یکی از روزنامه های ورزشی در تیتری جنجالی از گمانه زنی ها در خصوص آلزایمر وینفرد شفر سرمربی آلمانی آبی ها خبر داده است! البته این شایعه مدت ها قبل هم در مورد شفر مطرح می شد.

ماجرا از جایی شروع شد که شفر تصویر خود و مجیدی را روی جلد روزنامه خبرورزشی دید. او که در امارات سابقه همکاری با فرهاد را داشته در سوالی عجیب پرسید او کیست کنار من؟! این ماجرا در نشست خبری بازی با نساجی نیز تکرار شد و او از مترجمش پرسید بازی بعدی استقلال با چه تیمی است! این سوال وی دوباره شایعه ای درباره اش را تقویت کرده است.

منبع : کولاک

آیا وینفرد شفر سرمربی استقلال آلزایمر دارد؟! | مجله کولاک
koolakmag.ir › اخبار داغ
۲ ساعت پیش - یکی از روزنامه های ورزشی در تیتری جنجالی از گمانه زنی ها در خصوص آلزایمر وینفرد شفر سرمربی آلمانی آبی ها خبر داده است! البته این شایعه مدت ها ...
تصاویر برای آیا وینفرد شفر سرمربی استقلال آلزایمر دارد؟!
نتیجه تصویری برای آیا وینفرد شفر سرمربی استقلال آلزایمر دارد؟!
۲ ساعت قبل
نتیجه تصویری برای آیا وینفرد شفر سرمربی استقلال آلزایمر دارد؟!
نتیجه تصویری برای آیا وینفرد شفر سرمربی استقلال آلزایمر دارد؟!
نتیجه تصویری برای آیا وینفرد شفر سرمربی استقلال آلزایمر دارد؟!
نتیجه تصویری برای آیا وینفرد شفر سرمربی استقلال آلزایمر دارد؟!
تصاویر بیشتر برای آیا وینفرد شفر سرمربی استقلال آلزایمر دارد؟!
گزارش تصاویر
نتایج وب
شایعه در شهر؛ وینفرد شفر آلزایمر دارد؟! - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/775654/شایعه-در-شهر-وینفرد-شفر-آلزایمر-دارد
۲ ساعت پیش - مگر می‌شود یک مربی دچار بیماری آلزایمر، در سطح لیگ برتر کار کند؟ ... قرارداد شفر آغاز گردید تا به بهانه افزایش نرخ دلار، باشگاه استقلال قرارداد این مربی موفق آلمانی را ... حال باید دید که آیا ماجرای آلزایمر ربطی به دلار داشته یا خیر؟
سیر تا پیاز با وینفرد شفر؛ از مرگ تکان دهنده ویوین فو تا ...
https://www.tarafdari.com/.../سیر-تا-پیاز-با-وینفرد-شفر؛-از-مرگ-تکان-دهنده-ویو...
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - سرمربی کارکشته و آلمانی جدید استقلال، می تواند گزینه ای مطلوب برای ... وینفرد وینی شفر، ملقب به شیر در فوتبال آلمان، متولد 10 ژانویه 1950 ...
وارد نشده: آلزایمر
نگاهی به کارنامه شفر، سرمربی جدید استقلال؛ از مربیگری در ...
https://www.tarafdari.com/.../نگاهی-به-کارنامه-شفر،-سرمربی-جدید-استقلال؛-از-مرب...
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - نگاهی به کارنامه شفر، سرمربی جدید استقلال؛ از مربیگری در بوندس لیگا تا ... سرمربی آلمانی شاید برای هواداران ایرانی گمنام باشد اما کارنامه نسبتا موفقی دارد. ... و والتر زنگا، وینفرد شفر به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب شد.
وارد نشده: آلزایمر
اولین چالش وینفرد شفر سرمربی جدید استقلال با یک ایرانی ...
https://www.yjc.ir › وب‌گردی › وبگردی
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضور وینفرد شفر در فوتبال ایران و قبول سرمربیگری استقلال به خودی خود پرحاشیه بوده است.
کلاس شفر بالاتر از برانکوست/کی‌روش معماری زیبایی برای ...
https://www.mashreghnews.ir/.../کلاس-شفر-بالاتر-از-برانکوست-کی-روش-معماری-ز...
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - استقلال با هدایت وینفرد شفر فوتبالی را به نمایش می‌گذارد که مورد تحسین ... به این نتیجه رسیدند که استقلال همانند پرسپولیس نیاز به مربی خارجی دارد. ... سؤال دیگر این است که اگر برانکو و شفر از استقلال و پرسپولیس جدا شوند، آیا هواداران پرشمار این دو تیم به .... آفای چراغپور چرا فکر میکنی مردم آلزایمر دارن؟
وینفرد شفر سرمربی استقلال شد - خبرآنلاین
https://www.khabaronline.ir/detail/713134/sport/premiere-league
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از نشست کمیته فنی امروز این تیم معرفی شد. ... فنی باشگاه استقلال، وینفرد شفر آلمانی به عنوان سرمربی تیم استقلال معرفی شد. .... ۶۷ سال سن داره به چه دردی میخوره احتمالا آلزایمر گرفته تا الان .... موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، ...
شما نظر بدهید/ شفر می‌تواند استقلال را نجات دهد؟ - خبرآنلاین
https://www.khabaronline.ir/detail/713146/sport/premiere-league
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - به نظر شما وینفرد شفر می‌تواند استقلال را از وضعیت بحرانی خارج کند؟ ... این مربی 67 ساله آلمانی رزومه قوی و خوبی دارد اما سوالی که حالا استقلالی ها از خود می پرسند این است که آیا او می تواند استقلال را از بحران فعلی خارج کند؟ استقلالی ها امسال ... ۶۷ سال سن داره به چه دردی میخوره احتمالا آلزایمر گرفته تا الان. محسن.
ستاره جوان جنجالی استقلال در لیست سیاه شفر
https://www.eghtesadnews.com/.../204934-ستاره-جوان-جنجالی-استقلال-در-لیست-سی...
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - وینفرد شفر سرمربی استقلال لیست خروجی بازیکنان تیم خود را به ... این بازیکن با آبی‌ها قرارداد دارد ولی این روزها مصدوم است و نمی‌تواند بازی کند.