در ادامه مداحی های ویژه راهپیمایی بزرگ اربعین ، امروز مداحی زیبای آقا دارم میام تا حرم از مداح اهل بیت حنیف طاهری را داخل سایت قرار داده ایم که میتوانید در ادامه مطلب دانلود کنید

مداحی آقا دارم میام تا حرم

https://dl.harfetaze.com/audio/madahi/top/6-lashghare-hosseini-taheri-%28Harfetaze.com%29.mp3


متن نوحه آقا دارم میام تا حرم کم نشه سایه ت از سرم

هر کسی که دلداده ست
زائر تو این جاده ست
.
لشگر حسینی ها
آماده ی آماده ست
.
لبیک یا اماما
لبیک نور عینی
.
فریاد میزنم من
امیری حسینی
.
آقا دارم میـام تا حرم
کم نشه سایه ت از رو سرم
.
دارم میام به یاری تو
ای شاه کرم
.
ای که نور آفاقی
تو امام عشاقی
.
میره روزگار اما
راه عشق تو باقی
.
لبیک یابن احیدر
نور مشرقینی
.
اینه اعتقادم
امیری حسینی
.
حسینی ها میون مسیر
پیر و جوون ، صغیر و کبیر
.
پیام کاروان حسین
پیام غدیر
.
آقا دارم میـام تا حرم
کم نشه سایه ت از رو سرم
.
دارم میام به یاری تو
ای شاه کرم

منبع : حرف تازه

دانلود مداحی آقا دارم میام تا حرم حنیف طاهری برای پیاده روی ...

https://harfetaze.com › مذهبی › دانلود مداحی

۱۵ ساعت پیش - در ادامه مداحی های ویژه راهپیمایی بزرگ اربعین ، امروز مداحی زیبای آقا دارم میام تا حرم از مداح اهل بیت حنیف طاهری را داخل سایت قرار داده ایم که میتوانید در ...

مداحی آقا دارم میام تا حرم حاج حنیف طاهری - Negash.ir

negash.ir › پرتال آهنگ › مداحی حاج حنیف طاهری

۵ روز پیش - دانلود مداحی پیاده روی اربعین، آقا دارم میام تا حرم کم نشه سایه ت از رو سرم، دارم میام به یاری تو.

تصاویر برای دانلود مداحی آقا دارم میام تا حرم حنیف طاهری برای پیاده روی اربعین

نتیجه تصویری برای دانلود مداحی آقا دارم میام تا حرم حنیف طاهری برای پیاده روی اربعین

۱۳ ساعت قبل

نتیجه تصویری برای دانلود مداحی آقا دارم میام تا حرم حنیف طاهری برای پیاده روی اربعین

۲ روز قبل

نتیجه تصویری برای دانلود مداحی آقا دارم میام تا حرم حنیف طاهری برای پیاده روی اربعین

۳ روز قبل

نتیجه تصویری برای دانلود مداحی آقا دارم میام تا حرم حنیف طاهری برای پیاده روی اربعین

۳ روز قبل

نتیجه تصویری برای دانلود مداحی آقا دارم میام تا حرم حنیف طاهری برای پیاده روی اربعین

۲ روز قبل

تصاویر بیشتر برای دانلود مداحی آقا دارم میام تا حرم حنیف طاهری برای پیاده روی اربعین

گزارش تصاویر

نتایج وب

گلچین مداحی‌های اربعین حسینی + دانلود - باشگاه خبرنگاران

https://www.yjc.ir › فرهنگی هنری › تکیه حسینی

۱۳ آبان ۱۳۹۶ - فایل صوتی گلچین مداحی های اربعین حسینی در این گزارش قابل ... از مداحی‌های اربعین حسینی با نوای محمود کریمی، میثم مطیعی، حنیف طاهری و ... از تو روضه تا حرم من میخوام سفر کنم (شور ) ... دانلود مداحی «اربعین داره میاد، دلم یه کربلا می‌خواد» با نوای حمید علیمی ... گلچین مداحی ویژه پیاده روی اربعین با نوای میثم مطیعی.

گلچین مداحی حنیف طاهری دهه اول محرم ۹۷ - باشگاه خبرنگاران

https://www.yjc.ir › فرهنگی هنری › قرآن و عترت

۶ مهر ۱۳۹۷ - فایل صوتی گلچین مداحی حنیف طاهری دهه اول محرم ۹۷ قابل دریافت است. ... حنیف طاهری شب اول محرم ۹۷. ای جلوه و جمال خدا علی دانلود گلچین مداحی ویژه شب اول محرم ۹۷ ... امیر و سلطانی آقا · flowplayer ... اومد تا اینکه یک تنه · دانلود ... ای حسینی که شهانند گدای در تو · دانلود ... پسرم داره میره کجا · دانلود ... سقای حرم ،خون شد جگرم.

ویدئوها


8:46

شور(ناخورده شراب)کربلایی حنیف طاهری_کربلایی حسین طاهری

آپارات - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷


4:53

مداحی ویژه پیاده روی اربعین "فوق العاده زیبا" بیوکافی

آپارات - ۴ آذر ۱۳۹۴


4:47

شور(تاحسین است) / کربلایی حنیف طاهری-کربلایی حسین طاهری

آپارات - ۶ مهر ۱۳۹۷


3:02

نماهنگ جاده سعادت -اربعین به همره کاروان کربلا-نماهنگ اربعین- کربلایی حنیف طاهری

آپارات - ۲۳ مهر ۱۳۹۷


12:00

حاج حنیف طاهری - ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - مداحی شبکه 3 - 24 شهریور 1397

شبکه 3

تلوبیون - ۲۴ شهریور ۱۳۹۷


3:59

حنیف طاهری

آپارات - ۲ تیر ۱۳۹۴


7:03

از بالا نگاهم میکنی بابا-واحد-شب3محرم97-کربلایی حنیف طاهری

آپارات - ۵ مهر ۱۳۹۷


5:50

واحد(هوای باده دارم)/کربلایی حنیف طاهری

آپارات - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷


3:41

یا امین الرحمان-پیش زمینه-شب9محرم97-کربلایی حنیف طاهری

آپارات - ۵ مهر ۱۳۹۷

نتایج وب

دانلود مداحی اربعین مقدم - باراد موزیک

baradmusic.ir/دانلود-مداحی-اربعین-مقدم/

۹ آبان ۱۳۹۶ - ... دانلود مداحی مجید بنی فاطمه اربعین · دانلود مداحی پیاده روی اربعین حنیف طاهری ... دانلود مداحی اربعین (بدرقه زائران کربلا ) با صدای کربلایی جواد مقدم با ... داره باز اربعین میاد ... اربعین در معیت مهدی صاحب الزمان ... حرم می ببینمت دم مرگم تو رو بالای سرم می بینمت ... یادش بخیر پیاده تا کربلا میمیرم امسال اگه آقا نرم

مداحی های اربعین حسینی - شهید آوینی

www.aviny.com/voice/marsieh/emam_hossein/arbaein_01.aspx

1,622, 00:01:38. 7, جبرئیل این روزا تو جاده کربلاته (شور جدید پیاده روی اربعین) ... 8, حاج محمود کریمی،کربلایی حنیف طاهری(روضه)(شام اربعین مسجد الهادی(ع)) ...

اربعین

mobyan.ir/Paik/MediaShow.aspx?AboutId=222&nP=2

نماهنگ زیبای پیاده‌روی اربعین با مداحی میثم مطیعی - مراثی - عزای اهل بیت ... دارم میام به سمت کربلای تو/ دارم میام بمیرم از غمهای تو/ دارم میام شبیه بچه های تو . ... از سراسر دنیا در سالروز اربعین حسینی (ع) راهی کربلا می‌شوند تا از ثواب فراوان آن ... توضیحات : دانلود مداحی های حاج محمد رضا طاهری و کربلایی حسین طاهری و ... اثر : حنیف طاهری

هر کسی که دلداده ست - شب 6 صفر 1397 - کربلایی حنیف ...

kheyme.net/هر-کسی-که-دلداده-ست/

۷ روز پیش - هر کسی که دلداده ست متن مداحی زمینه پیاده روی اربعین حسینی کربلایی با نوای حنیف طاهری که در ... آقا دارم میام تا حرم ... راهنمای دانلود گزارش خرابی.

جستجوهای مربوط به دانلود مداحی آقا دارم میام تا حرم حنیف طاهری برای پیاده روی اربعین

مداحی های پیاده روی اربعین


دانلود مداحی اربعین 96


دانلود مداحی اربعین میثم مطیعی


مداحی پیاده روی اربعین 96


مداحی اربعین عربی


مداحی اربعین ۹۶


مداحی پیاده روی اربعین 95


مداحی عربی اربعین صوتی

نماهنگ جاده سعادت -اربعین به همره کاروان کربلا-نماهنگ اربعین- ...

https://www.aparat.com/.../نماهنگ_جاده_سعادت_-اربعین_به_همره_کاروان_کربلا-نماهنگ_ا...

ویدئو برای دانلود مداحی آقا دارم میام تا حرم حنیف طاهری برای پیاده روی اربعین▶ 3:02

۲۳ مهر ۱۳۹۷

آوای مهر کوثر (موسسه نرم افزاری کوثر ) - avamehr نماهنگ جاده سعادت -اربعین به همره کاروان کربلا-نماهنگ ویژه اربعین با صدای کربلایی حنیف طاهری ...

گلچین مداحی های اربعین حسینی + دانلود - چشمه سار

cheshmehsar.ir/80402/گلچین-مداحی-های-اربعین-حسینی-دانلود

۱۴ آبان ۱۳۹۶ - مداحی حنیف طاهری اربعین حسینی. مداحی اربعین حسینی ... از تو روضه تا حرم من میخوام سفر کنم (شور ) · مداحی اربعین ... دانلود مداحی «اربعین داره میاد، دلم یه کربلا می‌خواد» با نوای حمید علیمی ... مداحی میثم مطیعی ویژه حضور زنان در پیاده روی اربعین + دانلود ... حاج آقا اول بریم زیارت حضرت عباس(ع) یا زیارت امام حسین(ع)؟

مجموعه مداحی های ویژه پیاده روی اربعین - عقیق

https://aghigh.ir/fa/news/66337/مجموعه-مداحی-های-ویژه-پیاده-روی-اربعین-9-آذر-به-روز-شد

۲۷ آبان ۱۳۹۴ - عقیق گلچین قطعات مداحی (فارسی و عربی) با نوای حاج محمود کریمی، حاج سید ... به خصوص جوانان برای پیاده روی اربعین از نجف تا کربلا ایجاد می شود؛ در این بین ... حاج سید مجید بنی فاطمه - من آروم میشم با عکس حرم .... حاج میثم مطیعی/آقا تو دلم ... کربلایی حنیف طاهری/سرفراز اومدم از سفر یا حسین(ع) .... دارم میرم کربلا.

دانلود مجموعه مداحی ویژه اربعین امام حسین علیه السلام - جنبش ...

www.jc313.ir/38189-دانلود-مجموعه-مداحی-ویژه-اربعین-امام-حسین-علیه-السلام.html

کربلایی حنیف طاهری - جلسات هفتگی 4 آبان 96 - اربعین به همره کاروان کربلا (روضه ... حاج محمود کریمی - شهادت حضرت رقیه (س) - سال 96 - تصور اینکه رسیدم حرم (شور ... میثم مطیعی - نماهنگ بسیار زیبای پای پای پیاده ای دل تا کربلا سفر کن, 03:33 ... مداحی جدید حاج میثم مطیعی برای پیاده روی اربعین 95 - (پای پیاده، هم پای جاده، ره می ...

دانلود کامل “مداحی محمود کریمی” شبهای محرم 94 - نمناک

namnak.com/مداحی-محمود-کریمی-محرم-94.p22215

 رتبه: ۳٫۹ - ‏۲۸۸ رأی

مداحی محمود کریمی و دانلود مداحی محمود کریمی و مداحی محمود کریمی محرم 94 ودانلود مداحی ... مجموعه کامل از مداحی و روضه خوانی حاج محمود کریمی در محرم الحرام 1437 برابر با مهر ... سار حرم بیا برگرد). دانلود تک (تو مولایی آقا نداری نظیری). مداحی محمود کریمی ... واحد (مرا که بی قرار می کند حسن) - کربلایی حنیف طاهری ... شور (پر می زنم تا کربلا) ...

نماهنگ/"امام مهربونم" با صدای حنیف طاهری - مشرق نیوز

https://www.mashreghnews.ir/news/877314/نماهنگ-امام-مهربونم-با-صدای-حنیف-طاهری

۲ مرداد ۱۳۹۷ - نماهنگی به مناسبت ولادت حضرت علی بن موسی الضا علیه السلام و دهه کرامت را مشاهده می کنید.

وارد نشده: آقا ‏میام

اربعین - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/اربعین

اربعین در لغت به معنی چهلم است و در اصطلاح به بیستم صفر ۶۱ هجری قمری، چهلمین ... شیخ طوسی در مصباح المتهجد، زمان بازگشت اهل حرم از شام (دمشق) به مدینه است. ... را نمی‌توان برای اربعین و اعمال مربوط به این روز تا پیش از حادثه عاشورا تصدیق کرد و .... اغلب زائران مسیرِ نجف به کربلا به طول ۸۰ کیلومتر را پیاده، در مدت سه روز در یک ...

وارد نشده: دانلود ‏آقا ‏دارم ‏میام

گلچین مداحی شب سوم محرم +دانلود - قم فردا

www.qomefarda.ir/news/202519

۲ مهر ۱۳۹۶ - گلچین مداحی شب سوم محرم با نوای محمودکریمی،میثم مطیعی،سید مهدی ... طاهری، حنیف طاهری،حسین سیب سرخی ،حسین طاهری قابل دریافت است. ... امید ماست همین اربعین و حرم (زمینه) ... میارم سوغات از کربلا تسبیح (واحد) ... در به در خرابه ها زندونه این دنیا برام(واحدسنگین) ... سخته آقا به والله شش گوشه ته ندیدن (شور).

میام حرم یا نه - محسن عراقی (شور) (بسیار زیبا) - رسانه یارگمنام

https://www.yargomnam.ir/araghi-miyam-haram-ya-na/

۵ آذر ۱۳۹۶ - میام حرم یا نه عنوان مداحی بسیار زیبا و شنیدنی از محسن عراقی ، اجرا شده در سال 1396 . هم اکنون از وبسایت یارگمنام دانلود کنید و بشنوید . متن میام ...

دانلود مداحی آقا دارم میام تا حرم حنیف طاهری برای پیاده روی ...

https://newsparsi.com/دانلود-مداحی-آقا-دارم-میام-تا-حرم-حنیف-طاهری-برای-پیاده-روی

۱۵ ساعت پیش - دانلود مداحی آقا دارم میام تا حرم حنیف طاهری در ادامه مداحی های ویژه راهپیمایی بزرگ اربعین ، امروز مداحی زیبای آقا دارم میام تا حرم از مداح اهل بیت حنیف ...