تابستان امسال برای حمید هیراد؛ خواننده جوان موسیقی پاپ بسیار جنجالی و پر حاشیه سپری شد. انتشار ویدئوهایی از این خواننده که ادعا می شد او مشغول لب زدن و پلی بک در کنسرت است او را برای چند روز در صدر اخبار جنجالی موسیقی قرار داد.

۲۵ تیرماه، کنسرت حمید هیراد در شهر شیراز حواشی مختلفی ایجاد کرد. پس از شایعه «پلی بک» خواندن هیراد، واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت ارشاد اعلام کرد که تصمیم دارد، فیلم‌ها و مدارک مربوط به اجراهای مختلف کنسرت شیراز هیراد را بررسی و نتیجه را اعلام کند.

دو روز پیش بود که ندا رادمهر، خبرنگار موسیقی در صفحه اینستاگرامش از اعلام نظر ارشاد درباره کنسرت هیراد خبر داد و فایل صوتی گفت‌وگو با مدیر روابط عمومی معاونت هنری ارشاد را منتشر کرد.



در این گفت‌وگو مشخص می‌شود که دفتر موسیقی، «پلی بک» بودن بخشی از کنسرت هیراد را تأیید کرده است و مجید فروغی، مدیر روابط عمومی معاونت هنری در گفت‌وگو با «ایرناپلاس» ضمن تأیید این خبر از نبود قانون برای برخورد با موارد اینچنینی خبر داد و اعلام کرد: پیش از این مواردی از پلی بک در کنسرت‌ها نبوده و با وجود این اتفاق باید قوانین مرتبط با آن نیز وضع شود.

**به دلیل محرم و صفر حکم هیراد را اعلام نکردیم

مهدی رنجبر، معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در گفت‌وگو با رادمهر، ضمن تأیید خبر «پلی بک»خوانی هیراد از تذکر به خواننده، مؤسسه و تهیه‌کننده خبر می‌دهد و خبر ممنوعیت هیراد از برگزاری کنسرت در شیراز تا پایان سال ۹۷ را در حالی اعلام می‌کند که در این گفت‌وگو از اختصاص یک سانس رایگان برای مردم در شیراز در ازای آن بخش از کنسرت که «پلی بک» بوده نیز خبر می‌دهد.

رنجبر، دلیل تأخیر در اعلام نظر ارشاد درباره کنسرت شیراز هیراد را ماه محرم و صفر و ایام سوگواری را دلیل رسانه‌ای نکردن این خبر اعلام می‌کند!


منبع : کولاک


جریمه سنگین و ممنوعیت از کنسرت به دلیل اجرای پلی بک ...

koolakmag.ir › اخبار داغ

۵۰ دقیقه پیش - تابستان امسال برای حمید هیراد؛ خواننده جوان موسیقی پاپ بسیار جنجالی و پر حاشیه سپری شد. انتشار ویدئوهایی از این خواننده که ادعا می شد او مشغول ...

واکنش «هیراد» به حاشیه کنسرت جنجالی‌اش

livedata.ir/news/bartarinha/item/753256/واکنش-هیراد-به-حاشیه-کنسرت-جنجالی‌اش

۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - در هفته گذشته، پخش صدای حمید هیراد به صورت پلی بک در کنسرتش، ... تا در کنسرت شب گذشته‌اش حضور پیدا کنند و از نزدیک شاهد خواندن او باشند.

جریمه 93 میلیون روبلی سیگاری‌های روسیه - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › بین الملل

۲ بهمن ۱۳۹۵ - تایید هویت شهرام جزایری/فیلم کباب خوری متعلق به 2 روز پیش است ... و 500 نفر به دلیل عدم رعایت قانون در استفاده از دخانیات در امکان عمومی جریمه شده‌اند. ... دخانیات در سراسر روسیه اجرا می شود که به موجب آن جریمه سیگار کشیدن در ... پیشنهاد توسط .... حمید هیراد، پلی‌بک اشتباهات و دریغ از لب‌زدن مسؤولیت‌پذیری!

حاشیه پر سروصدای حمید هیراد در کنسرت اش +فیلم ها - رکنا - ...

www.shahrekhabar.com/analysis/153199206080315

۲۸ تیر ۱۳۹۷ - دریافت پول گزاف از مردم بابت لب‌خوانی و اصطلاحا پلی بک یا به عبارت دیگر پخش سی‌دی به جای زنده‌خوانی هم اختلاس است! آیا مردم حق ندارند در قبال ...

«پلی‌بک»خوانی حمید هیراد تأیید شد - تیتر اول خبرهای فارسی

etitr.com › فرهنگ و هنر

۲ ساعت پیش - «پلی‌بک»خوانی حمید هیراد تأیید شد وزارت ارشاد اعلام کرد که تصمیم دارد، فیلم‌ها و مدارک مربوط به اجراهای مختلف کنسرت شیراز هیراد را بررسی و نتیجه را اعلام کند. ... مؤسسه و تهیه کننده خبر می دهد و خبر ممنوعیت هیراد از برگزاری کنسرت در ... رنجبر، دلیل تأخیر در اعلام نظر ارشاد درباره کنسرت شیراز هیراد را ماه محرم و ...

https://tamasha.com/v/YMJJ6 2018-10-20T18:05:41+03:30 ...

https://tamasha.com/sitemaps/https.../video_00073_20181020T180541_main.xml

۲۸ مهر ۱۳۹۷ - نوشته شده توسط : عبدالباقی ..... کاکتوس پنجشنبه شب ها با اجرای مصطفی امامی از سایت آپارات. ...... 2018-01-19T05:17:16+03:30 کنایه مهران مدیری به جریمه های راهنمایی و ..... به همین دلیل تا حد امکان از پتانسیل های موجود استفاده شد و در بخش ...... no https://tamasha.com/embed/P4RO2 13 دقیقه از گیم پلی بازی جدید ...

جنجال لب خوانی و پلی بک حمید هیراد در کنسرت شیراز (+فیلم ...

https://tnews.ir/news/b328115763101.html

۴ مرداد ۱۳۹۷ - به گزارش عصر ایران، حمید هیراد در کنسرت شیراز در حالیکه او مشغول تعظیم ... مشاهده متن کامل جنجال لب خوانی و پلی بک حمید هیراد در کنسرت شیراز ... پیشنهاد توسط ... حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا ..... از المپیک جوانان به دلیل حجاب اسلامی/درخشان: هیچ نامه ای درباره ممنوعیت ...

وارد نشده: جریمه

اعطای مجوز شکار به دو آمریکایی قابل قبول نیست/حتما در ...

monitor.shafaqna.com/FA/IR/13250033

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اعطای مجوز شکار به دو ... بمباران بندر الحدیده توسط سعودیها/۹ صیاد یمنی به شهادت رسیدند. - مهر ... حمید هیراد تنها فردی نیست که لب خوانی کرد ! ... ترامپ از کیم به دلیل بازگرداندن بقایای نظامیان آمریکایی تشکر کرد ... 100 میلیون ریال برای اجرای پلی بک یک خواننده اختصاص یابد.

[PDF]از رئیس جمهور سـوال

https://www.vekalatonline.ir/userfiles/.../Kelid7510110010510849534985255.pdf

۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - حقیقی و حقوقی توســط وزارتخانه ها، موسسات و شرکت های دولتی غیر از. مواردی که در .... موضوع آلودگی هوا ضمن انتقاد شــدید از وزارت کشور به دلیل عدم اجرای ..... ما را جریمه کند. ...... کنســرت حمید هیراد خواننده پاپ شب گذشــته پس از جنجال ها بر سر. لب خوانی و پلی بک او در کنسرت شیراز، در تهران برگزار شد و او حین اجرا.

خواننده و ترانه on Instagram - Mulpix

https://mulpix.com/instagram/خواننده_و_ترانه.html

به گزارش خبرگزاری ها، حمید هیراد که در روزهای گذشته بار دیگر خبرساز شده است .... با ترانه زیبای مهدی ایوبی عزیز و نوازندگی ساز زیبای کمانچه توسط احسان نی زن عزیز. ... به تو میرسم دوباره با اجرای دل انگیز آقای حسین زمان و ترانه زیباى بابک جان ..... #ماهان_پوریان #سعید_سام #خواننده #موزیک #ترانه #آهنگ #کنسرت #موسیقى_ما ...

واکنش مترجم برانکو به ویدئوی جنجالی مسلمان: میخواستم ...

diarekhabar.ir › صفحه نخست › ورزش

۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - یعنی می‌خواستم به محسن بگویم در زمین ترکاندی که آن لفظ را به کار بردم. ... پیشنهاد توسط ... 6 دلیل اصلی عدم موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی .... فیلم/ گاف حمید هیراد در کنسرت/ عدم اجرای زنده و پخش پلی بک برای مردم! ... از طرح عجیب مجلس در مورد ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان: استثنا‌ها به کار خود ادامه می‌دهند!

[PDF]یکه تازی خودروسازان! - روزنامه راه مردم

www.newsrahemardom.ir/wp-content/uploads/2018/07/3386.pdf

۶ مرداد ۱۳۹۷ - مدیرعاملشرکت... وزیر بهداشــت از موسسه اعتباری ملل به دلیل توجه ... بر اجرای پلی بک حمید هیراد در کنســرتش منتشر ... ارشاد وارد عمل شده و می گوید فیلم های کنسرت این ... که مبادرت به خرید ارز کردند توسط این سازمان دریافت .... خودرو بــه ممنوعیت واردات اشــاره ای می کند و می ... قانون ۱۶ ماده ای می گذرد و جریمه ۱۰ ریالی.

واکنش فرانسه به شروط امام خامنه‌ای برای ادامه برجام - دی نتز

daynets.com/FA/IR/680856

۴ مرداد ۱۳۹۷ - تقاص سنگین پدیده در برابر پرسپولیس(عکس). - ورزش 3 ... دستگاه‌ های اجرایی پرداخت تسهیلات را شتاب دهند. - ایرنا .... تایید جریمه ۱۹ میلیونی و حکم حبس دو ساله رونالدو به دلیل فرار مالیاتی. - 90 تی وی ... ماجرای ممنوعیت قربانی کردن در عربستان .... جنجال لب‌خوانی و پلی‌بک حمید هیراد در کنسرت شیراز (+فیلم).

60 میلیارد دلار گردش مالی مواد مخدر در کشورهای اروپایی - دی نتز

daynets.com/FA/IR/815894

۴ مرداد ۱۳۹۷ - آغاز عملیات اجرایی نیروگاه خورشیدی با حضور وزیر نیرو در شهرستان ... هواپیمای پاریس-پکن به دلیل تهدید تروریستی احتمالی به مبدأ .... جنجال لب‌خوانی و پلی‌بک حمید هیراد در کنسرت شیراز (+فیلم) ... ترافیک در راه های البرز سنگین است ... کشف آب در مریخ توسط کاوشگر اروپایی «مریخ اکسپرس» (+تصاویر).

شوخیه مگه کنسرت بذاری نخونی - باشگاه خبرنگاران نوجوان

yicnews.ir/news/331616

۷ مرداد ۱۳۹۷ - حمید هیراد در کنسرت شیراز در حالی که مشغول تعظیم به مخاطبان است و میکروفن در ... آخرین خبر/ کنسرت 30 تیر 1397 تبریز - محسن یگانه اجرای ای دل تنها. ... دریافت پول گزاف از مردم بابت لب‌خوانی و اصطلاحا پلی بک یا به عبارت دیگر ... آخرین خبر/ در حاشیه تعویق کنسرت ها توسط همایون شجریان به دلیل مشکلات ...

محمد معتمدی ممنوع الکار شد/توضیحات معتمدی - ایران آنلاین - ...

https://khabarban.com/20611151/محمد_معتمدی_ممنوع_الکار_شد_توضیحات_معتمدی

۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - پس از اجرای خیابانی رایگانی که محمد معتمدی برگزار کرد، در ... به خاطر اینکه مجوز بنده فقط برای پلی بک صادر شده بود ولی ما با ارکستر و ...

[PDF]PDF Compressor - روزنامه امروز خراسان جنوبی

archive.birjandemrooz.com/PDF/970511.pdf

۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - براساس اجرای یک طرح پژوهشی در شهرهای بیرجند و قاین مشخص شد. رضایت مردم از .... مدیر جهاد کشاورتی فردوس گفت: متاسفانه امسال به دلیل سرماء. تگرگ و ... خوری و هم باید بهای سنگین آن را تمامی مردم بپردازند .... ممنوعیت برداشت آب از سه دشت خراسان جنوبی که در صفحه ۲ ...... متوجه لب زدن یا همان اجرای پلی بک وی شدند.

[PDF]کنایه ظریف به شویجدید هیلی - شهروند هشتم - شهرداری مشهد

https://shahrvand8.mashhad.ir/parameters/mashhad/modules/.../khorasan961111.pdf

۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - )ره( در طول دو، سه روز گذشته به دلیل شرایط بد جوی و بارش سنگین برف،. در فرودگاه .... آمریکا ممنوعیت ورود پناهجویان از 11 کشور را لغو کرد. عقب نشینی از .... های صادر شده توسط دستگاه های اجرایی، تدوین و ابالغ ...... کنسرت خــود بــا طـرفـدارانـش ...... در قضیه حمید هیراد، برخی از این شاعرانی که شعرهایشان توسط او به.

[PDF]دوشیدن اعراب برای مقابله با ایران

ndigi.ir/images/newspaper/files/25815-14424-1532934085.pdf

۷ مرداد ۱۳۹۷ - زندان، 140 ضربه شالق، چند میلیون تومان جریمه نقدی و ..... تشــریفات، خدمه و حفاظت بیشتر در سفر اســت که به دلیل حاضر نبودن ..... سنگین و محصوالت فلزی پرمصرف و سیمان می شود. ...... به دنبال انتشار مطالبی در برخی از رسانه ها مبنی بر اجرای پلی بک ... تمامــی فیلم ها و مدارک مربوط به اجراهای کنســرت اخیر حمید.

[PDF]روزنامه آرمان یکشنبه 11 شهریور 1397 - زیرپورتال نفت و ...

payeshgari.mop.ir/Portal/File/ShowFile.aspx?ID=c7b75a2f-fc99-48b2-bdf2...

۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - است را به جد مورد پیگیری و اجرا قرار دهند. امر تولید، ایجاد و .... خوانندگان مئل همایون شجریان و حمید هیراد نیز به. برگزاری ... برگزاری کنسرت های رایگان ارکستر سازهای ملی با. خوانندگی ..... مدعی شدند که جامعه از اصلاح طلبان به دلیل آنکه نتوانستند دغدغه ها ...... پلی است با ۳۳ دهانه، ۲۹۵ متر طول و ۱۴ متر عرض، که توسط.