ماجرای تجاوز به پسربچه های شوشتری توسط فردی با نام مستعار «احمد تن تن» در شبکه های اجتماعی و افکار عمومی بازتاب های فراوانی پیدا کرد. این ماجرا البته یک هفته قبل اتفاق افتاده بود. در پیگیری ماجرا روشن شد سه مرد در شوشتر پسربچه‌ها را می‌ربودند و هنگام تعرض به آنها از صحنه‌های این جنایت سیاه فیلمبرداری می‌کردند.

چهارشنبه گذشته بود که تصویر و فیلم‌های این صحنه‌های تکان‌دهنده از شبکه‌های مجازی پخش شد. صحنه‌ها نشان می‌داد که مرد تنومندی مغرور از وحشیگری‌اش پسربچه‌ای را به چنگ آورده و چشم به دوربین فیلمبرداری دارد.

فیلم‌ها و تصاویر مربوط به این جنایت در عرض چند لحظه فضای مجازی را پر کرد و صحنه‌هایی که اعضای خانواده‌ها را تکان می‌داد.

در خبری دیگر گفته می‌شود که متهم اصلی پرونده یعنی احمد تن تن سال‌ها پیش به اتهامی دستگیر و محاکمه شده، اما به دلایل نامعلومی پس از مدتی آزاد شده است. دادگستری شوشتر در این باره توضیحی نداده، اما برخی رسانه‌ها می‌گویند ظاهرا این متهم به دلیل اینکه مشکل روانی داشته از زندان آزاد شده است.
فرماندار شوشتر در این باره گفته است: “البته این موضوع را دوستان قوه قضائیه با توجه به قانون باید پاسخ دهند، اما بر اساس پیگیری‌هایی که بنده انجام دادم، گفتند این فرد بیماری روانی دارد و طبعا به دلیل تأیید این موضوع آزاد شده است. باید این را در نظر بگیریم که ما درکشور قانون داریم و چیزی فراتر از قانون وجود ندارد و حتما دوستان ما در قوه قضائیه بر اساس قانون عمل کرده اند.”
در همین رابطه سهراب گیلانی نماینده شوشتر و گتوند در گفتگو با روزنامه همشهری با بیان اینکه خانواده متهم “معلوم الحال” بوده اند گفته است: «شنیده‌ام که بیماری روانی دارد و حتی شنیده‌ام کارت قرمز دارد و از نیروی انتظامی و اداره اطلاعات خواسته‌ام که این مسئله را به‌طور دقیق و عمیق بررسی کنند.»

منبع : کولاک

آیا بیماری روانی مانع از اعدام احمد تن تن می شود؟ | آیا "احمد تن ...
koolakmag.ir › اخبار داغ › اجتماعی
۱۵ ساعت پیش - آیا بیماری روانی مانع از اعدام احمد تن تن می شود؟, آیا سابقه بیماری روانی باعث اعدام نشدن احمد تن تن می شود؟, احمد تن تن مرد متجاوز به پسربچه ها در ...
فرارو | ابعاد تازه از تجاوز به نوجوانان در شوشتر/ "احمد تن تن" ...
https://fararu.com/fa/.../ابعاد-تازه-از-تجاوز-به-نوجوانان-در-شوشتر-احمد-تن-تن-کیس...
۲ روز پیش - فرارو | ابعاد تازه از تجاوز به نوجوانان در شوشتر/ "احمد تن تن" کیست؟ ... در خبری دیگر گفته می‌شود که متهم اصلی پرونده یعنی احمد تن تن سال‌ها پیش به اتهامی دستگیر و ..... اعدام کنید این بی ناموس رو .... آیا در اصل ماجرا تفاوتی دارد؟
تصاویر برای آیا “احمد تن تن” اعدام می شود؟
نتیجه تصویری برای آیا “احمد تن تن” اعدام می شود؟
۵ روز قبل
نتیجه تصویری برای آیا “احمد تن تن” اعدام می شود؟
نتیجه تصویری برای آیا “احمد تن تن” اعدام می شود؟
نتیجه تصویری برای آیا “احمد تن تن” اعدام می شود؟
نتیجه تصویری برای آیا “احمد تن تن” اعدام می شود؟
تصاویر بیشتر برای آیا “احمد تن تن” اعدام می شود؟
گزارش تصاویر
نتایج وب
آیا اخبار تجاوز باید منتشر شود؟ | بسیاری از مردم پس از ...
www.ghatreh.com/news/nn45163430/آیا-اخبار-تجاوز-باید-منتشر-شود
۲۳ ساعت پیش - تجاوز به کودکان شوشتری و یک پرسش؛ آیا اخبار تجاوز باید منتشر شود؟ ... قضاییه درخواست کردند همانطور که سلطان سکه در کمترین زمان ممکن اعدام می شود، ... جایی که فردی به نام احمد تن تن به نوجوانان دوازده و سیزده ساله تجاوز می کرده و ...
گفت‌وگو با مسیح علی‌نژاد و اهالی شوشتر درباره ... - IranWire | ...
https://iranwire.com/fa/features/28445
۲ روز پیش - احمد تن تن عامل تجاوز شوشتر است که روز پنجشنبه تصاویر تجاوزش به کودکان، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. ... صورت احمد تن تن در عکس‌ها به وضوح دیده می‌شود، دستاری دور سر بسته و هیکل‌اش را روی تن نحیف ... حالا هم لابد مجرم‌ها رو اعدام مى‌کنن و خلاص. ... آیا همه بازداشتی های مرتبط با حمله تروریستی اهواز اعدام شده اند؟
تجاوز به کودکان شوشتری و یک پرسش؛ آیا اخبار تجاوز باید ...
https://www.rouydad24.ir/.../تجاوز-به-کودکان-شوشتری-و-یک-پرسش-آیا-اخبار-تجاو...
۲ روز پیش - ... زمان ممکن اعدام می‌شود، این متجاوز نیز به سرعت محاکمه و به سزای عمل خود برسد. ... تجاوز به کودکان شوشتری و یک پرسش؛ آیا اخبار تجاوز باید منتشر شود؟ ... آنگونه که موسوی دادستان گفته است، به جز احمد تن تن، دو فرد دیگری نیز که ...
جزییات فیلم‌های سیاه تجاوز به کودکان شوشتری - تابناک | ...
https://www.tabnak.ir › صفحه نخست › اجتماعی
۲ روز پیش - بعد از شناسایی این موضوع به مراجع قضایی گزارش می‌شود و اگر از سوی ... آیا حضورش در جامعه و در میان شهروندان چند میلیونی، خطرناک نخواهد بود. ... برخلاف حقوق بشر غربی، در اسلام دارندگان جنون جنسی حکمشان اعدام است و حق حیات در جامعه را ندارند. ..... آوری دیوانه میشن و شاید هم خودشون تبدیل بشن به یه احمد تن تن دیگه.
فیلم تجاوز احمد تن تن به پسران شوشتر | ماجرای و عکسهای ...
https://harfetaze.com › اخبار › اخبار حوادث
۳ روز پیش - خصوصا که گفته می‌شود بار دیگرخانواد‌ه‌ی این متجاوز به دنبال این هستند که با مدارک پزشکی و‌گواهی اختلالات روانی پرونده را مختومه کنند.
تکذیب اعدام ۲۲ نفر از بازداشت شدگان حادثه اهواز - روزنامه ...
https://donya-e-eqtesad.com/.../3462873-تکذیب-اعدام-نفر-از-بازداشت-شدگان-حادثه-اه...
۷ روز پیش - استاندار خوزستان اعدام جمعی از بازداشت‌شدگان مرتبط با حادثه تروریستی ... پرسش که آیا این موضوع در کمیسیون امنیت پیگیری می شود، می افزاید: قطعاً این مسأله را می پرسیم. ... توضیحات پلیس درخصوص پخش تصاویر "احمد تن تن" ...
جدیدترین خبرهای «سلطان سکه» | خبر فارسی
https://khabarfarsi.com/tags2/Fq8mmA==/سلطان_سکه
برترین ها: مجری تلویزیون در برنامه شبکه یک، به اعدام وحید مظلومین، سلطان سکه واکنش نشان .... تجاوز به کودکان شوشتری و یک پرسش؛ آیا اخبار تجاوز باید منتشر شود؟ ... شوشتری، از قوه قضاییه درخواست کردند همانطور که سلطان سکه در کمترین زمان ممکن اعدام می شود، ..... ابعاد تازه از تجاوز به نوجوانان در شوشتر/ "احمد تن تن" کیست؟
عکس/ لحظاتی پیش از اجرای حکم اعدام وحید مظلومین ( معروف به ...
https://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=169771
عکس/ لحظاتی پیش از اجرای حکم اعدام وحید مظلومین ( معروف به سلطان سکه) و محمد اسماعیل ... آیا با اعدام این دو نفر طلا ارزان شد و سکه پایین آمد و وضع اقتصاد کشور خوب شد؟ ... فیلم/ مجرم سابقه‌داری به نام «احمد تن تن»، پس از تجاوز به اطفال ۱۲ ،۱۳ ساله با ... هوا پس می شود و حتی بعضی عبا و عمامه را درمی آورند و می گویند آخوند کشی می کنند.
peykeiran.com, The latest breaking Iran, world and sport ...
https://www.peykeiran.com/Miscellaneous.aspx
It is recommended that you leave on all cookies if you are not sure whether .... تنها دبیرستان اسرائیل که در آن فارسی آموزش داده می‌شود نوجوانان را برای کار اطلاعاتی نظامی آماده می‌کند ... فیلم/ کنایه های مجری تلویزیون به اعدام سلطان سکه/ سکه ها چی شد ؟ ... فیلم/ مجرم سابقه‌داری به نام «احمد تن تن»، پس از تجاوز به اطفال ۱۲ ،۱۳ ساله با ...
یک مجرم سابقه دار در شوشتر با تجاوز به پسر بچه‌ها از آن‌ها ...
politedigit.ru/.../یک-مجرم--ابقه-دار-در--و-تر-با-تجاوز-به-پ-ر-بچه-ها-از--ن-ها-فیلم-می-...
۴ روز پیش - گزارش‌ها می‌افزاید که احمد تن تن پس از آزادی به همراه دو نفر از دوستانش به پسربچه‌های ... گفته می‌شود بسیاری از این خانواده‌ها از طبقه محروم هستند.
ابتکار: گزارشی از پرونده «پسران شوشتری» خواسته‌ایم| لزوم ...
aftabnews.ir/.../ابتکار-گزارشی-از-پرونده-پسران-شوشتری-خواسته‌ایم%7C-لزوم-آموز...
۲۰ ساعت پیش - در خبری دیگر گفته می‌شود که متهم اصلی پرونده یعنی احمد تن تن سال‌ها پیش به اتهامی دستگیر و محاکمه شده، اما به دلایل نامعلومی پس از مدتی آزاد شده ...
احمد تن تن کیست؟ توضیحات پلیس شوشتر در خصوص ...
saten.ir › حوادث
۴ روز پیش - خانه / حوادث / احمد تن تن کیست؟ ... صفت را شناسایی کنید +عکس · این جوان شیطان صفت را می شناسید؟ ... قیمت نهایی خودروها هفته آینده اعلام می شود .... آیا او برادر پیروز حناچی است؟ ... عکس سلطان سکه و همدستش لحظاتی قبل از اعدام.
احمد تن تن ؛ کودک آزار و متجاوز شوشتری کیست ؟ - پایگاه ...
https://negaam.news/1397/08/26/367165/
۲ روز پیش - احمد تن تن ؛ کودک آزار و متجاوز شوشتری کیست ؟ ... خصوصا که گفته می‌شود بار دیگرخانواد‌ه‌ی این متجاوز به دنبال این هستند که با ... انتشار جزئیاتی جدید از قتل جمال خاشقجی · آیا شیشه ی عمرِ حاکمیت در دستان ترامپ و اسرائیل است؟ ..... قدرتش را نشان دهد / این اعدام نشان داد که دزدان و اختلاس گران هم باید بازی سیاسی را ...
"هندوانه" بلای جان رودخانه ارس/ آیا آب مغان غارت می شود؟ | پایگاه ...
aranmoghan.ir/article/27975
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - از سود پایین هندوانه و دلال های بازار کشاورزی که بگذریم به مشکلی به مراتب مهم تر از آنها می رسیم که اگر چاره ای برای آن نشود می تواند در آینده به یک ...
فردا حکم مرگ یا زندگی بن سلمان صادر می‌شود - پایگاه خبری ...
titre1online.ir/فردا-حکم-مرگ-زندگی-بن-سلمان-صادر-می‌/
احمد تن تن عامل تجاوز به نوجوانان و انتشار فیلم مستهجن در شوشتر کیست؟ ... آخرین فیلم از اجرای حکم سلطان سکه و محمد سالم لحظاتی قبل از اعدام ... فردا حکم مرگ یا زندگی بن سلمان صادر می‌شود ... آمریکا و عربستان طبق توافق با یکدیگر پرونده خاشقچی را بررسی می کنند و آنکارا به ... آیا امشب ۲۴ آبان ۹۷ مسابقه برنده باش پخش می شود؟
سایت ملیون ایران | سایت خبری تحلیلی ملیون ایران
https://melliun.org/
مدیرپیشین بانک صادرات: کل نظام بانکی غیرمجاز و مجاز ایران پولشویی می کند ... و عراق ۲۰میلیارد دلار می‌شود · بانک جهانی: افزایش چشمگیر استقراض خارجی ایران.
فوری/ این جوان فردا صبح در همدان اعدام می شود / واکنش پرویز ... ...
https://khabarban.com/.../فوری_این_جوان_فردا_صبح_در_همدان_اعدام_می_شود_واکنش_...
۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - فوری/ این جوان فردا صبح در همدان اعدام می شود / واکنش پرویز پرستویی + فیلم و عکس · فوری/ این جوان فردا ... احمد تن تن کیست؟ توضیحات پلیس ...