایران به سی.اف.تی موافقت کرد+متن مصوبه ...

www.irdiplomacy.ir/.../مجلس-با-پیوستن-ایران-به-سی.اف.تی-موافقت-کرد-متن-مصو...

۳ روز پیش - به گزارش ایسنا، جمعی از مخالفان تصویب لایحه CFT صبح امروز مقابل مجلس ... جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی آغاز شد. ... بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم( CFT ) .... کار نکردند و نمی‌کنند ما راه‌های زیادی برای حل این مشکل رفتیم اما مشکل حل نشد.

تصویب لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم در مجلس - ...

iranefardalive.com/Archive/43770

۲ روز پیش - گرچه در نهایت لایحه باید به تایید شورای نگهبان نیز برسد و برخی پیش‌بینی می‌کنند شورای نگهبان لایحه را رد خواهد کرد، اما تصویب لایجه اولین آثار ... مجلس برای مقابله با پولشویی، به جای الحاق به کنوانسیون بین‌المللی، ... وی در این نامه خطالب به رئیس مجلس تاکید کرد با بررسی این لوایح در مجلس مخالفتی ندارد.

مجلس با پیوستن ایران به سی.اف.تی موافقت کرد - فرارو

https://fararu.com/fa/news/376307/مجلس-با-پیوستن-ایران-به-سیافتی-موافقت-کرد

۳ روز پیش - اما پیش از آن جلسه کمیسیون امنیت ملی از حدود ساعت هفت صبح در محل صحن مجلس برای بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین ... جمعی از مخالفان تصویب لایحه CFT صبح امروز مقابل مجلس شورای ... نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه الحاق ایران به ..... دلار از ۳۵۰۰ تومان به ۱۹ هزار تومان رسید.

آخرین خبر | چهل توصیه FATF با چهار لایحه در ایران

akharinkhabar.ir/politics/4616710

۳ مهر ۱۳۹۷ - ایرادات شورای نگهبان در لایحه الحاق ایران به کنوانسیون سازمان ملل برای ... شورای نظارتی مجمع تشخیص مصلحت نظام بحث و بررسی انجام نشد، این لایحه و ... و دیگری CFT (مقابله با تامین مالی تروریسم) است؛برای پالرمو مجلس 5 تحفظ و حق ... در سال 1390 در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید؛ اما با نظر شورای نگهبان، ...

«cft به جلسه امروز شورای نگهبان نرسید» - خبروان

https://khabarone.ir/news/19535535/cft-به-جلسه-امروز-شورای-نگهبان-نرسید

۳۵ دقیقه پیش - وی افزود: اما مجلس به ایرادات مجمع تشخیص مصلحت توجه نکرده بود که این قسمت به مجلس ... لایحه پالرمو نیز زمستان ۹۶ به تصویب مجلس رسید که مجمع تشخیص مصلحت نظام و .... لایحه الحاق به cft در جلسه امروز شورای نگهبان بررسی نشد.

میرزایی‌نیکو: ترس از شورای نگهبان موجب رأی پایین به CFT ...

didarnews.ir/fa/.../میرزایی‌نیکو-ترس-از-شورای-نگهبان-موجب-رأی-پایین-به-cft-شد

۳۵ دقیقه پیش - او همچنین در خصوص 120 رأی مخالف به لایحه الحاق ایران به کنوانسیون ... و صحبت‌های آقای لاریجانی و نوع تعاملی که وجود داد، به عقلانیتی رسیده ... آن‌ها تلاششان را در شورای نگهبان و مجمع برای رد این لایحه انجام می‌دهند اما ... لایحه الحاق به CFT به جلسه امروز شورای نگهبان نرسید ... بررسی دو لایحه از FATF در شورای نگهبان.