ازدواج مجدد حمید گودرزی : حمید گودرزی ازدواج خواهد کرد . حمید گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون خبر ازدواج مجددش را در برنامه “من و شما” به مجری‌گری آرش ظلی‌پور اعلام کرد و گفت به‌زودی در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌کند.

ازدواج مجدد حمید گودرزی

گودرزی سال ۸۳ با ماندانا دانشور ازدواج کرد و پس از ۱۲ سال از او جدا شد. او سال گذشته اعلام کرده بود که دیگر هرگز ازدواج نخواهد کرد.

گودرزی این روزها اجرای برنامه “پنج ستاره” را به‌عهده دارد که کنایه‌هایش به برنامه “برنده باش” با اجرای محمدرضا گلزار جنجالی شده است.

ازدواج اول حمید گودرزی با همسرش در سال ۱۳۸۳ اتفاق افتاد اما حمید گودرزی با ماندانا دانشور بعد از ۱۲ سال منجر به طلاق و جدایی شان شد .وی فرزندی از این ازدواج نداشت.

ازدواج مجدد حمید گودرزی

عکس حمید گودرزی و همسر سابقش

بارها و بارها حمیدگودرزی و ماندانا دانشور با هم عکس هایی را منتشر کرده بودند و در سایت های گوناگون از عشق و علاقه فراوان این دو به هم گفته شده بود اما این روزها خبر طلاق حمید گودرزی و همسرش شوک عجیبی را به ما وارد کرده است.

هجوم طرفداران حمید گودرزی به صفحه وی برای اطلاع از علت جدایی حمید گودرزی و ماندانا دانشور وی را به واکنش واداشت. اینگونه که حمید گودرزی در صفحه خود اعلام کرده دلیل طلاق حمید گودرزی از همسرش ، فشار ماندانا دانشور برای خروج از کشور بوده و خروج همسر حمید گودرزی از ایران دلیل طلاق حمید گودرزی و همسرش اعلام شده است.

حمید گودرزی در صفحه خود در پاسخ به نظرات طرفدارانش در مورد دلیل طلاق نوشت که من عاشق خانومم بودم ولی اون عاشق زندگی در ایران نبود به همین دلیل رفت.

منبع : حرف تازه

خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی در برنامه من و شما + تصاویر - نمناک

namnak.com/حمید-گودرزی-در-من-و-شما.p71403

 رتبه: ۳٫۹ - ‏۱۴ رأی

۳ روز پیش - حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان روز گذشته 16 شهریور 1397 مهمان آرش ظلی پور در برنامه من و شما شد و در این برنامه خبر از ازدواج مجددش ...

خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی از زبان خودش - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/768894/خبر-ازدواج-مجدد-حمید-گودرزی-از-زبان-خودش

۴ روز پیش - حمید گودرزی در برنامه من و شما که مهمان آرش ظلی پور بود، خبر ازدواج مجددش را تایید کرد و گفت که به زودی اعلام می‌کند.

خبر ازدواج حمید گودرزی برای بار دوم از زبان خودش! - پرشین وی

https://persianv.com/celebrity/ازدواج-حمید-گودرزی.html

 رتبه: ۴ - ‏۵ رأی

۳ روز پیش - خبر ازدواج حمید گودرزی از آنجایی جالب بود و هست که او سال گذشته به شدت با ازدواج مجدد مخالف بود و می گفت که امکان ندارد برای بار دوم ازدواج کنم.

همسر دوم حمید گودرزی | خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی - حرف تازه

harfetaze.com › هنری › اخبار سلبریتی

۱۹ ساعت پیش - ازدواج مجدد حمید گودرزی : حمید گودرزی ازدواج خواهد کرد . حمید گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون خبر ازدواج مجددش را در برنامه “من و شما” به مجری‌گری ...

اعلام خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی! - سیمرغ

https://seemorgh.com › سرگرمی › چه خبر از کجا ؟ › در حاشیه

۲ روز پیش - حمید گودرزی بازیگر 40 ساله کشورمان اعلام کرد که بزودی ازدواج خواهد کرد.

ویدئوها


2:03

حمید گودرزی تسلیم ازدواج دوم شد

آپارات - ۳ روز پیش


1:58

افشاگری جنجالی همسر حمید گودرزی بعد از انتشار خبر طلاق

آپارات - ۱ شهریور ۱۳۹۵


2:03

لحظه بردن جایزه 50 میلیونی در برنامه حمید گودرزی

آپارات - ۲۹ مرداد ۱۳۹۷


0:53

واکنش حمید گودرزی به اتهام پارتی بازی در «پنج ستاره»

آپارات - ۵ روز پیش


0:58

جشن عروسی حامد زند خواننده ابوالحسن جاویدان نوازنده :استاد حمید گودرزی. صدا و تص

آپارات - ۲۶ مرداد ۱۳۹۷



1:15

نظر قاطع «حمید گودرزی» درباره ازدواج مجددش

آپارات - ۱۷ تیر ۱۳۹۶


0:57

رفتار زشت و زننده حمید گودرزی با میهمان برنامه

آپارات - ۱۰ شهریور ۱۳۹۷

تصاویر برای خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی

نتیجه تصویری برای خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی

۳ روز قبل

نتیجه تصویری برای خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی

۲ روز قبل

نتیجه تصویری برای خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی

نتیجه تصویری برای خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی

نتیجه تصویری برای خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی

نتیجه تصویری برای خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی

۳ روز قبل

تصاویر بیشتر برای خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی

گزارش تصاویر

نتایج وب

حمید گودرزی خبر از ازدواج دوم داد/به پرویز پرستویی حسودی ...

www.ion.ir/news/408716/حمید-گودرزی

۳ روز پیش - در سومین قسمت برنامه من و شما روز گذشته سامان صفاری و ساینا سالارى بازیگران جوان سریال «دلدادگان» در بخش اول و حمید گودرزی مهمان بخش دوم و ...

آخرین خبر | خبر ازدواج مجدد «حمید گودرزی» از زبان خودش در ...

akharinkhabar.ir/cinema/.../خبر-ازدواج-مجدد-حمید-گودرزی-از-زبان-خودش-در-برنامه-زند...

۴ روز پیش - آخرین خبر/ خبر ازدواج مجدد «حمید گودرزی» از زبان خودش در برنامه زندههمراهان عزیز، آخرین خبر را بر روی بسترهای زیر دنبال کنید:آخرین خبر در ...

همسر دوم حمید گودرزی - آکاایران

www.akairan.com/biography/tag/همسر%20دوم%20حمید%20گودرزی

همسر دوم حمید گودرزی کیست و عکس همسر دوم حمید گودرزی و عکس زن دوم حمید گودرزی و همسر دوم حمید گودرزی ... جزییات خبر بازیگر شدن ماندانا دانشور همسر حمید گودرزی ·.

اعلام خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی! - روز نو | خبر فارسی

https://khabarfarsi.com/u/59279071

۱ روز پیش - اعلام خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی! حمید گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون خبر ازدواج مجددش را در برنامه "من و شما" به مجری گری آرش ظلی پور اعلام کرد ...

حمید گودرزی تسلیم ازدواج دوم شد - آپارات

ویدئو برای خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی▶ 2:03

https://www.aparat.com/v/.../حمید_گودرزی_تسلیم_ازدواج_دوم_شد

۳ روز پیش

نیوز پارسی حمید گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون خبر ازدواج مجددش را در برنامه "من و شما" به مجری‌گری آرش ظلی‌پور اعلام کرد و گفت ب.

ازدواج مجدد حمید گودرزی! - آپارات

https://www.aparat.com/v/Z84ei/ازدواج_مجدد_حمید_گودرزی%21

۴ روز پیش - من و شما ازدواج مجدد حمید گودرزی! حمید گودرزی,ازدواج,حواشی , من و شما. ... خبر ازدواج مجدد #حمید_گودرزی · حاشیه_بازیگری. 243 بازدید. -. 2 روز پیش.

خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی از زبان خودش | بـوشــکان نیـوز

bushkannews.ir/58840/

۳ روز پیش - حمید گودرزی در برنامه من و شما که مهمان آرش ظلی پور بود، خبر ازدواج مجددش را تایید کرد و گفت که به زودی اعلام می‌کند.

ازدواج مجدد حمید گودرزی | نظر قاطع «حمید گودرزی» درباره ازدواج ...

https://www.niksalehi.com/newspaper/ازدواج-مجدد-حمید-گودرزی.html

 رتبه: ۴ - ‏۱ رأی

۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ازدواج مجدد حمید گودرزی , حمید گودرزی (زاده ۲ آذر ۱۳۵۶)، فارغ‌التحصیل بازیگری از ... حمید گودرزی نظرش را درباره ازدواج صریحا اعلام کرد. ... آخرین خبر.

ازدواج مجدد حمید گودرزی + توضیحات کامل و عکس | وهاران

www.vaharan.ir/remarry-hamid-goodarzi/

۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ازدواج مجدد حمید گودرزی,حمید گودرزی تیر 96,حمید گودرزی سال 96,حمید ... به شوخی و با خنده گفتند دوباره ازدواج میکنم و من هم میخواستم این خبر خوب را ...

خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی از زبان خودش

livedata.ir/news/bartarinha/item/768894/خبر-ازدواج-مجدد-حمید-گودرزی-از-زبان-خودش

۴ روز پیش - برترین ها: حمید گودرزی در برنامه من و شما که مهمان آرش ظلی پور بود، خبر ازدواج مجددش را تایید کرد و گفت که به زودی اعلام می کند.

ازدواج مجدد حمید گودرزی / فیلم|خبر فوری

https://www.khabarfoori.com › فرهنگی › چهره ها › ازدواج مجدد حمید گودرزی / فیلم

۳ روز پیش - حمید گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون خبر ازدواج مجددش را در برنامه "من و شما" به مجری‌گری آرش ظلی‌پور اعلام کرد و گفت به‌زودی در این زمینه ...

همسر سابق حمید گودرزی بازیگر سینما شد | تی وی پلاس اولین ...

plus.ir/news/12291/همسر-سابق-حمید-گودرزی-بازیگر-سینما-شد

۳ مرداد ۱۳۹۵ - همسر حمید گودرزی که اخیرا خبر طلاقش و نامه سرگشاده اش درباره اختلافاتش با این بازیگر کشور؛ جنجال به پا کرده بو ...

اعلام خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی! | تی نیوز

https://tnews.ir/news/a175118400648.html

۱ روز پیش - حمید گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون خبر ازدواج مجددش را در برنامه "من و شما" به مجری گری آرش ظلی پور اعلام کرد و گفت به زودی در این زمینه اطلاع ...

پیمایش صفحه

همسر دوم حمید گودرزی (مشاهده) · جدید 97 -گهر

https://gahar.ir/tag/همسر-دوم-حمید-گودرزی/

اخبار فرهنگ و هنر. حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه من و شما که اعلام کرد که ازدواج کرده است و به زودی آن را به طور رسمی اعلام خواهد کرد. ازدواج مجدد حمید ...

اعلام خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی! - اخبار خبرگزاری سیمرغ - ...

https://www.telexiran.com › ... › اخبار خبرگزاری سیمرغ › اخبار در حاشیه سرگرمی

۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - حمید گودرزی بازیگر ۴۰ ساله کشورمان اعلام کرد که بزودی ازدواج خواهد کردحمید گودرزی ازدواج خواهد کردحمید گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون خبر ...

خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی از زبان خودش - اخبار اخبار روز - ...

https://www.telexiran.com › ... › اخبار اخبار روز › اخبار اخبار فرهنگی

۳ روز پیش - حمید گودرزی در برنامه من و شما که مهمان آرش ظلی پور بود، خبر ازدواج مجددش را تایید کرد و گفت که به زودی اعلام می‌کند. برترین ها: حمید گودرزی در ...

چه خبر | اعلام خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی!

www.chekhabar.ir/News/141921/اعلام-خبر-ازدواج-مجدد-حمید-گودرزی!

۲ روز پیش - حمید گودرزی بازیگر 40 ساله کشورمان اعلام کرد که بزودی ازدواج خواهد کرد.

خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی از زبان خودش - روزامه

https://roozame.com/detail/12037825

۴ روز پیش - حمید گودرزی در برنامه من و شما که مهمان آرش ظلی پور بود، خبر ازدواج مجددش را تایید کرد و گفت که به زودی اعلام می‌کند.

خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی از زبان خودش در برنامه من و شما | ...

https://mowjonline.ir/television/234795-خبر-ازدواج-مجدد-حمید-گودرزی-از-زبان-خود

۱ روز پیش - خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی از زبان خودش در برنامه من و شما . بله ممکن مجدد خبرای ازدواج بشنوید از من، تنهای مختص خداست. انشالله به زودی اعلام میکنم ...

تازه های اینستاگرام،ازخبر ازدواج مجدد حمید گودرزی تا تیکه ...

ویدئو برای خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی▶ 10:18

https://www.youtube.com/watch?v=XnCBCQUy6gA

۴ روز پیش - بارگذاری توسطPersian Instagram News

تازه های اینستاگرام،ازخبر ازدواج مجدد حمید گودرزی تا تیکه ی سنگین مجری به ریحانه پارسا ۱۶ شهریور ۹۷. Persian Instagram News. Loading.

اعلام خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی! | | خبر روزانه | اخبار آنلاین ...

https://www.khabarroozaneh.com › خبرگزاری های ایران

اعلام خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی! نظراتی که حاوی توهین و مغایر قوانین کشور باشد منتشر نمی شود. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) ...

خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی در برنامه من و شما / حمید گودرزی خبر

azmanbepors.com › ... › خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی در برنامه من و شما

۲ روز پیش - حمید گودرزی ازدواج مجدد خود را در برنامه من و شما اعلام کرد برنامه من و شما با مجری گری آرش ظلی پور پس از گذشت پنج ماه وقفه در پخش از ه.

ازدواج حمید گودرزی | خبر ازدواج حمید گودرزی برای بار دوم لو ...

esmiha.com/.../ازدواج-حمید-گودرزی-خبر-ازدواج-حمید-گودرزی-برای-بار-دوم-لو-رفت

۳ روز پیش - خبر ازدواج حمید گودرزی از آنجایی جالب بود و هست که او سال گذشته به شدت با ازدواج مجدد مخالف بود و می گفت که امکان ندارد برای بار دوم ازدواج کنم.