از مدت‌ها پیش سردرد‌های شدیدی به سراغش می‌آمد تا جایی که پای او را به بیمارستان‌های کانادا باز کرد، اما متأسفانه تشخیص‌های اولیه پزشکان چیزی نبود که امروز اسحاق با آن درگیر شده است. بیست روز پیش از شدت درد در بیمارستان بستری شد و تحت درمان قرار گرفت و از این شرایط تنها ۲ نفر مطلع بودند؛ محمد برادر بزرگتر اسحاق و خواهرش. آن‌ها با توجه به شرایطی که داشتند، نمی‌خواستند ناقل این خبر تلخ به دیگر اعضای خانواده و مردم باشند و به همین دلیل هم بود که این خبر دیر رسانه‌ای شد. برای اطلاع از آخرین وضعیت اسحاق بد ندیدیم به سراغ محمد، برادر بزرگتر او برویم و حرف‌های او را درباره اسحاق بشنویم.

اسحاق

* آخرین بار که با اسحاق صحبت کردید، چه زمانی بود؟

دیروز بود. خدا را شکر اسحاق روحیه‌اش بسیار خوب بود، اما به دلیل هزینه بالای درمانش نگران بود که این نگرانی هم منطقی به نظر می‌رسید. متأسفانه در کانادا دارو‌های مربوط به بیماری‌های خاص تحت پوشش بیمه نیست و این شرایط شامل شهروند و غیرشهروند هم می‌شود.

* اسحاق شهروند کاناداست؟

نه، اسحاق هنوز شهروند کانادا نشده است.

* بیماری اسحاق چیست؟

بیماری او بر اساس تشخیص پزشکان سرطان سارکوم است. بیماری نادری که از هر هزار نفر به گفته پزشکان کانادایی یکی دچار آن می‌شود.

* در حال حاضر در کدام بیمارستان بستری است؟

اسحاق قرار است ظرف یکی، دو روز آینده برای ادامه روند درمان خود به بیمارستان مارگاریتا واقع در تورنتو منتقل شود.

* یعنی دیگر آمدنش به تهران منتفی شده است؟

بله، او به دلیل شرایط خاصی که دارد باید در کانادا بماند و به درمان خود بپردازد.

* هزینه اولیه درمان او به چه اندازه پیش‌بینی شده است؟

چیزی حدود ۵۰۰ هزار دلار هزینه اولیه درمان اسحاق پیش‌بینی شده است. چرا که اگر پزشک معالج اسحاق تشخیص دهد که رادیوگرافی نیز هم‌زمان با شیمی‌درمانی انجام شود، خب مشخص است که شرایط فرق خواهد کرد.

* هزینه بالایی نیست؟

خیلی هم بالاست، اما باخبر شده‌ایم که دوستان اسحاق کمپینی را برای تأمین این مبلغ راه انداخته‌اند که امیدوارم بتوانیم با تهیه چنین مبلغی به اسحاق کمک کنیم. بپذیرید که فراهم آوردن چنین مبلغی در توان خانواده ما نبوده و نیست.

* کسی از اعضای خانواده قرار نیست به کانادا برود؟

چرا، قرار است خواهرم برای همراهی اسحاق به کانادا برود و در حال حاضر هم مشغول کار‌های اولیه خود است.

* پدر و مادر در چه شرایطی قرار دارند؟

باور کنید آن‌ها را هنوز در جریان ماجرا قرار نداده‌ایم، چون به سختی نگران آن‌ها هستیم! اما زندگی‌مان مختل شده است.

* اسحاق چند روز است که در بیمارستان بستری شده است؟

چیزی حدود ۲۰ روز!

* پس چرا به این اندازه دیر این موضوع را مطرح کردید؟

راستش دوست نداشتیم مردم و دوستان اسحاق را نگران کنیم، اما من و خواهرم از همان روز اول بستری شدن ایشان در جریان بودیم.

* چه انتظاری در این شرایط از مردم دارید؟

انتظار ما این است که مردم شرایط سخت و دشوار ما را درک کرده و به کمک ما بیایند. اسحاق قهرمان این کشور بوده است و در میادین بسیاری پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورده است. امیدوارم که دوستان اسحاق و مردم در این شرایط به خاطر اسحاق و خانواده‌اش به کمک او آمده و در راه تأمین هزینه درمانش به ما کمک کنند.

* حرف آخر؟

تشکر از همه دوستان و مردمی که پس از اطلاع از وضعیت اسحاق با ما تماس گرفته و اعلام داشتند که تا آخر همراه ما خواهند بود./خبر ورزشی و کولاک


آیا اسحاق قویدل به ایران می‌آید؟ | مجله کولاک

koolakmag.ir › اخبار داغ › ورزشی

۲ ساعت پیش - برادر اسحاق قویدل گفت: اسحاق قرار است به زودی برای ادامه درمان خود به بیمارستان مارگاریتا واقع در تورنتو منتقل شود، اسحاق قویدل به ایران نمی‌آید!

تصاویر برای آیا اسحاق قویدل به ایران می‌آید؟

نتیجه تصویری برای آیا اسحاق قویدل به ایران می‌آید؟

نتیجه تصویری برای آیا اسحاق قویدل به ایران می‌آید؟

نتیجه تصویری برای آیا اسحاق قویدل به ایران می‌آید؟

نتیجه تصویری برای آیا اسحاق قویدل به ایران می‌آید؟

نتیجه تصویری برای آیا اسحاق قویدل به ایران می‌آید؟

تصاویر بیشتر برای آیا اسحاق قویدل به ایران می‌آید؟

گزارش تصاویر

نتایج وب

واکنش واخایف به مبارزه با علی اکبری چه بود؟ | مجله کولاک

koolakmag.ir › اخبار داغ › ورزشی

۲ ساعت پیش - مبارز ایرانی رشته MMA گفت: تا یکی دو هفته آینده، مبارزات بعدی‌ام مشخص می‌شود و احتمالا با حریفی از ... بعدی آیا اسحاق قویدل به ایران می‌آید؟

حسن روحانی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/حسن_روحانی

حسن روحانی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسیده بود آیا احتمال رد صلاحیت وی توسط ... از طرفی اسحاق جهانگیری، معاون اول روحانی نیز به عنوان کاندیدای پوششی وی و ..... به جلسات می‌آید و سختگیری و مقاومت نابجا می‌کند فرصتی است که از دست می‌رود. ... "عصر به خیر رئیس‌جمهور، آیا شهروندان ایران می‌توانند توییت‌های شما را بخوانند؟".

اسحاق قویدل در این مسابقات تورنتو در کنار بزرگان - آپارات

https://www.aparat.com/v/.../اسحاق_قویدل_در_این_مسابقات_تورنتو_در_کنار_بزر...

۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - پیک فیت اسحاق قویدل از ایران در این مسابقات و در کنار اسامی بزرگ این رشته شرکت کرد اما نتوانست به جمع نفرات برتر راه یابدحضور اسحاق با ...

وارد نشده: آیا ‏میآید

فیت ۶۹ - بفرمایید شام با قهرمان بدنسازی جهان - آپارات

https://www.aparat.com/v/dzR34/فیت_۶۹_-_بفرمایید_شام_با_قهرمان_بدنسازی_جهان

۱ آذر ۱۳۹۶ - فیت در این برنامه اسحاق قویدل قهرمان بدنسازی به ما آشپزی آموزش میده البته بسیار ... دکتر کشاورز متخصص تغذیه در مورد مصرف زیاد مکمل توضیح. ... احتمالا از ویدیو‌های زیر خوشتان می‌آید: ... فیت ۱۲۲ _ آقای کات پرورش اندام ایران.

وارد نشده: آیا

آغاز رقابت‌های حرفه‌ای تورنتو - تن ورز | مرکز تخصصی ارائه ...

https://www.tanvarz.ir/news/view/662/آغاز-رقابت‌های-حرفه‌ای-تورنتو

۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - اسحاق قویدل در بخش حرفه‌ای های سنگین وزن پرورش اندام و شاهین ... سنگین وزن‌های ایران، این رقابت تبدیل به یک سنگ محک برای بدنسازی ایران شود و ...

وارد نشده: آیا ‏میآید

[PDF]چوپان:‌شهریار‌کمالی‌را‌اصالً‌نمی‌شناسم! - روزنامه خبرورزشی

https://www.khabarvarzeshi.com/files/fa/news/1397/5/9/37148_267.pdf

۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - حســاب می آید، قطعاً می تواند در. آینده ای نزدیک ... لب به تحســین قهرمان ایرانی گشود. کاری کــه قبل از ..... چه هدفی نهفته است؟ آیا در این بین برای ... بازگشت اسحاق. اسحاق قویدل که چندی پیش در رقابت های ونکوور کانادا شرکت کرده و در.

روش نوین درمان بیماران سکته مغزی در ایران | رییس ...

www.ghatreh.com/news/nn45491761/روش-نوین-درمان-بیماران-سکته-مغزی-ایران

۲۰ ساعت پیش - توسعه یک درمان نوین برای بهبود حرکت در بیماران سکته مغزی+فیلم ... های ایجاد شده به سرعت تحت مداوا قرار گرفته و زمینه درمان آنها به شکل اصولی فراهم می آید. ... آیا گیاهخواران بیشتر عمر می کنند؟ ... اسحاق قویدل به ایران نمی آید!

جدیدترین خبرهای استان تهران | خبر فارسی

https://khabarfarsi.com/city/351

اسحاق قویدل به ایران نمی آید! .... او در پاسخ به سوال خبرنگاران در زمان بحران گروگانگیری در مورد اینکه آیا می تواند شخصا اسلحه را بالا ببرد و تیری را در سر یکی از ...

جستجوهای مربوط به آیا اسحاق قویدل به ایران می‌آید؟

بیوگرافی حسن روحانی


فرزندان حسن روحانی


حسن روحانی درگذشت


فرزندان روحانی چه کاره اند


محمد روحانی


طناز فریدون شایعه


طناز فریدون کیست


همسر دوم روحانی در انگلیس

سوت 360 - مبارزه #اسحاق با #سرطان #خبر_بد برای ورزش ...

soot360.ir/.../مبارزه-اسحاق-با-سرطان-خبر-بد-برای-ورزش-بابل-و-ایران-اسحاق-قویدل-...

۴ روز پیش - مبارزه #اسحاق با #سرطان #خبر_بد برای ورزش #بابل و ایران #اسحاق_قویدل ،قهرمان بدنسازی جهان در بستر بیماری هم اکنون ...

یادداشت| قوی باش «قویدل» - شفقنا ورزشی

https://sport.shafaqna.com/fn/344714/

مگر می‌شد باور کرد که اسحاق قویدل باشی و حالا بخواهی به این زودی به جنگ نابرابر با سرطان بروی ... آیا احمدرضا عابدزاده مربی دروازه بان های تیم ملی امید می شود؟ ... تسلیت باشگاه پرسپولیس به مناسبت درگذشت پیشکسوت تیم ملی ایران و باشگاه استقلال ..... هر مدیری می‌آید تا قرارداد پروفسور را تمدید کند؛/ قانون پایستگی برانکو در ...

30 درصد صادرات ایران به افغانستان از طریق خراسان جنوبی است

https://daynets.com/FA/AL/1313955

۱۷ ساعت پیش - 30 درصد صادرات ایران به افغانستان از طریق خراسان جنوبی است. ... اسحاق قویدل به ایران نمی‌آید! - خبر ورزشی ... گزینه خط دفاعی پرسپولیس از بلژیک می آید .... آیا گرجستان به دنبال تغییر سیاست خود در قبال ایران است؟

«پرونه» سفیر ایتالیا در ایران می‌شود - Daynets News

https://daynets.com/FA/AL/1313948

۱۷ ساعت پیش - اسحاق قویدل به ایران نمی‌آید! ... گزینه خط دفاعی پرسپولیس از بلژیک می آید .... آیا گرجستان به دنبال تغییر سیاست خود در قبال ایران است؟

آیا ورزش مشکلات گوارشی ایجاد می کند؟ - صفحه 39 از 216 - ...

https://bodyfull.ir/page/39?fp...prvtof...poru...orderby...

محققان دلیل این مساله را کاهش جریان خون در زمان ورزش شدید می دانن. ... تقریبا نیمی از ورزشکاران با مشکلات گوارشی مواجه هستند حال این سوال پیش می آید که آیا ورزش ..... او در یکی دو سال گذشته نیز چند شاگرد ایرانی داشته و حتی اسحاق قویدل نیز به ...

alireza_sahebzamanii - Instagram Tagged In - Deskgram

https://deskgram.net/alireza_sahebzamanii/taggedin?next_id...

آیا اعتبار مدرسین ایرانی حاضر در ایران اینقدر پایین است که همین مدرسین که در ... متاسفانه قهرمان جهان جناب آقای اسحاق قویدل که خودشون همیشه در کار خیر پیش قدم .... و رفتی آمریکا و فیزیک به استایلت که تو کلاسیک کم میاورد شبیه بود و به به مقام ...

یادداشت| قوی باش «قویدل» - نیوز پارسی

https://www.newsparsi.com/یادداشت-قوی-باش-قویدل

۱ روز پیش - مگر می‌شد باور کرد که اسحاق قویدل باشی و حالا بخواهی به این زودی به جنگ نابرابر با سرطان بروی! ... عکس‌هایش دل هر انسانی را به درد می‌آورد. ... او بدون شک اگر امروز در میان دوستانش در تهران می‌بود، شرایط و .... جلیقه‌زردها در یک قدمی تاریخ‌سازی؛ بوی جنگ داخلی در خیابان‌های پاریس/ آیا دولت جوان مکرون جوان‌مرگ می‌شود؟

معرفی برگزیدگان جشنواره فیلم فجر/ «تنگه ابوقریب» ...

www.asriran.com › صفحه نخست › فرهنگی/هنری

۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - در این مراسم اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، سیدعباس صالحی، وزیر ... در ابتدای مراسم پس از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و قرائت قرآن ... ناصر فصیحی)، سرو زیر آب (محمد خاکزاد)، لاتاری و ماهورا (سینا قویدل) ..... و آیا می تواند باعث زلزله شود؟ .... دانگ فنگ S30 خودرویی که به زودی به بازار ایران می آید (+عکس).

[PDF]بدنسازی باحداقل امکانات

dl.mybook.ir/elmo-azole-23_[www.mybook.ir].pdf

در سـالی کـه گذشـت اسـحاق قویـدل در رقابتـی ... در رشـته پـرورش انـدام بدنسـازان ایرانـی طوفـان. کردنـد،. بپـا .... آیـا انجـام تمرینـات اختصاصـی بر روی شـکم ..... مـی آیـد. الگویـی کـه بـا تکیه بـر عـزم و اراده. بـر تمام سـختی هـا فائق آمـد و غیـر ممکن را.

bodybuilding_iran - Instagram Tagged In - Deskgram

https://deskgram.org/bodybuilding_iran/taggedin?next_id=1551336688893163626

رسانه ای جهت پوشش آخرین اخبار و رویداد های بدنسازی ایران و جهان . ... سرت سلامت قهرمان❤ اسحاق قویدل عزیز علی رغم آمادگی فوق العاده بالا و ... به شاگردانش گفت: فردا هر کدام یک کیسه بیاورید و در آن به تعداد آدمهایی که دوستشان ندارید و از آنها بدتان می آید پیاز قرار دهید روز بعد همه همین ... آیا کراتین و گلوتامین را میتوان با هم مصرف نمود؟