در برخی از شبکه های اجتماعی شایع شده که پیروز حناچی؛ شهردار جدید تهران از سوی وزارت کشور برای تصدی گری این پست رد صلاحیت شده است! این در حالیست که پرونده حناچی به تازگی به وزارت کشور رفته و هنوز وزارتخانه جوابی به آن نداده است.

علی اعطا؛ سخگوی شورای شهر تهران صبح دیروز (سه شنبه) در حاشیه جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در مورد انتخابات شهردار تهران گفت: بر اساس قانون امروز مدارک پیروز حناچی به عنوان گزینه شهرداری تهران به وزارت کشور ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق قانون وزارت کشور ده روز فرصت دارد تا حکم شهردار متنخب شورا را صادر کند، ادامه داد: البته در قانون پیش بینی شده است که اگر به هر دلیلی وزارت کشور ظرف مدت ده روز حکم شهردار منتخب شورا را صادر نکرد موضوع به هیات حل اختلاف ارسال شود.



اعطا درباره انتخاب سرپرست نیز گفت: ۴ تا ۵ روز فرصت باقی مانده است و امیدواریم در این فاصله حکم شهردار تهران زده شود؛ اما اگر لازم باشد سرپرست انتخاب می‌کنیم.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: بر اساس قانون یکی از کارمندان شهرداری باید سرپرست شود، اگر فرایند صدور حکم طولانی شود باید به سراغ انتخاب سرپرست برویم که ترجیح ما این است که این اتفاق نیفتد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که روز گذشته اخباری مبنی بر رد صلاحیت کاندیداها مطرح شد، گفت: طبیعی است که این موضوعات مطرح شود اما آنطور که در شبکه‌های اجتماعی مطرح شد، نبود.

اعطا در پاسخ به این سوال که آیا پیروز حناچی به عنوان شهردار تهران تأیید صلاحیت می‌شود؟ اظهارکرد: مرجع دیگری باید حکم بزند و ما منتظر می‌مانیم تا فرایندها چک شود و امیدواریم طی ده روز حکم شهردار جدید صادر شود.

منبع : کولاک


آیا پیروز حناچی از سوی وزارت کشور برای شهرداری رد صلاحیت ...

koolakmag.ir › اخبار داغ

۱ ساعت پیش - در برخی از شبکه های اجتماعی شایع شده که پیروز حناچی؛ شهردار جدید تهران از سوی وزارت کشور برای تصدی گری این پست رد صلاحیت شده است!

پرونده حناچی به وزارت کشور ارسال می‌شود - الف

https://www.alef.ir/news/3970822081.html

۱ روز پیش - سخنگوی شورای شهر تهران از ارسال پرونده پیروز حناچی به وزارت کشور ... سوال که آیا پیروز حناچی به عنوان شهردار تهران تأیید صلاحیت می‌شود؟ ... ۲۲ آبان ۱۳۹۷پیروز حناچی شهردار تهران شد؛ صندلی بهشت به آخوندی نرسید · ۲۱ آبان ۱۳۹۷فاتحه تهران را بخوانیم · ۲۱ آبان ۱۳۹۷محسن هاشمی: رد صلاحیت آخوندی و حناچی کذب است.

هاشمی: افشانی می‌تواند تا ۱۵ آذر به عنوان شهردار تهران فعالیت کند

www.ion.ir/News/425204

۱ روز پیش - ایران آنلاین-هاشمی: افشانی می‌تواند تا ۱۵ آذر به عنوان شهردار تهران فعالیت ... شورای شهر با ۱۱ رای پیروز حناچی را به عنوان شهردار جدید و منتخب تهران انتخاب ... انتخاب، معرفی نامه حناچی را به همراه اسناد مربوطه برای صدور حکم به وزارت کشور ... آیا از سوی نهادهای مختلف برای انتخاب شهردار با شما تماس گرفته شده است یا نه؟

خبر رد صلاحیت دو گزینه نهایی شهرداری تهران تکذیب شد | ...

https://www.ilna.ir/.../690951-خبر-رد-صلاحیت-دو-گزینه-نهایی-شهرداری-تهران-تکذی...

۲ روز پیش - سخنگوی شورای شهر تهران در واکنش به خبر رد دو گزینه کنونی شهرداری تهران از سوی مراجع ذیصلاح، در صفحه ... کردند عباس آخوندی و پیروز حناچی نمی‌توانند شهردار تهران شوند و باید شورای ... وی در ادامه نوشت: پس از انتخاب شهردار و معرفی به وزارت کشور، طبق تبصره ۳ ماده ۸۰ قانون شوراها، وزیر کشور حکم شهردار منتخب را ...

وارد نشده: آیا

بلدیه - امروز پرونده حناچی به وزارت کشور ارسال می‌شود

www.baladiye.com/fa/doc/news/.../امروز-پرونده-حناچی-وزارت-کشور-ارسال-می-شود

۱ روز پیش - بلدیه | سخنگوی شورای شهر تهران از ارسال پرونده پیروز حناچی به وزارت کشور ... شده است که اگر به هر دلیلی وزارت کشور ظرف مدت ده روز حکم شهردار ... رد صلاحیت کاندیداها مطرح شد، گفت: طبیعی است که این موضوعات مطرح شود اما ... اعطا در پاسخ به این سوال که آیا پیروز حناچی به عنوان شهردار تهران تأیید صلاحیت می‌شود؟

پیروز حناچی شهردار تهران شد

https://www.eghtesadnews.com/بخش-فید-سیاسی.../250291-حناچی-شهردار-تهران-شد

۱ روز پیش - 09:10: هم‌اندیشی شورایی‌ها پیش از انتخاب شهردار جدید پایتخت ... این‌که آیا از کاندیداها، کسی تایید یا رد صلاحیت شده است، اظهار کرد: هیچ وقت ... پیروز حناچی، امروز در رقابت با عباس آخوندی، وزیر سابق راه و شهرسازی توانست رای اعضای شورای شهر را کسب و شهردار تهران شود. ... تصاویر فصل پاییز در کشورهای مختلف ...

وارد نشده: سوی

تصاویر برای آیا پیروز حناچی از سوی وزارت کشور برای شهرداری رد صلاحیت شده است؟

نتیجه تصویری برای آیا پیروز حناچی از سوی وزارت کشور برای شهرداری رد صلاحیت شده است؟

نتیجه تصویری برای آیا پیروز حناچی از سوی وزارت کشور برای شهرداری رد صلاحیت شده است؟

یک روز قبل

نتیجه تصویری برای آیا پیروز حناچی از سوی وزارت کشور برای شهرداری رد صلاحیت شده است؟

۱۷ ساعت قبل

نتیجه تصویری برای آیا پیروز حناچی از سوی وزارت کشور برای شهرداری رد صلاحیت شده است؟

نتیجه تصویری برای آیا پیروز حناچی از سوی وزارت کشور برای شهرداری رد صلاحیت شده است؟

یک روز قبل

تصاویر بیشتر برای آیا پیروز حناچی از سوی وزارت کشور برای شهرداری رد صلاحیت شده است؟

گزارش تصاویر

نتایج وب

پیروزی «حناچی» با یک رای بیشتر - روزنامه تعادل

www.taadolnewspaper.ir/بخش-مسکن.../133638-پیروزی-حناچی-با-یک-رای-بیشتر

۱۵ ساعت پیش - به گزارش «تعادل»، پیروز حناچی 11 رای و عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی ... شورای اسلامی شهر تهران به عنوان گزینه نهایی شهرداری تهران برگزیده شد. ... شهرداری تهران آغاز کرد و در پنجم شهریور با دریافت حکم از وزارت کشور، رسماً به ... با کاندیداهای شهرداری تهران و رد صلاحیت آنان پخش شده بود، گفت: من روزی که 5 ...

روزنامه ابتکار: حنای آخوندی نزد شورای شهر رنگ نداشت؛ حناچی ...

www.pishkhaan.net/news/117421

۹ ساعت پیش - بر همین اساس پیروز حناچی به عنوان شهردار جدید تهران انتخاب شد. ... شهردار از سوی این شورا، از ارسال پرونده پیروز حناچی به وزارت کشور برای صدور حکم خبر داد. ... رد صلاحیت کاندیداها مطرح شد، گفت: طبیعی است که این موضوعات مطرح شود ... آیا از سوی نهادهای مختلف برای انتخاب شهردار با شما تماس گرفته شده است یا نه؟

اعطا: حکم شهردار حناچی توسط وزارت کشور امضا نشود به حل ...

didarnews.ir/.../اعطا-حکم-شهردار-حناچی-توسط-وزارت-کشور-امضا-نشود-به-حل-اختلاف-...

۱ روز پیش - اعطا ادامه داد: اگر فرایند صدور حکم شهردار از سوی وزارت کشور طولانی ... از رسانه‌های رسمی در خصوص رد صلاحیت اعضاء مطرح می‌شود، گفت: مواردی که ... سخنگوی شورای شهر تهران در پایان یادآور شد: امیدواریم حکم شهردار صادر شود. ... ویدئو/ لحظه معرفی پیروز حناچی به عنوان چهاردهمین شهردار تهران ... آیا جن‌گیری در قم صحت دارد؟

خبر رد صلاحیت دو گزینه نهایی شهرداری تهران تکذیب شد | ...

www.ghatreh.com/news/.../خبر-صلاحیت-گزینه-نهایی-شهرداری-تهران-تکذیب

۲ روز پیش - سخنگوی شورای شهر تهران در واکنش به خبر رد دو گزینه کنونی شهرداری تهران از سوی مراجع ذیصلاح، در صفحه توییتر خود. ... عباس آخوندی و پیروز حناچی نمی توانند شهردار تهران شوند و باید شورای ... وی در ادامه نوشت: پس از انتخاب شهردار و معرفی به وزارت کشور، طبق تبصره 3 ماده 80 قانون شوراها، وزیر کشور حکم شهردار ...

پرونده سپنتا نیکنام؛ قانون چه می گوید؟ - BBC News فارسی ...

www.bbc.com/persian/iran-41752298

۳ آبان ۱۳۹۶ - آقای جنتی با درج ابلاغیه ای در روزنامه رسمی کشور در ۲۹ فروردین و با استناد به ... اول- ابلاغیه احمد جنتی که از سوی محمد یزدی، تصمیم فقهای شورای نگهبان ... این شورا به مساله بررسی صلاحیت نامزدهای شوراهای شهرو روستا تلقی شده است. ... مجلس، شورای نگهبان، در صورت رد مصوبات مجلس، موظف است علت رد را صریحاً به ...

ایرنا - پیروزی حناچی و مهر باطل بر ادعاهای برخی رسانه ها

www.irna.ir/fa/News/83098339

۱ روز پیش - تهران-ایرنا- انتخاب 'پیروز حناچی' به عنوان شهردار جدید تهران در حالی صورت گرفت که ... سابقه‌ای به عنوان یکی از گزینه‌های شهرداری تهران در شورای شهر مطرح شده است، آیا به این ... شده به اندازه ای بوده است که خود بدل به محوری برای دیگر رسانه های کشور شد. .... خبر ردصلاحیت دو گزینه نهایی از سوی شورای شهر و تکذیب آن

محسن هاشمی: رد صلاحیت آخوندی و حناچی کذب است - اخبار ...

https://www.tasnimnews.com › اجتماعی › تهران

۲ روز پیش - رئیس شورای شهر تهران رد صلاحیت دو گزینه شهرداری تهران را تکذیب کرد و گفت: فردا ... درباره اخباری مبنی بر رد صلاحیت عباس آخوندی و پیروز حناچی از سوی مراجع ذی‌صلاح و ... دو گزینه عباس آخوندی و پیروز حناچی یک نفر به‌عنوان شهردار تهران انتخاب خواهد شد. ... وزارت اطلاعات هنوز پاسخ استعلام حناچی را نداده است ...

از تبریک تا نگرانی برای تائیدیه شهردار منتخب - تیترشهر

titreshahr.com › صفحه نخست › اجتماعی

۲ ساعت پیش - پیروز حناچی، منتخب نمایندگان مردم تهران در شهرداری تهران شد. ... در شهرداری تهران رد صلاحیت از سوی وزارت کشور وجود نداشته اما در کرج، وزارت کشور حاضر نشده حکم را امضا ... آیا درآمد طرح ترافیک به خزانه شهرداری تهران واریز شده است؟

افشانی تا 15 آذر می تواند به عنوان شهردار تهران بماند - ...

https://khabarfarsi.com/u/62172733

۱ روز پیش - همچنین رد لایحه بخشودگی جرائم ریالی برای پرونده های جزئی از سوی ... در رأی گیری که توسط هیأت رئیسه انجام شد؛ پیروز حناچی 11 رأی و ... اگر وزارت کشور حکم شهردار را صادر نکند موضوع به هیأت حل اختلاف خواهد رفت ... وی افزود: روز گذشته نیز در مورد رد صلاحیت دو نامزد شورای شهر تهران مواردی مطرح شده بود که در این ...

آیا پیروز حناچی از سوی وزارت کشور برای شهرداری رد صلاحیت ...

mahan8.ir/آیا-پیروز-حناچی-از-سوی-وزارت-کشور-برای-ش.html

۲ ساعت پیش - در برخی از شبکه های اجتماعی شایع شده که پیروز حناچی؛ شهردار جدید تهران از سوی وزارت کشور برای تصدی گری این پست رد صلاحیت شده است!

محسن هاشمی: رد صلاحیت آخوندی و حناچی کذب است - سرپوش

www.sarpoosh.com/society/city-village/city-village970805370.html

 رتبه: ۳٫۹ - ‏۱۹ نقد

۲ روز پیش - رئیس شورای شهر تهران رد صلاحیت دو گزینه شهرداری تهران را تکذیب کرد و گفت: ... تسنیم، درباره اخباری مبنی بر رد صلاحیت عباس آخوندی و پیروز حناچی از سوی ... عباس آخوندی و پیروز حناچی یک نفر به عنوان شهردار تهران انتخاب خواهد شد. .... پیش بینی بارش های سیل آسا در کشور,اخبار اجتماعی,خبرهای اجتماعی,محیط ...

امیدواریم که ناچار به انتخاب سرپرست برای شهرداری نشویم

https://www.yjc.ir › اجتماعی › شهری

۱ روز پیش - وی با رد برخی اخبار مبنی بر اینکه سرپرست باید از کارکنان رسمی شهرداری ... شده نبود و معمولا گفتگوهایی در زمان انتخاب شهردار انجام می‌شود که هیئت ... اعطا در خصوص تأیید صلاحیت حناچی از سوی مراجع ذی صلاح گفت: مرجعی که باید حکم شهردار را صادر کند، مرجع دیگری است و شورا نیست، لذا ... پیروز حناچی کیست؟

اخبار پارسیک - امروز پرونده حناچی به وزارت کشور ارسال می‌شود

news.parseek.com › اجتماعی › اجتماعی

۱ روز پیش - سخنگوی شورای شهر تهران از ارسال پرونده پیروز حناچی به وزارت کشور برای ... رد صلاحیت کاندیداها مطرح شد، گفت: طبیعی است که این موضوعات مطرح شود ... اعطا در پاسخ به این سوال که آیا پیروز حناچی به عنوان شهردار تهران تأیید صلاحیت می‌شود؟ .... سرمایه از ایران؛ سرمایه‌های ایرانی به سوی کدام کشور‌ها روانه خواهند شد؟

#شهرداری_تهران | تی نیوز

https://tnews.ir/tags/شهرداری-تهران

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اکثریت آرا، پیروز حناچی را به عنوان شهردار جدید تهران انتخاب کردند. ... علی رغم اینکه من به آقای حناچی رای ندادم اما معتقدیم وی جزو مدیران ممتاز و پاکدست کشور هستند. «پیروز حناچی» با 11 رای، شهردار پایتخت شد .... توضیحات هاشمی درباره شائبه عدم صلاحیت کاندیداهای شهرداری تهران توضیحات هاشمی ...

با رای اعضای شورای شهر تهران ساکن جدید بهشت انتخاب شد/ ...

www.tehran24.news/.../با-رای-اعضای-شورای-شهر-تهران-ساکن-جدید-بهشت-انتخاب-شد-...

۱ روز پیش - بر همین اساس پیروز حناچی شهردار جدید تهران شد. ... کسی را قبل از جنایت قصاص نمی کنند که بخواهند گزینه های شهرداری را رد کنند. ... پیش بینی شده است که اگر به هر دلیلی وزارت کشور ظرف مدت ده روز حکم شهردار منتخب شورا را ... اعطا در پاسخ به این سوال که آیا پیروز حناچی به عنوان شهردار تهران تأیید صلاحیت می‌شود؟

پیروز حناچی شهردار تهران شد+ سوابق - مازندران

www.tabnakmazani.ir/fa/news/679307/پیروز-حناچی-شهردار-تهران-شد-سوابق

۱ روز پیش - پیروز حناچی با 11 رای را به عنوان سومین شهردار تهران از سوی اعضای شورای شهر ... از سوابق اجرایی وی می ‌توان به‌ معاون نظام مهندسی و اجرای ساختمان وزارت ... هیج وقت تا به حال قبل از رای گیری در ایران، تایید یا عدم تایید صلاحیت نیامده است. کسی را قبل از جنایت قصاص نمی کنند که بخواهند گزینه های شهرداری را رد کنند.

با رای اعضای شورای اسلامی شهر تهران/ پیروز حناچی شهردار ...

https://khateetedal.ir/با-رای-اعضای-شورای-اسلامی-شهر-تهران-پیر/

۱ روز پیش - پیروز حناچی با ۱۱ رای را به عنوان سومین شهردار تهران از سوی اعضای شورای شهر ... از سوابق اجرایی وی می ‌توان به‌ معاون نظام مهندسی و اجرای ساختمان وزارت ... هیج وقت تا به حال قبل از رای گیری در ایران، تایید یا عدم تایید صلاحیت نیامده است. کسی را قبل از جنایت قصاص نمی کنند که بخواهند گزینه های شهرداری را رد کنند.

امروز پرونده حناچی به وزارت کشور ارسال می‌شود | رکنا

https://www.rokna.net/.../435894-امروز-پرونده-حناچی-به-وزارت-کشور-ارسال-می-شود

۱ روز پیش - رکنا: سخنگوی شورای شهر تهران از ارسال پرونده پیروز حناچی به وزارت ... بر رد صلاحیت کاندیداها مطرح شد، گفت: طبیعی است که این موضوعات مطرح شود اما ... اعطا در پاسخ به این سوال که آیا پیروز حناچی به عنوان شهردار تهران تأیید صلاحیت می‌شود؟ ..... فیلم برهنه کردن دختر جوان از سوی چند زن در خیابان / این دختر معشوقه ...

پیروز حناچی، شهردار تهران شد » پایگاه خبری تحلیلی ...

sajedkhabar.ir/society/67720-پیروز-حناچی،-شهردار-تهران-شد.html

پیروز حناچی حناجی با کسب ۱۱ رای شهردار چهاردهم تهران شد. ... پیروز حناچی، امروز در رقابت با عباس آخوندی، وزیر سابق راه و شهرسازی توانست ر. ... طی حکمی از سوی محمدعلی نجفی، شهردار تهران به سمت معاون فنی و عمرانی شهرداری ... وی همچنین با حکم رئیس جمهور حسن روحانی، یکی از چهار عضو حقیقی شورای عالی میراث فرهنگی کشور است.

حناچی شهردار تهران شد| او را بیشتر بشناسید - آفتاب

aftabnews.ir/fa/news/556380/حناچی-شهردار-تهران-شد%7C-او-را-بیشتر-بشناسید

۱ روز پیش - بر همین اساس پیروز حناچی شهردار جدید تهران شد. ... براساس قانون، صلاحیت شهردار منتخب اعضای شورای اسلامی شهر تهران برای فعالیت در این مسئولیت باید به تایید وزارت کشور نیز برسد تا وی بتواند بر سکان شهرداری در خیابان بهشت ... وی بیست و پنجم مهر 1396 طی حکمی از سوی محمد علی نجفی شهردار تهران به ...

عباس آخوندی - مشرق نیوز

https://www.mashreghnews.ir/tag/عباس+آخوندی

در سال 1392 از سوی حسن روحانی به عنوان وزیر راه و شهرسازی معرفی شد و تا سال ... در ۲۰ آبان ۱۳۹۷ نام او در کنار پیروز حناچی به عنوان نامزدهای نهایی شهرداری تهران مطرح شد. ... سال 1361 به عنوان معاون سیاسی وزیر وقت کشور (آیت‌الله ناطق نوری) انتخاب شد و ... آخوندی کارآمد بود در وزارت راه می‌ماند و آیا وی می‌تواند مشکلات شهر تهران را حل کند؟

اگر وزارت کشور حکم شهردار را صادر نکند موضوع به هیأت حل ...

https://www.farsnews.com/.../اگر-وزارت-کشور-حکم-شهردار-را-صادر-نکند-موضوع-به-...

۱ روز پیش - سخنگوی شورای شهر تهران گفت: اگر به هر دلیلی وزارت کشور حکم شهردار ... خبرنگاران درباره حکم پیروز حناچی به عنوان شهردار تهران اظهارداشت: در ... وی افزود: روز گذشته نیز در مورد رد صلاحیت دو نامزد شورای شهر تهران مواردی مطرح شده بود که در این ... شهرداری تهران به وزارت کشور معرفی خواهد شد و این وزارتخانه ۱۰ روز مهلت ...

پایگاه خبری تحلیلی فردا | Farda News

https://www.fardanews.com/

پیشخوان · حناچی، شهردار منتخب تهران رد صلاحیت شد! ..... روحانی گفت:از لحاظ آموزش، بهداشت، انرژی، نیازمندی‌ها و کالاهای اساسی مردم، از ارزان‌ترین کشورهای دنیا هستیم.