مردی که در صحنه قتل همسرش بازداشت شده است در بازجویی ها گفت:چند ماه بود که در کارخانه ای استخدام شده بودم و از این که شغلی داشتم در پوست خودم نمی گنجیدم .

  به گزارش رکنا؛وی افزود:مدتی بعد یکی از زنان جوانی که در همین بخش کارخانه مشغول کار بود توجهم را به خود جلب کرد. با آن که متوجه شده بودم آن زن ازدواج کرده است ولی سعی کردم به او نزدیک شوم و بدین ترتیب آشنایی من و ناهید به ارتباط های عاشقانه خیابانی کشید.

 

«ناهید» چند سال با همسرش زندگی کرده بود اما به خاطر این که فرزندی نداشت با شوهرش دچار اختلاف بود و من هم از همین نقطه ضعف آن ها استفاده کردم تا هرچه بیشتر به او نزدیک شوم. بی ایمانی و بی تقوایی در تمام وجودم رسوخ کرده بود و حلال و حرام برایم معنی نداشت تا این که روزی همسر ناهید متوجه ماجرا شد و دیگر نتوانست این وضعیت را تحمل کند او به ناچار با درخواست طلاق «ناهید» موافقت کرد و آن ها از یکدیگر جدا شدند.

 

اگرچه او ۵ سال از من بزرگ تر بود ولی من اهمیتی نمی دادم و فقط می خواستم با او ازدواج کنم. پس از گذشت مدتی از این ماجرا، با آن که همه اعضای خانواده ام مخالف این ازدواج بودند من با «ناهید» ازدواج کردم و زندگی خود را آغاز کردیم. او چند بار باردار شد ولی بنا به دلایل مختلفی فرزندان مان سقط شدند تا این که در چهارمین بارداری متوجه شدیم که فرزندمان «پسر» است .

 

من باز هم به چشم چرانی هایم ادامه می دادم و هیچ وابستگی خاصی نسبت به همسرم نداشتم. در این اثنا با دختر ۲۵ ساله ای که در همسایگی ما زندگی می کرد رابطه دوستی برقرار کردم و چنین عنوان می کردم که «مجرد» هستم و قصد ازدواج با او را دارم. آن دختر هم به راحتی فریب خورد و روابط ما ادامه یافت.

 

جوان ۳۰ ساله در ادامه اظهاراتش گفت: روابط ما آن قدر نزدیک شد که یک روز برادر «فریده» او را ترک موتورسیکلت من دید و این گونه ماجرای روابط ما لو رفت. دیگر نمی دانستم به آن دختر چه بگویم . او هم متوجه شده بود که من متاهل هستم و به هر طریقی سعی می کرد همسرم را طلاق بدهم اما من به بهانه های مختلف او را از خودم می راندم. یک روز وقتی به منزلم بازگشتم با جسد غرق به خون همسر باردارم مواجه شدم و فهمیدم که «فریده» دست به این جنایت هولناک زده است.



منبع : بیتوته


دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت - ...

aftabnews.ir/fa/news/.../دختر-همسایه-همسر-باردار-مردی-را-که-با-او-رابطه-داشت-کشت

۸ ساعت پیش - مردی که در صحنه قتل همسرش بازداشت شده است در بازجویی ها گفت:چند ماه بود که در کارخانه ای استخدام شده بودم و از این که شغلی داشتم در پوست خودم ...

دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت - فرارو

https://fararu.com/fa/.../دختر-همسایه-همسر-باردار-مردی-را-که-با-او-رابطه-داشت-کشت

۵ ساعت پیش - با ناهید ازدواج کردم و زندگی خود را آغاز کردیم. او چند بار باردار شد، ولی بنا به دلایل مختلفی فرزندان مان سقط شدند تا این که در چهارمین بارداری متوجه ...

دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت - ...

www.entekhab.ir › حوادث › داخلی

۷ ساعت پیش - مردی که در صحنه قتل همسرش بازداشت شده در بازجویی ها گفت: روابط ما با دختر ۲۵ ساله ای که در همسایگی ما زندگی می کرد آن قدر نزدیک شد که یک روز ...

تصاویر برای دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت

نتیجه تصویری برای دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت

۶ روز قبل

نتیجه تصویری برای دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت

نتیجه تصویری برای دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت

نتیجه تصویری برای دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت

نتیجه تصویری برای دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت

تصاویر بیشتر برای دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت

گزارش تصاویر

نتایج وب

دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت - ...

khabarfarsi.com/u/59602424

۲۳ ساعت پیش - دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت. رکنا نوشت: مردی که در صحنه قتل همسرش بازداشت شده است در بازجویی ها گفت:چند ماه بود که ...

دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت - ...

khabarfarsi.com/u/59621893

دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت. پرشیا دایجست - مردی که در صحنه قتل همسرش بازداشت شده است در بازجویی ها گفت:چند ماه بود که در کارخانه ای ...

دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت - ...

https://news.kodoom.com/iran-society/دختر-همسایه-همسر-باردار-مردی-را/.../7470422/

مردی که در صحنه قتل همسرش بازداشت شده است در بازجویی ها گفت:چند ماه بود که در کارخانه ای استخدام شده بودم و از این که شغلی داشتم در پوست خودم نمی گنجیدم .

کردن زن دایی و تجاوز جنسی با زن دایی

sh.genidrone.com/G2q

با کاشت گل محمدی پولدار شوید. اهم خبر از ... ماجرای دوستی و رابطه جنسی با زن عمو که عاقبتی تلخ داشت! ... مادرشوهرم ارتباط نامشروع من و مرد غریبه را دید/ باید او را می کشتیم! ... شدن دختر از شوهر خواهر,باردار شدن ناخواسته خواهر زن,رابطه جنسی با خواهر زن.

دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت

monitor.shafaqna.com/FA/AL/14407697

دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت مردی که در صحنه قتل همسرش بازداشت شده در بازجویی ها گفت: روابط ما با دختر ۲۵ ساله ای که در همسایگی ما ...

دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت

etitr.com › حوادث

۶ ساعت پیش - دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت «با ناهید ازدواج کردم و زندگی خود را آغاز کردیم. او چند بار باردار شد، ولی بنا به دلایل ...

دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت|خبر ...

khabarpu.com/k.php?u=2K/...2K7YqNixINiv2KfYug==

۵ ساعت پیش - دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت | منبع: خبر داغ | پویشگر: خبرپو.

زن ایرانی شوهر داعشی اش را در تهران کشت + فیلم و عکس | رکنا

https://www.rokna.net/.../291765-زن-ایرانی-شوهر-داعشی-اش-را-در-تهران-کشت-فیلم-...

۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - رکنا:زن ایرانی در یک اختلاف خانوادگی شوهرش را که از سرحلقه های داعش بود در ... صفورا پس از دستگیری انگیزه اش را به خاطر اختلاف هایی که با شوهر عراقی اش داشت اعلام کرد ... مرا از بالکن خانه به پایین بندازه که همسایه ها متوجه شدند و به کمکم آمدند. .... این مرد خطرناک با 2 گلوله در بدن مخفی شده است / او به خانه های شرکت ...

آخرین اخبار خیانت به همسر - بازدید - buzdid.ir

https://buzdid.ir/tag/خیانت-به-همسر

حس جوانمردی ام گل کرد، خواستم آن زن را از فساد بیرون بکشم ولی او به من خیانت می کرد · خبرآنلاین ۴ ساعت ... دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت.

دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت - ...

https://khabarafarin.com/دختر-همسایه،-همسر-باردار-مردی-را-که-با-ا/

۷ ساعت پیش - دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت وی افزود:مدتی بعد یکی از زنان جوانی که در همین بخش کارخانه مشغول کار بود توجهم را به خود ...

آیا اگر نزدیکی در شب شهادت و یا وفات امامان صورت بگیرد جهت ...

https://www.porseshkadeh.com/.../آیا-اگر-نزدیکی-در-شب-شهادت-و-یا-وفات-امامان-صور...

نزدیکی با همسر در چنین ایامی اشکال ندارد و گناه محسوب نمی شود ولی اگر کسی بخواهد احترام کند خوب است و ... دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت

آخرین اخبار اجتماعی و حوادث | خبر پارسی جو

khabar.parsijoo.ir/cat/اجتماعی-و-حوادث

جواب این سوال را پسر جوانی می دهد که خودش فروشنده است: «امسال دستمال اشک مُد شده. والا منم خودم ... دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت. خبرآنلاین ۲ ...

رابطه جنسی با زن شوهردار | ساتین

saten.ir/tag/رابطه-جنسی-با-زن-شوهردار/

۲۸ مرداد ۱۳۹۷ نظرات. زن جوان با حضور در دادسرا از مزاحمت‌های مردی سخن گفت که او را مجبور کرد دور از چشم شوهرش کاری برخلاف میل خود انجام دهد. .... حکم اعدام برای جوانی که پس از رابطه با یک زن، شوهر او را کشت ... زنم در فیلم دوربین مخفی خیلی بی شرمانه با یک مرد ارتباط داشت ... نیلوفر ،زن همسایه از من باردار شده بود و آبرویم در خطر بود.

درد و ناراحتی خانم ها در حین معاشقه - بیتوته

www.beytoote.com/wedlock/learn/pain2-discomfort-during.html

عمل دخول آلت مرد دلایل رابطه جنسی دردناک درد هنگام رابطه جنسی,علت معاشقه دردناک ... که شدت ناراحتی یا درد هم به تجربه مرد برمی گردد و نیز جنبه های روانی دختر که به انقباض ماهیچه های بدن او و در .... دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت ...

زنان با ناتوانی جنسی مردان چه کار کنند؟ - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/40216/زنان-با-ناتوانی-جنسی-مردان-چه-کار-کنند

۳۰ دی ۱۳۹۶ - نه، انزال زودرس ممکن است به مخدوش شدن رابطه مرد با همسرش شود. .... مثل میزان محبتی که از او دریافت می کند و یا نوع رابطه او و شوهرش با خانواده هایشان.

دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت – ...

khabar90.ir/?p=127471

«با ناهید ازدواج کردم و زندگی خود را آغاز کردیم. او چند بار باردار شد، ولی بنا به دلایل مختلفی فرزندان مان سقط شدند تا این که در چهارمین بارداری متوجه شدیم که فرزندمان ...

اسکندر - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/اسکندر

اسکندر در نظر داشت تا رشته نبردهایی را ترتیب دهد که با هجوم به عربستان آغاز می‌شد ... پدر او، فیلیپ دوم، پادشاه مقدونیه بود و مادرش، المپیاس، دختر نئوپتولموس یکم، ... از همبستری با فیلیپ باردار بوده‌است و این امر از مهر و موم کردن رحم او فهمیده می‌شود، ..... اما شرم‌آورتر از همه اینکه اسکندر شخصاً مردی را کشت که جانش را در نبرد گرانیک ...

حکایت‌های عبید زاکانی - ویکی‌نبشته

https://fa.wikisource.org/wiki/حکایت‌های_عبید_زاکانی

۵ خرداد ۱۳۹۳ - گفت: اگر همسایگان باری ما را رها کنند، فرزندانمان را به ما شباهتی خواهد افتادت. ... مردی کودکی را دید که می گریست و هر چند مادرش او را نوازش می کرد، خاموش نمی‌شد. ... پیر زالی با شوی می گفت: شرم نداری که با دیگران زنا می کنی و حال آن که ترا .... آورد پرسیدند این را کی کشت گفت من گفتند چرا سرش نیاوردی گفت تا من ...

آیا پیامبران معصوم هستند؟ تجاوز داوود نبی به زن شوهردار و ...

https://1freedomseeker.wordpress.com/2012/09/01/david-and-bathsheba/

۱۱ شهریور ۱۳۹۱ - پس همین که همسر اوریا از کشته شدن شوهرش خبردار شد، مدتى در عزاى او ماتم ... و آن دیگرى توانگر، مرد توانگر گاو و گوسفند بسیار زیاد داشت و مرد فقیر به جز ... شود، و با وجود داشتن دهها زن، به زن شوهر دار چشم می دوزد و با او رابطه برقرار می کند. .... ۳- محمد در زمان حکومت خود تا آنجایی که قدرت داشت و توانست آدم کشت تا اسلام ...

ملاعبه / همسر خود را چگونه برای رابطه جنسی اماده کنیم. - خبرداغ

khabaredagh.ir/fa/news/.../ملاعبه-همسر-خود-را-چگونه-برای-رابطه-جنسی-اماده-کنیم

۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - در خیلی مواقع بیشتر به نقش زن پرداخته شده در حالی که مرد با رفتار ... یکی دیگر از موارد کوچک ولی مهم در هنگام آمیزش جنسی، انتخاب مناسب روش پیشگیری از بارداری است. .... دختر همسایه، همسر باردار مردی را که با او رابطه داشت کشت ...

پدری که دختر خود را سه بار حامله کرد + عکس پدر متجاوز - تاپ ناز

www.topnaz.com › مطالب خواندنی و اخبار › اخبار حوادث

به گزارش روزنامه دیلی میل؛ پدر متجاوز 47 ساله به جرم داشتن سه بچه از دختر خود زندانی شد. ... دیروز مردی که مانند یک شوهر با دختر بی پناه خود زندگی می کرد و از او صاحب سه فرزند شده بود ... وکیل مدافع مرد اظهار داشت: “آنها در شرایط روحی بدی قرار دارند و دادگاه اجازه بدهد که پدر به خاطر انجام .... رابطه جنسی پسر با زن عمو به قتل عمو انجامید!

آیا رابطه با خواهر زن حرام است - پاسخگویی آنلاین -پاسخگویی ...

eporsesh.com/content/آیا-رابطه-با-خواهر-زن-حرام-است-؟

۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - نکته اول: از نظر اسلام هر گونه رابطه با نامحرم اعم از سخن گفتن شهوت انگیز، ... پیامبر اکرم(ص) از سخن گفتن زن با مرد نامحرم. ... با زن، دختر، خواهر و یا یکی از محارمش همان کاری را خواهد کرد، که او با دختر یا .... آیا رابطه بین دختر عمو و پسر عمو جایز است؟ .... کاشت ناخن و حکم وضو و غسل یا تیمم · مسح دادن قسمتی که امکان ...

حکم زنا با زن شوهرداری که از این عمل بچه ای نیز متولد شده ...

www.islamquest.net › خانه › گنجینه پاسخ‌ها › فقه

اما عبد بن زمعه گفت: این برادر من و فرزند پدرم است که از همسر او متولد شده است. ... زمانی که این بچه ها متوجه شوند که مادرشان زناکار و فاسد بوده، چه واکنشی خواهند داشت. ... شما تصور کند که با این زن ارتباط نامشروع ندارید، بلکه این همسر شرعی و واقعی ... کد سایت fa2397 کد بایگانی 2030 نمایه حکم زن و مرد زناکار و فرزندی که از این راه ...

داستان پسر همسایه ای که دختر هرزه را باردار کرد - پرشین وی

https://persianv.com/havades/داستان-پسر-همسایه-ای-که-دختر-هرزه-را-بار.html

 رتبه: ۴ - ‏۳ رأی

۲۶ تیر ۱۳۹۵ - نام پسر دایی اش بود و این رسم قدیمی در منطقه وجود داشت که بزرگ های ... کار در یک هتل بزرگ به مشهد برود و اصلا فکر ازدواج با او را از سرم در بیاورم(dot) او ... افشاگری جنجالی همسر اول شوهرِ بهاره رهنما! .... مرد جوان در یاسوج همسر ۲۳ ساله اش را با چاقو کشت!! ... سارا: شوهرم از رابطه من و دوستش با خبر بود،اما حرفی نمی زد!!

جنجال رابطه جنسی دختر‌ ۱۱ ساله و خلأ قانونی «سن رضایت» در ...

fa.euronews.com › اخبار › جهان

۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - به طرف او می‌رود، با او صحبت می‌کند و خیلی زود مرد جوان به او پیشنهاد می‌دهد که ... پس از آن دختر به خانه همسایه می‌رود و ضمن شرح ماجرا به زن همسایه اعلام می‌کند که ... بارداری ناخواسته، ایدز و غیره، پیش‌بینی‌هایی در قانون اندیشیده شود. ... اون موشکی هم که زد ۵۰ تا بچه تو اتوبوس رو کشت از مریخ توسط آدم فضایی ها شلیک شد.

تجاوز جنسی مسعود رجوی به فرماندهان زن سازمان خلق و بیرون ...

www.saharngo.com/fa/story/1772

۱۱ دی ۱۳۹۱ - مسعود رجوی با تشویق همسرش مریم رجوی به ما تجاوز جنسی می کرد!! .... خانم نسرین ابراهیمی یکی از فرماندهان سازمان خلق میگوید: "هر گاه مردی از ... در ماه رمضان با زنان و دختران می نشست و به آن ها دستور می داد که دور او جمع شوند و او را در آغوش بگیرند. .... مدیم رجو زمان ازدواج با شوهرش بارها با من رابطه جنسی داشت واقعا یه آشغاله.