در روزهای گذشته در فضای مجازی خبری منتشر می شود مبنی بر اینکه اسفندیار قره باغی؛ خواننده اپرا و آهنگ معروف «آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو» در آمریکا به سر می برد و ساکن این کشور شده است. در همین رابطه “تسنیم” با وی تماس گرفته تا صحت این ماجرا را جویا شود.

اسفندیار قره‌باغی گفت: عده‌ای بیمار هستند. مقامات باید بگردند و منبع این شایعه را پیدا کنند که چه کسی این کار را کرده است. من حدود پنج سال است که از ایران خارج نشده‌ام. شاهد این ادعا هم اداره گذرنامه می‌تواند باشد. در حال حاضر ساکن تبریز هستم.

او ادامه داد: در روزهای اخیر برخی با من تماس می‌گیرند و می‌گویند که شنیده‌ایم امریکا هستید. من هم می‌گویم اگر امریکا هستم شما چطور به این راحتی تلفن من را در امریکا پیدا کردید! ایجاد این سوءاستفاده‌ها به مقاصد سیاسی است و مقداری هم حسادت برای لطمه زدن به من و آسیب رساندن به وجه‌ی نظام است.

این خواننده اپرا گفت: تا کنون به امریکا سفر نکرده‌ام. اسرائیل و امریکا مشتریان من هستند(با خنده می‌گوید). آنها دنبالم هستند که بلایی شبیه به آنچه بر سرِ خاشقچی آوردند، بر سرِ من هم پیاده کنند. خلاصه بگویم می‌خواهند حسابم را برسند.

این خواننده موسیقی کلاسیک درباره تازه‌ترین اثر موسیقایی‌اش گفت: به زودی اپرایی با نام «برانگیخته» در تهران به صحنه می‌رود. در این اپرا نقش اول را بازی می‌کنم. این اپرا از اول دی ماه و به مدت ۲۰ شب در تالار وزارت کشور به صحنه می‌رود. این اپرا با حدود ۲۰۰ نفر اجرا می‌شود. ارکستر سمفونیک و گروه کُر و گروهی از بازیگران در این اجرا حضور خواهند داشت.

او ادامه داد: اپرای «برانگیخته» روایتی عاشقانه از «هفت شهر عشق عطار» است. هفت سردار در این اپرا حضور دارند که هر کدام به نوبت به صحنه می‌آیند و خودشان را معرفی می‌کنند


منبع : کولاک


آیا خواننده «آمریکا، ننگ به نیرنگ تو» در آمریکا زندگی می ...

diyarmirza.ir/1397/08/آیا-خواننده-آمریکا،-ننگ-به-نیرنگ-تو-د/

۱ روز پیش - در یکی از همین موارد برخی ها در فضای مجازی شایعه کردند اسفندیار قره‌باغی خواننده سرود «آمریکا، آمریکا، ننگ به نیرنگ تو» ساکن آمریکاست.

تصاویر برای آیا اسفندیار قره باغی خواننده «آمریکا ننگ به نیرنگ تو» در آمریکا زندگی می کند؟!

نتیجه تصویری برای آیا اسفندیار قره باغی خواننده «آمریکا ننگ به نیرنگ تو» در آمریکا زندگی می کند؟!

نتیجه تصویری برای آیا اسفندیار قره باغی خواننده «آمریکا ننگ به نیرنگ تو» در آمریکا زندگی می کند؟!

۲ روز قبل

نتیجه تصویری برای آیا اسفندیار قره باغی خواننده «آمریکا ننگ به نیرنگ تو» در آمریکا زندگی می کند؟!

۲ روز قبل

نتیجه تصویری برای آیا اسفندیار قره باغی خواننده «آمریکا ننگ به نیرنگ تو» در آمریکا زندگی می کند؟!

نتیجه تصویری برای آیا اسفندیار قره باغی خواننده «آمریکا ننگ به نیرنگ تو» در آمریکا زندگی می کند؟!

تصاویر بیشتر برای آیا اسفندیار قره باغی خواننده «آمریکا ننگ به نیرنگ تو» در آمریکا زندگی می کند؟!

گزارش تصاویر

نتایج وب

فیلم | واکنش تند خواننده «آمریکا آمریکا» به خبر سکونت در ...

https://www.khabaronline.ir/.../فیلم-واکنش-تند-خواننده-آمریکا-آمریکا-به-خبر-سکو...

۲ روز پیش - به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسفندیار قره‌باغی خواننده ترانه مشهور «آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو» با انتشار ویدئویی در اینستاگرام شایعه ...

خواننده «آمریکا، آمریکا، ننگ به نیرنگ تو» در آمریکا اقامت ...

https://www.eghtesadnews.com/.../250102-خواننده-آمریکا-آمریکا-ننگ-به-نیرنگ-تو-...

۱ روز پیش - اقتصادنیوز: اسفندیار قره‌باغی ضمن تکذیب اقامتش در آمریکا گفت به حال «آدم‌های ... (خواننده) که نامش و شهرتش با سرود «آمریکا، آمریکا، ننگ به نیرنگ تو» گره ... من امروز 20 آبان سال 1397 در هوای ابری و لطیف تبریز در حال زندگی هستم. .... +عکس · رادیو فرانسه :ایران به راحتی تحریم آمریکا را بی اثر می کند · گزارش ...

آیا خواننده «آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو» ساکن ...

www.javanonline.ir/fa/.../آیا-خواننده-آمریکا-آمریکا-ننگ-به-نیرنگ-تو-ساکن-آمریکا...

۲ روز پیش - اسفندیار قره باغی خواننده سرود آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو، علیرغم شایعات ساکن تبریز است و هفته آینده نیز یک اپرا اجرا میکند.

خواننده آهنگ "آمریکا، آمریکا ننگ به نیرنگ تو" : شایعه رفتنم ...

namehnews.ir/.../خواننده-آهنگ-آمریکا-آمریکا-ننگ-به-نیرنگ-تو-شایعه-رفتنم-به-آمر...

۴ ساعت پیش - گفت‌وگو با اسماعیل قره‌باغی، درباره شایعه مهاجرتش به آمریکا، منبع چنین ... مبارزه ایران با آمریکاست و خواننده آن اسفندیار قره‌باغی، به یک نماد کلاسیک از پایبندی ... الان خواننده سرود «آمریکا ننگ به نیرنگ تو» خودش هم در آمریکا زندگی می‌کند. ... آیا امروز همه همین‌طور فکر می‌کنند یا باورهای عمومی مردم تغییر کرده است؟

خواننده "آمریکا، آمریکا، ننگ به نیرنگ تو": سرودم را پخش ...

www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی

۱۲ آبان ۱۳۸۸ - دکتر اسفندیار قره‌باغی، همان کسی است که سرود حماسی «آمریکا، آمریکا، ننگ به نیرنگ تو» را ... (شروع می‌کند به خواندن سرود) سرودهای زیادی چه به زبان آذری و چه به زبان فارسی خواندم. ... چهار، پنج هزار جوان هم آموزش داده‌ام و الان مردم با صدای آنها زندگی می‌کنند. *منظورم از اینکه الان چه می‌کنید این بود که آیا پست یا مقامی ندارید؟

خواننده «آمریکا آمریکا» در آمریکا زندگی می‌کند؟ + تصاویر - الف

https://www.alef.ir/news/3970820069.html

۲ روز پیش - در یکی از همین موارد برخی ها در فضای مجازی شایعه کردند اسفندیار قره‌باغی خواننده سرود «آمریکا، آمریکا، ننگ به نیرنگ تو» ساکن آمریکاست.

خواننده سرود«آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو» ساکن امریکا ...

esfahanemrooz.ir/61969-خواننده-سرود-آمریکا-آمریکا-ننگ-به-نیرنگ-تو-ساکن-امری...

۱ روز پیش - اسفندیار قره‌باغی ، خواننده«سرود آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو»، علیرغم اینکه شایعه شده بود در امریکا زندگی می‌کند اما ساکن تبریز است.