چند روزنامه ترکیه از جمله ملیت و حریت، امروز به ارائه گزارش‌هایی درباره وضعیت جدید رضا ضراب در آمریکا پرداخته و عکس صفحه اول را به او اختصاص دادند.

شبکه تلویزیونی سی.ان.ان ترک نیز گزارشی منتشر کرده که رضا ضراب در آمریکا به سر می‌برد و تازه ترین عکس‌های او در یک رستوران در حال صرف غذای سوشی گرفته شده و وقتی که متوجه حضور عکاسان شده، با عصبانیت رستوران را ترک کرده است.

روزنامه‌ها به وضعیت ظاهری کاهش وزن و آزادی عمل رضا ضراب و گردش او در نیویورک اشاره کرده‌اند.

روزنامه حریت اعلام کرده که رضا ضراب با دادستان نیویورک معامله کرده و در قبال گرفتن تخفیف در مورد جرایم خود، حاضر شده اعترافات مهمی در مورد معاون هالک بانک (بانک خلق) ترکیه ارائه دهد.

منبع : کولاک

«رضا ضراب» آزاد شده است؟ - الف

https://www.alef.ir/news/3970621107.html

۵ ساعت پیش - ان ترک نیز گزارشی منتشر کرده که رضا ضراب در آمریکا به سر می‌برد و تازه ... که متوجه حضور عکاسان شده، با عصبانیت رستوران را ترک کرده است.

رضا ضراب - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/رضا_ضراب

ضراب در ترکیه به رضا صراف (به ترکی استانبولی: Rıza Sarraf) مشهور است. ... جدا شده این موضوع مجدداً رضا صراف را تیتر یک روزنامه‌های ترکیه می‌کند، و پس از گذشت ...

‏۱ زمینه شغلی و زندگی خصوصی · ‏۳ اخبار مبتنی بر دستگیر ... · ‏۳.۱ در ترکیه

رضا ضراب 'به مکان جدیدی' برده شده - BBC News فارسی - BBC.com

www.bbc.com/persian/world-42020757

۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ... حال رضا ضراب، تاجر ایرانی- ترکیه‌ای، خوب است و به مکان جدیدی منتقل شده است. ... فدرال آمریکا) نوشته شد که آقای ضراب یک هفته است آزاد شده اما وکلایش پنج ... به این سوال جواب دهد که آیا در ۲۷ نوامبر آقای ضراب هم محاکمه می‌شود یا نه.

ادعای جدید علیه رضا ضراب: تجاوز به هم‌سلولی! - ایسنا

https://www.isna.ir/news/.../ادعای-جدید-علیه-رضا-ضراب-تجاوز-به-هم-سلولی

۱۸ آذر ۱۳۹۶ - یک هم‌سلولی سابق رضا ضراب ادعا کرده است که ضراب بین نوامبر ۲۰۱۶ و ... در شکایت‌نامه‌ای که درباره اتهام جدید تجاوز ثبت شده، آمده است ضراب پس از شکایت هم‌سلولی‌اش به محل دیگری منتقل شده است. ... او در ترکیه بدون محکومیت آزاد شد؛ اما فروردین ٩٥ در آمریکا به اتهام صدها‌ .... چرا باید یاد «طالقانی» را زنده نگاه داشت؟

رضا ضراب از زندان آزاد شد/ اردوغان : حق به حقدار رسید - عصرایران

www.asriran.com › صفحه نخست › بین الملل

۹ اسفند ۱۳۹۲ - رضا ضراب تاجر ایرانی که کمتر از سه ماه پیش به اتهام پولشویی در ترکیه ... استانبول و اقامت در این شهر تا زمان برگزاری دادگاه از زندان آزاد شده است. ... وابسته به این طریقت بود، چرا که آنها از این مدارس سالانه 1 میلیارد دلار درآمد داشتند.

رضا ضراب به 75 سال زندان محکوم شد! - نمناک

namnak.com/رضا-ضراب.p32265

 رتبه: ۳٫۸ - ‏۱۳ رأی

۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - رضا ضراب و 75 سال حبس برای رضا ضراب و دستگیری رضا ضراب و زندان ... و با موافقت قاضی برمن، مسئول رسیدگی به این پرونده، روبه رو شده است.

رضا ضراب آزاد شد - انتخاب

www.entekhab.ir › صفحه نخست › سیاست

۹ اسفند ۱۳۹۲ - رضا ضراب تاجر ایرانی و همسر ابرو گوندش خواننده مشهور در پی عملیات فساد مالی و ارتشا توسط ... دادگاه اعلام کرد که این مظنونین ممنوع الخروج شده و قادر به فرار از کشور نیستند. .... و البته آزاد هم باقی می ماند ولی پرونده اش باز است !! .... ویدیو ببینید: گزارش الجزیره از کودکان کار در ایران / آیا قانون به آن‌ها کمک می‌کند؟

احتمال مصالحه رضا ضراب با دولت آمریکا قوت گرفت - اقتصاد ...

www.eghtesadonline.com/.../232222-احتمال-مصالحه-رضا-ضراب-با-دولت-آمریکا-قوت-...

۲۷ آبان ۱۳۹۶ - قاضی آمریکایی مسئول رسیدگی به پرونده رضا ضراب، تاجر ایرانی-ترک متهم به دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران از بیان اینکه آیا این تاجر ثروتمند در ... فدرال زندان های آمریکا نشان داده بود که ضراب هفته گذشته از زندان آزاد شده است.

رضا ضراب می‌تواند با زندانیان آمریکایی مبادله شود - اخبار ...

https://www.tasnimnews.com › اقتصادی › اقتصاد جهان

۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - رضا ضراب، تاجر ایرانی الاصل ترک که در آمریکا بازداشت شده، از مکانی به مکان ... سوال این است که چرا آنها تا این حد تلاش دارند ضراب محکوم شود؟ ... مبادله با ایران خواهد بود و وی می تواند موجب آزاد شدن آمریکایی های زندانی در ایران شود.

تهدید ضراب در زندان - فرارو

https://fararu.com/fa/news/336982/تهدید-ضراب-در-زندان

۲۷ آبان ۱۳۹۶ - کمتر از ١٠ روز تا محاکمه «رضا ضراب» تاجر ایرانی- ترکیه‌ای به اتهام ... آنکه در سایت پلیس فدرال آمریکا نوشته شد که ضراب یک هفته است آزاد شده اما ...

رضا ضراب می‌گوید برای آزادی از زندان در ترکیه رشوه پرداخت ...

https://www.radiofarda.com/a/zarrab-turkey-bribes-us-court/28897239.html

۱۴ آذر ۱۳۹۶ - رضا ضراب ۱۳ آذر ماه در جلسه دادگاه شهادت داد در فوریه ۲۰۱۴ رشوه داده و از زندان ترکیه آزاد شده‌است. او رقم این رشوه و هویت گیرنده آن را اعلام نکرده‌است.

وارد نشده: آیا

شکایت یک زندانی از رضا ضراب به‌ اتهام «تجاوز جنسی» - ...

https://www.radiofarda.com/a/f8-zarrab-rape-case/28905568.html

۱۷ آذر ۱۳۹۶ - رضا ضراب، تاجر ایرانی-ترکیه‌ای می‌گوید به خاطر همکاری با مقام‌های آمریکایی در زندان تهدید به مرگ شده است. د...

وارد نشده: آیا ‏آزاد

اتهام عجیب هم‌سلولی «رضا ضراب» به وی - تابناک | TABNAK

www.tabnak.ir › صفحه نخست › بین‌الملل

۱۸ آذر ۱۳۹۶ - در شکایت‌نامه‌ای که درباره اتهام جدید تجاوز ثبت شده، آمده است ضراب پس از ... او در ترکیه بدون محکومیت آزاد شد؛ اما فروردین ٩٥ در آمریکا به اتهام صدها‌ ...

دستگیری رضا ضراب در آمریکا / ادعای دادگاه آمریکایی علیه ...

https://www.yjc.ir › بین‌الملل › بین‌الملل

۳ فروردین ۱۳۹۵ - دادستان آمریکایی مدعی شده است برخی از نهادهای دولتی ایران همچون بانک ملت، .... المانیتور: چرا مواضع آنکارا درباره تهران تغییر کرد؟ ... دستگاه قضایی ترکیه حکم آزادی فرزندان دو وزیر دولت را صادر کرد/رضا ضراب در میان آزاد شدگان ...

تصاویر برای آیا رضا ضراب آزاد شده است ؟

نتیجه تصویری برای آیا رضا ضراب آزاد شده است ؟

نتیجه تصویری برای آیا رضا ضراب آزاد شده است ؟

نتیجه تصویری برای آیا رضا ضراب آزاد شده است ؟

نتیجه تصویری برای آیا رضا ضراب آزاد شده است ؟

نتیجه تصویری برای آیا رضا ضراب آزاد شده است ؟

تصاویر بیشتر برای آیا رضا ضراب آزاد شده است ؟

گزارش تصاویر

نتایج وب

نقش "رضا ضراب" در مهندسی انتخابات ترکیه توسط آمریکا - ...

https://www.mashreghnews.ir/.../نقش-رضا-ضراب-در-مهندسی-انتخابات-ترکیه-توسط-...

۲۷ آبان ۱۳۹۶ - به گزارش مشرق، روزهای گذشته اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه "رضا ضراب" ... (پلیس فدرال آمریکا) نوشته شد که آقای ضراب یک هفته است آزاد شده، اما ... نشده به این سوال جواب دهد که آیا در 27 نوامبر رضا ضراب هم محاکمه می‌شود یا نه.

آمریکا می‌خواهد رضا ضراب را زندانی نگاه دارد - اتاق خبر

https://www.manoto.news/news/hwd-wt/news22606

۶ خرداد ۱۳۹۵ - دادستانی فدرال در آمریکا مخالف آزادی رضا ضراب به قید وثیقه است. ... دولت آمریکا می‌خواهد رضا ضراب را پیش از محاکمه در زندان نگاه دارد چرا که ... که آقای ضراب نباید پیش از محاکمه آزاد شود و به «ثروت و نفوذ بسیار» او اشاره کردند. ... دادستانی اما می‌گوید «توگم در» به دست همسر آقای اردوغان بنیانگذاری شده و ضراب با ...

«طلا در برابر گاز ایران»: آخرین وضعیت پرونده مرموز رضا ...

https://www.radiozamaneh.com/335554

۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - مجله نیویورکر در گزارشی به «پرونده مرموز رضا ضراب»، یک تاجر ... برای ایرانی‌ها، طلا به خوبی دلار آمریکا بود و به حفظ ارزش ریال که در حال سقوط آزاد بود کمک می‌کرد. ... دولت ترکیه بود و قطعاً می‌دانست که دولت ایالات متحده به دنبال او است. ... معلوم نیست که آیا اصلاً درباره هیچ معامله‌ای صحبت شده یا نه، اما ضراب ...

رضا ضراب به تجاوز جنسی به هم سلولی ۶۲ ساله متهم شد | ...

fa.euronews.com › اخبار › جهان

۱۷ آذر ۱۳۹۶ - رضا ضراب از ماه مارس سال جاری میلادی به سلول دیگری منتقل شده است. ... چرا اتهام تجاوز به موکلش تا کنون مطرح نشده بود و پس از اعترافات رضا ضراب ...

ماجرای اشتباه حکم 5 سال حبس رضا ضراب در رسانه‌های داخلی + ...

www.ana.ir/news/35220

۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - خبر متعلق به روزنامه حریت در ارتباط با رضا ضراب، متفاوت با ترجمه‌ای بود که در ... اما چرا این خبر در رسانه‌های ایرانی به اشتباه ترجمه شد؟ ... کوتاه در ارتباط به صدور حکم 5 سال حبس برای مهاجمان به ماشین رضا ضراب نوشته شده است: ... با قید وثیقه آزاد شدند و پس از آن دادگاه استانبول رای به تبرئه ضراب و همکاران او داد.

ماجرای اشتباه حکم 5 سال حبس رضا ضراب در رسانه‌های داخلی + ...

www.ana.ir/news/35220

۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - خبر متعلق به روزنامه حریت در ارتباط با رضا ضراب، متفاوت با ترجمه‌ای بود که در ... اما چرا این خبر در رسانه‌های ایرانی به اشتباه ترجمه شد؟ ... کوتاه در ارتباط به صدور حکم 5 سال حبس برای مهاجمان به ماشین رضا ضراب نوشته شده است: ... با قید وثیقه آزاد شدند و پس از آن دادگاه استانبول رای به تبرئه ضراب و همکاران او داد.

بهار نیوز - "رضا ضراب" سکوتش را شکست+عکس

baharnews.ir/news/38619/رضا-ضراب-سکوتش-شکست-عکس

۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - گروه بین‌الملل: "رضا ضراب" متهم اصلی پرونده فساد مالی ترکیه که خبرهای زیادی در ... در نهایت و پس از تحمل 70 روز بازداشت "ضراب" با حکم دادگاه تبرئه و از زندان آزاد شد. ... "رضا ضراب"با رد تمامی اتهام‌های وارد شده اظهار داشته است:"تمام کارهای ... کرد، از اتهامات وارد شده به من تعجب کرد چرا که مشخص بود فعالیت‌های تجاری من ...

افشای گوشه‌ای از زندگی رضا ضراب | فرهنگ نیوز

www.farhangnews.ir/content/207063

۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - از سوی دیگر شریک زنجانی هم در آمریکا بازداشت شده و در حال محاکمه است. رضا ضراب، دلال طلای ایرانی که ساکن ترکیه و همسر ابرو گوندش، خواننده معروف ترکیه‌ای است و ... او از دادگاه تقاضا کرده بود با ضمانت ٥٠‌میلیون‌دلاری او را از زندان آزاد کنند و در بازداشت خانگی قرار دهند. .... آیا بهار عربی جدید در منطقه در راه است؟

محاکمه ضراب پیام تهدید آمریکا برای اروپایی‌هاست - همشهری ...

www.hamshahrionline.ir/details/391107/world/america

۱۱ آذر ۱۳۹۶ - دیدگاه‌ آنها این است که همه آنچه در مورد رضا ضراب مطرح شده، از پرونده‌ای می‌آید که ... آیا ماجرای پرداخت رشوه در این سطح بر فضای سیاسی داخلی ترکیه ... دولت ترکیه به‌شدت تلاش کرده تا به دولت آمریکا فشار بیاورد تا رضا ضراب را آزاد کند.

علاقه بی بی سی به پیگیری وضعیت " رضا ضراب " - BBC ...

bbcpersian.net/i/q=436

رضا ضراب، تاجر ایرانی - ترکیه ای بازداشتی در آمریکا . ... رضا ضراب، تاجر ایرانی ترک، که به اتهام نقض قوانین تحریم ها دستگیر شده را رد کرده است. ... بنجامین برفمن، وکیل آقای ضراب، سه هفته پیش از قاضی خواسته بود او را با قرار ۵۰ میلیون دلار وثیقه آزاد کند و در ... 8چرا بی‌بی‌سی فارسی تجمع 60 نفری همجنس‌بازان را پررنگ کرد؟

رد‌پای رضا‌ ضراب در پرونده بابک زنجانی - روزنامه دنیای اقتصاد

https://donya-e-eqtesad.com/.../3043417-رد-پای-رضا-ضراب-در-پرونده-بابک-زنجانی

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - البته از رضا ضراب هم نام برده شده و ایشان مطرح هستند. ... درنتیجه برای ضراب نیز قراری صادر نشده، اما نام او در پرونده برده شده است. ... در ترکیه دستگیر شده بود، با حکم دادستان استانبول به همراه چهار متهم دیگر از زندان آزاد شد. .... سؤال «ایران» که آیا در پرونده بابک زنجانی رد پای رضا ضراب نیز وجود دارد، گفت: بازرسان ...

رضا ضراب آزاد شده است؟ - الف | خبر فارسی

khabarfarsi.com/u/59403949

چند روزنامه و شبکه تلویزیونی ترکیه، امروز به اخباری درباره زندگی رضا ضراب در آمریکا پرداختند. ... نگاشته شده بود هم می گوید: هنوز روز عاشورا به شب نرسیده است و چنین تفکری به ... این مسئول آمریکایی اشاره ای نکرد در صورت نقض این هشدار ، آیا .

بازخوانی داستان رضا ضراب/ فعالیت تجاری به سبک یک جوان ...

https://www.khabaronline.ir/detail/383650/Economy/commerce

۱۲ آبان ۱۳۹۳ - رضا ضراب توانسته بود در بین بازرگانان و تاجران و فعالان صنعتی ... با این همه همان‌طور که رضا ضراب ناگهانی دستگیر و بازداشت شد، غیرمنتظره نیز آزاد شد. .... مشخص نمی‌شود که آیا واقعاً احدی از متهمان جرمی مرتکب شده است یا خیر.

رد‌پای رضا‌ ضراب در پرونده زنجانی - روزنامه ایران

www.iran-newspaper.com/newspaper/BlockPrint/125148

رضا ضراب 33 ساله متولد تبریز، در استانبول مالک هلدینگ «رویال» است که در تجارت ... چند ماه پیش از بازداشت زنجانی در ایران، رضا ضراب در ترکیه دستگیر شده بود. ... دستگیر شده بود، با حکم دادستان استانبول به همراه چهار متهم دیگر از زندان آزاد شد. .... به این سؤال «ایران» که آیا در پرونده بابک زنجانی رد پای رضا ضراب نیز وجود دارد، ...

رضا ضراب در مثلث رقابت‌های ایران، آمریکا و ترکیه! | kar ...

https://www.kar-online.com/node/14142

۱۷ آذر ۱۳۹۶ - نخست وزیر ترکیه در ادامه افزود: «اگر مدرکی علیه ضراب دارند چرا وی را در حین ارتکاب ... اما دادستانی آمریکا در برگه‌ای که ضمیمه پرونده رضا ضراب شده است، عنوان ... و متهمان را آزاد کرد: «همان مقام‌های بلند پایه و فاسد دولت ترکیه، به ضراب ...