طی روزهای گذشته نرخ دلار روند نزولی خود را ادامه می دهد. هرچند بعید است این نرخ به قیمت قبل از افزایش های بی رویه باز گردد اما در حال حاضر یکی از آرزوهای قشری که قدرت خرید خود را از دست رفته می بیند رسید نرخ دلار به کمتر از ده هزار تومان و حتی کمتر از این مقدار است!

در چند روز گذشته هر چند قیمت دلار در بازار آزاد،نرخ واحدی نیست و صرافان و دستفروشان حاشیه میدان، نرخ های متفاوتی را برای فروش هر دلار یا خرید آن اعلام می کنند اما با این حال از میانه روز خبرهایی در خصوص کاهش نرخ دلار در بازار آزاد به گوش می رسید.

طی روزهای گذشته دلار در کانال ۱۳ تا ۱۴ هزار تومان فروخته می شد اما امروز برخی دلالان برای فروش دلار نرخ ۱۲ هزار و پانصد تومان را نیز اعلام کردند .
یکی از صرافان در منطقه فردوسی درباره وضعیت بازار، عصر امروز به خبرآنلاین گفت: امروز مثل روزهای قبل خرید و فروش چندانی صورت نگرفت اما باید به این نکته اشاره کنم که زهر اخبار منفی منتشر شده گرفته شده است و وقتی عرضه دلار در بازار کمی بالا می رود قیمت به سرعت واکنش نشان داده و پایین می آید.
او گفت: البته اغلب صرافان حجم معاملات خود را کاهش داده اند چرا که معاملات نقدی شده و تبادلات نقدی کار را کمی مشکل می‌کند .

در همین راستا خبرگزاری تسنیم در گزارشی با تیتر “نرخ دلار آزاد در حال سقوط به کانال ۱۲ هزار تومان ” نوشت: در حالی دولت رسانه ها و خبرگزاری های رسمی را از اعلام قیمت نرخ آزاد ارز منع کرده که سایتهای منتسب و حامی دولت امروز از کاهش نرخ دلار در بازار آزاد به زیر ۱۳۵۰۰ تومان خبر دادند.
بر اساس اعلام این سایتها، در روز سقوط قیمت سکه ، دلار نیز از مرز ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان پایین رفت و ساعت ۴ بعدازظهر با قیمت ۱۳ هزار و ۴۵۰ تا ١٣ و ۲۰۰ تومان معامله شد. این قیمت ۴۰۰ تا ۶۰۰ تومان کمتر از روز دوشنبه بود.

به گفته فعالان، دلار در روزهای گذشته از ۱۳ هزار تومان به ۱۱ هزار و ششصد رسیده و در بیشتر معاملات با این رقم ها جا به جا می شود. هرچند دلالان سعی دارند با بالا نگه داشتن قیمت آن را از سقوط بیشتر حفظ کنند!

در همین حال دنیای اقتصاد از اتفاقی عجیب در بازار دلار خبر داد و نوشت: به گفته برخی فعالان، نکته قابل تامل بازار روز گذشته کاهش تعداد واسطه‌گران خرد در بازار بود. براساس مشاهدات میدانی و گفته‌های برخی بازیگران ارزی، تعداد زیادی از دلالان و واسطه‌های خرد روز گذشته در بازار حضور نیافته بودند و خیابان فردوسی یکی از روزهای خلوت خود را پشت‌سر گذاشت. در کنار خیابان، واسطه‌گران کمتری زمزمه‌وار پیشنهاد خرید و فروش دلار زیر قیمت صرافی را مطرح می‌کردند و معدود واسطه‌گران حاضر در بازار نیز از نبود مشتری گلایه داشتند.

برخی بازیگران با تجربه بازار، سه دلیل را در کاهش حضور واسطه‌گران خرد بازار مطرح کردند؛ اولین دلیل از نظر آنها، کاهش حضور تقاضا و به‌خصوص خروج تقاضای افراد عادی از بازار بود. این موضوع موجب شده است مراجعانی که به سوی واسطه‌گران برای تهیه دلار می‌رفتند کاهش پیدا کنند و درآمد روزانه این گروه کاهش پیدا کند. واسطه‌گران از خود دلاری ندارند و درآمد آنها وابسته به سودی است که از جابه‌جایی دلار میان افراد عادی و معامله‌گران بزرگ به‌دست می‌آورند.

دومین دلیلی که از نظر فعالان در کاهش فعالیت معامله‌گران خرد تاثیر داشته است، برخورد با دلالان است. دلیل سومی که برخی فعالان آن را در کاهش تعداد واسطه‌گران موثر دانستند، به شرایط جوی مربوط بود. به باور آنها، هوای بارانی در روزهای گذشته تهران موجب شده بود که واسطه‌گران به‌طور موقت حداقل در بازار حاضر نشوند.

این روند امروز در سه شنبه نیمه بارانی تهران هم ادامه داشت و همزمانی آن با کاهش قیمت دلار را بسیاری به محافظه کاری بازار و عدم رغبت دارندگان دلار برای فروش داشته هایشان در قیمت های کنونی تعبیر می کنند.

بر این اساس به نظر می رسد بازار بدون توجه به جو روانی ناشی از اعلام تحریم ها کم کم می رود تا به ثبات و پایداری در نرخ ها برسد و شاید بعد از این بر خلاف چند ماه گذشته باید با قیمت های لحظه ای و ساعتی در بازار دلار خداحافظی کرد و شاهد آرامش و خواب زمستانی بازار ارز باشیم. آرامشی که می تواند با قطع دست دلالان و واسطه گران دوباره دلار را به قیمت های زیر ۱۰ هزار تومان بازگرداند.


منبع: کولاک


آیا قیمت دلار به زیر ده هزار تومان می رسد؟ | مجله کولاک

koolakmag.ir › اخبار داغ

۲ ساعت پیش - طی روزهای گذشته نرخ دلار روند نزولی خود را ادامه می دهد. هرچند بعید است این نرخ به قیمت قبل از افزایش های بی رویه باز گردد اما در حال حاضر یکی از ...

دلار به زیر 8 هزار تومان می رسد - صدای ایران

sedayiran.com › صفحه نخست › اقتصادی

۹ مرداد ۱۳۹۷ - پایگاه خبری یادشده، همچنین دیروز از سقوط قیمت دلار در نتیجه امنیتی شدن فضای بازار سبزه میدان و دستگیری ... برآوردهای دیگر نشان می دهد که پتروشیمی ها باید 10 میلیارد یورو ارز به کشور وارد می کردند. ... شاکری: با تعمیق بازار ثانویه، نرخ دلار تا زیر هشت هزار تومان هم می رسد ... آیا امیدی به ارزان شدن دلار هست؟

آیا دلار 40 هزار تومان می شود؟ - قطره

www.ghatreh.com/news/nn44299583/آیا-دلار-هزار-تومان-شود

۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - قیمت ارز در بازار آزاد 3 شهریور/ قیمت دلار 10496 تومان شد · دلار 10 هزار ... اکنون با توجه به نحوه محاسبه این نرخ، می دانیم دلار 40 هزار تومانی، درست از آب در میاد اگر نرخ دلار در هر ماه مساوی برابر فرمول زیر باشد: 3757 * e^(0. 2048 * x) در ...

جدیدترین خبرهای «قیمت دلار» | خبر فارسی

https://khabarfarsi.com/tags2/EaMgng==/قیمت_دلار

شهروند| قیمت دلار ریزشی شد و رسانه ها نوشتند که به کانال 11 هزار تومان وارد شده است. صرافان بازار می گویند که این قیمت ها بیشتر در صرافی های مربوط به بانک ها بوده است ... موج کاهش قیمت به مسکن می رسد؟ ..... از بازار و سقوط قیمت دلار مهم ترین عواملی بودند که زمینه ساز نزول سکه به زیر مرز 4 میلیون شدند. .... آیا ارز دوباره ارزان می شود؟

آیا قیمت دلار به 1000 تومان بازمی گردد؟ - انتخاب

www.entekhab.ir › صفحه نخست › سیاست

وی افزود: اکنون فاصله قیمت ارز که 3200 تومان است با قیمت دلار در بودجه که ... در بازار داشتیم و دلار به 3100 رسید، به نظر می رسد که باز قیمت به همان نرخ چندین هفته ... که دلار زیر 100 هزار تومان بیاید، چراکه نه اجرایی است و نه به سود منافع کشور است.

قیمت دلار به ۱۰ هزار تومان رسید ؛ از دلار ده هزار تومانی لذت ...

https://techrato.com/2018/07/29/dollar-price-reached-10000-tomans/

۷ مرداد ۱۳۹۷ - امروز، یکشنبه 7 مرداد 97، در بازار ایران دلار ده هزار تومانی معامله شد. ... قبول می کرد؛ اما امروز به آسانی بپذیرید که قیمت هر دلار آمریکا ۱۰ هزار تومان است. ... به یک فاجعه شبیه است، اما با توجه به شواهد موجود به نظر می‌رسد که هیچ چیز ... لینک زیر بیشتر در این باره توضیح می دهد. ... آیا دلار به مرز ۲۰ هزار تومان هم خواهد رسید؟

دلار تا کجا پیش می رود و به چه قیمتی می رسد؟ - سرپوش

www.sarpoosh.com/gold-currency/gold-news/gold-news961106423.html

 رتبه: ۳٫۵ - ‏۲۰۶ نقد

۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - دلار تا کجا پیش می‌رود و به چه قیمتی می‌رسد، سوالی بود که از ... ارز در چند روز گذشته باعث شده تا ۱۰۰ هزار تومان نیز قیمت طلا و سکه در بازارهای داخلی ...

قیمت دلار تا ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان هم می‌رود؟!

https://www.fardanews.com/fa/news/.../قیمت-دلار-تا-۱۳-هزار-و-۸۰۰-تومان-هم-می‌رود

۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - یک دلال کهنه‌کار بازار ارز در رابطه با قیمت دلار در آینده می گوید: «اگر وضعیت به همین منوال پیش برود و افزایش قیمت‌ها همان‌طور که امروز وجود دارد ادامه ...

قیمت دلار در سال ۱۳۹۷چه وضعیتی در ایران خواهد داشت؟ - BBC ...

www.bbc.com/persian/business-42312065

۲۰ آذر ۱۳۹۶ - نرخ دلار آمریکا از ابتدای سال جاری خورشیدی روندی صعودی در ایران داشته، ... دولت نمی‌خواهد فعلا نرخ دلار به بالای ۴ هزار تومان برود اما با گذر نرخ دلار از این ... آمد که کنترل دولت، خواسته یا ناخواسته، برای نگه داشتن نرخ زیر ۴ هزار تومان ضعیف شده‌است. ... در بازار ارز هم بیشتر می‌شود و قیمت دلار عملا در بازار بالاتر می رود.

قیمت دلار | اقتصاد نیوز

https://www.eghtesadnews.com/tags/قیمت%20دلار

اقتصادنیوز : روز گذشته، سکه و دلار از دو مرز حساس روانی پایین‌تر رفتند؛ دلار از مرز ۱۳ هزار تومانی عقب‌نشینی کرد و سکه به زیر ۴ میلیون تومان رفت. به گفته ...

جستجوهای مربوط به آیا قیمت دلار به زیر ده هزار تومان می رسد؟

پیش بینی قیمت دلار در سال 98


قیمت دلار امروز


تحلیل قیمت دلار در چند روز اینده


قیمت دلار دولتی


قیمت دلار در سال ۹۸


پیش بینی قیمت دلار در روزهای آینده

قیمت واقعی دلار 1000 تومان است / استدلال؟ - الف

https://www.alef.ir/news/3961128201.html

۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - به نظر می رسد راه مناسب برای تشخیص قیمت دلار استفاده از مفهوم قدرت خرید است. .... ۱۲ آبان ۱۳۹۷عقب‌نشینی نرخ سکه در بازار؛ دلار در محدوده ۱۴ هزار تومان ... یک مهندس با هفت هشت سال سابقه در اروپا سالی هفتاد هزار تا صد و ده هزار دلار درامد دارد . ۲ ... سری به وبسایت زیر بزنید: https://goo.gl/oGTMxt توی این وبسایت می ...

فرارو | تبعات عبور دلار از ۱۰ هزار تومان؛ بازار کالا و کار قفل ...

https://fararu.com/fa/.../تبعات-عبور-دلار-از-۱۰-هزار-تومان-بازار-کالا-و-کار-قفل-می‌...

۸ مرداد ۱۳۹۷ - فرارو- رکورد شکنی تازه قیمت دلار و سکه جامعه را به شدت ملتهب و نگران کرده است. بر اساس گزارش‌ها قیمت دلار در معاملات دیروز (هفتم مرداد ماه) بازار آزاد به بالای ده هزار تومان .... پاسخ به این پرسش که آیا این روند افزایش قیمت دلار ادامه پیدا خواهد کرد؟ ... قیمت دلار کاهش یابد و حداقل به زیر ۱۰ هزار تومان برسد، گفت: «به خاطر ...

دلار به کانال ۱۰هزار تومان برگشت - تابناک | TABNAK

https://www.tabnak.ir › صفحه نخست › اقتصادی

۱۰ مهر ۱۳۹۷ - همچنین دلالان، دلار را به قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان می‌فروشند که بر خلاف هفته ... عجب کانالی ، ایا باید از بابت دلار ١٠٠٠٠ تومانی خوشحال باشیم به این میگویند به ... ارزش تازه وقتی شده ده هزار تومان باید خوشحال هم بود این فاجعه خود ساخته توسط .... اقتصاد کشور صرفا در شرایطی به ثبات می رسد که رابطه ما دنیا عادی باشد.

هفت دلیل عمده که باعث سقوط آزاد نرخ دلار آمریکا در بازار آزاد ...

https://www.tabnak.ir › اقتصادی › داخلی

۱۰ مهر ۱۳۹۷ - در حالی که در ساعات ابتدایی روز هر دلار به قیمت حدود 17 هزار تومان معامله می شد در ساعات پایانی روز گذشته شنیده شد که در برخی شهرها دلالان حتی دلار را به قیمت زیر 11 هزار تومان هم خریدار نیستند. ... می توان هفت دلیل عمده را برای سقوط قیمت دلار برشمرد؛ .... به نظر می رسد که همین قیمت در روزهای آینده ثابت بماند.

پشت‌پرده همراهی دولت با افزایش قیمت دلار/ ماجرای خروج ۱۴۰ ...

https://www.mashreghnews.ir/.../پشت-پرده-همراهی-دولت-با-افزایش-قیمت-دلار-ماجرای-...

۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - حال که رقم دلار به بیش از ۵ هزار تومان رسیده، بدین معناست که دولت در سال ... چرا که اخیرا زمزمه‌هایی از آمریکا به گوش می‌رسد که ممکن است دولت این .... که قیمت فقط تو همین بورس مشخص بشه ایا دولت نمیتونه کنترل بهتری .... اگر مثل قبل از انقلاب زیر سلطه استکبار بودیم دلار همان 7 تومان باقی می ماند و مشگلی نداشتیم .

پیش بینی قیمت دلار در سال 97 و آینده تحریم های ترامپ - ...

sarmayedar.com/Article/.../پیش-بینی-قیمت-دلار-در-سال-97-و-آینده-تحریم-ها.html

۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - ترامپ گفته که دیگر زیر بار برجام نخواهد رفت و آخرین باری بوده تعلیق تحریم های ایران را تایید کرده است. ... شاید دلیل اصلی افزایش دلار تا 5 هزار تومان هم همین ذخیره ارز بوده است. ... آیا قیمت دلار در سال 97 به 7.000تومان می رسد؟

ریزش نرخ ارز ادامه دارد/ قیمت خرید دلار از مردم ۱۱ هزار تومان

https://www.yjc.ir › اقتصادی › بورس‌،‌بانک و بیمه

۱۰ مهر ۱۳۹۷ - طبق تابلوی اعلان یک صرافی وابسته به دولت، خرید دلار ۱۳ هزار تومان و فروش آن ... به نظر می‌رسد سیر نزولی شب گذشته کمی توقف داشته و هنوز تغییر قیمتی در این ..... خود دولت نمی گذاره حالا ببین اگه گذاشت زیر ده تومان بیاد یازده داره خودش می خره ..... شاید دلار ارزان شود آیا قیمت اجناسی که یک شبه سر به فلک رسیده ...

پیش بینی یک کارشناس: دلار به 7 هزار تومان می‌رسد - عصرایران

www.asriran.com › صفحه نخست › اقتصادی

۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - آیا می‌توانیم بگوییم بازار دیر واکنش نشان داده است؟ ... *اگر التهابات بازار آرام شود، قیمت دلار به چند می‌رسد؟ ... ترکیدن حباب دلار به زیر 5 تومان کاهش پیدا کند اما فکر می‌کنم کخ با توجه به عوامل بنیادی که در اقتصاد ما وجود دارد قیمت ...

آیا قیمت دلار به ۱۰ هزار تومان هم می‌رسید؟! - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/705196/آیا-قیمت-دلار-به-۱۰-هزار-تومان-هم-می‌رسید

۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ... نرخ ارز زودتر تصمیم‌گیری نمی‌کرد، دلار به قیمت 10 هزار تومان می‌رسید. ... وی با اشاره به پروژه‌های خوبی که امروز در کرمان کلنگ زنی می شود، اظهار ...

وارد نشده: زیر

تصاویر برای آیا قیمت دلار به زیر ده هزار تومان می رسد؟

نتیجه تصویری برای آیا قیمت دلار به زیر ده هزار تومان می رسد؟

نتیجه تصویری برای آیا قیمت دلار به زیر ده هزار تومان می رسد؟

نتیجه تصویری برای آیا قیمت دلار به زیر ده هزار تومان می رسد؟

نتیجه تصویری برای آیا قیمت دلار به زیر ده هزار تومان می رسد؟

نتیجه تصویری برای آیا قیمت دلار به زیر ده هزار تومان می رسد؟

تصاویر بیشتر برای آیا قیمت دلار به زیر ده هزار تومان می رسد؟

گزارش تصاویر

جستجوهای مربوط به آیا قیمت دلار به زیر ده هزار تومان می رسد؟

پیش بینی قیمت دلار در سال 98


قیمت دلار امروز


تحلیل قیمت دلار در چند روز اینده


قیمت دلار دولتی


قیمت دلار در سال ۹۸


پیش بینی قیمت دلار در روزهای آینده