بعد از توقف انتشار سریال «ممنوعه» تاریخ های زیادی مبنی بر ادامه انتشار آن از سوی سازندگان اعلام شد اما هربار این امر صورت نگرفت. انتقاد به محتوای سریال «ممنوعه» از سوی برخی رسانه‌ها، باعث شد که از تاریخ ۲۶ شهریور ماه اعلام شود این مجموعه شبکه نمایشی فعلا اجازه نشر ندارد.

عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشتر با اشاره به حواشی ایجاد شده در توزیع مجموعه «ممنوعه» در شبکه خانگی گفته بود: به دلیل پاره‌ای تردیدها که درباره این مجموعه وجود داشت، قرار شد قسمت‌های بیشتری از این مجموعه تولید و سپس مراحل بعدی آن برای توزیع در شبکه نمایش خانگی طی شود.

درباره این مجموعه به دلیل پاره‌ای از تردیداتی که وجود داشت، قرار شد که قسمت‌های بیشتری از این مجموعه تولید شود تا با این کار امکان تداوم و تضمین بیشتر و قطعی تری برای توزیع پیدا شود؛ بنابراین بر اساس قراری که گذاشته شده چند قسمت بعدی این مجموعه پس از تولید در اختیار وزارت ارشاد قرار می‌گیرد و مراحل بعدی به صورت یک‌جا طی می‌شود.

«ممنوعه» یک سریال شبکه خانگی با برچسب ۱۶+ است که به گفته سازندگانش سعی در تقبیح رفتار و عملکرد افرادی دارد که سبک زندگی غربی را چه در ظاهر و چه در محتوا برگزیده‌اند.

گفته می شود قسمت چهارم سریال “ممنوعه” به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه‌کنندگی علی اکبر نجفی از روز دوشنبه ٢١ آبان ماه به صورت هفتگی در سراسر کشور منتشر خواهد شد.

امروز میلاد کی مرام بازیگر اصلی این سریال در پستی اینستاگرامی این مساله را تایید کرد:

منبع : کولاک

آیا قسمت جدید سریال «ممنوعه» دوشنبه 21 آبان توزیع می شود؟| ...

koolakmag.ir › رسانه

۱۸ ساعت پیش - بعد از توقف انتشار سریال «ممنوعه» تاریخ های زیادی مبنی بر ادامه انتشار آن از سوی سازندگان اعلام شد اما هربار این امر صورت نگرفت. گفته می شود ...

سریال ممنوعه|زمان پخش قسمت چهارم سریال ممنوعه - نمناک

namnak.com/قسمت-جدید-سریال-ممنوعه-.p72734

 رتبه: ۵ - ‏۱ رأی

سریال ممنوعه و سریال ممنوعه قسمت چهارم و پخش سریال ممنوعه از 21 آبان و قسمت جدید سریال ممنوعه و زمان پخش سریال ممنوعه را در نمناک ببینید. ... علی اکبر نجفی از روز دوشنبه ٢١ آبان ماه به صورت هفتگی در سراسر کشور منتشر خواهد شد. ... وجود داشت که بهتر بود حذف شود و با حدف سکانس ها مطابق قبل در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

وارد نشده: آیا

سریال «ممنوعه» از ۲۱ آبان دوباره توزیع می‌شود - الف

https://www.alef.ir/news/3970818081.html

۳ روز پیش - قسمت چهارم سریال "ممنوعه" به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه‌کنندگی علی اکبر نجفی از روز دوشنبه ۲۱ آبان ماه به صورت هفتگی در سراسر کشور منتشر خواهد شد. ... عناوین مرتبط. ۹ آبان ۱۳۹۷جزییاتی تازه از سریال جدید مجید صالحی · ۱۵ مهر ۱۳۹۷سریال «ممنوعه» این هفته ... قطار انقلاب؛ آیا کسی پیاده می‌شود؟/ انتخابات ۸۸، ...

تصاویر برای آیا قسمت جدید سریال «ممنوعه» دوشنبه ۲۱ آبان توزیع می شود؟

نتیجه تصویری برای آیا قسمت جدید سریال «ممنوعه» دوشنبه ۲۱ آبان توزیع می شود؟

نتیجه تصویری برای آیا قسمت جدید سریال «ممنوعه» دوشنبه ۲۱ آبان توزیع می شود؟

نتیجه تصویری برای آیا قسمت جدید سریال «ممنوعه» دوشنبه ۲۱ آبان توزیع می شود؟

نتیجه تصویری برای آیا قسمت جدید سریال «ممنوعه» دوشنبه ۲۱ آبان توزیع می شود؟

۱۷ ساعت قبل

نتیجه تصویری برای آیا قسمت جدید سریال «ممنوعه» دوشنبه ۲۱ آبان توزیع می شود؟

۱۷ ساعت قبل

تصاویر بیشتر برای آیا قسمت جدید سریال «ممنوعه» دوشنبه ۲۱ آبان توزیع می شود؟

گزارش تصاویر

نتایج وب

سریال ممنوعه ؛ سریال جدید شبکه نمایش خانگی/ توزیع از 5 ...

www.davatonline.ir/.../news/.../سریال-ممنوعه-؛-سریال-جدید-شبکه-نمایش-خانگی-توز...

۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۱ آبان; اِلأِثنین ٣ ربیع الاول ١٤٤٠; Monday 12 Nov 2018. Facebook ... آیا خودرو گران می‌شود؟ ... قسمت چهارم سریال ممنوعه دوشنبه توزیع می‌شود ... سریال ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان از دوشنبه، پنجم شهریور وارد شبکه نمایش خانگی می شود و پخش این سریال به صورت هفتگی و هر دوشنبه صورت می گیرد.

آخرین اخبار سریال ممنوعه - بازدید

https://buzdid.ir/tag/سریال-ممنوعه

به گزارش افکارنیوز ، قسمت چهارم سریال «ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی علی اکبر نجفی از روز دوشنبه ٢١ آبان ماه در سراسر کشور ... پخش مجدد سریال «ممنوعه» از روز دوشنبه ٢١ آبان آغاز می شود و به صورت هفتگی ادامه می یابد. ... آغاز توزیع دوباره «ممنوعه» در شبکه نمایش خانگی از ۲۱ آبان ماه .... خبرهای جدید سریال ممنوعه.

وارد نشده: آیا

آغاز توزیع دوباره «ممنوعه» از 21 آبان ماه | قسمت چهارم سریال - ...

www.ghatreh.com/news/nn45049396/آغاز-توزیع-دوباره-ممنوعه-آبان-ماه

۳ روز پیش - قسمت چهارم سریال "ممنوعه" به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی علی اکبر نجفی از روز دوشنبه 21 آبان مØ. ... ثبت نام وام شهریه از امروز آغاز می شود/ مهلت ثبت نام تا پایان آبان ماه + جزییات وام · بارش های موثر نیمه آبان ماه آغاز می شود

وارد نشده: آیا ‏جدید

علت ممنوعیت پخش سریال ممنوعه!

https://www.eghtesadnews.com/بخش...ها.../239202-علت-ممنوعیت-پخش-سریال-ممنوعه

۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ... سریال ممنوعه از حواشی تا عدم توزیع در نمایش خانگی ... قسمت چهارم سریال ممنوعه دوشنبه 26 شهریورماه، به دلیل مقارن شدن با ایام ... حالا باید منتظر ماند و دید آیا سریال ممنوعه در هفته های آینده طبق روال معمول به پخش میرسد یا برای انجام اصلاحات از پخش این سریال در نمایش خانگی جلوگیری میشود؟

جدیدترین خبرهای «سریال» | خبر فارسی

https://khabarfarsi.com/tags2/Eq0hkQ%3D%3D/سریال

پخش مجدد سریال ممنوعه پس از حل مشکلات ممیزی از روز دوشنبه 21 آبان ماه آغاز می شود. .... سرانجام قسمت چهارم این سریال از دوشنبه در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود. ... محمد شیری و علیرضا جعفری به عنوان بازیگران جدید به پروژه محکومین 2 پیوستند.

دانلود سریال ممنوعه با لینک مستقیم - واریته

https://varite.net/6279/دانلود-سریال-ممنوعه-با-لینک-مستقیم/

قسمت چهارم سریال ممنوعه در شبکه خانگی امروز دوشنبه ۲۱ آبان منتشر شد. ... زارع، نیما شعبان نژاد، نیکی کریمی، مجید مظفری، نسرین نکیسا و شیدا یوسفی تشکیل می دهند. ... سرو رسانه پارسیان، کارپخش و توزیع این سریال را عهده دار است و بهاره افشاری و هادی حجازی فر ... جدید ترین قدیمی .... آیا فصل دوم سریال عاشقانه ساخته می شود ؟ 8 ...

جستجوهای مربوط به آیا قسمت جدید سریال «ممنوعه» دوشنبه ۲۱ آبان توزیع می شود؟

ایا سریال ممنوعه ادامه دارد


اخبار سریال ممنوعه


ممنوعه چند قسمت است


شروع سریال ممنوعه


جریان سریال ممنوعه


فروش سریال ممنوعه


فیلم سریال ممنوعه


مجموعه ممنوعه


پیمایش صفحه

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

صفحهٔ بعدی