کانر مک گرگور متولد ۱۴ ژوئیه ۱۹۸۸ در دوبلین ایرلند است. او هنرمند رزمی درجه اول در بخش ورزشکار پر وزن مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی یو اف سی است. وی تنها مبارزی در یو اف سی می‌باشد که قهرمانی دو وزن را هم‌زمان دارد. کاری که پیش از این هم در Cage Warriors در سال ۲۰۱۲ انجام داده بود و قهرمان هم‌زمان در دو وزن شده در سازمان کیج واریور.

او همچنین رکورد سریع تمام کردن مبارزه به اصطلاح فینیش را در مبارزات بر سر کمربند قهرمانی یو اف سی را دارد. وی توانست در UFC 194 سال ۲۰۱۵ حریف بزرگ خود آلدو را در ۱۳ ثانیه شکست بدهد و به قهرمانی جهان دست یابد.

او در سال ۲۰۱۵ حمایت خود را از نظر رنگ پوست، جنسیت و… نسبت به کشور خود ابراز کرد و گفت ما همه انسانیم با حق مساوی.

کانر یک مبارز دست چپ و هجومی است و استاد مبارزه‌های روانی قبل از مبارزه فیزیکی که می‌گوید از محمد علی کلی بسیار الهام می‌گرفته‌است. سال ۲۰۱۶ در بازی ویدئویی Call of Duty: Infinite Warfare یک نقش به او اختصاص داده شد.

مک گرگور در سال ۲۰۱۷ از سوی مجلهٔ تایمز به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار جهان انتخاب شد. کانر در حالی به یو اف سی وارد شد که دارندهٔ قهرمانی دو وزن هم‌زمان در Cage Warriors بود و ۸ بازی آخر خودش رو پشت سر هم برده بود و همه منتظر این بودند عملکرد او را این بار در یو اف سی ببینند.

اولین بازی او با Marcus Brimage در آوریل ۲۰۱۳ قرار داده شد و کانر او را با عملکردی دیدنی در یک دقیقه و هفت ثانیه ناک اوت کرد و اولین مسابقه خود در یو اف سی را در راند اول برد و همچنین جایزهٔ ناک اوت شب را از یو اف سی را دریافت کرد.

خوزه آلدو مبارز شناخته شده و صاحب کمربند وزن خود بعد از کلی بحث و جدل با کانر در (یو اف سی ۱۹۴) وارد مبارزه شدند که کانر الدو رو در ۱۳ ثانیه ناک اوت کرد و وی رو تحقیر کرد و الدو پس از ۱۰ سال پیروزی پی در پی سرانجام شکست خورد.

بعد از کلی جنجال و دعوا بالاخره مبارزه‌ای بین کانر و دیاز ترتیب داده شده (یو اف سی ۱۹۶). در مبارزه بعد بازی خوب کانر، در آخر دیاز کانر رو با خفه کردن تسلیم کرد ولی بعد از این مسابقه طولی نکشید که با پا فشاری کانر دوباره مسابقه‌ای بین ان دو مبارز طراحی شد (یو اف سی ۲۰۲)که کانر با رای متحد داوران موفق شد مبارزه را پیروز شود.

بعد از قهرمانی‌های متوالی کانر، ادی خواستار مسابقه‌ای بین وی و کانر شد تا برای قهرمانی مبارزه کنند. سرانجام در (یو اف سی ۲۰۵) کانر در راند دوم ادی را ناک اوت کرد و کمربند دوم خود رو دریافت کرد. او بعد مرگ محمد گفت «تاکنون کسی به عظمت او ندیده بودم»

مسابقه با قوانین بوکس برگزار شد که موجب باختش با ناک اوت فنی در راند دهم مبارزه شد.

مک گرگور قهرمان یو اف سی قبل از مسابقه از سوی منتقدانش بازنده این مسابقه در نظر گرفته شده بود اما این بوکسور ایرلندی منتقدانش را شگفت زده کرد و توانست مسابقه را به راند دهم بکشاند. فلوید می‌ودر (Floyd Mayweather) بوکسور آمریکایی در پنجاهمین پیروزی اش موفق شد کانر مک گرگور(Conor McGregor) اسطوره «یو اف سی» را در راند دهم شکست دهد و جایگاه خودش را به عنوان یکی از اسطوره‌های جاودان بوکس تثبت کند.

 

منبع : کولاک

کانر مک‌گرگور - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/کانر_مک‌گرگور

کانر مک گرگور متولد ۱۴ ژوئیه ۱۹۸۸ در دوبلین ایرلند است. او هنرمند رزمی درجه اول در بخش ورزشکار پر وزن مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی یو اف سی است. وی تنها مبارزی ...

تصاویر برای بیوگرافی کانر مک گرگور؛ رزمی کار MMA+عکس

نتیجه تصویری برای بیوگرافی کانر مک گرگور؛ رزمی کار MMA+عکس

نتیجه تصویری برای بیوگرافی کانر مک گرگور؛ رزمی کار MMA+عکس

نتیجه تصویری برای بیوگرافی کانر مک گرگور؛ رزمی کار MMA+عکس

نتیجه تصویری برای بیوگرافی کانر مک گرگور؛ رزمی کار MMA+عکس

نتیجه تصویری برای بیوگرافی کانر مک گرگور؛ رزمی کار MMA+عکس

تصاویر بیشتر برای بیوگرافی کانر مک گرگور؛ رزمی کار MMA+عکس

گزارش تصاویر

نتایج وب

نکاتی از زندگی روندا رازی و کانر مک گرگور که احتمالا نمی ...

maziabd.com/persian/1395/08/22/نکاتی-از-زندگی-روندا-رازی-و-کانر-مک-گرگو/

۲۲ آبان ۱۳۹۵ - کارشناس هنرهای رزمی / روزنامه نگار. ... سرکار خانم “روندا رازی” و جناب آقای “کانر مک گرگور” فایترهای ناخلف UFC در زمان کودکی! ... وقتی قضیه MMA براش جدی تر شد با پدرش صحبت کرد و گفت که برای این کار ساخته نشده و ... روندا تا سن ۶ سالگی دچار لکنت زبان بوده و در صحبت کردن و تلفظ کلمات مشکل داشته.

کانر مک گرگور، مردی که با شکست همه چیز به دست آورد | طرفداری

https://www.tarafdari.com/.../کانر-مک-گرگور،-مردی-که-با-شکست-همه-چیز-به-دست-آو...

۶ شهریور ۱۳۹۶ - کانر مک گرگور علی رغم شکست در مقابل فلوید می ودر توانست دنیای بوکس را شگفت زده کند. ... مک گرگور قدرتمندانه کار را شروع کرد و در راندهای ابتدایی مبارز برتر بود. ... سر و صورت قهرمان مبارزات هنرهای رزمی ترکیبی جهان، او را شکست داد. ... بین MMA و بوکس را کم کند و توجهات بیشتری را به MMA معطوف کند و ...

بیوگرافی کامل و عکس های کانر مک گرگور و همسرش دی ...

www.coca.ir › چهره ها

بیوگرافی و زندگی نامه کانر مک گرگور و همسر و پسرش، عکس های کانر مک ... مک گرگور وقتی مدرسه می رفت جثه کوچکی داشت و علت روی آوردنش به هنرهای رزمی هم نه رویای ... به همین دلیل او مدتی به عنوان لوله کش مشغول کار بود و در نهایت به MMA روی آورد.

|مقالـه| کانر مک گرگور مبارز ایرلندی از دوبلین ! - انجمن ایران ...

www.iranufc.com › تالار مبارزه › یو اف سی › بیوگرافی و تاریخچه

۲۲ آذر ۱۳۹۴ - · ۲ پست - ‏۲ نویسنده

کانر آنتونی مک گرگور متولد 14 جولای 1988 در دوبلین ایرلند است همان طور ... شیوه امتیاز دهی در مسابقات mma در کمپانی UFC ... دیدم و متوجه شدم که در ورزشهای رزمی بهتر از فوتبال میتوانم پیشرفت کنم . ... یک روز ارین خواهر کانر درباره یک کتاب به او گفت. ... پدر کانر وقتی دید که او بوکس کار میکند خوشحال شد .

وارد نشده: عکس

News کانر مک گرگور از ufc 200 کنار گذاشته شد ... کانر مک ...

www.iranufc.com › تالار مبارزه › یو اف سی › جدید ترین اخبار

۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - · ۱۰ پست - ‏۷ نویسنده

اما چند ساعت بعد از اعلام این خبر کانر مک گرگور یه توییتی رو در ... دوست عزیز همین چیزی رو که شما گفتید توی یکی از این سایت های ... جدا میشن رو گذاشته بودن که عکس مک گرگور و ارم یو اف سی از هم جدا شدن .... از یه جهت زندگی مبارزان mma همش تمرین و باز تمرین هست و واقعا وقتی برای هیچ کاری در طول روز نمی مونه.

بیوگرافی کانر مک گرگور؛ رزمی کار MMA+عکس - ماهان 98

mahan8.ir/بیوگرافی-کانر-مک-گرگور؛-رزمی-کار-mmaعکس.html

۳ ساعت پیش - در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد بیوگرافی کانر مک گرگور؛ رزمی کار MMA+عکس ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست ...

فیلم | رقابت MMA مک‌گرگور در برابر آلوارز آمریکایی | ...

parsfootball.com › چند رسانه ای › گالری فیلم › گالری فیلم فیلم های جالب

حالا این روزها رقابت MMA نامی است که در نشریات رزمی خودنمایی می کند. ... کانر مک گرگور هنرمند رزمی درجه اول در بخش ورزشکار پر وزن مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی یو اف سی. ... خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ... درخواست ویژه جواد خیابانی از مردم: کمکم کنید تا کار نیمه تمامم را تمام کنم!

مبارزه دیدنی کانِر مَک گِرِگور - نیت دیاز - آپارات

https://www.aparat.com/v/f4W8p/مبارزه_دیدنی_کانِر_مَک_گِرِگور_-_نیت_دیاز

۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - اولین مبارزه کانِر مَک گِرِگور و نیت دیاز در UFC 196 و حالا این دو مبارز باردیگر در UFC 202 مبارزه خواهند کرد. اخبار تکمیلی در پایگاه خبری رزم آور ...

وارد نشده: عکس

7 سال زندان در انتظار این ورزشکار ثروتمند و معروف (تصاویر) ...

jamejamonline.ir › جام جم ورزش › رزمی

۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - کانور مک‌گرگور، ستاره هنرهای رزمی ترکیبی «یو‌اف‌سی» و بوکسور ایرلندی ... برچسب‌ها : جام جم آنلاین ورزش جهان کانر مک گرگور ورزش های رزمی حاشیه ...

وارد نشده: کار ‏mma

آپارات - مک گرگور

https://www.aparat.com/result/مک_گرگور

کنفرانس مطبوعاتی یو اف سی 229 کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف · سون اسپارتا ... داستان زندگی کانر مک گرگور Conor McGregor Notorious · یاسر فتح الهی.

جنجال جدید «کانر مک گرگور» در UFC - آپارات

https://www.aparat.com/.../جنجال_جدید_%26laquo%3Bکانر_مک_گرگور%26raquo%3...

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - مدال پس از حاشیه سازی فراوان «کانر مک گرگور» در سال اخیر و مبارزه احتمالی او با «می ودر»، حالا به نظر میرسد که مرد بد نام ایرل.

مبارزه کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف سرانجام رسمی شد ! ...

https://varune.com/مبارزه-کانر-مک-گرگور-و-حبیب-نورماگومدو/

۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - سرانجام بعد از شایعات و کشمکش های فراوان مبارزه کانر مک گرگور و حبیب ... حبیب (با رکورد ۲۶-۰ در MMA و ۱۰-۰ در UFC) سال گذشته بعد از عدم ...

کلیپی از ناک اوت خوزه آلدو توسط کانر مک گرگور در 13 ثانیه ...

parsfootball.com › چند رسانه ای › گالری فیلم › گالری فیلم نوستالژیک

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای ... برچسب ها : خوزه آلدو, قهرمان UFC, کانر مک گرگور, مسابقات ufc, مسابقات رزمی یو اف سی, مسابقه مک گرگور و خوزه آلدو ... دربـاره طراحی غرفه های نمایشگاهی چه می دانید؟ ... درخواست ویژه جواد خیابانی از مردم: کمکم کنید تا کار نیمه تمامم را تمام کنم!

مک‌گرگور به مرگ تهدید شد! - اخبار تسنیم - Tasnim - ...

https://www.tasnimnews.com › ورزشی › ورزش جهان

۸ آذر ۱۳۹۶ - قهرمان ایرلندی مسابقات MMA به مرگ تهدید شد. ... تسنیم، کانر مک‌گرگور، قهرمان مسابقات رزمی UFC و ستاره MMA مدتی ... پیرمرد مذکور از قضا با گانگسترهای ایرلندی که کار قاچاق مواد مخدر را در ... ابراهیمی همراه استقلالی‌ها در سفر به قطر + عکس ... درباره ما · ارتباط با ما · آرشیو اخبار · پیوندها · بازار · پربیننده‌ترین ...

اتفاق جذاب برای طرفداران بوکس و MMA؛ “کانر مک گرگور” در ...

https://khabarfarsi.com/u/41646582

کانر مک گرگور ایرلندی قهرمان MMA ماه آینده برای اولین بار، وارد رینگ بوکس می ... برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده ... نکته بسیار جالب اینکه مک گرگور تا به حال بوکس کار نکرده و در رقابت های UFC که یک نوع ورزش رزمی ... آخرین نشست خبری قهرمان بدون شکست بوکس جهان +عکس.

می‌ودر – مک‌گریگور/ بدون لگد، فقط مشت - آی اسپورت

isport.ir › ورزش‌های هیجانی

۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - او قهرمان رقابت‌های MMA (مبارزه آزاد رزمی) است و حالا برای چند میلیون دلار ... این اواخر تمام صحبت‌هایی که اطرافیان می‌ودر با او داشته‌اند درست درباره ... دانا وایت، رئیس UFC، مؤسسه اصلی MMA که مک گریگور با آنها قرارداد ... دانا وایت با این حال می‌گوید چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد: «کانر عاشق پول است و می‌داند اگر چنین کاری کند ...

UFC.MMA.BOXING IRAN on Instagram: “ The #kin ...

https://www.instagram.com/p/BbcKt1WBHpm/

۲۲ آبان ۱۳۹۶ - MMA.BOXING☆IRAN☆ (@ufc_challenges) on Instagram: “ ♡ The ... @ufc_challenges ↔ biography ... کانر مک گرگور متولد ۱۴ ژوئیه ۱۹۸۸ در دوبلین ایرلند است . او هنرمند رزمی درجه اول در بخش ورزشکار پر وزن مسابقات هنرهای رزمی ... کاری که پیش از این هم در Cage Warriors در سال ۲۰۱۲ انجام داده بود و قهرمان هم‌زمان ...

آخرین اخبار کانر مک گریگور - بازدید - buzdid.ir

https://buzdid.ir/tag/کانر-مک-گریگور

آخرین اخبار کانر مک گریگور صفحه ۱ | ۲ نتیجه (۰٫۰۲۳ ثانیه). استیو جابز، پائولو کوئلیو و دیگر بزرگان مشهور درباره تمرکز چه می گویند؟ دیجیاتو ۱۱۹ روز پیش ۰. همیشه شنیده ایم که هیچ وقت برای انجام هر کاری دیر نیست اما تصمیم به انجام کار، آغاز ... بوکس جهان مقابل کانر مک گریگور ستاره ورزش های رزمی ترکیبی MMA و قهرمان ufc ...

#بوکس_ایران Instagram tag - instahu.com

www.instahu.com/tag/بوکس_ایران

Instagram photos and videos for tag #بوکس_ایران - instahu.com. ... 17 tags and 0 profile in descriptionکانر مک گرگور متولد 14ژوئن 1988 قد 1/75 وزن 60 دارنده ... کامل مسابقات کانر مک گرگور وارد کانال تلگرام شوید ) #رزمی #مبارزه #مسابقات ...... 4 tags and 0 profile in descriptionیه تمرین با mma کار ایرانی امیرعلی اکبری قهرمان ...

می‌ودر – مک‌گریگور جوش خورد

https://www.khabarvarzeshi.com/fa/news/123163/می‌ودر-–-مک‌گریگور-جوش-خورد

۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - او قهرمان رقابتهای MMA (مبارزه آزاد رزمی) است و حالا برای چند میلیون دلار ... این اواخر تمام صحبتهایی که اطرافیان میودر با او داشتهاند درست درباره ... اگرچه مک گریگور توانسته در دنیای رقابتهای رزمی و مبارزه آزاد یا همان ... دانا وایت با این حال میگوید چنین اتفاقی رخ نمیدهد: «کانر عاشق پول است و میداند اگر چنین کاری کند ...

زور اسطوره مبارزه در قفس به مرد بدون شکست بوکس نرسید/ می ...

https://www.khabaronline.ir/detail/701359/sport/other-sports

۵ شهریور ۱۳۹۶ - قهرمان بوکس سبک‌وزن جهان با شکست دادن قهرمان مسابقات هنرهای رزمی ... جنجالی میان فلوید می‌ودر، قهرمان بوکس سبک وزن جهان و کانر مک‌گرگور ... مک‌گرگور که رشته تخصصی‌اش هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) است و 12 ... ناطق‌نوری: پس از ۲۷ سال کار دچار خستگی شده بودم/ باید اقدامی می‌کردیم ... آدرس وب سایت و یا وبلاگ ...

درآمد بیش از 600 میلیون دلار در یک شب/ بزرگترین رقابت در ...

roozplus.com/.../درآمد-بیش-از-600-میلیون-دلار-در-یک-شب-بزرگترین-رقابت-در-تا...

۴ شهریور ۱۳۹۶ - فلوید میودر در سن 40 سالگی و 2 سال پس از بازنشستگی اش برای آخرین بار در ... این اولین بار است که کانر مک گریگور در یک مسابقه رسمی بوکس شرکت میکند و ... شده است با قوانین بوکس و خارج از 8 ضلعی مسابقات رزمی ترکیبی به میدان برود ... وقتی ستارگان بسکتبال برای هم جهان کری خوانی می کنند+ عکس ...

Images tagged with #کانر on instagram - PicLuck

www.picluck.net/tag/کانر

کانر مک گریگور ستاره بزرگ دنیای رزمی و مبارزات آزاد ۳۰ ساله شد! ... که بوکس رو کنار گذاشته بود تا زمانی که وارد (ام ام ای) بشه بعنوان شاگرد لوله کش کار می کرد.

#کانر - Hash Tags - Deskgram

https://deskgram.net/explore/tags/کانر

کانر مک گریگور ستاره بزرگ دنیای رزمی و مبارزات آزاد ۳۰ ساله شد! ... رو کنار گذاشته بود تا زمانی که وارد (ام ام ای) بشه بعنوان شاگرد لوله کش کار می کرد. ..... دوستان پیج فالو کنید❤ #conormcgregor #thenotoriousmma #ufc #mma #bellator # .... یک هفته دوستان عزیز جهت آشنایی با خواص سنگهای قیمتی به سایت WWW.stoneeshop.

نسیم آنلاین | 50 میلیون دلار برای مبارزه بین مگ‌گروگر و ...

nasimonline.ir/.../50-میلیون-دلار-برای-مبارزه-بین-مگ-گروگر-و-فلوید-مبارزه-ای-دو...

۲۷ دی ۱۳۹۵ - ورزش ورزش های رزمی ... درست از همان شب زمزمه‌های مبارزه کانر با "فلوید می‌ودر" قهرمان نامی دنیای ... مهم‌تر اینکه چیزی هم از دست نداده و دوباره به رقابت های UFC و MMA باز می‌گردد ... حالا با وجود تمام این تفاسیر، صحبت‌ها و شایعات و حتی عکس‌های ... "کانر مک گرگور" و "فلوید می‌ودر" به صورت رسمی به مبارزه با یکدیگر چیست ...

Images about #فایتر on Instagram - Websta.one

https://www.websta.one/tag/فایتر

لینک پخش زنده ی کنفرانس مطبوعاتی حبیب نورماگمدوف - کانر مک گرگور . ... #یو_اف_سی #ام_ام_ای #ufc #رزمی #mma #بوکس #scottadkins # fighter #ufcgirl #ufcwoman #ufc225 ... ناک اوت های زیبای بانوان رزمی کار @majale.razmi . ... برای دفاع از خودتون بعدش باید بهترین عکس العمل رو در کمترین زمان ممکن از خودتون نشون بدید.

تاریخ سازی «کانر مک گرگور» در مسابقات UFC

vista.ir/net/1430357

۲۳ آبان ۱۳۹۵ - کانر مک گرگور، رزمی کار ایرلندی با شکست آلوارز به دومین عنوان قهرمانی خود در مسابقات یو.اف.سی دست یافت. مک گرگور اولین رزمی کار تاریخ این ...

Images about #کانر_مک_گرگور tag on instagram - The-Picta

www.the-picta.net/tag/کانر_مک_گرگور

@thenotoriousmma #conormcgregor #کانر_مک_گرگور #ufc229 #ufc #mma ... Video source: @TSN_official کانر مک گرگور ستاره جنجالی UFC دیروز به اتوبوس حامل ... #رزمی فروش تخصصی تجهیزات رزمی و بدنسازی ⠀ @bodyrazm⠀ آکادمی ... خیابانی یک بوکسور را شکست دهیم چطور در بوکس سریع عکس العمل نشان بدید ...

جستجوهای مربوط به بیوگرافی کانر مک گرگور؛ رزمی کار MMA+عکس

ثروت کانر مک گرگور


تمرینات کانر مک گرگور


مسابقات کانر مک گرگور


شکست کانر مک گرگور


همسر کانر مک گرگور


کانر مک گرگور و همسرش


دستگیری کانر مک گرگور


باخت کانر مک گرگور