برترین ها: دیداری دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با تیم ملی ترینیدادوتوباگو با پیروزی قرمزپوشان ایران به پایان رسید. اما این دیدار با حاشیه هایی از جمله تحریم نشست خبری بعد از بازی ازسوی کی روش و همچنین درگیری دستیار کارلوس کی‌روش با خبرنگاران مواجه شد.

کی‌روش و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بنا به دلایلی که از سوی فدراسیون فوتبال یا مسئولان تیم ملی اعلام نشده تصمیم به سکوت گرفته‌اند اما اینکه سرمربی میهمان در نشست خبری قبل و بعد از بازی حضور داشته باشد و کی‌روش در هیچ‌کدام از این دو نشست خبری به عنوان مربی تیم میزبان حاضر نشود از جمله اتفاقات عجبیی است که فقط نمونه آن را می‌توان در فدراسیون فوتبال و تیم ملی ایران یافت.

همچنین اتفاق عجیبی که روی سکوها رخ داد و تماشاگران اندکی اقدام به تشویق برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس کردند. این اقدام پشت نیمکت تیم ملی و در شرایطی که کارلوس کی‌روش اقدام به صحبت با کمک های خود می‌کرد رخ داد که البته با واکنشی نیز از سوی او همراه نشد. این طرفداران البته قصد داشتند برای وینفرد شفر، سرمربی استقلال که در جایگاه ویژه حضور داشت کری بخوانند که با لبخند سرمربی آلمانی آبی‌ها همراه بود.

همچنین پس از پایان دیدار دوستانه ایران و ترینیداد و توباگو، خبرنگاران طبق روال همیشه در میکسدزون ورزشگاه آزادی برای مصاحبه با عوامل بازی از جمله بازیکنان و کادرفنی، منتظر بودند. در حالی که یکی از خبرنگاران حاضر از الکساندر لوپز، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی مشغول پرسیدن سؤال درباره شادی او با مشت‌های گره کرده پس از ناکامی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود، دستیاران کی‌روش به سمت این خبرنگار حمله‌ور شدند.

جزئیات بیشتر از این درگیری را در لینک زیر بخوانید:

درگیری دستیار کارلوس کی‌روش با خبرنگاران

اوسیانو کروز، یکی از دستیاران کارلوس کی‌روش با حمله به این خبرنگار و گرفتن گوشی او که مشغول فیلمبرداری بود، جملات زشتی را هم به زبان آورد. مارکار آقاجانیان هم به انتقاد از این خبرنگار پرداخت، در حالی که خبرنگاران در میکسدزون ورزشگاه آزادی ملزم به انجام وظیفه خود که همانا انجام مصاحبه است، می‌پرداختند. کار به جایی رسید که یکی دیگر از خبرنگاران در حمایت از همکار رسانه‌ای خود به این مسئله اعتراض کرد که فحاشی‌ها به این خبرنگار نیز صورت گرفت.

پس از رخداد این حواشی در بازی شب گذشته تیم ملی ایران مقابل ترینیدادوتوباگو، پژمان راهبر، یکی از تحلیلگران معروف ورزشی که پیش تر حامی کی روش بود با انتشار پستی ضمن واکنش به درگیری دستیار کی روش با یک خبرنگار و رفتار زننده او؛ بابت حمایت از سرمربی تیم ملی از مردم عذرخواهی کرد.

او نوشت:

حاشیه سازی کی‌روش همچنان ادامه دارد!

مشخص نیست این بی‌احترامی به رسانه و مردم تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. قطعا کسب اطلاع از وضعیت تیم ملی حداقل حق هواداران و مردم است اما قهر کی‌روش و بی‌احترامی او و تیمش همچنان ادامه دارد و فدراسیون هم نظاره‌گر این ماجراست بی‌‌آنکه واکنشی داشته باشد.

در ادامه فرهاد عشوندی و افشین خماند، دو روزنامه نگار مطرح کشور هم با انتشار پستی به درگیری دستیار کی روش با یک خبرنگار اینگونه واکنش نشان دادند.

افشین خماند

حاشیه سازی کی‌روش همچنان ادامه دارد!

فرهاد عشوندی

حاشیه سازی کی‌روش همچنان ادامه دارد!

رییس فدراسیون فوتبال هم اعلام کرد که به موضوع درگیری اوسیانو کروز با یک خبرنگار رسیدگی خواهد کرد.

در ادامه واکنش برخی کاربران شبکه هیا اجتماعی به حاشیه‌های این روزهای سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را می‌خوانید:

واکنش ها به قهر کی روش

واکنش ها به قهر کی روش

واکنش ها به قهر کی روش

واکنش ها به قهر کی روش

واکنش ها به قهر کی روش

واکنش ها به قهر کی روش

واکنش ها به قهر کی روش

منبع : برترین ها



تیم ملی تنها؛ کی‌روش علیه همه، همه علیه کی‌روش

www.bartarinha.ir/fa/news/797337/تیم-ملی-تنها-کی‌روش-علیه-همه-همه-علیه-کی‌روش

۸ ساعت پیش - دیداری دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با تیم ملی ترینیدادوتوباگو با پیروزی قرمزپوشان ایران به پایان رسید. اما این دیدار با حاشیه هایی از جمله ...

تصاویر برای تیم ملی تنها؛ کی‌روش علیه همه، همه علیه کی‌روش

نتیجه تصویری برای تیم ملی تنها؛ کی‌روش علیه همه، همه علیه کی‌روش

نتیجه تصویری برای تیم ملی تنها؛ کی‌روش علیه همه، همه علیه کی‌روش

نتیجه تصویری برای تیم ملی تنها؛ کی‌روش علیه همه، همه علیه کی‌روش

نتیجه تصویری برای تیم ملی تنها؛ کی‌روش علیه همه، همه علیه کی‌روش

نتیجه تصویری برای تیم ملی تنها؛ کی‌روش علیه همه، همه علیه کی‌روش

تصاویر بیشتر برای تیم ملی تنها؛ کی‌روش علیه همه، همه علیه کی‌روش

گزارش تصاویر

نتایج وب

بیانیه شدیداللحن باشگاه استقلال علیه کی‌روش :: ورزش سه

https://www.varzesh3.com › بیانیه شدیداللحن باشگاه استقلال علیه کی‌روش

۱۰ آبان ۱۳۹۴ - حال آنکه کی‌روش تنها اعلام کرده بود به دلیل ترک تیم‌ملی از سوی رحمتی ... آیا این همه حاشیه و بیانیه و توهین مستقیم آن هم با چنین ادبیاتی نشان از ...

همراه با تناقض‌های عجیب کی‌روش در لیست تیم ملی :: ورزش سه

https://www.varzesh3.com › همراه با تناقض‌های عجیب کی‌روش در لیست تیم ملی

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - سرمربی تیم ملی در آخرین صحبت‌های خود پیش از ترک ایران به مقصد ... قوانین خاص مربی پرتغالی علیه فوتبال ایران ... به بکارگیری بازیکنان در پستی که سرمربی تیم ملی در نظر دارد تنها .... نوری: همه به توانایی شفر ایمان دارند.

کارلوس کی روش(سرمربی) :: ورزش سه

www.varzesh3.com/tag/4027/کارلوس-کی-روش(سرمربی)

در شرایطی که پیش از دیدار امروز تیم ملی، بیانیه‌ای از سوی کارلوس کی‌روش برای ... باشگاهی برای تماشای دیدار امروز منتشر شده بود، تنها شفر در استادیم آزادی حاضر شد. ... کی روش همه ذهنیت خود را این روزها بر روی موفقیت در جام ملت های گذاشته است و ...

کی‌روش: باید جلوی حملات سیستماتیک علیه تیم ملی گرفته ...

90tv.ir/news/.../کیروش-باید-جلوی-حملات-سیستماتیک-علیه-تیم-ملی-گرفته-شود

۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نسبت به برخی اظهارات علیه تیم ملی و ... همه مطلع هستیم که در شرایط دشواری نه تنها در تیم ملی بلکه در کشور هستیم و ...

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - کی‌روش با حمله به برانکو همه ...

90tv.ir/.../کیروش-همه-را-بهت-زده-کرد-حمله-همه-جانبه-به-برانکو-پروفسور-سم-وارد-ک...

۵ تیر ۱۳۹۷ - کارلوس کی روش یک روز پس از پایان کار تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه، ... کی‌روش با حمله به برانکو همه را بهت زده کرد/ پروفسور سم وارد کرد ... نه تنها این بازیکنان را دست کم گرفتید بلکه به تیم ملی توهین کردید. .... بارها گفقتیم که تیم ملی مهمتره گوشتون بدهکار نبود چند تابستون هم علیه تیم ملی جنجال کردید

کی‌روش:شاید 100 سال تحریم‌ها علیه ایران طول بکشد، اما تحریم ...

fa.alalam.ir/.../کی‌روش-شاید-100-سال-تحریم‌ها-علیه-ایران-طول-بکشد،-اما-تحریم‌کنندگا...

۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: من و همه بازیکنانم برای انجام یک ماموریت بزرگ به روسیه آمده‌ایم.

وارد نشده: تنها

کل ماجرای کی روش و برانکو از ابتدا تا کنون | طرفداری

https://www.tarafdari.com/خبر/.../کل-ماجرای-کی-روش-و-برانکو-از-ابتدا-تا-کنون

... سرمربی پیشین تیم ذوب‌آهن، اعتقاد داشت که موضع‌گیری سرمربی تیم ملی علیه ... مگر می‌شود که همه مربیان ایرانی و شاغل در ایران اشتباه کنند و فقط حق با کی‌روش باشد؟ ... علی کریمی که سابقه کار با کارلوس کی روش را در تیم ملی داشت، به او انتقاد کرد. ... برانکو پس از رفتن به فدراسیون فوتبال، عنوان کرد که کی‌روش را ندیده و تنها ...

بیانیه کارلوس کی روش علیه برانکو؛ از این پس بازیکنان ...

https://www.tarafdari.com/.../بیانیه-کارلوس-کی-روش-علیه-برانکو؛-از-این-پس-باز...

بیانیه کارلوس کی روش علیه برانکو؛ از این پس بازیکنان پرسپولیس فقط در روز های فیفا دی ... در همه جای دنیا رایج است که باشگاه‌ها و تیم ملی به توافق می‌رسند. ... در این زمینه آقای ایوانکوویچ هم تنها به عنوان یک مربی دیگر در این راه قدم گذاشته است.

فرکی علیه کی‌روش: موفقیت نسبی تیم ملی محصول بازیکنان ...

www.iran-varzeshi.com/News/79276

۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ایران ورزشی آنلاین-فرکی علیه کی‌روش: موفقیت نسبی تیم ملی محصول بازیکنان بود! ... اگر بخواهیم آن تیم را با تیمی که در این جام داشتیم مقایسه کنیم تنها ... چند گروه آمده اند و با تیم ملی کار کرده اند و در نهایت هم همه ناراضی رفته اند.

کارلوس کی‌روش - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/کارلوس_کی‌روش

کی‌روش در سال ۱۹۹۱ به سرمربیگری تیم ملی فوتبال پرتغال انتخاب شد اما نتوانست ... در تلویزیون گفت «این تیم ملی پرتغال است که باید همه گندکاری‌های فدراسیون را ... در نوامبر ۱۹۹۷ کوجی تاناکا در حالی جایگزین او شد که تنها بازی‌های باقی‌مانده این ...

وارد نشده: علیه

کی‌روش در مصاحبه اختصاصی با بی‌بی‌سی: باید ۱۶ بازیکن ...

www.bbc.com/persian/sport-44540595

۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، در مصاحبه اختصاصی با بی‌بی‌سی، ... آن‌چه باید درباره اسپانیا بدانید؛ نظم آهنین تنها راه مقابله با پادشاهان 'تیکی‌تاکا' ... همه ما می‌دانیم که اسپانیا و پرتغال شانس قهرمانی هستند و بازیکنان‌شان در ... که نه علیه اسپانیا و پرتغال بلکه برای بازی در کنار این دو تیم دارند.

فدراسیون فوتبال ایران: کی‌روش در تیم ملی می ماند | Euronews

https://fa.euronews.com › اخبار › ورزش

۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - فدراسیون فوتبال ایران: کی‌روش در تیم ملی می ماند. ... بابت همه چیز متشکرم.» برخی از روزنامه ... پرسش ظریف در مورد نقش آفرینی موساد علیه برجام.

همه اختلافات کی روش و سید مهدی رحمتی | فرتاک ورزشی

https://www.fartakvarzeshi.com/بخش.../34526-همه-اختلافات-کی-روش-سید-مهدی-رحمتی

کی‌روش نیز با برخورد‌‌‌‌ی حرفه ای از زحمات رحمتی تشکر کرد‌‌‌‌ و او را از تیم ملی .... اسم کسی را بیاورم و اصلا نمی‌خواهم تیم ملی را به چالش بکشم، تنها مسئله‌ای که من .... رفت نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد که پس از بازگشت به تیم ملی همه علیه من مصاحبه کردند.

دفاع اتوبوسی کی‌روش در جام ملت‌ها جواب نمی‌دهد/ مربی پرتغالی ...

ana.ir/.../دفاع-اتوبوسی-کی‌روش-در-جام-ملت‌ها-جواب-نمی‌دهد-مربی-پرتغالی-همه-را-علیه-...

۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - پیشکسوت فوتبال ایران گفت: کی‌روش سال‌هاست که در فوتبال ایران تنها ... می‌گیرد، اما تنها شیوه‌ای که در تیم ملی به وجود آورده دفاع اتوبوسی است و ...

فرارو | افشاگری کی‌روش علیه یک زن

https://fararu.com/fa/news/335108/افشاگری-کی‌روش-علیه-یک-زن

۱۱ آبان ۱۳۹۶ - به گزارشفارس، کارلوس کی روش در حاشیه تمرین تیم ملی در مورد چگونگی دعوت بازیکنان به اردوی تیم ملی اظهار داشت: نظر همه مربیان محترم و ما ... نه تنها بازی ها را مشاهده می‌کنیم، بلکه آنالیز می‌کنیم و تک تک بازیکنان را مدنظر داریم.

نشست مطبوعاتی کامل کی‌روش پس از بازی با پرتغال ...

https://www.youtube.com/watch?v=WAeQvn_DW7Q

ویدئو برای تیم ملی تنها؛ کی‌روش علیه همه، همه علیه کی‌روش▶ 26:54

۵ تیر ۱۳۹۷ - بارگذاری توسطMehdi Far

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی بعد از تساوی یک بر یک مقابل پرتغال ... ایران با نظمی که داشت و تنها تیمی که می توانست از این دیدار به پیروزی ...

بیانیه جدید کارلوس کی‌روش علیه برانکو | او و متحدانش به ...

www.hamshahrionline.ir/.../بیانیه-جدید-کارلوس-کی-روش-علیه-برانکو-او-و-متحدان...

۲۹ دی ۱۳۹۵ - بیانیه جدید کارلوس کی‌روش علیه برانکو | او و متحدانش به تیم ملی خیانت کردند ... همه ما از مشکلات ساختاری آگاهیم اما در نهایت به بالاترین سطح دست یافتیم و ... نه تنها ما بهترین تیم آسیا هستیم، بلکه جایگاه و حیثیتی جهانی برای ...

مصاحبه آتشین و غیرمنتظره کی روش علیه برانکو! +فیلم - ...

https://www.mashreghnews.ir/.../مصاحبه-آتشین-و-غیرمنتظره-کی-روش-علیه-برانکو...

۵ تیر ۱۳۹۷ - مصاحبه آتشین و غیرمنتظره کی روش علیه برانکو! ... به گزارش مشرق، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در این ... نه تنها این بازیکنان را دست کم گرفتید بلکه به تیم ملی توهین کردید. .... این رو همه دنیا تایید میکنن.