طی چند شبانه روز گذشته فضای مجازی با انتشار گسترده ای از اخبار مردی شیطان صفت یا نام مستعار «احمد تن تن» روبه رو شده است. مردی که اقدام به تجاوز به چند پسربچه کودک و نوجوان در شوشتر کرد و با کمک همدستانش بعد از فیلمبرداری از این صحنه ها آنها را منتشر کرد.

افکار عمومی حالا به شدت از این اقدام به خشم آمده و خواستار مجازات این مرد شیطان صفت و همدستانش است.

یک هفته پس از آنکه مقام‌های شوشتر، در استان خوزستان، تنها از بازداشت سه نفر در ارتباط با «انتشار یک فیلم مستهجن» خبر داده بودند، فرماندار این شهر روز پنج‌شنبه، ۲۴ آبان، تایید کرد که یکی از این سه نفر «عامل تجاوز به چند پسربچه» بوده است.


سید قادر موسوی در این باره توضیح داد: «در پی انتشار فیلم در فضای مجازی و اطلاع دادستانی از این موضوع این فرد دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.» او افزود: «برخی از خانواده‌های این نوجوانان در دادسرا حضور یافته و تاکنون دو خانواده به طرح شکایت اقدام کرده‌اند.»
گفته می‌شود تعدادی از خانواده‌های قربانیان از ترس آبروی خود از شکایت در این پرونده خودداری کرده اند. البته شواهد دقیقی از این موضوع در دست نیست.
در روز‌های اخیر شایعات فراوانی در این باره منتشر شده، مثلا گفته می‌شد که پلیس خانواده‌های قربانیان را تهدید کرده که ماجرا را رسانه‌ای نکنند.
حسین پنبه دانه پور، فرماندار شوشتر در این باره توضیح داد: «چنین چیزی اصلا صحت ندارد و دادستان خانواده‌های محترم این کودکان را خواسته است، برخی شکایت خود را تحویل داده اند و برخی هم در حال تکمیل و تحویل اند تا به اعمال قانون از سوی قوه قضائیه کمک کند.»
در خبری دیگر گفته می‌شود که متهم اصلی پرونده یعنی احمد تن تن سال‌ها پیش به اتهامی دستگیر و محاکمه شده، اما به دلایل نامعلومی پس از مدتی آزاد شده است. دادگستری شوشتر در این باره توضیحی نداده، اما برخی رسانه‌ها می‌گویند ظاهرا این متهم به دلیل اینکه مشکل روانی داشته از زندان آزاد شده است!
نماینده شوشتر با اشاره به دیدارش با دو متهم دیگر پرونده گفت: «وقتی از آن ۲ پسر جوان پرسیدم که چرا فیلم‌ها را منتشر کرده‌اند، جواب دادند که متهم اصلی پرونده سراغ آن‌ها رفته و از آن‌ها خواسته که هنگام آزار و اذیت پسران نوجوان از او فیلم بگیرند و بعد از آن هم پخش کنند.
حتی از آن‌ها پرسیدم که از چه زمانی با متهم آشنا شده‌اند که جواب دادند از حدود ۶ یا ۷ ماه پیش، متهم اصلی در محله آن‌ها پرسه می‌زده و آن‌ها رفته رفته با او دوست شده‌اند؛ تا جایی که وی از آن‌ها چنین درخواستی کرده است. البته این ادعای اولیه متهمان است و باید کار‌های تخصصی و تحقیقات علمی صورت بگیرد تا مشخص شود که انگیزه آن‌ها از تهیه و انتشار فیلم‌ها چه بوده است؟»


منبع : کولاک

جدیدترین خبرها از احمد تن تن مرد متجاوز به کودکان شوشتر در ...
koolakmag.ir › اخبار داغ › اجتماعی
۱۵ ساعت پیش - احمد تن تن مرد تجاوزگر به کودکان در شوشتر کی مجازات می شود؟, زمان محکومیت احمد تن تن, آخرین خبرها از وضعیت احمد تن تن مرد متجاوز به کودکان ...
جزییات فیلم‌های سیاه تجاوز به کودکان شوشتری - تابناک | ...
https://www.tabnak.ir › صفحه نخست › اجتماعی
۲ روز پیش - به گزارش روزنامه ایران، در پیگیری ماجرا روشن شد سه مرد در شوشتر پسربچه‌ها ... این مرد در زندان برای سایر زندانیان پیش می‌آورد او را از مجازات معاف کرده‌اند و به .... دلش بخواد بکند،به خدا دیگه از بس خبر در مورد تجاوز شنیدیم،از زندگی بیزار شدیم .... یاد آوری دیوانه میشن و شاید هم خودشون تبدیل بشن به یه احمد تن تن دیگه.
تصاویر برای جدیدترین خبرها از “احمد تن تن” مرد متجاوز به کودکان شوشتری در زندان+زمان مجازات
نتیجه تصویری برای جدیدترین خبرها از “احمد تن تن” مرد متجاوز به کودکان شوشتری در زندان+زمان مجازات
۱۹ ساعت قبل
نتیجه تصویری برای جدیدترین خبرها از “احمد تن تن” مرد متجاوز به کودکان شوشتری در زندان+زمان مجازات
نتیجه تصویری برای جدیدترین خبرها از “احمد تن تن” مرد متجاوز به کودکان شوشتری در زندان+زمان مجازات
نتیجه تصویری برای جدیدترین خبرها از “احمد تن تن” مرد متجاوز به کودکان شوشتری در زندان+زمان مجازات
نتیجه تصویری برای جدیدترین خبرها از “احمد تن تن” مرد متجاوز به کودکان شوشتری در زندان+زمان مجازات
تصاویر بیشتر برای جدیدترین خبرها از “احمد تن تن” مرد متجاوز به کودکان شوشتری در زندان+زمان مجازات
گزارش تصاویر
نتایج وب
جزییات پرونده تجاوز به پسران نوجوان شوشتری - کیهان | خبر ...
khabarfarsi.com/u/62354773
۲ روز پیش - ابعاد تازه از تجاوز به نوجوانان در شوشتر/ "احمد تن تن" کیست؟ ... اما برخی رسانه ها می گویند ظاهرا این متهم به دلیل اینکه مشکل روانی داشته از زندان آزاد شده اشت. ... روز پیش بود که فیلم هولناکی از تجاوز مردی شیطان صفت به پسربچه های نوجوان .... قوانین درستی برای مجازات کودک آزارها تدوین نشده و لایحه حمایت از کودکان ...
ابعاد تازه از تجاوز به نوجوانان در شوشتر/ "احمد تن تن" کیست؟ ...
khabarfarsi.com/u/62356443
این اولین بار نیست که در سال های اخیر بحث تجاوز به کودکان و نوجوانان به شکل گسترده ای ... جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است ... دادستان شهرستان شوشتر نیز در تشریح جزئیات جنایات این مرد گفت: در پی ... نمایشنامه قانون در آن، در سال 1361 به اتهام فعالیت سیاسی به زندان اوین افتاد.
متجاوزان در کمین کودکان و نوجوانانی که نمی دانند - روزنامه جوان ...
khabarfarsi.com/u/62348730
جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). ... زندانیان پیش می آورد او را از مجازات معاف و از زندان آزاد کردند. ... مرد جنایتکار به نام احمد تن تن و دوستانش با اجرای نقشه های سیاهشان، از پسران ... فرماندار شوشتر درباره انتشار تصاویر تجاوز و آزار و اذیت جنسی چند پسر کودک ...
فرارو | جزییات تازه از شکنجه سه کودک ماهشهری
https://fararu.com/fa/news/357393/جزییات-تازه-از-شکنجه-سه-کودک-ماهشهری
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ابعاد تازه از تجاوز به نوجوانان در شوشتر/ "احمد تن تن" کیست؟ ... حیاط خلوت خانه زندانی شده‌اند و دستان یکی از آنها به میله بسته شده به‌گونه‌ای ... اولیه به تحقیق از پدر و نامادری این کودکان پرداخت تا اینکه بالاخره مرد .... ما می‌خواهیم آنها مجازات شوند و این‌که بگویند دلیل رفتارشان چه بوده. ... این خبر را به اشتراک بگذارید ...
ابتکار: گزارشی از پرونده «پسران شوشتری» خواسته‌ایم| لزوم ...
aftabnews.ir/.../news/.../ابتکار-گزارشی-از-پرونده-پسران-شوشتری-خواسته‌ایم%7C-ل...
۲۰ ساعت پیش - ابتکار در ادامه با اشاره به لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان افزود: "خود مراقبتی" از مسائلی ... ابعاد تازه از تجاوز به نوجوانان در شوشتر/ "احمد تن تن" کیست؟ ... حساسیت‌های خبری در این باره ایجاد شد، اما ظاهرا این ماجرا به پیش از آن باز می‌گردد. ... دادستانی از این موضوع این فرد دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
احمد تن تن ؛ کودک آزار و متجاوز شوشتری کیست ؟ - پایگاه ...
https://negaam.news/1397/08/26/367165/
۲ روز پیش - احمد تن تن ؛ کودک آزار و متجاوز شوشتری کیست ؟ ... ت مجرم و اوباش سابقه‌دارِ شهر شوشتر که بارها زندانی شده، آخرین بار به واسطه یکی از بستگانش ...
جریان تجاوز یک مجرم سابقه‌دار به پسران نوجوان در شهر ...
www.rooykardemrooz.ir/news/.../جریان-تجاوز-یک-مجرم-سابقه-دار-به-پسران-نوجوان-د...
۳ روز پیش - کد خبر: 1057 ... فرماندار شوشتر درباره انتشار تصاویر تجاوز و آزار و اذیت جنسی چند پسر ... تجاوز یک مجرم سابقه دار در این شهر به چند کودک و نوجوان به خبرنگار ... وی ادامه می دهد: ان شاءالله قوه قضائیه با اشد مجازات با آن ها برخورد خواهد کرد. ... است که مردی پسران خردسال و نوجوان را مورد آزار و اذیت جنسی و تجاوز قرار می دهد.
ویدیویی قدیمی از سفر فرح پهلوی به شهرهای حاشیه کویر ...
iranianuk.com/.../ویدیویی-قدیمی-از-سفر-فرح-پهلوی-به-شهرهای-حاشیه-کویر-۱۳۵۵
۶ مهر ۱۳۹۵ - ویدیویی قدیمی از سفر فرح پهلوی به شهرهای حاشیه کویر -۱۳۵۵. ... با کف ساواک، استقبال‌های آن‌ زمان مثل گلهأیی که کودکان به شهبانو میدادند ... افرادی که به تناسب سالها در زندان پهلوی اول بودند و از هر قشرو حزبی ... من شخصا مخالف مجازات اعدام هستم. .... این جوانان و مردان و زنانی را که دیدید فقط 40 سال با حکومت بربریت ...
Trending Twitter Hashtags and Topics in Tehran, Iran - ...
https://www.trendsmap.com/local/ir/tehran
خبر به اندازه کافی قبیح و شرمنده کننده هست. ... احمد تن تن مجرم و اوباش سابقه دار شهر شوشتر که بارها زندانی شده و آزادی مشروط دارد ، در دوران آزادی با وقاحت به کودکی تجاوز کرده و از خود فیلم گرفته است !! .... فکر کن روابط عاطفی چقدر داغونه که همه فکر میکنن آرامش تو سینگل بودنه، در صورتی که زن و مرد برای آرامش هم ساخته شدن .
خبرگزاری مردانی نیوز
https://www.mardaninews.de/
امروز، تا به تحسین مسایلی فرهنگی مثل آزادی زنان در زمان پهلوی ها زبان باز می کنیم برخی ها ... حداقل ده ها سال نیاز دارد تا به اکثریت زنان و مردان بقبولاند که زن و مرد با هم برابرند. ..... به گزارش خبرگزاری فرانسه، این خبر را مصطفی پکوز، وکیل او به این ...... شوشتر، درباره «انتشار فیلم تجاوز یک مجرم سابقه‌دار در این شهر به چند کودک و ...
Images about #متجاوز tag on instagram - PicBon
https://www.picbon.com/tag/متجاوز
احمد تن‌تن مجرم و اوباش سابقه‌دارِ شهر شوشتر که بارها زندانی شده، آخرین بار به واسطه یکی از ... برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی هشتگ تجاوز به کودکان شوشتر را به راه ..... #تا #پسران_شوشتر #تجاوز_جنسی کودکان دختر و پسر و زنان و مردان و حیوانات در ..... نه از متجاوزان به دختران ایرانشهری خبر درستی منتشر شد و نه از مجازات متجاوز به ...
Images about #تجاوز_به_دانش_آموزان on Instagram
https://www.imgrumweb.com/hashtag/تجاوز_به_دانش_آموزان
یک مجرم سابقه دار معروف به احمد تن تن که چندین بار زندانی شده پس از آزادی( ... خانواده این مجرم در تلاشند که با پرونده سازی این مجرم را به عنوان بیمار روانی نشان داده تا مجازات نشود. .... تجاوز شخصی به نام احمد تن تن به چند کودک پسربچه در شوشتر متجاوز از .... مرد جنایتکار نیز وقتی از مرگ ملیکا با خبر شد از مخفیگاهش فرار کرد.
#متجاوز Instagram posts (photos and videos) - gramha.com
gramha.com/explore-hashtag/متجاوز
احمد تن‌تن مجرم و اوباش سابقه‌دارِ شهر شوشتر که بارها زندانی شده، آخرین بار به واسطه یکی ... خبر این تحاوز در شهر می‌پیچد، ولی فیلم‌های تجاوز به دست خانواده‌ی برخی از کودکان ... برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی هشتگ تجاوز به کودکان شوشتر را به راه ..... #تا #پسران_شوشتر #تجاوز_جنسی کودکان دختر و پسر و زنان و مردان و حیوانات در ...
در برابر متجاوز سکوت نکنید - پایگاه خبری- تحلیلی جامعه ...
https://jamehirani.ir/fa/2018111713511/در-برابر-متجاوز-سکوت-نکنید/
۲ روز پیش - نمایندگان و کارشناسان حقوقی درباره تجاوز به کودکان شوشتری تأکید کردند ... در کودک‌آزاری شوشتر باید به اشد مجازات برسد، اظهار می‌کند: موضوع کودک آزاری ... مجرم و اوباش سابقه‌دار شهر شوشتر که بارها زندانی شده به چند نوجوان ۱۲ و ۱۳ ساله تجاوز می‌کرده و دو نفر از .... نظارت مجمع در زمان حیات آیت الله هاشمی هم اعمال می‌شد.
#تجاوز_جنسی Instagram photos and videos - AutGram.Com
www.autgram.com/tag/تجاوز_جنسی
مسئول اصلی آموزش تربیت جنسی به کودک شما والدین عزیز هستید پکیج صوتی آموزش ... پست موقت #اعدام_متجاوز #پلیس #تجاوز #تجاوز_جنسی ... مرد بودن چگونه است ؟ ... متاسفانه از شهرستان شوشتر در استان خوزستان خبرهای بدی می رسد. یک مجرم سابقه دار معروف به احمد تن تن که چندین بار زندانی شده پس از آزادی( بواسطه تلاش خوانواده ...
جزییات پرونده تجاوز به پسران نوجوان شوشتری با‌خبر
ba-khabar.com/news/459767/جزییات-پرونده-تجاوز-به-پسران-نوجوان-شوشتری
۲ روز پیش - با تلاش کارآگاهان پلیس فتا پس‌از شش ساعت جست‌ وجو احمد تن تن ... کد خبر: ۱۴۷۲۵۴ ... از ربودن کودکان به آنها به طور وحشیانه‌ای تعرض می‌کرد، مرد جنایتکاری ... مرد در زندان برای سایر زندانیان پیش می‌آورد او را از مجازات معاف و از زندان ...
#متجاوز Instagram posts (photos and videos) | Instagub
www.instagub.com/tag/متجاوز
Explore and download Instagram posts for tag #متجاوز | Instagub.