این گیاهان اسپرم ساز ممکن است برای افرادی که از تعداد کم اسپرم، تحرک اسپرم ضعیف، مورفولوژی اسپرم ضعیف، میل جنسی کم، استرس و یا اختلال عملکرد جنسی فیزیکی رنج می برند بسیار مفید باشد.

به یاد داشته باشید گیاهان نباید به عنوان جایگزینی برای تغییرات رژیم غذایی و تغییر سبک زندگی مورد استفاده قرار گیرند. اگر تغییرات رژیم غذایی و شیوه زندگی در ابتدا صورت نگرفته باشد، بدن قادر به پاسخ و استفاده از این گیاهان نخواهد بود.

 تعدادی از گیاهان اسپرم ساز:

۱- جنسینگ آمریکایی

این ریشه دلچسب یکی از بهترین تونیکهای جنسی مردانه است. مشاهدات بالینی نشان می دهد جینسنگ آمریکایی برای تقویت میل جنسی سالم، درمان اختلال نعوظ و افزایش عملکرد جنسی مردان موثر است و به عنوان یک گیاه اسپرم ساز معروف است.

جینسنگ آمریکایی در مقایسه با جینسنگ آسیایی باعث تحریک بیش از حد سیستم عصبی نمی شود، بلکه پشتیبانی نرم و ملایم و عمیق و مغذی را برای سیستم عصبی فراهم می کند.

جینسنگ آمریکایی برای تقویت سیستم ایمنی عالی بوده و همچنین موجب تقویت محور HPA (هیپوتالاموس-هیپوفیز-آدرنال) می شود. محور HPA برای تعادل مناسب هورمونی، مدیریت استرس و قدرت سیستم ایمنی حیاتی است.

این ریشه دلچسب یکی از بهترین تونیکهای جنسی مردانه است

۲- میوه خارخسک (تریبولوس)

خارخسک جزو یکی از گیاهان اسپرم ساز است و  هنگامی که با تغذیه مناسب و ورزش همراه باشد، می تواند در افزایش تعداد اسپرم، تحرک و مورفولوژی موثر باشد.

قسمت اصلی خارخسک، که به باروری مردان کمک می کند، ترکیبی است که به نام پروتوودوسین شناخته می شود. این مولفه سطح DHEA را در بدن مرد افزایش می دهد. در مردان مبتلا به ED، مشخص شده است که سطح DHEA کم است.

برخی مطالعات نشان داده اند که پروتوودیوسین، استخراج شده از خارخسک، سطح DHEA طبیعی را که برای نعوظ مناسب لازم است، افزایش می دهد. افزایش میل جنسی در هنگام استفاده از این گیاه توسط مردان و زنان گزارش شده است.


سیر یکی از گیاهان اسپرم ساز است و به عنوان یک داروی افزایش قوای جنسی طبیعی عمل می کند و تولید اسپرم و استقامت اسپرم را افزایش می دهد.

مطالعه ای در بلغارستان که در سال ۱۹۹۸ انجام شد در مورد گیاهان اسپرم ساز ، نشان داد که برای زوج های مبتلا به آنتی بادی های ضداسپرم (زمانی که سیستم ایمنی به سلول های اسپرم حمله می کند) که خارخسک مصرف کرده اند، با ۶۱٪ افزایش باروری همراه بوده است.  خارخسک یکی از بهترین میوه ها  و گیاهان اسپرم ساز برای تقویت قوای جنسی مردانه است.

  

خارخسک جزو یکی از گیاهان اسپرم ساز است

۳- ریشه ماکا

یکی از فعالیت های اصلی ماکا، تحریک و تقویت هیپوتالاموس است که غده هیپوفیز را تنظیم می کند و به عنوان یک تونیک برای سیستم هورمون عمل می کند.

هنگامی که غده هیپوفیز به طور مطلوب عمل می کند، کل سیستم غدد درون ریز متعادل می شود، زیرا غده هیپوفیز کنترل خروجی هورمون های سه غده دیگر را کنترل می کند.

در یک مطالعه انسانی از ۹ مرد که به مدت ۴ ماه با دوزهای ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ میلی گرم در روز مورد آزمایش قرار گرفتند،  مشاهده شد قوای جنسی افزایش یافته است.

همچنین مطالعات روی این گیاه اسپرم ساز نشان داد، ریشه ماکا  تعداد اسپرم، تحرک اسپرم و سطح DHEA نیز بالاتر برده است.

علاوه بر این موجب کاهش اضطراب و استرس، کاهش فشار خون، متعادل کردن سطح آهن و افزایش آندروژن های آدرنال نیز می شود. این گیاه  اسپرم ساز همچنین موجب تقویت تیروئید، افزایش انرژی، استقامت و بهبود فعالیت ذهنی می شود.

ریشه ماکا یک گیاه اسپرم ساز است

۴- گیاه نخل اره ای

این گیاه، می تواند تمام سیستم غدد درون ریز را تغذیه کند که به بهبود عملکرد کلی تولید مثل در مردان کمک خواهد کرد. مردان با استرس زیاد، عملکرد سیستم ایمنی ضعیف، شیوه زندگی ضعیف و عادت های رژیم غذایی به خوبی به این گیاه پاسخ می دهند.

این گیاه یک آمفروتیک تولید مثلی است بدین معنا که عملکرد تولید مثل را عادی می کند. همچنین عمیقا بدن را تغذیه می کند.

زمانی که چند ماه به طور مداوم مصرف شود. مصرف مداوم این گیاه، بهترین فواید سلامتی آن را به طور بلند مدت به ارمغان می آورد.

گیاه نخل اره ای می تواند تمام سیستم غدد درون ریز را تغذیه کند و اسپرم را تقویت کند

۵- سیر

سیر جزو یکی از قویترین گیاهان اسپرم ساز است و به عنوان یک داروی افزایش قوای جنسی طبیعی عمل می کند و تولید اسپرم را افزایش می دهد.

این گیاه شامل ترکیبی به نام آلیسین است که استقامت اسپرم را افزایش می دهد و همچنین گردش خون را بهبود می بخشد. علاوه بر این، سلنیوم معدنی در سیر، باعث افزایش تحرک اسپرم می شود.

سیر جزو یکی از قویترین گیاهان اسپرم ساز است

 ۶-  دامیانا

دامیانا یکی دیگر از گیاهان اسپرم ساز مفید برای تعداد کم اسپرم است. همچنین اعصاب را آرام می کند، اضطراب و خستگی ذهنی را کاهش می دهد و به عنوان یک آرام کننده عضلانی عمل می کند.

دامیانا یکی دیگر از گیاهان اسپرم ساز مفید برای تعداد کم اسپرم است

۷-  چای سبز

تحقیقات نشان می دهد که آنتی اکسیدان های بالا در چای سبز دارای پتانسیل بالا بردن باروری هستند زیرا آنها رادیکال های آزاد را خنثی می کنند که می توانند به سلول های اسپرم صدمه بزنند.

چای سبز، به عنوان یکی از گیاهان اسپرم ساز شناخته می شود

بر اساس یک مطالعه در سال ۲۰۱۲ که در نشریه تغذیه مولکولی و تحقیقات غذایی منتشر شده است، دوز کم ترکیبی به نام اپیگالاکاکتایکین گالات (EGCG) که در چای سبز موجود است می تواند کیفیت اسپرم، از جمله تحرک آن را بهبود بخشد و به عنوان یکی از گیاهان اسپرم ساز شناخته می شود.

در نتیجه پتانسیل لقاح را بهبود می بخشد. با این حال، غلظت بالاتر EGG می تواند یک اثر متضاد داشته باشد. بنابراین، مطالعات بیشتری هنوز مورد نیاز است./بیتوته و کولاک


آشنایی با دمنوش های گیاهی که اسپرم ساز هستند | مجله کولاک

koolakmag.ir › سلامت

۱۸ ساعت پیش - برای تقویت اسپرم چه چیزی بخوریم؟, چیکار کنیم تا اسپرم تقویت شود؟, کدام گیاهان اسپرم ساز هستند ؟, برای ساختن اسپرم چه دمنوش هایی را استفاده ...

7 گیاه مفید برای ساختن اسپرم - تالاب

www.talab.org/health/herbaceous/گیاه-ساختن-اسپرم.html

گیاهانی که اسپرم زا هستند می‌خواهیم با گیاهانی آشنا شویم که اسپرم زا هستند در ادامه ... که درسال ۱۹۹۸ انجام شد در مورد گیاهان اسپرم ساز ، نشان داد که برای زوج های مبتلا به ...

تصاویر برای آشنایی با دمنوش های گیاهی که اسپرم ساز هستند

نتیجه تصویری برای آشنایی با دمنوش های گیاهی که اسپرم ساز هستند

نتیجه تصویری برای آشنایی با دمنوش های گیاهی که اسپرم ساز هستند

۱۶ ساعت قبل

نتیجه تصویری برای آشنایی با دمنوش های گیاهی که اسپرم ساز هستند

نتیجه تصویری برای آشنایی با دمنوش های گیاهی که اسپرم ساز هستند

نتیجه تصویری برای آشنایی با دمنوش های گیاهی که اسپرم ساز هستند

تصاویر بیشتر برای آشنایی با دمنوش های گیاهی که اسپرم ساز هستند

گزارش تصاویر

نتایج وب

درمان ها و نسخه های گیاهی برای ناباروری در مردان - عطاری ...

www.attari.ir/80/درمان-ها-و-نسخه-های-گیاهی-برای-ناباروری-در-مردان

با توجه تماس های مکرر دوستان عزیز در مورد ناباروری و مشکلات نازایی مقاله ای در .... همچنین نکات علمى زیادى در مورد اسپرم و اوول وجود دارد که با پیشرفت علم .... این گیاه داراى انواع مختلفى است که دو نوع معروف آنکه در ایران نیز مى رویند شرح داده مى شود.

آشنایی با دمنوش های گیاهی که اسپرم ساز هستند - ماهان 98

mahan8.ir/آشنایی-با-دمنوش-های-گیاهی-که-اسپرم-ساز-ه.html

۱۴ ساعت پیش - تعدادی از گیاهان اسپرم ساز وجود دارند که نشان داده شده است که تقویت خوبی برای سیستم تولید مثل مردان انجام می دهند. نوشته آشنایی با دمنوش های ...

طب سنتی و گیاهان دارویی - دانلود | نصب برنامه اندروید | کافه ...

https://cafebazaar.ir/app/com.swallow.teb/?l=fa

 رتبه: ۴٫۶ - ‏۹ رأی - ‏رایگان - ‏Android - ‏کسب و کار/بهره‌وری

"با خواص بی نظیر روغن های گیاهی آشنا شوید!" ... "رفع تشنگی و گرمازدگی با این دمنوش" "مزیت های ... "آشنایی با گیاهان اسپرم ساز" ... ذخیره متن تا جایی که خوانده شده

7+1 گیاه برای افزایش قدرت باروری - تبیان

https://article.tebyan.net › ... › تغذیه و آشپزی › خواص خوراکی ها › گیاهان دارویی

۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - با ما همراه باشید تا با این گیاهان پرخاصیت آشنایتان کنیم. ... دانگ کوای یک گیاه چینی است که به درمان مشکلات ناباروری کمک زیادی می‌کند. ... آشنایی با خواص 9 چای گیاهی · دانستنی‌های دمنوش‌ها: دمنوش؛ هرچه تازه‌تر، بهتر .... و آزمایش ها به این نتیجه رسیدن که تخمدان های بسیار ضعیفی دارم و فولیکول های بسیار ضعیف.

دمنوش افزایش میل جنسی نیوشا با تأثیر بسیار بالا و بدون ...

www.damnewsha.com/product/دمنوش-افزایش-میل-جنسی/

دمنوش فزایش میل جنسی نیوشا شامل دمنوش های جنسینگ، وانیل، رزماری و گل محمدی می باشد که باعث ... خود و یا همسرتان هستید ما به شما دمنوش افزایش میل جنسی نیوشا را معرفی می کنیم. دمنوش آرامش اعصاب , دمنوش اعصاب , دمنوش آرامش , پک آرامش اعصاب , دمنوش گیاهی ... چای رزماری و گل محمدی: اسانس گل محمدی با افزایش تعداد اسپرم و تولید ...

وارد نشده: ساز

تقویت اسپرم با میوه، خوش به حال آقایان است - نی نی بان

https://niniban.com/fa/news/159362/تقویت-اسپرم-با-میوه-خوش-به-حال-آقایان-است

۷ آذر ۱۳۹۶ - برای تقویت اسپرم می توان از انواع مواد خوراکی خوشمزه سرشار از ویتامین ... باروری اسپرم های مردان یکی از دلایل ناباروری در مردان است که با تقویت اسپرم ... بهتر از داروهای گیاهی و جوشانده ها و دمنوش هایی که برای تقویت کیفیت اسپرم ...

خواص و کاربردهای دارویی گیاه جنسینگ - Newsha Drinks

www.newshadrinks.com/خبر/خواص-و-کاربردهای-دارویی-گیاه-جنسینگ

۱۴ تیر ۱۳۹۶ - جنسینگ دارای فواید و خاصیت های بی شماری برای بدن است که در این ... در ادامه این مطلب شما را با انواع خواص جنسینگ آشنا می سازیم. ... تنظیم متابولیسم ( سوخت و ساز ) ... عملکرد جنسی و افزایش تعداد اسپرم ها و تحرک اسپرم تاثیر زیادی دارد. ... با ادویه ها و گیاهان طبیعی، دمنوش های گیاهی و همچنین پودرهای قهوه است که با ...

تبلیغ

پودر گیاهی H80 Sinless | درمان قطعی نازایی و اسپرم ساز‏

تبلیغwww.daroteb.com/product/view‏

تقویت کننده کمیاب عالی درمان نازایی بادرمان سریع 1 ماهه. پودر H80. برای اولین بار در جهان. تاییدیه بهداشت و درمان.

خواص گیاه خرنوب | فواید و عوارض خرنوب برای زنان و مردان ...

www.coca.ir › سلامت و پزشکی

همچنین در انتهای مطلب با طرز تهیه و نحوه مصرف معجون و دمنوش خرنوب آشنا خواهید شد. ... و چروک پوست صورت و چروک دور چشم کمک کرده و باعث جوان سازی پوست صورت می شود. ... های موجود در خرنوب رادیکال های آزاد را کاهش داده و برای پیشگیری و انواع درمان سرطان ها ... نکته : استفاده از گیاه خرنوب، برای افرادی که میزان تحرک اسپرم شان صفر ...

۹ماده غذایی که تعداد و کیفیت اسپرم‌ها را تقویت می‌کنند! - ...

https://www.niksalehi.com/hamechiz/9ماده-غذایی-که-تعداد-و-کیفیت-اسپرم‌ها-ر.html

 رتبه: ۴ - ‏۱ رأی

۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - سیر که امروزه به عنوان یک ماده غذایی موثر در روابط جنسی شناخته‌ شده، حاوی ... انتخاب‌های غذایی برای افزایش تولید اسپرم‌ها و تقویت اسپرم‌ های تولیدی است. ... مطالعات نشان داده‌اند که این گیاه دارویی می‌تواند به عنوان یک راهکار درمانی در درمان ... باشند که این شکلات سرشار است از انواع آنتی‌اکسیدان‌ها که با رادیکال‌های آزاد

گیاهان اسپرم ساز و تقویت کننده آن را بشناسید - مرکز ...

https://nabarvary.com/181/گیاهان-اسپرم-ساز-داروی-تقویت-کننده

۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - برخی از گیاهان اسپرم ساز و ویتامین ها وجود دارد که در افزایش اسپرم مردان و ... نخل اره ای حاوی انواع اسید های چرب ضروری است که شامل اسید لوریک، اسید ...

دمنوش افزایش میل جنسی , دمنوش تقویت میل جنسی , دمنوش میل ...

www.damnewsha.com/product/دمنوش...میل.../afzayesh-meyl-jensi-damnewsha-com-4/

... پک افزایش میل جنسی نیوشا , تقویت قوای جنسی , تقویت اسپرم , دمنوش گیاهی برای سردمزاجی , دمنوش برای افزایش اسپرم , دمنوش گیاهی افزایش قدرت باروی مردان ...

وارد نشده: که ‏ساز

[PDF]از نوشیدنی های گیاهی خانـگی مادربـزرگ تا نوشیدنیهای گیاهی ...

heyzine.com/files/uploaded/9cf8c5a8281690f50a069245d3e0327d0b602723.pdf

دمنوش خانه. معجزه آب. گیاهان موثر در درمان چربی خون. طب سنتی در کنار طب رایج می تواند. به اقتصاد ... آشنایی با طبایع چهار گانه مزاج و تاثیر آنها در شخصیت و ویژگی های. فیزیکی ... بی خوابی باعث تغییر در سوخت و ساز بدن و در نتیجه اضافه. وزن و چاقی ... بین ۱۷۰ -۸۵ میلی گرم کافئین مصرف می کنند در مقایسه با مردانی که. ۷ -۰ میلی ...

دارو گیاهی برای ازدیاد سرعت حرکت اسپرم ............................ | ...

https://www.ninisite.com/discussion/topic/.../دارو-گیاهی-برای-ازدیاد-سرعت-حرکت-اسپ...

۱۶ مرداد ۱۳۸۹ - گیاهانی رو که میگم تو قوری چینییییییییییی( حتما چینی باشه ) ... معرفی کننده روشهای درمان ناباروری پرفسورساراچ اوغلو (خرنوب و ... جهت استفاده به همراه Fertil for Men برای افزایش تعداد اسپرم - حاوی ویتامین ها و آنتی اکسیدان های ...

اسپرم و تخمک | بهترین مواد غذایی و داروهای گیاهی برای تقویت ...

namnak.com/تقویت-اسپرم-تخمک.p28289

 رتبه: ۴٫۶ - ‏۴۵۹ رأی

در حقیقت در این گزارش ما مواد غذایی و خوراکی هایی که با افزایش و تقویت اسپرم و تخمک شانس باردار شدن را افزایش می دهد به شما معرفی خواهیم کرد. ... همچنین ویتامین E برای جلوگیری از اکسید شدن روغن های گیاهی با چند پیوند دوگانه رژیم غذایی در بدن ...

درباره خواص عصاره زیتون در فروشگاه دمنوش های لاغری نیوشا - ...

slimming-market.com/درباره-خواص-عصاره-زیتون-در-فروشگاه-دمن/

۳ خرداد ۱۳۹۷ - با بررسی هایی که بر میزان تولید اسپرم روی موشهای صحرایی و ... در برگ درخت زیتون دلیلی است بر تاثیر گذاری این گیاه در درمان انواع بیماری ها

دمنوش گیاهی گل محمدی نیوشا در پک لاغری نیوشا - فروشگاه ...

slimming-market.com/دمنوش-گیاهی-گل-محمدی-نیوشا-در-پک-لاغری-ن/

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - تاریخچه گل محمدی نیوشا : گل محمدی نیوشا گیاهی قدیمی که حود ۳۰میلیون سال قبل فسیلهای ان در امریکا ... در یک تحقیق برروی خوکچه های هندی مشخص شد که عصاره گل محمدی نیوشا ... مصرف کم عصاره گل محمدی نیوشا با مقدار کم افسردگی را در موشهای ... اسانس گل محمدی اسپرمها را زیاد میکند و تستوسترون تولید می کند به ...

پک تقویت قوای جنسی نیوشا - فروشگاه محصولات نیوشا - ...

drdamnoosh.com › پک های نیوشا › پک تقویت قوای جنسی نیوشا

خصوصیات چای های موجود در پک تقویت قوای جنسی نیوشا به شرح زیر می باشد: ... بر پایه این تحقیق، مصرف زنجبیل به تعداد و تحرک اسپرم ها افزود و حیات و مورفولوژی ... دارچین از جمله گیاهانی است که به علت طبیعت گرمش در افزایش میل جنسی افراد موثر ... مزاج وانیل گرم و خشک است و در طب سنتی وانیل را ماده ای نشاط آور می دانند که با ...

تبلیغ

پودر گیاهی H80 Sinless | درمان قطعی نازایی و اسپرم ساز‏

تبلیغwww.daroteb.com/product/view‏

تقویت اسپرم مردان - درمان ناباروری زنان - درمان اسپرم صفر - تقویت تخمدان. تاییدیه بهداشت و درمان. برای اولین بار در جهان. درمان قطعی. پودر H80.

تقویت اسپرم روش های تقویت اسپرم مردان برای بچه دار شدن - ...

www.topnaz.com › سلامت › تازه های سلامت

با افزایش شیوع اختلالات بارداری و ناباروری در میان زوج‌های جوان تلاش برای پیدا کردن بهترین ... در مقابل مکمل های غذایی طبیعی هم هستند که اسپرم را تقویت می کنند.

راه های افزایش اسپرم - گیاه دارو - دارو گیاهی - طب سنتی

giyah-daroo.ir › درمان های گیاهی

۲۰ دی ۱۳۹۳ - در اینجا ابتدا راه های افزایش اسپرم را توضیح داده سپس دارو های گیاهی موثر را خدمت شما معرفی می کنیم پس تا اخر با ما همراه ... ... بهمین خاطر پوشیدن لباس زیر و شورت تنگ که بیضه ها را به بدن شما میچسباند کار مناسبی نیست.

چای آلوورا و عسل نیوشا - کاهش وزن

newshaonline.com/نوشیدنی-چای-آلوورا-عسل-نیوشا

محققان این اثر آلوورا را وجود عوامل آنتی آپوپتوز در عصاره ی این گیاه می دانند که سبب افزایش تعداد اسپرم می شود. همچنین با توجه به اینکه فلاونوئیدها و ویتامین های A، ...

طب سنتی و انواع داروهای گیاهی - Apps on Google Play

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.herbal.farsi&hl=en_US

طب سنتی علمی است که از آن برای درمان و پیشگیری بیماری ها, تناسب اندام و زیبایی و ... استفاده میشود که در حال حاضر به اهمیت آن در علوم مختلف پی برده شده از این رو ...

خواص دارویی و درمانی خرنوب - تقویت و افزایش اسپرم • گیاهان ...

https://baelm.net › ... › خواص دارویی و درمانی خرنوب – تقویت و افزایش اسپرم

رفتن به آموزش طرز تهیه دمنوش خرنوب برای تقویت و افزایش اسپرم - بعد از اتمام زمان استراحت با قاشق ... چای | آشنایـی با انـواع چـای های گیـاهی و ...

دمنوش جینسینگ | 111 - آرتیشو:

https://artishoo.com › محصولات

دمنوش جینسینگ پ یکی از گیاهان نیروزا و مقوی که شهرت زیادی در جهان دارد "جینسینگ" می ... دمنوش جینسینگ کیسه ای محصول شرکت 111 در بسته های 20 عددی .... افزایش مقدار مایع منی و تقویت و بالابردن میزان اسپرم سازی و توان بارورسازی در مردان . ... برخی از انواع جینسینگ می تواند سوخت و ساز بدن را زیاد کرده و انرژی را افزایش دهد.

تقویت حافظه با این گیاه خوشبو | رکنا

https://www.rokna.net/بخش-سلامت-16/381412-تقویت-حافظه-با-این-گیاه-خوشبو

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - رکنا: رزماری جزو گیاهانی است که خواص درمانی و دارویی فراوانی دارد. ... 3- عصاره این گیاه، با محافظت از مواد تشکیل دهنده سلول های پوست از ... ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در دمنوش و عرق رزماری باعث افزایش ... آنتی اکسیدان های اسید رزمارینیک، کافئین و کارنوسول موجود در چای رزماری برای پیشگیری از انواع سرطان ها ...

نوشیدن آب بعد از بیدار شدن از خواب چه فوایدی دارد؟ | چطور

https://www.chetor.com › ... › نوشیدن آب بعد از بیدار شدن از خواب چه فوایدی دارد؟

 رتبه: ۹۷% - ‏۱۱٬۰۴۱ نقد

زمانی که صبح ناشتا آب بنوشید با دفع سموم زیان‌آور، بدنی سالم و سرحال خواهید داشت. ... حتما بخوانید: ۱۱ روش برای افزایش سوخت و ساز بدن و غلبه بر خستگی ... اگر می‌خواهید با فواید نوشیدن آب به شکل تصویری آشنا شوید نگاهی به ویدیوی ... بایستی دمنوش داشته باشه، یعنی ترکیبی از آب و گیاهی که کمک به گرم کردن معده بکند.

تاثیر چای اسطوخودوس دکتر سینا بروی سلامتی چیست ؟ - ...

drsinatea.ir/تاثیر-چای-اسطوخودوس-دکتر-سینا-بروی-سلا/

۲۹ تیر ۱۳۹۷ - گیاهی است به نام‌های ناردین، خزاما، اسپرم رومی و لاواندا که آن را در عربی به نام‌های ... انگور و خواص مشابه انت با چای لاغری دکتر سینا ... و دارای انواع درشت و ریز و دراز و گرد و پهن به رنگ‌های سفید، صورتی، قرمز، سیاه، بنفش و سبز می‌باشد. ... قند موجود در انگور منبع و محرک بسیار خوبی برای سوخت و ساز بدن است و برای ...

غذاها، میوه ها و گیاهان دارویی مفید برای سلامت و تقویت جنسی ...

medplant.ir/12096/غذا-میوه-گیاهان-تقویت-جنسی-نعوظ-انزال-ز

۲۱ شهریور ۱۳۹۲ - آموزش گیاهان دارویی -طب سنتی- بادکش- حجامت -اردو های گیاهشناسی در : (آموزشگاه جوانه ... می شود که خود منتج به انزال زودرس (زود انزالی) و کاهش مقدار اسپرم در مردان می گردد. ... این سالاد با رساندن مواد لازم قدرت اسپرم سازی را افزایش می‌دهد.