بعد از معرفی رسمی قطر به عنوان میزبان مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲، صحبت هایی مبنی بر کمک گرفتن از امکانات جزیره کیش برای برگزاری این رویداد بزرگ و برگزاری کمپ آماده سازی بعضی از کشورها در جزیره مطرح شد. در واقع مسئولان فوتبال قطر با توجه به شباهت و نزدیک بودن شرایط آب و هوایی کیش به این کشور، متقاضی بهره مندی از امکانات جزیره برای برگزاری مسابقات جام جهانی بودند به خصوص اینکه قطری ها با برخی کشورهای همسایه خود مانند عربستان، بحرین و امارات مشکلات سیاسی دارند.

بر همین اساس مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش به شدت پیگیر موضوع بودند تا بتوانند آن را به سرانجام برسانند اگرچه طی این ماه های گذشته این موضوع در سایه مسائلی مانند برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و دغدغه های فدراسیون فوتبال برای این رویداد، لیگ قهرمانان آسیا و حضور پرسپولیس در فینال و البته موضوع بازنشستگی مهدی تاج قرار گرفت. این در حالی است که به گفته رئیس کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، این کشور در حال بررسی پیشنهاد و وضعیت ایران و دیگر کشورهایی است که می توانند در برگزاری این رویداد مشارکت و همکاری داشته باشند.

این صحبت یعنی اینکه احتمال همکاری ایران در برگزاری جام جهانی چهار سال آینده به قوت خود باقی است. بهرام افشارزاده دبیر شورای ورزش و تربیت بدنی سازمان منطقه آزاد کیش نیز با تاکید بر این موضوع گفت که به زودی کارهای عملیاتی برای مهیا شدن شرایط میزبانی و همکاری بهتر با قطری ها آغاز می شود.

وی گفت: همکاری با قطری ها برای برگزاری کمپ تمرینی تیم های شرکت کننده در جام جهانی ۲۰۲۲، مستلزم داشتن امکانات کافی و مورد تایید فیفا است. ما هم طی ماه های گذشته بیکار نبودیم، در حال فراهم کردن مقدمات بودیم تا بتوانیم این امکانات را در جزیره ایجاد کنیم. البته مشکلات ارزی، پیگیری کارهایمان را به تاخیر انداخت اما در نهایت خیلی از آنها را به سرانجام رسانده ایم.

افشارزاده با بیان اینکه هفته آینده تمام صحبت ها و حرف ها روی کاغذ می آیند و شکل عملی به خود می گیرند، خاطرنشان کرد: با اسپانسرهای مورد نظر برای ساخت و سازهای لازم در جزیره کیش به توافقات لازم رسیده ایم. هفته آینده قراردادهای همکاری در این زمینه منعقد می شود تا رسما اقدامات برای همکاری با قطری ها را آغاز کنیم.

دبیر شورای عالی ورزش کیش در مورد برنامه های عملیاتی که برای برپایی کمپ تمرینی در کیش باید اجرا شوند نیز توضیح داد و گفت: باید ساخت و سازهای زیادی داشته باشیم. برای اینکه بتوانیم موافقت های لازم را جلب کنیم باید به تعداد کافی زمین فوتبال برای تمرین همراه با تجهیزات کامل آن مانند خوابگاه، استخر، سونای خشک و بخار و بخش غذاخوری داشته باشیم. قصد داریم ۶ – ۵ زمین این‌چنینی در کیش بسازیم. فضای لازم برای این کار پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر این، همزمان پیگیر بازسازی تجهیزات ورزشی کیش نیز هستیم خاطرنشان کرد: این کار راهم از هفته آینده و از زمین اسکواش آغاز می کنیم. کار، کار راحتی نیست. باید اسپانسری مشخص می شد که تعهد مالی می داد، آگهی مناقصه داده می شد و خیلی از کارهای دیگر هم نیاز است. به شدت پیگیر هستیم.

«مسئولان قطری اعلام کرده اند که فیفا باید در مورد همکاری ایران موافقت کند ضمن اینکه کشورهای دیگری هم کاندیدای این موضوع هستند. فکر می کنید موافقت های نهایی شود؟» افشارزاده در پاسخ به این پرسش گفت: فکر می کنم که کیش ایده آل ترین گزینه در این زمینه باشد. قطری ها و مسئولان فیفا قطعا می خواهند از همکاری کشوری بهره مند شود که فضایی سالم و به دور از مسائل و مشکلات اخلاقی داشته باشد و چه فضایی بهتر از کیش با شرایط جوی و فضای سالمی که دارد.

«پیش از این گفته بودید به دنبال رایزنی هستید تا شاید بتوانید یکی دو دیدار جام جهانی را هم در کیش برگزار کنید اما ظاهرا این موضوع به نتیجه نمی رسد؟» وی در پاسخ به این پرسش گفت: این موضوع منتفی است. فیفا امتیاز میزبانی را به قطر داده و تمام دیدارهای جام جهانی باید در این کشور برگزار شود. ما می توانیم در مورد موضوعاتی خارج از میدان مسابقه رسمی، با قطری ها همکاری داشته باشیم.

دبیر شورای عالی ورزش کیش در مورد اینکه «امکان دارد فیفا برای تجهیز این جزیره برای جام جهانی کمک مالی داشته باشد؟» گفت: نه؛ بعید است. فیفا در این زمینه همکاری نخواهد داشت ضمن اینکه ما خودمان هم مشکل مالی نداریم.

افشارزاده در پایان تاکید کرد: برای تجهیز جزیره کیش سرمایه گذاری لازم را خواهیم داشت اما این سرمایه گذاری، هزینه بیهوده نیست چون نتیجه کار می تواند تا سالیان سال برای ورزش کشور مفید باشد.


منبع : کولاک


تصاویر برای جزئیات ساخت کمپ تمرینی تیم های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در جزیره کیش

نتیجه تصویری برای جزئیات ساخت کمپ تمرینی تیم های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در جزیره کیش

نتیجه تصویری برای جزئیات ساخت کمپ تمرینی تیم های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در جزیره کیش

نتیجه تصویری برای جزئیات ساخت کمپ تمرینی تیم های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در جزیره کیش

نتیجه تصویری برای جزئیات ساخت کمپ تمرینی تیم های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در جزیره کیش

نتیجه تصویری برای جزئیات ساخت کمپ تمرینی تیم های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در جزیره کیش

تصاویر بیشتر برای جزئیات ساخت کمپ تمرینی تیم های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در جزیره کیش

گزارش تصاویر

نتایج وب

آماده‌سازی کیش برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر :: ورزش سه

https://www.varzesh3.com › آماده‌سازی کیش برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ... لازم برای میزبانی این جزیره از تیم‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را فراهم کنند. ... و به نوعی پایه‌گذار این نشست و اتفاق ارزشمند بود که جزئیات مذاکرات بین مهدی ... قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ در هر زمان که برنامه تمرینی داشتند از این کمپ استفاده ...

آغاز ساخت و سازها در جزیره کیش برای همکاری با قطر در جام ...

https://www.mehrnews.com/.../آغاز-ساخت-و-سازها-در-جزیره-کیش-برای-همکاری-با-قطر...

۵ ساعت پیش - وی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: همکاری با قطری ها برای برگزاری کمپ تمرینی تیم های شرکت کننده در جام جهانی ۲۰۲۲، مستلزم داشتن امکانات ...

کیش، میزبان در سایه جام‌جهانی قطر | خبرگزاری ایلنا

https://www.ilna.ir/بخش-سایر-رسانه-ها.../474468-کیش-میزبان-در-سایه-جام-جهانی-قطر

۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - البته مسئول ورزش جزیره کیش معتقد است شاید تیم‌های بزرگ جهان کیش ... دارد و با ساخت ٢ کمپ تمرینی مجهز قطعا شرایط برای میزبانی از تیم‌های ملی ...

اردوی تیم‌های جام جهانی 2022 در کیش،قشم و اروند - Iran varzeshi

www.iran-varzeshi.com/News/89056/اردوی-تیم-های-جام-جهانی-قطر-در-ایران

۱ روز پیش - ایران ورزشی آنلاین-اردوی تیم‌های جام جهانی 2022 در کیش،قشم و اروند : اتفاقی ... با قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ می گوید:«معمولا کشورهای قدرتمند و صاحبنام پیش از آغاز ... نهایی برای برپایی کمپ و اقامت برخی از تیم‌های جام جهانی 2022 خارج از قطر به ... جزیره کیش ... غیبت مشکوک و ادامه دار صیادمنش و قائدی در تمرین امید.

وارد نشده: جزئیات ‏ساخت

سفر بازرس فیفا به کیش برای برگزاری چندبازی جام جهانی ...

https://www.tabnak.ir › ورزشی › ورزشی

۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - در واقع مسئولان فوتبال قطر با توجه به شباهت و نزدیک بودن شرایط آب و هوایی کیش به این ... جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به ۴۸ تیم، نتیجه مذاکرات به سمتی پیش برود که جزیره کیش بتواند ... «کیش فقط در برگزاری کمپ های تمرینی به برگزارکنندگان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کمک .... ساخت دستگاه درمان ناباروری فوق دقیق در ایران ...

وارد نشده: جزئیات

قطر؛ میزبان جام جهانی2022 - ماهوته

mahote.com/fa/user/temp.php?irantech_parvaz=sitelink&id=210

مسابقات در بین ماه‌ های ژوئن و ژوئیه در سال ۲۰۲۲ در حضور ٣٢ تیم برگزار خواهد شد. ... تحقیقات MOS ، روند ساخت استادیوم های میزبان جام جهانی ، ایران در میزبانی همراه ... همچنین قطر تصمیم دارد از زمین‌های جزیره کیش به عنوان میزبان برای جام جهانی ... ۱۳۹۴) در گزارشی جامع جزئیات پنهان نحوه گرفتن میزبانی جام جهانی از سوی قطر را برملا کرد.

رویدادی مهم برای ایران ؛ مشارکت در جام جهانی ٢٠٢٢ قطر - بورس پرس

boursepress.ir/news/70244/رویدادی-مهم-برای-ایران-؛-مشارکت-در-جام-جهانی-٢٠٢٢-قطر

۲۵ آذر ۱۳۹۶ - با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون‌های ایران و قطر یک اتفاق مهم و ... جزیره بتواند پایگاهی برای تیم‌هایی که می‌خواهند قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ ... امکانات کنونی کیش توانایی میزبانی تیم‌های جام جهانی را ندارد اما آنچه سران فدراسیون فوتبال ایران و قطر در سر دارند، این است که قطری‌ها در کیش کمپ تمرینی مدرن بسازند.

درخواست قطر از ایران برای برگزاری میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ - ...

www.sarpoosh.com/football/worldcup/worldcup970400836.html

 رتبه: ۴٫۲ - ‏۳۳ نقد

۴ تیر ۱۳۹۷ - قطری ها از ایران برایبرگزاری میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ کمک خواسته اند اما اینکه برخی ... در همان زمان تیم های برزیل، مراکش، هلند، اسپانیا و آلمان با کانادا دیدار ... کمپ اسپایر قطر پیشنهاد داده بود که حاضر است کیفیت چمن ورزشگاه های کیش را ... باید برنامه ای ساخته شود تا در کنار فوتبال به معرفی موسیقی، فرهنگ، غذا و ...

لبخند به میزبانی کیش در جام جهانی! - تابناک کیش

www.tabnakjazireh.ir/fa/news/591401/لبخند-به-میزبانی-کیش-در-جام-جهانی

۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - حالا که قرار شده نماینده‌های فیفا برای بررسی امکانات به جزیره کیش سفر کنند، ... است که علاوه بر کمپ تمرینی‌، برگزاری یکی، دو دیدار جام‌جهانی ٢٠٢٢ در جزیره کیش هم ... تیم‌ها در مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر از ۳۲ تیم به ۴۸ تیم رأی موافق دادند. این خبر به گوش کمیته ساخت پروژه‌های جام‌جهانی ۲۰۲۰ قطر رسید و این سازمان به ...

جستجوهای مربوط به جزئیات ساخت کمپ تمرینی تیم های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در جزیره کیش

ورزشگاه کیش برای جام جهانی


ساخت ورزشگاه در کیش


جام جهانی ۲۰۲۲ در کیش


استادیوم فوتبال کیش


استادیوم های قطر برای جام جهانی 2022


کیش میزبان جام جهانی ۲۰۲۲


ورزشگاه جدید کیش


ورزشگاه های کیش


پیمایش صفحه

حمایت ایران از قطر برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ | پایگاه خبری ...

https://www.jamaran.ir/بخش.../839953-حمایت-ایران-از-قطر-برای-میزبانی-جام-جهانی

۲۷ دی ۱۳۹۶ - روزنامه آلمانی "زیت" از همکاری ایران و قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال خبر داد. ... مسئولان قطر در زمینه‌های اسکان هواداران و پذیرایی از تماشاگران در 2 جزیره کیش و ... تا صدهزار اتاق هتل برای اسکان هواداران خارجی تامین کند و امکان ساخت و آماده کردن ... جزئیات حمایت ایران از قط در میزبانی جام جهانی 2022 ... محبوب ترین های جماران.

برچسب ها - جام جهانی 2022 - تابناک کیش

https://tabnakjazireh.ir/fa/tag/2/جام%20جهانی%202022

احتمال برگزاری چند دیدار جام جهانی 2022 در جزیره کیش ... بر کمپ تمرینی برگزاری یکی دو دیدار جام جهانی هم. ... اینفانتینو و علاقه مندی به برگزاری تورنمنت 48 تیمی ... پروژه ساخت ورزشگاه های جام جهانی و اعتراض نهادهای حقوق. ... افشاگری سپ بلاتر درباره میزبانی قطر در جام‌جهانی ۲۰۲۲ ... است قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ از زمین های جزیره.

احتمال استفاده قطر از کیش در جام جهانی ۲۰۲۲ | فرتاک نیوز

https://www.fartaknews.com/بخش.../62961-احتمال-استفاده-قطر-از-کیش-در-جام-جهانی

۱۳ آذر ۱۳۹۶ - در ایتالیا کمپ داشتیم. ... شاید آنها در کیش روی زمین‌ها سرمایه گذاری کنند و در جام جهانی استفاده کنند. ... یک زندگی جدید با تیم‌های بزرگ خواهیم داشت.

همکاری ایران و قطر؛ کیش آماده جام جهانی ۲۰۲۲ - تی نیوز

https://tnews.ir/news/b5ef100999392.html

۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ساعت24 - مسؤولان فدراسیون فوتبال قطر قصد دارند با سفر به کیش بسترهای لازم برای میزبانی این جزیره از تیم های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را فراهم کنند. ... این نشست و اتفاق ارزشمند بود که جزئیات مذاکرات بین مهدی تاج و شیخ حمد آل ثانی ... از جام جهانی ۲۰۱۸ در هر زمان که برنامه تمرینی داشتند از این کمپ استفاده کنند؛ به ...

آغاز ساخت و سازها در جزیره کیش برای همکاری با قطر در جام ...

https://news.kodoom.com/iran-sports/آغاز-ساخت-و-سازها-در-جزیره-کیش/.../7560642/

بعد از معرفی رسمی قطر به عنوان میزبان مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲، صحبت ... از امکانات جزیره کیش برای برگزاری این رویداد بزرگ و برگزاری کمپ آماده سازی ...

بنزما و پیدا شدن 2 همدست اخاذ - همراهان خبر

www.hamrahanekhabar.ir/news/86551/بنزما-و-پیدا-شدن-2-همدست-اخاذ

۲ ساعت پیش - شرایط نامناسب محل اقامت و زمین تمرین/ امکانات بد تیم امید؛ لباس های تابستانی در ... آغاز ساخت و سازها در جزیره کیش برای همکاری با قطر در جام جهانی .... جزئیات جدید از حمله موشکی ایران به اتاق جلسات تروریست‌ها · دکتر مجید .... قتل کارمند کمپ برای فرار از ترک اعتیاد/ پسرجوان برای نرفتن به کمپ دست به جنایتی.

«خاز» آماده نمایش شد - همراهان خبر

hamrahanekhabar.com/news/86642/خاز-آماده-نمایش-شد

۲ ساعت پیش - شرایط نامناسب محل اقامت و زمین تمرین/ امکانات بد تیم امید؛ لباس های تابستانی در ... جزئیات جدید از حمله موشکی ایران به اتاق جلسات تروریست‌ها · دکتر ... ساخت و سازها در جزیره کیش برای همکاری با قطر در جام جهانی · جام قهرمانی ... قتل کارمند کمپ برای فرار از ترک اعتیاد/ پسرجوان برای نرفتن به کمپ دست به جنایتی ...

یورو مسافرتی ارزان شد - همراهان خبر

hamrahanekhabar.com/news/86683/یورو-مسافرتی-ارزان-شد

۵۵ دقیقه پیش - از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر .... شرایط نامناسب محل اقامت و زمین تمرین/ امکانات بد تیم امید؛ لباس های تابستانی در. ... آغاز ساخت و سازها در جزیره کیش برای همکاری با قطر در جام جهانی · جام قهرمانی ... قتل کارمند کمپ برای فرار از ترک اعتیاد/ پسرجوان برای نرفتن به کمپ ...

ایران در بین ۵ تیم دفاعی بسکتبال آسیا - واحد مرکزی خبر - ...

https://khabarban.com/21523591/ایران_در_بین_۵_تیم_دفاعی_بسکتبال_آسیا

۱ ساعت پیش - سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در آستانه پنجره پنجم انتخابی جام ... در رقابت های پنجره پنجم جام جهانی ۲۰۱۹ چین، در اردوی تیم ملی بسکتبال حضور می‌یابند. ... در سالن چندمنظوره المپیک تمرینات خود را زیر نظر مربیان دنبال می کنند. ... تیم ملی نوجوانان ایران با هماهنگی مسوولان ورزشی کیش در این جزیره ..... مجوز ساخت ...

چهره های هالیوودی | رخ کده ، دانلود با لینک مستقیم

rokhkade.ir/tag/چهره-های-هالیوودی

۹ دقیقه پیش - چهره های هالیوودی که خانه شان در آتش سوزی کالیفرنیا سوخت ... جزئیات ساخت کمپ تمرینی تیم های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در جزیره کیش · فیلم رقص و ...

اطلاعیه درباره نتایج فیلترشده

برای اینکه مرتبط‌ترین نتایج را ببینید، برخی از شبیه‌تر