انتشار فیلم و عکس هایی از شخصی با اسم مستعار “احمدتن تن”  در حال تجاوز به کودکی در شبکه های اجتماعی باعث انزجار افکار عمومی شده است. کاربران شبکه های اجتماعی در این خصوص واکنش های منفی زیادی نشان داده و خواستار مجازات سریع این فرد شده اند.

در همین خصوص برخی از مقامات استان خوزستان و شهر شوشتر گفته اند شخص متجاوز دارای بیماری روانی است!

گفته می‌شود که متهم اصلی پرونده یعنی احمد تن تن سال‌ها پیش به اتهامی دستگیر و محاکمه شده، اما به دلایل نامعلومی پس از مدتی آزاد شده است. دادگستری شوشتر در این باره توضیحی نداده، اما برخی رسانه‌ها می‌گویند ظاهرا این متهم به دلیل اینکه مشکل روانی داشته از زندان آزاد شده اشت.
فرماندار شوشتر در این باره گفته است: “البته این موضوع را دوستان قوه قضائیه با توجه به قانون باید پاسخ دهند، اما بر اساس پیگیری‌هایی که بنده انجام دادم، گفتند این فرد بیماری روانی دارد و طبعا به دلیل تأیید این موضوع آزاد شده است. باید این را در نظر بگیریم که ما درکشور قانون داریم و چیزی فراتر از قانون وجود ندارد و حتما دوستان ما در قوه قضائیه بر اساس قانون عمل کرده اند.”
در همین رابطه سهراب گیلانی نماینده شوشتر و گتوند در گفتگو با روزنامه همشهری با بیان اینکه خانواده متهم “معلوم الحال” بوده اند گفته است: «شنیده‌ام که بیماری روانی دارد و حتی شنیده‌ام کارت قرمز دارد و از نیروی انتظامی و اداره اطلاعات خواسته‌ام که این مسئله را به‌طور دقیق و عمیق بررسی کنند.»


منبع : کولاک

آیا احمد تن تن بیمار روانی است؟ - مجله اینترنتی کولاک
koolakmag.ir › اخبار داغ › اجتماعی
۱۵ ساعت پیش - آیا بیماری روانی احمد تن تن واقعیت دارد؟, آیا احمد تن تن بیماری روانی دارد؟, بیماری روانی احمد تن تن تایید شده است؟, در خصوص مرد متجاوز در شوشتر ...
آیا بیماری روانی مانع از اعدام احمد تن تن می شود؟ | آیا "احمد تن ...
koolakmag.ir › اخبار داغ › اجتماعی
۱۶ ساعت پیش - آیا بیماری روانی مانع از اعدام احمد تن تن می شود؟, آیا سابقه بیماری روانی ... فرماندار شوشتر در این باره گفته است: “البته این موضوع را دوستان قوه ...
تصاویر برای آیا “احمد تن تن” بیمار روانی است؟
نتیجه تصویری برای آیا “احمد تن تن” بیمار روانی است؟
نتیجه تصویری برای آیا “احمد تن تن” بیمار روانی است؟
نتیجه تصویری برای آیا “احمد تن تن” بیمار روانی است؟
۲ روز قبل
نتیجه تصویری برای آیا “احمد تن تن” بیمار روانی است؟
نتیجه تصویری برای آیا “احمد تن تن” بیمار روانی است؟
۵ روز قبل
تصاویر بیشتر برای آیا “احمد تن تن” بیمار روانی است؟
گزارش تصاویر
نتایج وب
جزییات فیلم‌های سیاه تجاوز به کودکان شوشتری - تابناک | ...
https://www.tabnak.ir › صفحه نخست › اجتماعی
۲ روز پیش - آیا حضورش در جامعه و در میان شهروندان چند میلیونی، خطرناک نخواهد بود. .... فرض کنیم که این فرد واقعا بیمار روانی است. .... عمر این اتفاق یادشون می مونه و با هربار یاد آوری دیوانه میشن و شاید هم خودشون تبدیل بشن به یه احمد تن تن دیگه.
گفت‌وگو با مسیح علی‌نژاد و اهالی شوشتر درباره ... - IranWire | ...
https://iranwire.com/fa/features/28445
۲ روز پیش - احمد تن تن عامل تجاوز شوشتر است که روز پنجشنبه تصاویر تجاوزش به کودکان، در ... قبیل بازداشت شده اما هربار خانواده‌اش می‌افتند دنبال کارش، با استناد به این که مشکل روانی دارد، آزادش می‌کنند. ... بیماری این جامعه به مرحله برگشت ناپذیر رسیده است.» ... آیا همه بازداشتی های مرتبط با حمله تروریستی اهواز اعدام شده اند؟
جزئیات تازه از تجاوز به پسربچه ها در شوشتر / احمد تن تن ...
hadese24.ir/news/1096
۱ روز پیش - جزئیات تازه از تجاوز به پسربچه ها در شوشتر / احمد تن تن روانی است ... فردی سابقه دار است که پیش از این به دلیل ابتلا به بیماری روانی آزاد شده بود ...
تجاوز به کودکان شوشتری و یک پرسش؛ آیا اخبار تجاوز باید ...
https://www.rouydad24.ir/.../تجاوز-به-کودکان-شوشتری-و-یک-پرسش-آیا-اخبار-تجاو...
۲ روز پیش - تجاوز به کودکان شوشتری و یک پرسش؛ آیا اخبار تجاوز باید منتشر شود؟ ... آنگونه که موسوی دادستان گفته است، به جز احمد تن تن، دو فرد دیگری نیز که ... داده که عامل تجاوز به چند نوجوان در شوشتر «بیماری روانی دارد» برای همین با وجود ...
ابتکار: گزارشی از پرونده «پسران شوشتری» خواسته‌ایم| لزوم ...
aftabnews.ir/.../ابتکار-گزارشی-از-پرونده-پسران-شوشتری-خواسته‌ایم%7C-لزوم-آموز...
۲۰ ساعت پیش - ابعاد تازه از تجاوز به نوجوانان در شوشتر/ "احمد تن تن" کیست؟ ... دادم، گفتند این فرد بیماری روانی دارد و طبعا به دلیل تأیید این موضوع آزاد شده است.
جدیدترین خبرهای شهرستان گتوند | خبر فارسی
https://khabarfarsi.com/city/111
ابعاد تازه از تجاوز به نوجوانان در شوشتر/ "احمد تن تن" کیست؟ ... گفتگو با روزنامه همشهری با بیان اینکه خانواده متهم "معلوم الحال" بوده اند گفته است: شنیده ام که بیماری روانی دارد و حتی شنیده ... آیا به پایان دوران سدسازی در مدیریت منابع آبی رسیده ایم؟
جدیدترین خبرهای شهر شیراز | خبر فارسی
https://khabarfarsi.com/city/249
20درصد بازار عراق در اختیار اجناس ایرانی است/ رشد روابط دو کشور، اولویت . ... سیما، مرکز فارس، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: خدمات رسانی به بیش از 100 بیمار مزمن روانی ...... ابعاد تازه از تجاوز به نوجوانان در شوشتر/ "احمد تن تن" کیست؟
آیا اخبار تجاوز باید منتشر شود؟ | بسیاری از مردم پس از ...
www.ghatreh.com/news/nn45163430/آیا-اخبار-تجاوز-باید-منتشر-شود
۲۳ ساعت پیش - آنگونه که موسوی دادستان گفته است، به جز احمد تن تن، دو فرد دیگری نیز که ... تجاوز به چند نوجوان در شوشتر بیماری روانی دارد برای همین با وجود حکم ...
اقدامات جنون آمیز مرد غول آسا در شوشتر فاجعه آفرید ! + جزییات ...
www.shahrekhabar.com › گوناگون › اجتماعی ، انتظامی و قضایی
با انتشار این صحنه های فجیع اعلام شد که مرد جنایتکار به نام احمد تن تن و دوستانش با ... انجام داده ام، گفتند این فرد بیماری روانی دارد و طبعاً به دلیل تأیید این موضوع آزاد شده است. ... آیا حضورش در جامعه و در میان شهروندان چند میلیونی، خطرناک نخواهد بود.
احمد تن تن ؛ کودک آزار و متجاوز شوشتری کیست ؟ - پایگاه ...
https://negaam.news/1397/08/26/367165/
۲ روز پیش - فیلم‌ تجاوز به چهار کودک محفوظ است اما گزارش‌های محلی نشان می‌دهد که تعداد ... گفتند این فرد بیماری روانی دارد و طبعا به دلیل تأیید این موضوع آزاد شده است. ... قتل جمال خاشقجی · آیا شیشه ی عمرِ حاکمیت در دستان ترامپ و اسرائیل است؟
پسران قربانیان خاموش تجاوز جنسی! - TheWorldNews
https://theworldnews.net/ir-news/psrn-qrbnyn-khmwsh-tjwz-jnsy
۱۹ ساعت پیش - پس از انتشار تصاویر کودک آزاری احمد تن تن و دو نفر از دوستانش به جرم ... هم اینکه آیا فرد بیمار روانی است یا خیر و هم اینکه او دنبال چه سودی از ...
پرستار بیمارستان ابن‌سینا: احتمالا به هاشم خواستار دارو ...
https://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=168458
من سال‌ها است با بیماران روانی سروکار دارم. ... گفتند با توجه به مواضع آقای خواستار، می‌خواهیم پزشکان او را معاینه کنند تا مشخص شود آیا ایشان سلامت روانی دارند یا نه!
احمد تن تن کیست؟ توضیحات پلیس شوشتر در خصوص ...
saten.ir › حوادث
۴ روز پیش - مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی اعلام کرد: مجرم سابقه‌داری که در شهر شوشتر پس از آزار و اذیت چند پسربچه؛ تصاویر آنها را در فضای مجازی منتشر ...
آیا شما هم عادت به خودخوری کردن دارید چرا خود را سرزنش میکنید ...
www.aftabir.com › مقالات › علوم انسانی › روانشناسی
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - به گفته این دکترای روان شناسی عمومی خودخوری ممکن است ناشی از ضعف ... وی گفت: اگر گفت و گوی درونی حالت بیمار گونه به خود بگیرد می تواند در ...
فیلم تجاوز احمد تن تن به پسران شوشتر | ماجرای و عکسهای ...
https://harfetaze.com › اخبار › اخبار حوادث
۳ روز پیش - ت مجرم و اوباش سابقه‌دارِ شهر شوشتر که بارها زندانی شده، آخرین بار به واسطه یکی از بستگانش که از یک خانواده پر نفوذ در این شهر است آزاد شده بود.
ماجرای بیماری عجیب و غریب یک کودک 9 ساله + عکس - روزنامه ...
https://donya-e-eqtesad.com/.../3459536-ماجرای-بیماری-عجیب-غریب-یک-کودک-ساله-...
۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ماجرای عجیب و دردناک پسربچه‌ای ۹ ساله که در حال دست و پنجه نرم کردن با بیماری مزمن است را مشاهده می‌کنید.
ایلام رتبه نخست خودکشی در دنیا است | اعتمادآنلاین
etemaadonline.ir/content/232267/ایلام-رتبه-نخست-خودکشی-در-دنیا-است
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - آیا از وضعیت مردم در حوزه انتخابیه‌تان اطلاع دارید که چه بلایی برسرشان آمده .... را دچار بیماری عصبی و روانی کرده و بی‌نصیب از مزایای جانبازی است.