در را بستم و گریه کنان به طرف دادگستری شهرم رفتم و تصمیم جدی برای جدایی از همسرم گرفتم.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرهای فوری، این ها صحبت های زنی اهل خراسان شمالی است که طعم تلخ خیانت همسر و دوست صمیمی اش را چشیده است. با وجود تأکید فرهنگ اسلامی مبنی بر حفظ حریم ها در رابطه با نامحرم اما به دفعات مختلف حریم ها و حرمت ها حفظ نمی شود. این در حالی است که اگر سری به دادگاه ها و مشاوران خانواده بزنیم می بینیم که رعایت نکردن حریم ها گاهی چه اتفاقات تلخی را رقم زده و سبب پاشیده شدن یک خانواده شده است؛ موضوعی که برای زن مصاحبه شونده ما پیش آمد و این گونه ماجرای تلخ خیانت همسر و دوستش را تعریف می کند.

حدود هفت سال بود که با او دوست بودم، هر روز با هم به مدرسه می رفتیم و موقع برگشت گاهی حرکاتی همچون ایما و اشاره به پسرها، خودنمایی در خیابان و قهقهه های بلند از او سر می زد که بسیار خجالت می کشیدم اما به خاطر دوستی مان به رویش نمی آوردم چون می دانستم دختری زود رنج است و اگر تذکر بدهم ممکن است مرا تنها بگذارد. سال آخر تحصیل مان بود که من ازدواج کردم و دیگر ادامه تحصیل ندادم. رابطه دوستم پس از ازدواج با من بیشتر شد، به خانه ما می آمد و با همسرم همچون برادرش رفتار می کرد طوری که برایم برخورد آن دو عادی شده بود. کم کم رفتارهای شان صمیمی تر شد به طوری که او و همسرم با هم ساعت ها بحث و گفت و گو می کردند، با هم می خندیدند و برای هم جک تعریف می کردند.
هر چند گاهی از برخورد آن دو دلخور می شدم اما به خاطر این که دوستم از من نرنجد چیزی نمی گفتم.

تا این که در یک روز زمستانی همسرم در خانه بود و من به خانه مادرم که دو کوچه بالاتر از خانه مان بود رفتم.
با مادرم تصمیم گرفتیم به بازار برویم که من برای پوشیدن لباس گرم به خانه برگشتم. زمانی که در را باز کردم با صحنه ای بسیار غیر منتظره رو به رو شدم. فکر نمی کردم دوست دوران مدرسه ام، کسی که با او بیشترین خاطرات را داشتم، به من خیانت کند.
در را بستم و گریه کنان به طرف دادگستری شهرم رفتم و تصمیم جدی برای جدایی از همسرم گرفتم. حال بسیار بدی داشتم. تک تک رفتارهای همسرم در دوران نامزدی جلوی چشمم می آمد؛ متانت، سنگینی و غرور او، همه را می دیدم.
وسط راه بودم که به دلیل خستگی در حاشیه پارک نشستم یادم آمد که بخش اعظمی از این مشکلات را خودم ایجاد کرده ام چرا که این من بودم که با بی تفاوتی اجازه دادم حریم بین دوست و همسرم شکسته و زندگی ام این گونه دچار مشکل شود.


منبع : هارپی


دوست دوران کودکی با وضعیت نامناسب در اتاق خواب عروس - ...

https://khabar-fouri.com › حوادث

۴ ساعت پیش - زمانی که در را باز کردم با صحنه ای بسیار غیر منتظره رو به رو شدم. فکر نمی کردم دوست دوران مدرسه ام، کسی که با او بیشترین خاطرات را داشتم، به من ...

دوست دوران کودکی با وضعیت نامناسب در اتاق خواب عروس ! - ...

https://khabarfarsi.com/u/61364843

۱۹ ساعت پیش - دوست دوران کودکی با وضعیت نامناسب در اتاق خواب عروس ! زمانی که در را باز کردم با صحنه ای بسیار غیر منتظره رو به رو شدم. فکر نمی کردم دوست ...

تصاویر برای دوست دوران کودکی با وضعیت نامناسب در اتاق خواب عروس !

نتیجه تصویری برای دوست دوران کودکی با وضعیت نامناسب در اتاق خواب عروس !

۹ ساعت قبل

نتیجه تصویری برای دوست دوران کودکی با وضعیت نامناسب در اتاق خواب عروس !

نتیجه تصویری برای دوست دوران کودکی با وضعیت نامناسب در اتاق خواب عروس !

نتیجه تصویری برای دوست دوران کودکی با وضعیت نامناسب در اتاق خواب عروس !

نتیجه تصویری برای دوست دوران کودکی با وضعیت نامناسب در اتاق خواب عروس !

تصاویر بیشتر برای دوست دوران کودکی با وضعیت نامناسب در اتاق خواب عروس !

گزارش تصاویر

نتایج وب

دستگیری فرد متعرض به بانوان با درفش! | سردار علیرضا ...

www.ghatreh.com/news/nn44853789/دستگیری-فرد-متعرض-بانوان-درفش

۸ ساعت پیش - دستگیری فرد متعرض به بانوان با درفش · دستگیری مربی مرد که به بانوان تیم ملی در ... دوست دوران کودکی با وضعیت نامناسب در اتاق خواب عروس !

سقوط دو شیء ناشناس در فخرآباد | فرماندار بجستان در خصوص ...

www.ghatreh.com/news/nn44859199/سقوط-شیء-ناشناس-فخرآباد

۴ ساعت پیش - وضعیت مصدوم تصادف 2 خودرو در فیروزکوه وخیم است ... دوست دوران کودکی با وضعیت نامناسب در اتاق خواب عروس !

عامل جرح زنان در تهران دستگیر شد | رییس پلیس آگاهی تهران - ...

www.ghatreh.com/news/nn44854704/عامل-جرح-زنان-تهران-دستگیر

۷ ساعت پیش - دستگیری عامل جرح زنان با شی تیز در نقاط مختلف تهران · دستگیری عامل جرح زنان با .... دوست دوران کودکی با وضعیت نامناسب در اتاق خواب عروس !

نگهداری از عروس هلندی - مجله اینترنتی پت ها

petha.ir/نگهداری-عروس-هلندی/

۶ بهمن ۱۳۹۶ - روی رفتار کودکان هنگامی که در نزدیکی حیوان هستند، نظارت داشته باشید. ..... در ضمن خیلی پرنده شیرین و خوش خوراکیه وقتی میام خونه دوست داره از قفس ..... دمای نامناسب محیط ... از سه چهار روز قبل دیگه در قفس و باز میکنم پر نمیزنه و کف اتاق راه .... می خواستم بدونم خواب عروس هلندی با چرتی که در طول روز می زنه باید ده ...

بهترین رنگ برای اتاق خواب کدام است؟ - بیتوته

www.beytoote.com/mode/decor/best-color2-bedroom.html

بهترین رنگ برای اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب , رنگ اتاق خواب , وسایل اتاق ... در طول شب برایتان مهم است و دوست دارید هر روز صبح با انرژی و نشاط کافی برای ... در حین خواب منتقل می کند و مناسب ترین جنس برای تهیه تختخواب چه برای کودکان و ... این اتاق نامناسب ترین انتخاب برای محل خواب شماست و دلایل مختلفی برای آن وجود دارد.

رازهای چیدمان دکوراسیون اتاق کودک - آریسته | مرجع آموزشی مد و ...

https://aristeh.com › ... › دکوراسیون اتاق کودک › رازهای چیدمان دکوراسیون اتاق کودک

طراحی اتاق خواب نوزاد و انتخاب کف پوش مناسب. برای طراحی اتاق ... پس بعد از گذراندن دوران نوزادی بهتر است اتاق کودک خود را با رنگ های شاد و نقاشی های شاد پر کنید.

وارد نشده: نامناسب

دکوراسیون منزل نو عروس، خانه‌ای شاد در شیراز - آریسته | مرجع ...

https://aristeh.com › ... › دکوراسیون منزل نو عروس، خانه‌ای شاد در شیراز

وب‌سایت چیدانه – صدف حقیقت: خانه رویاهای خود را از زمان کودکی تجسم می کرد. ... در این مطلب دکوراسیون منزل سونیا و حمیدرضا در شیراز را ببینید که با سلیقه و دقت ... در این دوران و در اطراف خود من تازه عروس هایی را می بینم که دکوراسیون خانه خود را طراحی ... من فضای اتاق خواب را دوست دارم. ... دکوراسیون اتاق خواب محبوب سونیا و حمیدرضا.

رنگ اتاق خواب عروس و داماد و بایدها و نبایدها | توکامگ - توکامارت

tookamart.com › خانه › دکوراسیون و نما › تزئینات

 رتبه: ۴ - ‏۲ رأی

۱ مرداد ۱۳۹۷ - طراحی شیک و رمانتیک اتاق عروس و داماد با نور شمع از ایده های تزئینی جالب ... فضای اتاق خواب عروس و داماد را با ترکیب چند رنگ تزیین کنید و از آن ...

وارد نشده: دوست ‏دوران ‏وضعیت ‏نامناسب

تجاوز جنسی مسعود رجوی به فرماندهان زن سازمان خلق و بیرون ...

www.saharngo.com/fa/post/1772

۱۱ دی ۱۳۹۱ - مسعود رجوی با تشویق همسرش مریم رجوی به ما تجاوز جنسی می کرد!! ... خواهید تا به شما اجازه بدهد به تنهایی وارد اتاق خواب او بشوید و با مسعود تنها و همبستر شوید؟!» ... مریم مرا فرا خواند و گفت: "امشب شب عروسی و شب معراج توست!! .... و هنگامی که او را دیدیم وضعیت نامناسب داشت و افسرده و از لحاظ روانی دچار مشکل شده بود.

طراحی اتاق بازی برای کودکان اوتیسم - آکاایران

www.akairan.com/koodak/moraghebat1/2015112294947.html

۱ آذر ۱۳۹۴ - آرایش مخصوص عروس .... نکته ها را با حوصله و دقت بنویسید، درج ساعت و تاریخ بسیار حائز ... آرام تر هستند و چه مواقعی رفتارهای هیجانی نامناسب شان کمتر یا بیشتر است، ... پس از برقراری چادر، تعدادی از وسیله ها و اسباب بازی هایی را که دوست دارد ... توجه داشته باشید که اتاق خواب کودک تان را هم باید به همان شکل حفظ ...

[DOC]ریاضی - Department of Education and Training Victoria

https://www.education.vic.gov.au/.../LiteracyandNumeracyTips_Persian.docx

موضوعاتی که شما می توانید با مربی سالهای اولیه، معلم مهد کودک و معلم مدرسه فرزندتان ... خدمات اوایل دوران کودکی و مدارس شرکت کننده در این چالش فرزند شما را ثبت نام خواهند کرد .... واژه های تصادفی را روی تکه های کاغذ بنویسید و آنها را در سراسر اتاق قرار دهید. ... یک نوشته در مورد یک تجربه اخیر مانند عروسی یا جشن تولد یا گشت و گذار.

تعبیر خواب عروس - معنی دیدن مراسم عروسی در خواب چیست؟ | ...

https://setare.com/fa/.../تعبیر-خواب-عروس-معنی-دیدن-مراسم-عروسی-در-خواب-چیست

با تعبیر خواب عروس، تعبیر خواب عروسی، تعبیر خواب ازدواج کردن، تعبیر خواب ... سلام من دیشب خواب دیدم عروسیمه دوست صمیمیویادم رفته دعوت کنم بعدهمه چی بی برنامس .... هر انسانی با هر وضعیت تاهل ممکن است مکرر با چنین رویایی رو به رو شود و مطلقا به ..... سلام،خاب دیدم در یک اتاق پر از لباس عروس هستم و هر دفعه یکی از لباسها رو ...

33 کودک بی‌بضاعت با حمایت بانک سامان جراحی و درمان شدند - ...

8tag.ir/news/459354487727486054-15129541318046969336

بانک سامان در شش ماهه نخست امسال هزینه جراحی و درمان 33 کودک بی‌بضاعت موسسه خیریه زنجیره امید را ... دوست دوران کودکی با وضعیت نامناسب در اتاق خواب عروس!

احساسات جنسی در کودکان ۳ تا ۶ سال - دلگرم

www.delgarm.com › مادر و کودک › سلامت کودکان

۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - آشنایی با خصوصیات جنسی کودکان و نحوه مدیریت آن ... نکته آخر، ممکنه احساس جنسی در فرزند، وقتی لمس میشه یا والدینش رو تو وضعیت نامناسب می بینه یا .... در حدود 3 تا 4 سالگی کودکان دوست دارند بدن شان محرمانه باشد و از این که دیگران ... بودن در اتاق خواب، شاهد روابط زناشویی آن ها شوند، درباره روابط زناشویی پدر و ...

رابطه جنسی عروس و داماد (گپ و گفت) - نوعروس

https://www.noarous.com › وبلاگ نوعروس › روابط زناشویی

۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - سوال و جواب های دوستانه در مورد رابطه جنسی عروس و داماد، نظرات کاربران درمورد رابطه ... بعضی از چیزها رو هم قبل از اینکه با همسرمون مطرح کنیم، دوست داریم ازش ...... یکبار در اتاق خواب جای خود را با هم عوض کنید و از او بخواهید تصور کند که جای شماست. .... ضمن اینکه گاهی، نوع زندگی زن در دوران کودکی باعث شکل گرفتن ...

شیک ترین مدل دکوراسیون داخلی منزل ۱۳۹۶ - دلبرانه

delbaraneh.com/decorations/the-most-stylish-interior-model-1396/

همراه با مدل های جدید مقالات زیبایی در ضمینه سلامت , سبک زندگی , روانشناسی و… ... خانه عروس,دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۱۶,مدل دکوراسیون اتاق خواب,دکوراسیون داخلی ... پوشیدن کفش نامناسب در این دوران باعث بدتر شدن شرایط می شود. ... پوشیدن لباس مناسب که از پهلو ها و اطراف ران حمایت کند نیز در اصلاح تغییر وضعیت شما موثر است.

اقدام شوم با مبینای 3 ساله در پارک پردیس / او در وضعیت بدی ...

https://www.rokna.net/.../291760-اقدام-شوم-با-مبینای-ساله-در-پارک-پردیس-او-در-و...

۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - همزمان با اتفاق تلخ و فراموش نشدنی دو کودک معصوم آتنا و کیمیا، خبر از ... این در حالی است که پدر مبینا به دلیل وضعیت مالی نامناسب و هزینه پزشکی قانونی جهت ادعای شکایت خود صرفه نظر کرده است. ... تیراندازی خونین در جشن عروسی شهر ایذه ..... فیلم / اقدام زشت مرد با دختر 15 ساله در اتاق پشتی سوپر مارکت + ...