معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران گفت: به دنبال گزارش وقوع یک قتل، مشخص شد زن جوان بر اثر خفگی به قتل رسیده و با وجود بهم ریختگی محل جنایت، عاملان جنایت با داشتن آشنایی قبلی وارد محل جنایت شدند. و با نقشه قتل کار خود را عملیاتی کردند.

کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که دختری همراه خواهر بزرگتر ۴۰ ساله‌اش در خانه پدری خود زندگی می کردند.
در بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر خواهر مقتوله شدند که داخل کوچه با حالتی مضطرب در حال چرخیدن و پرسه زنی است و پس از آن، در حالیکه مردی میانسال به وی مراجعه می کند از داخل کوچه خارج شده و پس از گذشت نزدیک به ۱۵ دقیقه مجددا به داخل کوچه آمده است.



خواهر مقتوله با مشاهده مستندات پلیسی لب به اعتراف گشوده و به پرداخت مبلغ ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به مرد داخل تصاویر برای به قتل رساندن خواهرش اعتراف کرد و گفت: از مدتی پیش خواهرم به خاطر افسردگی شدید به سمت مصرف موادمخدر گرایش پیدا کرد و مرا مجبور می کرد تا برایش مواد تهیه و خریداری کنم . این موضوع باعث آغاز اختلافات ما شد.

نهایتا تصمیم به قتل خواهرم گرفته و موضوع را با یکی از فروشندگان موادمخدر در میان گذاشتم شب جنایت پس از هماهنگی با آن مرد و در حالیکه خواهرم در آشپزخانه مشغول مصرف مواد بود، در خانه را باز کردم و او وارد خانه شد و من از خانه خارج شدم، یک ساعت بعد او از منزل خارج و عنوان کرد که کار تمام شد؛ پس از آن دو نفری از کوچه خارج شدیم تا پولش پرداخت کنم؛ پس از دادن پول، برای صحنه‌سازی با برادرم تماس گرفتم.

منبع : کولاک

داستان عجیب زن تهرانی که به خاطر مواد مخدر نقشه قتل خواهرش ...

koolakmag.ir › حوادث

۲ ساعت پیش - معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران گفت: به دنبال گزارش وقوع یک قتل، مشخص شد زن جوان بر اثر خفگی به قتل رسیده و با وجود بهم ...

تصاویر برای داستان عجیب زن تهرانی که به خاطر مواد مخدر نقشه قتل خواهرش را چید!

نتیجه تصویری برای داستان عجیب زن تهرانی که به خاطر مواد مخدر نقشه قتل خواهرش را چید!

نتیجه تصویری برای داستان عجیب زن تهرانی که به خاطر مواد مخدر نقشه قتل خواهرش را چید!

نتیجه تصویری برای داستان عجیب زن تهرانی که به خاطر مواد مخدر نقشه قتل خواهرش را چید!

نتیجه تصویری برای داستان عجیب زن تهرانی که به خاطر مواد مخدر نقشه قتل خواهرش را چید!

نتیجه تصویری برای داستان عجیب زن تهرانی که به خاطر مواد مخدر نقشه قتل خواهرش را چید!

تصاویر بیشتر برای داستان عجیب زن تهرانی که به خاطر مواد مخدر نقشه قتل خواهرش را چید!

گزارش تصاویر

نتایج وب

شوهرم مرا روسپی خانه ها کرد ! | رکنا

https://www.rokna.net/بخش-پرونده-3/226661-شوهرم-مرا-روسپی-خانه-ها-کرد

۲ شهریور ۱۳۹۷ - رکنا: زن جوانی که عامل خرده‌فروشی مواد‌مخدر شده بود تا به باوری غلط، از مشکلات ... نقشه عجیب پزشک بیهوشی برای قتل همسر و دختر نوجوانش با توپ ...

وارد نشده: داستان

نقشه کثیف یک جوان برای نزدیک شدن به زن سابق دوستش ...

https://www.rokna.net/.../323640-نقشه-کثیف-یک-جوان-برای-نزدیک-شدن-به-زن-سا...

۱۳ آبان ۱۳۹۶ - تحقیقات مقدماتی کارآگاهان نشان می داد که شوهر خواهر زن جوان، با برخی افراد ... را مطرح کرد و گفت: به فردی مواد مخدر Drugs فروخته ام اما پول مرا نداده است. ... به همین خاطر نقشه ربودن پسرش را کشیدم و به دروغ به مهدی و داوود گفتم که ... آذین 10 ساله شاهد قتل مادر و خواهرش بود / به هوش که آمدم، مامور پلیس ... + عکس دادگاه تهران.

قتل برادر زن به دلیل اختلافات خانوادگی - آفتاب

aftabnews.ir/fa/news/510381/قتل-برادر-زن-به-دلیل-اختلافات-خانوادگی

۶ اسفند ۱۳۹۶ - کارآگاهان جنایی در حال تحقیق پیرامون دستگیری مردی هستند که برادر زنش را به قتل رسانده است. او به دلیل اختلافات خانوادگی دست به این جنایت زده ...

ماجرای عجیب تجاوز برادر بی حیا به خواهرش - روزنامه دنیای ...

https://donya-e-eqtesad.com/.../3430594-ماجرای-عجیب-تجاوز-برادر-بی-حیا-به-خواهرش

۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - دنیل خواهر خود را ربود تا فقط کمی او را بترساند، اما دنیل و نامزدش که به علت مصرف ... کلمات کلیدی: آدم ربایی تجاوز قتل مشروبات الکلی مواد مخدر.

وارد نشده: داستان ‏چید

زن جوان شوهر چشم چرانش را به شکل فجیعی عقیم کرد +خبرهای ...

www.parsnaz.com/زن-جوان-شوهر-چشم-چرانش-فجیعی-عقیم.html

زنی که از چشم چرانی های شوهرش خشمگین و خسته شده بود، در ذهن خود مدت ها نقشه انتقام ... چهره و ظاهر زیبای زن ناشناس و خواهر خود صحبت می‌کرد ، متوجه نبود که زانا در حال نقشه .... مرد 48 ساله ای که پس از 20 سال رفاقت، دوستش رابه خاطر مقداری مواد مخدر به قتل ... داد زنی به نام شوکت مرد 42 ساله رابه قتل رسانده است، قاضی ویژه قتل عمد با چیدن ...

داستان غم‌انگیز دختری که اعتیاد پایش را به ماجرایی جنایی ...

https://www.yjc.ir › اجتماعی › باشگاه شبانه

۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - گاهی خطاهایی که به سادگی آغاز می‌کنیم در نهایت مسیر سرنوشت ما را به نا ... او در حالی که خود را بی‌گناه می‌داند به جرم اطلاع از جنایت و احتمالاً قتل ... دو برادر و سه خواهر هستیم مادرم دو بار ازدواج کرده و پدرم هم از دنیا رفته ... من از نظر پزشکی قانونی خبر ندارم فقط می‌دانم که سامان به خاطر ناسازگاری مواد مخدر دچار حمله قلبی شد و ...

وارد نشده: عجیب ‏چید

16ساعت جدال با مرگ برای معرفی قاتل مادر و خواهر - خبرگزاری ...

https://www.borna.news/.../615688-ساعت-جدال-با-مرگ-برای-معرفی-قاتل-مادر-خواهر

۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - دختر10 ساله که پس از قتل فجیع مادر و خواهر چهار ساله‌اش، هدف اصابت ... داستان غم انگیز زنی که قربانی رابطه مادر و شوهرش شد/کارتن خواب‌ها زندگی نمی‌کنند؛ فقط زنده می‌مانند ... تهران-با شنیدن صدای فریاد‌های زن جوان و دخترانش سراسیمه خود را به .... فردای آن روز که برادرم به خاطر مصرف مواد به خواب رفته بود کلید خانه را ...

وارد نشده: مخدر ‏چید

قتل به خاطر خودکشی خواهر در برج زعفرانیه - ایران ناز

www.irannaz.com/قتل-انتقام-خودکشی-خواهر-زعفرانیه.html

انتقام خونین به خاطر خودکشی خواهر در یک از برج های زعفرانیه صفحه اصلی اخبار پرونده کدخبر 229541 ... ارتباط عاشقانه و عجیب پیرزن 80 ساله با پسر 30 ساله (عکس) ... ماجرایی که در این بخش از ایران ناز میخوانید ماجرایی واقعی از انتقامی خونین در تهران است . ... همین خاطر با وسوسه پول او را به خانه‌ام کشاندم و نقشه قتل را اجرا کردم.

ﻗﺘﻞ ﺩﺭ ﻣﻼﻗﺎﺕ ﺑﺎﻣﺪﺍﺩﻱ - جام جم

www1.jamejamonline.ir/Media/pdfs/1390/06/16/100853530135.pdf

ﻣﺎﺟﺮﺍﻱ ﻳﻚ ﺟﻨﺎﻳﺖ ﺑﻪ ﺭﻭﺍﻳﺖ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﻩ ﺩﺍﺩﺳﺘﺎﻥ، ﻣﺘﻬﻢ ﻭ ﺧﻮﺍﻫﺮ ﻣﻘﺘﻮﻝ. ﻗﺘﻞ ﺩﺭ ... ﺑﻪ ﻫﺮ ﺣﺎﻝ ﺗﻮ ﺑﺎ ﺯﻧﻲ ﻛﻪ ﻳﻚ ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺷــﺖ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ .... ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺩﺍﺷﺖ، ﭼﺮﺍﻛﻪ ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪ ﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﺩﺍﺭﻳﻮﺵ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻗﺘﻞ ﺭﺳﺎﻧﺪﻩ ﻧﺎﭘﺪﺭﻱ ﺍﻭ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ. ... ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﻩ ﺩﺍﺩﺳــﺘﺎﻥ ﺗﻬﺮﺍﻥ، ﺷــﻬﺎﺏ ﺍﺯ ﻗﺒﻞ ﻧﻘﺸــﻪ ﺍﻳﻦ ﻗﺘﻞ ﺭﺍ ..... ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻡ ﻭ ﺍﻭ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻋﻼﻗﻪ ﺍﻱ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺩﺍﺭﺩ، ﭼﻴﺰﻱ .... ﻛﻪ ﺩﺍﺭﻭﻫﺎﻱ ﺭﻭﺍﻧﮕﺮﺩﺍﻥ ﺑﻪ ﻣﺮﺍﺗﺐ ﺧﻄﺮﻧﺎﻙ ﺗﺮ ﺍﺯ ﻣﻮﺍﺩ ﻣﺨﺪﺭ ﻣﻌﻤﻮﻟﻲ ...... ﺍﻭ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺪﮔﻰ ﺍﻡ ﺭﺍ.

خستگی تنها دلیل کشتن دایی با شیلنگ

livedata.ir/news/tabnak/item/824217/خستگی-تنها-دلیل-کشتن-دایی-با-شیلنگ

۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - به همین خاطر به تهران آمدم و به در خانه آن‌ها رفتم، اما باز هم کسی در را باز نمی‌کند. ... با راهنمایی‌های زن جوان و مدارکی که تیم تحقیق به دست آوردند مشخص شد حجت ... تهران بار دیگر تحقیقات از او صورت گرفت و مرد میانسال به قتل دایی اش .... دلیل عجیب عدم توافق پورعلی گنجی با ترابزون ... پسری خواهرش را در کازرون دار زد.

تاریخچه بازی Max Payne - زومجی

https://www.zoomg.ir/2018/1/4/270289/video-game-diary-max-payne/

۱۴ دی ۱۳۹۶ - نام نقشه بازی Fallout 76 مشخص شد .... سال ۲۰۰۱ که مکس پین به بازار آمد، من تنها یازده سال داشتم. ... به فکر ساخت یک بازی با داستان خرید و فروش مواد مخدر و جنگ‌های بین خانواده‌های .... مکس خود را به طبقه بالا می‌رساند و در آن‌جا با جسد غرقه در خون زن و .... رسیده و پانچینلو پیش از این خواهرش یعنی لیزا را به قتل رسانده بود.

تجاوز جنسی به زنان جوان در خودروی دزدی: زن شجاع که مرد متجاوز ...

https://news.kodoom.com/iran-society/تجاوز-جنسی-به-زنان-جوان-در.../1758274/

زن جوان که قربانی آزار جنسی مرد شیطان صفت در خودروی دزدی شده بود، هنگامی که نور ... پلیس با حضور به موقع توانست مردی شیطان صفت را قبل از عملی کردن نقشه شومش، دستگیر کند. ... صفت بعد از آزار زنان، فرار قاتل پابرهنه در شیان، داستان زن عریان شیشه ای در تهران و ..... کشف بیش از یک تن و ۲۲۰ کیلوگرم موادمخدر در گلستان.

[PDF]نتایج بررسی پرونده ٣هزار و 702 بورسیه دکتری ... - هفته نامه ...

www.sedayejaameh.com/pdf/helal/682.pdf

شبکه های. مواد مخدر. سهام عدالت 41 میلیون نفر. در دست 250 نفر! جدیدترین خبرها ... اضافی اجازه خواهد داد که بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی ..... وی در ابتدای سخنان خود از مسئوالن شهری تهران به خاطر توفیق در برگزاری ...... نقشه به ما کمک می کند تا برنامه ششم .... قتل هولناک زن اغفال شده با ادعای جلوگیری از افشای رابطه پنهانی.

عامل تجاوز به عنف به 41 زن: چون شیشه می‌کشیدم یادم نیست چه ...

www.8roodnews.com/?tag=عامل-تجاوز-به-عنف-به-41-زن-چون-شیشه-می‌کش

۵۰ حمله به مسلمانان پس از ماجرای شارلی ابدو + نقشه ..... هشترود نیوز ، نوجوان ۱۵ ساله‌ای با حمله به یک زن جوان پس از آزار و اذیت و قتل او، ..... تکفیری «داعش» هم اکنون مصرف «قرص‌های روان‌گردان» و انواع مواد مخدر به پدیده‌ای ..... هشترود نیوز – در محوطه تاریخی “انگکور وات” که به خاطر مجموعه‌ بقایای ...... بانوی هشترودی نفر سوم داستان کوتاه.

سی‌سینما - تاریخچه سینمای ایران, فیلم ها و هنرپیشه های ایرانی

https://cicinema.com/fa/movies?sort=popularity&order=desc&per...3...

"اسلام " برای انتقام از مردی به نام "رضا چپ دست " که به همسرش "سحر " تجاوز کرده راھی شہر میشود ۔ ... دزدی که شباهت زیادی به رئیس بانک دارد پس از مدتها پیگیری و طرح نقشه ای ... موجودی عجیب به نام «پاتال»، از میان کره جغرافیایی که مادر «وحید» برای او .... مامور پلیس در لباس مبدل وارد یک گروه قاچاقچی مواد مخدر شده، با زنی در گروه طرح ...

[PDF]جاللآلاحمد مروریبرآثار

ketabnak.com/redirect.php?dlid=29728

داستان همشهری / سردبیر مجموعه مهدی قزلی؛ کاری از همکاران گروه مجالت همشهری. عنوان و نام پدیدآور: ..... حسرت های زن ایرانی را نقش می زند. ...... بررسی رمان »کافکا در کرانه « از زوایای مختلف آواز باد را به خاطر بسپار/ ... مرور کتاب »الالیی برای دختر مرده« راپورتی که سرانجام به تهران رسید/ ...... نهایت به نقشه قتل یکی توسط دیگری منجر می شد.

[PDF]Untitled - Manchester eScholar

https://www.escholar.manchester.ac.uk/api/datastream?publicationPid=uk-ac...

نقشه امریکا برای اشغال ..... کرد که قاتل با شکجنگ و باشگاه های ایران کسی را به دکتر میتری اضافه کرد 1 زیرا که .... تهران بوده وفا تیر خلاص رندان زنان کرده است . ..... کشف مواد مخدر ...... موجبات تلى خاطر بازماندگان را فراهم فرمایند و روز دوشنبه ۲۱ خرداد در مسجد شماریاسر (پل ... تدفیر هنر و مادر و دختر و خواهر عزیزمان بانو مریم سلطانیان.

شوهرم سرد مزاج است! - نوعروس

https://www.noarous.com › وبلاگ نوعروس › مشاوره

متوجه شدم که شوهرم در مسایل جنسی سرد مزاجه ومن فوق العاده دختر گرمی هستم و احساس می کنم ... رابطه جنسی بین ما بعضی وقتها به خاطر رفتار من (یعنی وقتی حس میکند من تمایل ...... سرد بودن یه زن را شاید عجیب بدونید یا شاید پیش خودتون بگید عجب زن ...... هیچ جای دنیا البته ملل متمدن زنی را به علت داشتن بیست و پنج گرم مواد مخدر که ...