پرنیا دختر کرجی است که ماه پیش خبر گم شدنش در فضای مجازی منتشر شد . شاهین صمد پور در جدید ترین گزارش خود سری به خانواده ی پرنیا زده؛ خانواده  پرنیا از مردم در خواست عاجزانه دارند که برای پیدا کردن دخترشان در حد توان خودشان تلاشی بکنند .


photo_2018-08-21_21-07-27


به گزارش گروه حوادث رکنا، مادر پرنیا در رابطه با ناپدید شدن دخترش می‌گوید: می‌خواستم برای پسرهایم لباس بخرم. دست پرنیا و یکی از پسرهایم به دست من بود و پسر دیگرم را به دست خواهرم سپرده بودم.

وی ادامه داد: شلواری برای پسرم انتخاب کردم و لحظه‌ای دست پرنیا را رها کردم تا لباس پسرم را پرو کنم. سرم را که برگرداندم پرنیا کنارم بود. یک لحظه از او غافل شدم و ناگهان بچه‌ام گم‌شد.
مادر این کودک گم شده توضیح داد که شاهدان مدعی‌اند یک مرد افغانستانی او را با خود برده است.
بر پایه این گزارش درصورتی که پرنیا را دیده‌اید یا از محل نگهداری او با مطلع هستید با شماره تلفن ۰۹۱۸۷۷۱۹۴۸۵ تماس بگیرید تا کودکی را به مادرش برسانید
.


منبع : کولاک


جنجال ها - جزئیات تازه از ماجرای دزدیده شدن پرنیا شیروانی... | ...

https://www.facebook.com/janjalha/photos/a.431540120545045/711419902557064/?...

جزئیات تازه از ماجرای دزدیده شدن پرنیا شیروانی دختر کرجی http://dlvr.it/QkYm52.

ماجرای تلخ گم شدن پرنیا دختر بچه کرجی در بازار خرم دشت ... ...

https://www.niksalehi.com/soc/پرنیا-دختر-بچه-کرجی.html

۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - مادر دختر بچه کرجی عنوان کرده که برای خرید فرزندانش را با خود برده و در یک لحظه غفلت دخترش گم شده است. جزئیات ماجرای گم شدن پرنیا شیروانی را ...

جزئیات تازه از ماجرای دزدیده شدن پرنیا شیروانی دختر کرجی | ...

download5.ir › دانلود

۲ ساعت پیش - جزئیات تازه از ماجرای دزدیده شدن پرنیا شیروانی دختر کرجی , پرنیا دختر کرجی است که ماه پیش خبر گم شدنش در فضای مجازی منتشر شد .

پرنیا شیروانی در کرج جنجال به پا کرد؟ / او را می شناسید! + ...

https://www.rokna.net/.../409589-پرنیا-شیروانی-در-کرج-جنجال-به-پا-کرد-او-را-می-...

۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - حوادث رکنا: ساعت ۷ بعد‌از ظهر شنبه گذشته دختر 2.5 ساله به نام پرنیا ... به همراه مادر و دو برادربزرگترش برای خرید به شنبه بازار خرم دشت کرج رفته بود، گم شد. ... رکنا، مادر پرنیا در رابطه با ناپدید شدن دخترش می‌گوید: می‌خواستم برای ... ماجرای انداختن دختر 5 ساله به چاهی در اصفهان جنجالی تر شد !+ ... + جزییات دردناک.

وارد نشده: تازه

این دختر 2.5 ساله را دیده اید؟ / یک مرد افغانی در کرج او را با ...

https://www.rokna.net/.../409564-این-دختر-ساله-را-دیده-اید-یک-مرد-افغانی-در-کرج-او...

۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - فیلم لحظه اقدامی بی شرمانه در مسجد + جزییات ... پرنیا شیروانی در کرج جنجال به پا کرد؟ / او را می ... ماجرای دختر کوچولوهای ایرانی که به حجله می روند!

پرنیا کوچولو دختر بچه ۲٫۵ ساله در کرج گم شد! - پرشین وی

https://persianv.com/havades/دختربچه-گمشده-در-کرج.html

 رتبه: ۴ - ‏۱ رأی

۱ شهریور ۱۳۹۷ - دختربچه گمشده در کرج و پرینا دختربچه گمشده در کرج و عکسی از دختربچه گمشده ... ساعت ۷ بعد‌از ظهر شنبه گذشته دختر ۲٫۵ ساله به نام پرنیا شیروانی در حالی که به همراه ... گم شدن پارسا ۵ ماهه شد | نقشه های وقیحانه برای مژدگانی نیم میلیاردی · سرنـوشت مرموز .... ماجرای باور نکردنی از شکنجه فروشنده بیت کوین در مشهد!

پرنیا شیروانی در کرج جنجال به پا کرد؟ / او را می شناسید! + ...

www.shahrekhabar.com/social/153490416087260

۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - حوادث رکنا: ساعت ۷ بعد‌از ظهر شنبه گذشته دختر 2.5 ساله به نام پرنیا ... به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مادر پرنیا در رابطه با ناپدید شدن دخترش می‌گوید: می‌خواستم برای پسرهایم لباس بخرم. ... فیلم لحظه اقدامی بی شرمانه در مسجد + جزییات .... جاری شدن سیل در گزنک مازندران + فیلم; ۱۷:۱۷ ماجرای پیشکش دختران ...

طلبه جوان که با بعد از زخمی شدن با چاقو فوت کرد که بود؟ ...

koolakmag.ir › حوادث › اخبار حوادث

۵ ساعت پیش - جزئیات تازه از ماجرای دزدیده شدن پرنیا شیروانی دختر کرجی · فیلم لو رفته حضور .... طلبه جوان که با بعد از زخمی شدن با چاقو فوت کرد که بود؟+عکس.

پشت پرده به چاه انداختن دختر بچه اصفهانی توسط پسرعمویش ...

koolakmag.ir › اخبار داغ › اجتماعی

۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - در همین رابطه شاهین صمدپور مجری برنامه شوک، که در خصوص این ماجرا تحقیقاتی انجام ... جزئیات تازه از ماجرای دزدیده شدن پرنیا شیروانی دختر کرجی.

پیمایش صفحه

نجات جان دختر بچه اصفهانی از چاه فاضلاب | مجله کولاک

koolakmag.ir › اخبار داغ › اجتماعی

۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - طی ۲۴ ساعت گذشته ویدیوی دختر بچه اصفهانی سر و صدای بسیار زیادی به راه انداخت. ... جزئیات تازه از ماجرای دزدیده شدن پرنیا شیروانی دختر کرجی.

واکنش مهناز افشار به آزار کودک در یک روضه خوانی | مجله کولاک

koolakmag.ir › اخبار داغ › اجتماعی

۵ ساعت پیش - بعدی ماجرای دزدی از یک طلافروشی و قتل صاحب مغازه در ارومیه چه بود ؟ مطالب مرتبط. جزئیات تازه از ماجرای دزدیده شدن پرنیا شیروانی دختر کرجی.

کودک ربایی عحیب در کرج؛ ماجرای مبهم گم شدن پرنیا ...

fa.2feeds.com › اخبار ایران

۳ شهریور ۱۳۹۷ - زشت بد معمولی خوب عالی (0 رای). YouTube Video Preview. کودک ربایی عحیب در کرج؛ ماجرای مبهم گم شدن پرنیا شیروانی. Loading.

دختر گمشده را شناسایی کنید +عکس - اقتصاد آنلاین

www.eghtesadonline.com/بخش-حوادث.../295320-دختر-گمشده-را-شناسایی-کنید-عکس

۳ شهریور ۱۳۹۷ - پلیس آگاهی استان البرز باانتشار تصویر "پرنیا شیروانی" کودک 3 ساله ای که در یکی از بازارهای روز خرمدشت کرج مفقود شده است از ... 41 خرمدشت به پلیس آگاهی مبنی بر مفقود شدن یک کودک 3 ساله به نام پرنیا شیروانی که بنا ... ماجرای مرموز مفقودشدن ٦کودک یک خانواده ... جزئیات کنکور سراسری سال ۹۸ و ۹۹ اعلام شد.

وارد نشده: تازه

کودک ربایی عحیب در کرج؛ ماجرای مبهم گم شدن پرن ...

ویدئو برای جزئیات تازه از ماجرای دزدیده شدن پرنیا شیروانی دختر کرجی▶ 1:01

https://www.youtube.com/watch?v=9xzBFiUbbtI

۳ شهریور ۱۳۹۷ - بارگذاری توسطPeykeiran

کودک ربایی عحیب در کرج؛ ماجرای مبهم گم شدن پرنیا شیروانی. ... ماجرای جنجالی گم شدن آتنا اصلانی دختر پارس آبادی و جزئیات تکان دهنده جدید ...

این دختر 2.5 ساله را دیده اید؟ / یک مرد افغانی در کرج او را با ...

namehnews.ir/.../news/.../این-دختر-25-ساله-را-دیده-اید-یک-مرد-افغانی-در-کرج-او-را-ب...

۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ساعت ۷ بعد‌از ظهر شنبه گذشته دختر 2.5 ساله به نام پرنیا شیروانی در حالی که ... به گزارش نامه نیوز مادر پرنیا در رابطه با ناپدید شدن دخترش می‌گوید: ...

این دختر 2.5 ساله را دیده اید؟ +عکس | ساعت 7 بعد از ظهر شنبه ...

www.ghatreh.com/news/nn43983006/این-دختر-ساله-دیده-اید-عکس

۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ساعت 7 بعد از ظهر شنبه گذشته دختر 2.5 ساله به نام پرنیا شیروانی در حالی که به همراه مادر و دو ... ماجرای بار دار شدن دختر معصوم 3 ساله + عکس

کودک گمشده - buzdid.ir

https://buzdid.ir/tag/کودک-گمشده

پرنیا کوچولو که تنها ۲.۵ سال سن دارد در حین خرید در کرج گم شد. به گزارش فارس، ساعت ۷ بعد از ظهر شنبه گذشته دختر ۲.۵ ساله به نام پرنیا شیروانی در حالی که به همراه ... با پیدا شدن ۲ کودک پاکستانی که مفقود شدن شان به همراه ۵ کودک دیگر در ماجرای ...

وارد نشده: جزئیات ‏تازه

پرنیا، دختر 2.5 ساله در کرج گم شد +عکس - انتخاب | خبر ...

khabarfarsi.com/u/58465546

۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ساعت 7 بعد از ظهر شنبه گذشته دختر 2.5 ساله به نام پرنیا شیروانی در حالی که به همراه مادر و دو برادربزرگترش برای خرید به شنبه بازار خرم دشت کرج رفته بود، گم شد. ... زیادی از آثارش از دم تیغ ممیزی گذشته اند تاثیر این ماجرا را در تغییر روند . ... خواستار روشن شدن نقش دولت در گرانی دلار شدند/ دستوری شدن نرخ دلار ...

تسمین | گزارش شاهین صمدپور از ناپدید شدن پرنیا دختر ...

www.tasmin.ir/news/nikru/2968620

۳ شهریور ۱۳۹۷ - گزارش شاهین صمدپور از ناپدید شدن پرنیا دختر کرجی. ... پرنیا دختر کرجی 0:56. گزارش شاهین صمدپور از ناپدید شدن پرنیا دختر کرجی -ماجرای مبهم گم شدن پرنیا شیروانی. تازه های امروز ... جزئیات اجرای طرح رعد 15+‌فیلم و تصویر.

ماجرای به چاه انداختن دختر خردسال اصفهانی

livedata.ir/news/bartarinha/item/769778/به-چاه-انداختن-دختر-خردسال-در-اصفهان

۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ماجرای به چاه انداختن دختر خردسال اصفهانی ... پ ن : متاسفانه تا این لحظه پرنیا شیروانی که چند هفته پیش گم شده پیدا نشده ، چند نفری در این ارتباط دستگیر شدن که از اون ها هم تا الان اطلاعات خاصی به دست نیومده . ... تشریح جزئیات رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی ... یک بحران تازه: کمبود جسد در دانشگاه‌های پزشکی!

آپارات - خبری

https://www.aparat.com/news/خبری

اولین تصاویر و جزئیات از تصادف مرگبار در جاده تهران-کرمان · 0:9 .... گزارش شاهین صمدپور از گم شدن عجیب پرنیا شیروانی · 0:57 ...

جزئیات تازه از ماجرای دزدیده شدن پرنیا شیروانی دختر کرجی / ...

https://dislove.ir/36494/جزئیات-تازه-از-ماجرای-دزدیده-شدن-پرنیا

۲ ساعت پیش - پرنیا دختر کرجی است که ماه پیش خبر گم شدنش در فضای مجازی منتشر شد . شاهین صمد پور در جدید ترین گزارش خود سری به خانواده ی پرنیا زده؛ ...

نسیم آنلاین | پرنیا کوچولو گم شد+عکس

nasimonline.ir/Content/Detail/2252636/پرنیا-کوچولو-گم-شد-عکس

۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - پرنیا کوچولو که تنها ۲.۵ سال سن دارد در حین خرید در کرج گم شد. ... بعد‌از ظهر شنبه گذشته دختر 2.5 ساله به نام پرنیا شیروانی در حالی که به همراه مادر ... مادر پرنیا در رابطه با ناپدید شدن دخترش می‌گوید: می‌خواستم برای ... آب پاکی مجلسی‌ها روی دست شهردار تازه کار تهران ... ماجرای تبلیغ سایت های شرط بندی در متروی تهران ...

جدیدترین خبرهای «دختر گمشده» - خبربان

https://khabarban.com/w/دختر-گمشده

۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - صفحه مربوط به اخبار دختر گمشده. ... ناطقان: سرهنگ جواد صفایی اظهار کرد: پرونده مفقود شدن یک کودک سه‌ساله به نام «پرنیا شیروانی» از کلانتری ۴۱ خرمدشت به پلیس آگاهی ... سئوال ها و ابهامات تازه از راه می رسد و ماجراهای داستان وارد مرحله تازه ای می شود. .... جزییات ماجرای گم شدن ۱۴ ساله تهرانی را در این گزارش بخوانید.

ماجرای به چاه انداختن دختر خردسال اصفهانی - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/769778/ماجرای-به-چاه-انداختن-دختر-خردسال-اصفهانی

۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - لحظه هولناک به چاه انداختن دختر خردسال در اصفهان 1:47 ... پ ن : متاسفانه تا این لحظه پرنیا شیروانی که چند هفته پیش گم شده پیدا ... ارتباط دستگیر شدن که از اون ها هم تا الان اطلاعات خاصی به دست نیومده . ... آخرین جزئیات از شهادت دو مامور ناجا در هرمزگان ...... ویدئو مربوط به 2018/6/15 است معلومه تازه الان دیده و منتشر شده .

دختر گمشده را شناسایی کنید - خبروان

https://khabarone.ir/news/18543528/دختر-گمشده-را-شناسایی-کنید

۳ شهریور ۱۳۹۷ - پلیس آگاهی استان البرز باانتشار تصویر "پرنیا شیروانی" کودک 3 ساله‌ای که در یکی از بازارهای روز خرمدشت کرج مفقود شده است از شهروندان خواست تا ... از کلانتری 41 خرمدشت به پلیس آگاهی مبنی بر مفقود شدن یک کودک 3 ساله به نام پرنیا شیروانی که بنا ... ماجرای ویدئوی دردناک «سوزاندن کبوترهای تعزیه» چه بود؟

مخبر - 1397/06/03 - پرنیای 3 ساله را شناسایی کنید

www.mokhbernews.ir/Home/ShowNewsInfo/8035440

۳ شهریور ۱۳۹۷ - اکوفارس: پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصویر "پرنیا شیروانی" کودک 3 ساله ای که در یکی از بازارهای روز خرمدشت کرج مفقود شده است از ...

گزارش شاهین صمدپور از ناپدید شدن پرنیا دختر کرجی+فیلم ...

www.nikru.ir/16822-گزارش-شاهین-صمدپور-از-ناپدید-شدن-پرنیا-دختر-کرجی-فیلم...

۳ شهریور ۱۳۹۷ - گزارش شاهین صمدپور از ناپدید شدن پرنیا دختر کرجی -ماجرای مبهم گم شدن پرنیا شیروانی. تازه های امروز. پیشنهاد توسط. کاشت مو به روش sut - بدون ...

روزنه امید در پرونده «حسین» گمشده - سرپوش

www.sarpoosh.com/accident/murder-crime/murder-crime961106104.html

 رتبه: ۳٫۸ - ‏۲۶ نقد

۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - احتمال غرق شدن پسرتان در رودخانه چقدر بود؟ ... این دختر ساکن کرج و خانه‌اش فرسنگ‌ها از ما دور است، اما پدر و مادر و ... پرنیا شیروانی,اخبار حوادث,خبرهای حوادث,حوادث امروز ... تست کاغذی بیماری فنیل کتونوری,اخبار پزشکی,خبرهای پزشکی,تازه های ... پلیس آگاهی اصفهان درباره ماجرای فیلم پسری که دختری را به چاه انداخت ...