انواع طلاق

یکی از دلایل شکست خوردن یک ازدواج، نداشتن مهارت های لازم از سوی زن و شوهر است‎

 

همه دختر و پسرهای دم بخت، فقط و فقط به خوشبختی در زندگی مشترک فکر می کنند و هیچ جوانی برای طلاق گرفتن، ازدواج نمی کند. با این حال نباید تلنگر آمارهای طلاق سازمان ثبت احوال وقتی آمار ازدواج و طلاق سال ۱۳۹۶ را منتشر کرد، یادمان برود.

 

طبق این آمار، تعداد طلاق ها به حدود ۱۷۵ هزار مورد در سال 96 رسید که بیشترین آمار ثبت شده در تاریخ ایران است. در این بین، یک سوال مهم این است که چرا؟ و دختر و پسرهای دم بخت باید چه کنند که در آینده نزدیک به این آمار نیفزایند؟ راه حل، سخت نیست اما دقت زیادی می خواهد.

 

ازدواج بدون شناخت کامل یکدیگر

ازدواج بدون آگاهی کافی از خود و طرف مقابل، اولین دلیل برای بروز مشکلات در زندگی مشترک است چراکه وقتی دختر یا پسر از ویژگی های فردی و شخصیتی خودش شناخت لازم را نداشته باشد، نمی تواند چشم انداز روشنی از اهداف و برنامه هایش ترسیم کند.

بالطبع زمانی که در بزنگاه تصمیم گیری برای ازدواج قرار می گیرد چون خودش را نمی شناسد، نمی داند که چه می خواهد و در نتیجه عاجز از تعیین ملاک های مناسب برای انتخاب همسر می شود.

 

وقتی یک فرد معیار و ملاکی برای ارزیابی و سنجش طرف مقابل نداشته باشد چگونه می تواند او را بیازماید؟

چگونه است که ما برای سنجش یک نمره درسی در مدارس و دانشگاه ها آزمون، طراحی و اجرا می کنیم ولی برای چنین تصمیم و انتخاب مهمی بر اساس حدس و گمان، شنیده ها و ظواهر و احساس عمل می کنیم؟! بسیاری از دخترها و پسرها هیچ گونه اطلاعاتی راجع به جنس مخالف ندارند و نمی دانند که ویژگی های شخصیتی، سلایق، انتظارات و دیدگاه های طرف مقابل شان با آن ها فرق می کند بنابراین آن ها را با دیدگاه خودشان مورد ارزیابی قرار می دهند و این جاست که نتیجه مطلوب حاصل نمی شود و این یعنی شروع اختلافات و ناسازگاری ها.

 

یاد نداشتن مهارت های کسب تفاهم

دومین دلیل شکست خوردن یک ازدواج، نداشتن مهارت های لازم از سوی زن و شوهر است. همان طور که اگر یک کارگر بدون ابزار کافی وارد محل کار شود، نمی تواند کار خود را پیش ببرد، یک زن و شوهر هم اگر بدون داشتن مهارت و توانایی های کافی در زمینه های ارتباطی و حل مسئله وارد زندگی مشترک شوند نمی توانند با یکدیگر ارتباط موثر برقرار کنند و در نتیجه مشکلات به جای حل شدن روز به روز پیچیده تر و گسترده تر می شود.

زوج ها برای ادامه یک ارتباط رضایت بخش باید از مهارت های زندگی مانند گفت وگو کردن، گوش دادن و توانایی حل مسئله آگاهی داشته باشند زیرا وجود مشکل و اختلاف سلیقه در زندگی یک امر طبیعی است ولی نکته حائز اهمیت نحوه برخورد با این مشکلات است.

در زندگی مشترک، گفت وگو کردن به عنوان یک عامل مهم در ازدواج موفق است. زوج هایی که بیشتر اهل گفت وگو هستند، توانایی حل مسئله را نیز دارند.

 

نداشتن حس مسئولیت پذیری

سومین دلیل شکست در ازدواج و رسیدن به جدایی در چند سال گذشته، فقدان بلوغ فکری و عاطفی و کاهش چشمگیر حس مسئولیت پذیری در بین جوانان است و به نظر می رسد که هر چقدر شرایط ازدواج و انتخاب همسر، انتخاب شغل و اداره زندگی مشترک مشکل تر و سخت تر شده است، به همان نسبت وابستگی افراد به خانواده های خود بیشتر شده است زیرا احساس می کنند که به تنهایی از عهده این مسئولیت سنگین بر نمی آیند. به تدریج این نداشتن استقلال باعث می شود که فرد بخشی از مسئولیت خود را به گردن خانواده و دیگران می اندازد و به محض قرار گرفتن در تنگنا به طلاق فکر می کند.

 

انواع طلاق

یکی از مهم ترین عوامل افزایش آمار طلاق ازدواج های نامناسب و ناهمگون است‎

 

ازدواج فقط به خاطر عاشق شدن

چهارمین و یکی از مهم ترین عوامل افزایش آمار طلاق در این سال ها، ازدواج های نامناسب و ناهمگون بوده است. جالب این که در یک ازدواج نامناسب و ناهمگون حتی اگر مهارت آموزی هم انجام شود، باز هم نتیجه تغییر نمی کند چراکه خانه از پای بست ویران است. در اولین مورد به نداشتن شناخت اشاره کردم، این جا نیز تکرار می کنم که نداشتن شناخت منجر به انتخاب نادرست می شود و این که گاهی از دختر و پسری که هنوز در انتخاب و خرید لباس خود نمی توانند به تنهایی تصمیم بگیرند، انتظار داریم در انتخاب همسر درست عمل کنند خیلی منطقی نیست و باید به این باور برسیم که قطعا افراد برای این انتخاب نیاز به کمک و همراهی دارند تا بتوانند به درک درستی از ازدواج برسند و درگیر انتخاب های احساسی و عجولانه نشوند.

 

حال این که چگونه به این دختر یا پسر کمک شود، می تواند سرنوشت ساز باشد. در بسیاری از موارد حتی خانواده ها هم آگاهی و مهارت لازم را برای این کار ندارند یا این که به جای آن ها تصمیم می گیرند. تبیین معیارها و ملاک های صحیح انتخاب همسر برای جوانان و فراهم کردن امکانات و مراکز تخصصی مجاز برای راهنمایی و مشاوره پیش از ازدواج یک ضرورت انکار ناپذیر است و اگر بخواهیم کار درستی در این فرایند صورت دهیم لازم است که قوانین و مقررات سازمان ها و نهادهای متولی بحث ازدواج نیز همسو با نیازهای جامعه به روز شوند.

 

ناآگاهی درباره تفاوت های جنسی زن و مرد

ما نمی توانیم درک متقابل زن و شوهر از یکدیگر را که سبب آرامش آن ها می شود، از غرایز جنسی تفکیک کنیم. این ها درهم تنیده هستند و روی هم اثر دارند. درک جنسی و عاطفی همسر، انسان را به آرامش می رساند و اگر در ارضای غرایز جنسی هر یک مشکلی وجود داشته باشد، روی روابط زناشویی آنان تأثیر فراوانی می گذارد. باید توجه کرد اگر ارضای غرایز جنسی در زندگی زناشویی اصل زندگی نباشد، حداقل چسب زندگی است و باعث می شود زن و شوهر بیشتر در کنار هم احساس صمیمیت و آرامش کنند و از یکدیگر لذت ببرند. عده ای تصور می کنند که با خواندن چند مطلب یا با دیدن چند کلیپ از این ماجرا اطلاعات کافی کسب کرده اند در صورتی که نحوه ارضای غرایز جنسی در زن و مرد کاملاً با هم متفاوت است.

 

کم اهمیت دانستن معتاد بودن طرف مقابل

یکی دیگر از عوامل موثر در جدایی و از هم پاشیدگی خانواده ها پدیده اعتیاد است به نحوی که در گذشته ای نه چندان دور از این عامل به عنوان اصلی ترین مسبب طلاق در کشور نام برده می شد و همواره در صدر دلایل جدایی زن و شوهرها قرار داشت ولی به تدریج میزان جدایی هایی که بر اثر دیگر عوامل اتفاق می افتد، بیشتر شده است.

 

اما امروزه در عین حال که عامل اعتیاد نقش بسیار زیادی در فروپاشی کانون خانواده ها دارد ولی در صدر عوامل قرار نمی گیرد. با این حال، به هیچ وجه نباید به امید ترک کردن با مرد یا زنی ازدواج کرد و به قدرت عشق برای اصلاح طرف مقابل، ایمان آورد. اعتیاد، پدیده شوم اجتماعی است که سلامت جسم و روان و استحکام خانواده را به خطر می اندازد. وقتی یک عضو و به خصوص مرد خانواده گرفتار اعتیاد می شود، نمی تواند وظایف خود را در محل کار و محیط خانواده به درستی انجام دهد بنابراین نتیجه این کاهش عملکرد در محل کار ممکن است اخراج و بیکاری باشد و در خانواده نیز بی توجهی به همسر و فرزندان که این بی توجهی مقدمه ای است برای بروز اختلاف و درگیری بین زن و شوهر.

  

منبع: سلامت نیوز و بیتوته



اصلی ترین دلایل طلاق های امروزی که دختر و پسر های دم بخت ...

www.beytoote.com/wedlock/danestani/divorces7-girls-boys.html

یکی از دلایل شکست خوردن یک ازدواج، نداشتن مهارت های لازم از سوی زن و شوهر است . همه دختر و پسرهای دم بخت، فقط و فقط به خوشبختی در زندگی مشترک فکر می کنند و ...

وارد نشده: هاباید

اصلی ترین دلایل طلاق های امروزی که دختر و پسر های دم بخت ...

https://khabarfarsi.com/u/58997368

اصلی ترین دلایل طلاق های امروزی که دختر و پسر های دم بخت باید بدانند .... بوده است بنابراین ازدواج آن ها از سوی حکومت پذیرفته نیست و آن ها باید از یکدیگر جدا شوند.

ازدواج شوخی نیست!/ 10 علت درخواست طلاق در کشور/ جوان ...

https://www.fardanews.com › خانه › عمومی

۷ بهمن ۱۳۹۳ - این آمار بالا نشانگر این است که در کشور ما یک ‌پنجم ازدواج‌ ها به طلاق ختم می‌ شود. ... های خانوادگی گفت: بیشترین دلیلی که پرونده ‌های خانوادگی برای طلاق ... ازدواج یکی منجر به طلاق می‌ شود، راه‌ حل ها و سیاستگذاری ‌ها باید با منطق ... این جامعه شناس تصریح می کند: دختران و پسران امروزه ازدواج را سرسری ..... منتخب‌های امروز.

تصاویر برای اصلی ترین دلیل طلاق های امروزی که دختر و پسر هاباید بدانند

نتیجه تصویری برای اصلی ترین دلیل طلاق های امروزی که دختر و پسر هاباید بدانند

نتیجه تصویری برای اصلی ترین دلیل طلاق های امروزی که دختر و پسر هاباید بدانند

نتیجه تصویری برای اصلی ترین دلیل طلاق های امروزی که دختر و پسر هاباید بدانند

نتیجه تصویری برای اصلی ترین دلیل طلاق های امروزی که دختر و پسر هاباید بدانند

نتیجه تصویری برای اصلی ترین دلیل طلاق های امروزی که دختر و پسر هاباید بدانند

تصاویر بیشتر برای اصلی ترین دلیل طلاق های امروزی که دختر و پسر هاباید بدانند

گزارش تصاویر

نتایج وب

پنج علت اصلی طلاق در ایران - فرارو

https://fararu.com/fa/news/137675/پنج-علت-اصلی-طلاق-در-ایران

۱۷ دی ۱۳۹۱ - اولین علت اصلی طلاق در جامعه، نداشتن شناخت مناسب نسبت به یکدیگر پیش از ازدواج است. ... یک ازدواج معقول آن است که پسر بزرگ‌تر از دختر باشد.

وارد نشده: هاباید

5 دلیل طلاق های زود هنگام امروزی - عصرایران

www.asriran.com › عصرایران دو › روانشناسی

در این مقاله به 5 دلیل اصلی این طلاق های زودهنگام اشاره می کنیم. ... زوج دیگری که عمر زندگی مشترک شان به یک سال نرسیده است، دختری 18 ساله است که با پسری 23 ... او پس از مقایسه همسرش با ایده آل ترین شرایط ممکن، به جایی رسیده که فقط طلاق را چاره ...

وارد نشده: هاباید ‏بدانند

بررسی دلایل افزایش طلاق در دهه هفتادی‌ها/ دخترها برای فرار از ...

https://www.khabaronline.ir/detail/479897/society/social-damage

۳۰ آبان ۱۳۹۴ - در حالی که هنوز دختران و پسران مجرد دهه شصتی که بعضا محکوم به تجرد قطعی هم ... الان حتی آمار های طلاق چندان آمار هایی گویایی نیستند، درصورتی که مهم ترین مساله در ... دهد که مساله اصلی مساله ناسازگاری زوجین است، نه طلاق؛ در بحث ناسازگاری .... این پدیده دنیای شتابنده امروزی است که عوامل مختلفی در آن نقش دارند، در ...

مهریه چه نقشی در استحکام خانواده دارد؟ - BBCPersian.com

www.bbc.com/persian/interactivity/debate/story/2005/.../050721_aa_cashdowry.shtml

۴ مرداد ۱۳۸۴ - زن و مرد دختر یا پسر اگر واقعا همدیگر را دوست داشته باشند این حرفها و مهریه های ... بسیاری عقیده دارند که نقش و کارکرد اصلی مهریه در جامعه معاصر اساسا به ... مهریه بالا البته طلاق را با مشکل روبرو می کند و گاه جدایی زوج را به روندی .... به نظر من در دنیای امروز در بسیاری از موارد دیگر معادلات و دستورالعمل های صدر اسلام ...

چرا ازدواج پسران مجرد با زنان مطلقه رایج شده؟ - تابناک | TABNAK

www.tabnak.ir › صفحه نخست › اجتماعی

۲۳ مهر ۱۳۹۶ - این روزها به نسبت گذشته ازدواج پسران مجرد با زنان مطلقه و بزرگ‌تر از ... زنان بیوه برای شوهر جوان آزادی‌های بیشتری در نظر می‌گیرند که دختر جوان این کار را نمی‌کند. ...... ترین دختر یا زنی که تو عمرم باهاش آشنا شدم همین بود، در مورد خانم های .... فقط به خاطر پولشه - هر زنی که امروز طلاق بگیره بدون مهریه قبلی که نیست .

چرا خیانت در زندگی مشترک زیاد شده؟ - روزنامه دنیای اقتصاد

https://donya-e-eqtesad.com/بخش.../2927375-چرا-خیانت-در-زندگی-مشترک-زیاد-شده

۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - در میزگرد بررسی دلایل خیانت گفته شد: گاهی چون طلاق در خانواده ها ... حدود ۱۱ میلیون جوان (دختر و پسر) در سن ازدواج وجود داردکه بنا به دلایل و عوامل مختلف ازدواج نکرده اند. .... هنوز هم در جهان یکی از شاخص های مهم رضایت زناشویی رابطه جنسی خوب و .... مثلا همه ما امروز شاهد اختلافات و مشاجرات متعددی هستیم که محصول دیدگاه ...

مقالات مشاوره ازدواج| مرکز مشاوره مهربانی - خیریه امام رضا

keramat8.com/mosh-ezde.htm

اصلی ترین دلایل طلاق های امروزی که دختر و پسر های دم بخت باید بدانند همه دختر و ... وعده ها باید راستی آزمایی شود. «کاش حرف والدینم را گوش کرده بودم و تن به این ازدواج نمی دادم»، متاسفانه این قبیل جملات را در دادگاه های خانواده یا کلینیک های مشاور.

مهم‌ ترین ملاک های ازدواج موفق + دیدگاه دکتر فرهنگ هلاکویی - ...

https://www.aroos.co › ازدواج

 رتبه: ۴٫۹ - ‏بازبینی توسط admin

۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - بدبخت کسی است که مردم اورا بهتر از آن که هست بدانند. ... اساس سن و جنس و بقیه جنبه ها و به همین دلیل است که ما در دنیای امروز دنبال ازدواج برابر هستیم. ... مطالعات در آامریکا نشان می دهد که یکی از چهار عامل ازدواج و طلاق مساله لایه و طبقه .... یادتان باشد ما به دو دلیل اصلی دروغ می گوییم. .... خانواده ها باید با هم، هم کفو باشند.

دلایل کاهش ازدواج چیست؟ - تابناک | TABNAK

www.tabnak.ir › صفحه نخست › اجتماعی

۲ روز پیش - دلایل مختلفی از ترس از طلاق تا مشکلات اقتصادی به عنوان عوامل عدم ... حالا پرسش این است که ازدواج با این همه فواید و آثار مثبت چرا در سال های ... دهند مسائل و مشکلات اقتصادی را از دلایل اصلی کاهش ازدواج در کشور اعلام می ... است که هر دختر و پسر جوانی برای امر ازدواج باید از آن برخوردار باشند. ..... همه شایعات بورسی امروز ...

بی بند و باری و ولنگاری جنسی از مهم ترین دلایل تأخیر در ازدواج

bjc.basijnews.ir/.../بی-بند-و-باری-و-ولنگاری-جنسی-از-مهم-ترین-دلایل-تأخیر-در-ازدو...

۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - بی بند و باری و ولنگاری جنسی از مهم ترین دلایل تأخیر در ازدواج ... اشتغال و عوامل ضدفرهنگی، عامل اصلی تأخیر در ازدواج ... بروند و از سخت گیری پرهیز کنند و بدانند که اگر دختر یا پسرشان ازدواج نکند آسیب های زیادی می بینند، ... چون بازار آزاد رابطه جنسی، افزایش طلاق، هم باشی های سیاه، دوستی های دختران و پسران و .

[PDF]ﺁﺳﻴﺐ ﺷﻨﺎﺳﻰ ﻃﻼﻕ (ﻋﻠﻞ ﻭ ﻋﻮﺍﻣﻞ) ﻭ ﺭﺍﻫﻜﺎﺭﻫﺎﻯ ﭘﻴﺸﮕﻴﺮﻯ

www.ensani.ir/storage/Files/20130623092450-9430-60.pdf

۲ تیر ۱۳۹۲ - ﻫﺪﻑ ﺍﺯ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺍﻳﻦ ﭘﮋﻭﻫﺶ ﺑﺮﺭﺳــﻰ ﺁﺳــﻴﺐ ﺷﻨﺎﺳﻰ ﻃﻼﻕ (ﻋﻠﻞ ﻭ ﻋﻮﺍﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ .... ﺟﺎﻣﻌــﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺁﺳــﻴﺐ ﻫﺎﻱ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﻣﻄﺮﺡ ﻣﻲ ﺷــﻮﺩ ﻛﻪ ﺭﻳﺸــﻪ ﺩﺭ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻭ ..... «ﺳــﻦ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻭ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﺳــﻨﻰ ﺯﻭﺟﻴﻦ» ﺭﺍ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺭﺍﻳﺞ ﺗﺮﻳﻦ ﻋﺎﻣﻞ ﻃﻼﻕ ﺩﺭ ﭘﮋﻭﻫﺶ ﻫﺎ .... ﺍﺑﺰﺍﺭ ﺍﺻﻠﻲ ﺗﺤﻘﻴﻖ ﻳﻌﻨﻲ ﭘﺮﺳﺸــﻨﺎﻣﻪ ﺍﺯ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﻣﺤﺘﻮﺍ 2ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺭﻭﺍﻳــﻲ ﻭ ﭘﺎﻳﺎﻳﻰ ﺍﺑﺰﺍﺭ: ..... ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭ ﺑﺎﻳﺪ ﻓﻜﺮ ﻛﻨﻨﺪ ﻛﻪ ﭘﺴﺮﺵ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ.

این نشانه ها می گوید پسر مورد علاقه تان هرگز مال شما نخواهد بود!

https://www.yjc.ir › علمی پزشکی › کلینیک

۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - تعداد خبرهای امروز : ۱۵خبر .... به همین دلیل دختران و پسران با اطلاع یا عدم اطلاع خانواده ها در مکانهای ... بدانند که آن پسر قصد ازدواج ندارد اما بازهم در ته دلشان می گویند که او را ... کرد: دختران و پسران با دیدن برخی علائم و نشانه ها باید متوجه شوند که ... داد چرا که بی توجهی به یک نشانه می تواند ازدواج فرد را تبدیل به طلاق و ...

سونامی طلاق در قم! - انتخاب

www.entekhab.ir › اجتماع › جامعه

۱۸ آذر ۱۳۹۶ - امروز طلاق یکی از معضلات و آسیب هایی است که برخی خانواده ها را درگیر کرده و در ... ناموفق بودن زوجین در برقراری ارتباط، مهم ترین علت طلاق در قم ... ترتیب خیانت، اعتیاد، نداشتن مهارت و دخالت اطرافیان عامل اصلی درخواست طلاق بوده است. ... حوزه های مرتبط باید ارائه دهند، گفت: این دستگاه ها باید برنامه هایی در زمینه آگاه ...

آخرین اخبار عمل جنسی - بازدید - buzdid.ir

https://buzdid.ir/tag/عمل-جنسی

کودک همسری؛ روایت کننده جفایی از زندگی تلخ کودکانی است که به دلیل فرهنگ و سنت ... اصلی ترین دلایل طلاق های امروزی که دختر و پسر های دم بخت باید بدانند ... سالگی با دوران پیش یائسگی شروع می شود اما مهم ترین مسئله این است که خانم ها باید با ...

ایران خبر - برخی از زنان مطلقه عامل اصلی فساد در جامعه هستند

www.irankhabar.ir/fa/doc/report/.../برخی-زنان-مطلقه-عامل-اصلی-فساد-جامعه-هستند

۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - متاسفانه برخی از زنانی که جدا می شوند و نام "زن مطلقه" را به دنبال خود یدک می ... طلاق در اسلام به اختیار شوهر انجام می‌شود اما زن نیز در شرایط خاصی ممکن است حق ... همین زن های بی فکرو بی اخلاق هستند که با زیرکی و ترفندهای خاص خود دوستی ... جامعه بسیار رواج یافته به طوریکه برای برخی مردان متاهل و پسران مجرد فرقی ...

طلاق توافقی - گروه وکلای تهران - وکیل

https://vakil.biz/طلاق-توافقی/

یکی از اصلی ترین عوامل افزایش طلاق توافقی در جامعه عدم شناخت دقیق زوج ها از ... اگر اراده ای بین دختر و پسری باشد طرح ازدواج بی پشتوانه به یکساعت هم نمی کشد! ... وی در ادامه می گوید : خانواده ها باید بدانند که دو انسان وقتی زیر یک سقف زندگی خود را آغاز ... اجرای آنها بودیم و مخالفت های من با این تکالیف اجباری امروز پای ما را به دادگاه باز ...

ملاک های اصلی ازدواج که باید آنها را جدی گرفت - پرشین استار

www.persian-star.org/ملاک-های-اصلی-ازدواج-که-باید-آنها-را-جدی/

مهم ترین ملاک های ازدواج، اهمیت جذابیت فردی در ازدواج دو نفر، عوامل موثر در ... اگر روز به روز آمار طلاق در جامعه بالا می رود، به این علت است که در بسیاری از ... دختر و پسری که قصد ازدواج دارند در وهله اول باید بدانند که قرار نیست فقط یک “آدم خوب” پیدا کنند. ... گریز زندگی پیچیده امروزی)، لازم است زوج ها ضمن داشتن مهارت های ارتباط موثر از ...

مردها بیشتر خیانت می کنند یا زن ها؟ - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/322671/مردها-بیشتر-خیانت-می-کنند-یا-زن-ها

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - امروز درباره خیانت در خانواده ها بحث می کنیم که همسران به زندگی خود ... حالی است که شایع ترین افت آزادی بی حد و حصر روابط میان دختر و پسر به وجود ... خود در موارد ذکر شده پایبند باشند دلیلی ندارد که زن دست به خیانت بزند. ... تنها چیزی که بچه ها باید بدانند این است که حال شما رفته رفته به .... زندگی زنان، بعد از طلاق.

گروه تلگرام دوست یابی ارومیه

r.workingtitle-ux.com/kR5

برای افزودن این آگهی به علاقمندی ها باید وارد شوید!. گروه بچه های ارومیه در تلگرام, سوپر گروه تلگرام ارومیه, گروه بچه های ارومیه, لینک گروه گپ ارومیه, گروه دختر پسرای اورمیه. ... اصلی ترین دلایل طلاق های امروزی که دختر و پسر های دم بخت باید بدانند.

چرا پسرها از ازدواج فراری اند - آفتاب

aftabnews.ir/fa/news/191950/چرا-پسرها-از-ازدواج-فراری-اند

۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - همین که به اطراف تان نگاه کنید، می بینید که تعداد پسران مجرد نسبت به نسل قبل چند برابر شده است. ... نظرسنجی نشان می دهد قصد ادامه تحصیل، یکی از اصلی ترین این دلایل است ... ۲۷/۵ درصد دختران و ۴۹/۵ درصد پسران اصلا شرایط خود را برای ازدواج ... خانواده ها باید اندکی سنت های پرهزینه را کنار بگذارند و به جوانانشان ...

مهم ترین مسأله امروز زنان چیست؟(دیدگاه کارشناسان مسائل زنان)

https://hawzah.net/.../مهم-ترین-مسأله-امروز-زنان-چیست(دیدگاه-کارشناسان-مسائل-زنان...

یکی از مسایل مهم زنان شاید در کشور ما این باشد که مهم ترین مسئله زنان چیست؟ .... اگر بخواهیم همین را واکاوی کنیم تبیین تکالیف واقعی و اصلی زن که مسیر سعادت او در ... در دین اسلام نگاهی متوجه خانواده است که وقتی دختر به دنیا آمد خانواده ها باید چه ... تحول لازم است چون دختران و پسران ما در فرآیند تربیتی باید مسئولیت های خودشان را ...

فراکسیون نوپای زنان و مهمترین اولویت ها | دیدبان ایران

www.didbaniran.ir/بخش-اجتماعی.../35545-فراکسیون-نوپای-زنان-مهمترین-اولویت-ها

۱۱ آذر ۱۳۹۶ - خانواده از آن جهت که اصلی ترین نهاد تربیت و پرورش نسل های آینده به شمار می ... در دهه های اخیر به دلیل وجود برخی آسیب های اجتماعی و اقتصادی با چالش هایی روبه رو شده است. ... بزرگی: آموزش مهارت های زندگی به کودکان؛ مهمترین عامل پیشگیرانه در طلاق ... و دوام میان نهاد خانواده باشد؛ خانواده ای که امروز به شدت متزلزل شده است.

رازی که مردها در مورد زن‌ها نمی‌دانند - ایران اکونومیست

iraneconomist.com/fa/news/43817/رازی-که-مردها-در-مورد-زن‌ها-نمی‌دانند

۷ آبان ۱۳۹۲ - اگر می خواهید درباره دلایل سرد مزاجی خانم ها و روش های رفع این مشکل ... اگر مردها بدانند که صحبت کردن با یک زن چقدر اهمیت دارد و تا چه حد به ... ممکن است سردی در رابطه زناشویی در زن ظاهر شود اما عامل اصلی بروز .... به جز ازدواج هایی که از ابتدا نادرست و اشتباه بوده اند؛ برای مثال وقتی دختری با پسر .... تصاویر:دیدنی های امروز.

عوارض طلاق در دختران بیوه کمتر از 18 سال بیشتر است - ...

www.salamatnews.com › سلامت اجتماعی › آسیب های اجتماعی

۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: همانگونه که افراد برای اخذ ... انجام شود؛ ازدواج ها باید در سنی انجام شود که زوج ها در آن بتوانند علاوه بر از ...

در ذهن زنان چه میگذرد

www.via-co.com/blog/detail/print.aspx?id=7256

البته آقایون باید این را بدانند که در ذهن زنان چه دنیای عجیب و غریبی وجود دارد . ... زنان از بدو کودکی با انتخاب عروسک که جز اصلی ترین وسایل بازی آن هاست نشان می دهند ... خانم ها باید این درایت را داشته باشند که کاری کنند نه سیخ بسوزد و نه کباب و در واقع هوای ... رازداری و عدم رازداری یکی از شایع ترین تفاوت های بین زنان و مردان است .

تجاوز جنسی مسعود رجوی به فرماندهان زن سازمان خلق و بیرون ...

www.saharngo.com/fa/story/1772

۱۱ دی ۱۳۹۱ - وحشتناک ترین روش های شکنجه در زندان رجوی در پایگاه اشرف ...... جای تاسف اینجاست ک دانشجوای امروزی ایران ب دلیل عدم مطالعه واگاهی ...... بیچاره اون دختر ها و پسر هایی که گول خوردن و در جنایت این آشغال ها .... البته اسم اصلی این سازمان مجاهدین بی ناموس بوده ..... منافقین بدانند آرزوی برگشت به ایران رو به گور میبرن.