خبرگزاری مهر: دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا درحالی با تساوی به پایان رسید که سرخپوشان به واسطه پیروزی در بازی رفت فینالیست شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه با قضاوت «کوالنکو والنتین» از ازبکستان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک به یک به پایان رسید. بغداد بونجاح(۱۷) برای السد و سیامک نعمتی(48) برای پرسپولیس گل زدند.

تیم فوتبال پرسپولیس این دیدار را با علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، شایان مصلح، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، بشار رسن(۹۰ محسن ربیع خواه)، احمد نوراللهی، گادوین منشا و علی علیپور(۸۲ امید عالیشاه) برگزار کرد.

* دقیقه ۲ : پرسپولیس که بازی را هجومی آغاز کرده بود با شوت احمد نوراللهی اولین خطر را روی دروازه مهمان قطری ایجاد کرد اما ضربه این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

* دقیقه ۳ : قطری ها پس از رد و بدل کردن چند پاس پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شدند که شوت بازیکن السد را بیرانوند مهار کرد.

* دقیقه ۵ : پرسپولیس صاحب اولین ضربه کرنر شد اما ارسال نوراللهی در یک رفت و برگشت ثمری برای سرخپوشان نداشت.

* دقیقه ۱۰ : السدی ها پس از چند حمله پرسپولیس توپ و زمین را در اختیار گرفتند و به دنبال رسیدن به دروازه میزبان بودند اما نتوانستند خطری را ایجاد کنند.

* دقیقه ۱۳ : پرسپولیس صاحب دومین ضربه کرنر شد که ارسال نوراللهی را منشا با ضربه سر به سمت دروازه زد که بهترین موقعیت سرخ ها با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

* دقیقه ۱۷: السدی ها پاس عمقی را به سمت دروازه پرسپولیس ارسال کردند که تعلل مدافعان باعث شد بغداد بونجاح از فرصت استفاده کند و با یک ضربه دقیق دروازه سرخپوشان را باز کند.

* دقیقه ۲۵ : دقایق بعد از گل با حفظ توپ السدی ها همراه بود و آنها تلاش داشتند توپ را برای خود حفظ کنند تا پرسپولیس نتواند به دروازه شان نزدیک شود. این روند تا دقیقه ۲۵ ادامه داشت و پرسپولیس نتوانست به هماهنگی خوبی برای رسیدن به دروازه حریف برسد.

* دقیقه ۳۵ : شاگردان برانکو نشانی از پرسپولیس خوب و هماهنگ نداشتند و با اینکه تلاش می کردند صاحب موقعیت شوند اما دفاع خوب و هماهنگ السد به آنها اجازه نداد به دروازه تیم قطری نزدیک شوند.

* دقیقه ۳۹ : پرسپولیس در معدود موقعیت های بعد از گل پشت محوطه جریمه صاحب فرصت شد که شوت منشا را دروازه بان السد مهار کرد.

* دقیقه ۴۴ : السد دومین موقعیت مطلوب برای گلزنی را به دست آورد اما ضربه بونجاح را علیرضا بیرانوند به زیبایی مهار کرد تا مانع از باز شدن دروازه دوباره تیمش شود.

* دقیقه ۴۸ : نیمه دوم با حملات پرسپولیس شروع شد و سه دقیقه بعد سیامک نعمتی پاس خوب منشا را به گل تساوی تبدیل کرد.

* دقیقه ۵۵ : پرسپولیسی ها به فکر حفظ توپ و آرام کردن بازی بودند. تماشاگران هم با تشویق های وحشتناک خود سعی در روحیه دادن به بازیکنان داشتند.

* دقیقه ۶۴ : همکاری عالی علیپور و منشا می توانست گل دوم را برای پرسپولیس به همراه داشته باشد اما ضربه علیپور در موقعیتی تک به تک به دروازه بان السد خورد و به کرنر رفت.

* دقیقه ۷۰: ضعفی که در عمق خط دفاعی پرسپولیس وجود داشت این فرصت را به تیم السد داد که صاحب یک موقعیت خوب دیگر شود اما ضربه بغداد بونجاح با اختلاف کمی از کنار دروازه راهی بیرون شد.

* دقیقه ۸۵ : علیرضا بیرانوند با دفع ضربه سر ژاوی پرسپولیس را از حذف نجات داد. در این صحنه توپ ارسالی پشت مدافعان پرسپولیس روی سر ژاوی نشست که ضربه او از درون محوطه شش قدم را بیرانوند به زیبایی راهی کرنر کرد.


منبع : برترین ها


رفتیم فینال؛ پرسپولیس عزیز به تو افتخار می‌کنیم - ...

www.bartarinha.ir/fa/news/.../رفتیم-فینال-پرسپولیس-عزیز-به-تو-افتخار-می‌کن...

۵۷ دقیقه پیش - رفتیم فینال؛ پرسپولیس عزیز به تو افتخار می‌کنیم. دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ...

برانکو: افتخار می‌کنیم که جزو 4 تیم برتر آسیا هستیم؛ اگر ...

https://www.tarafdari.com/node/1128185

۱ روز پیش - طرفداری- پرسپولیس و السد در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ... برتر آسیا هستیم؛ اگر با پرسپولیس به فینال آسیا نرسم، واکنش‌ها به ... به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا رفتیم و با تیم رقیب قطر بازی داریم. .... همه موارد دوست عزیز. .... چه با افتخار صعود کنیم به تو تیم و باشگاه تو این سالها افتخار میکنیم.

تصاویر برای رفتیم فینال؛ پرسپولیس عزیز به تو افتخار می‌کنیم

نتیجه تصویری برای رفتیم فینال؛ پرسپولیس عزیز به تو افتخار می‌کنیم

یک روز قبل

نتیجه تصویری برای رفتیم فینال؛ پرسپولیس عزیز به تو افتخار می‌کنیم

نتیجه تصویری برای رفتیم فینال؛ پرسپولیس عزیز به تو افتخار می‌کنیم

نتیجه تصویری برای رفتیم فینال؛ پرسپولیس عزیز به تو افتخار می‌کنیم

نتیجه تصویری برای رفتیم فینال؛ پرسپولیس عزیز به تو افتخار می‌کنیم

تصاویر بیشتر برای رفتیم فینال؛ پرسپولیس عزیز به تو افتخار می‌کنیم

گزارش تصاویر

نتایج وب

خلاصه بازی پرسپولیس 1 - 1 السد + فیلم | - کشتی آزاد 2018 ...

www.ghatreh.com/news/nn44849205/خلاصه-بازی-پرسپولیس-السد-فیلم

۱ ساعت پیش - فیلم/ خلاصه بازی پرسپولیس - السد ؛ صعود سرخ پوشان به فینال آسیا · فیلم خلاصه .... رفتیم فینال؛ پرسپولیس عزیز به تو افتخار می کنیم ...

پرسپولیس به فینال رسید | تیم فوتبال پرسپولیس به ...

www.ghatreh.com/news/nn44849132/پرسپولیس-فینال-رسید

۲ ساعت پیش - تیم فوتبال پرسپولیس به دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. - دیدار برگشت ... رفتیم فینال؛ پرسپولیس عزیز به تو افتخار می کنیم ...

صعود پرسپولیس به فینال آسیا | به گزارش اصلاحات نیوز، ...

www.ghatreh.com/news/nn44849218/صعود-پرسپولیس-فینال-آسیا

۱ ساعت پیش - مطالب مرتبط: لغو بازی های پرسپولیس در لیگ برتر در صورت صعود به فینال آسیا .... رفتیم فینال؛ پرسپولیس عزیز به تو افتخار می کنیم ...

رمان های پورن خارجی ترجمه شده

ng.wokk.com/62E

"دختری در قطار" نهتنها یک رمان مهیج و پلیسی، بلکه تریلری روانشناسانه است، که ... افتخار میکنیم که جزو 4 تیم برتر آسیا هستیم؛ اگر با پرسپولیس به فینال آسیا .... برید لباساتونو عوض کنید راحت باشید منو آیدا رفتیم تو اتاق آیدا همونطور که ... باز اعتراض کنه که بهزاد گفت عزیزم حالا که کیرم حتی نزدیک سوراخشم نیست.

اخبار پرسپولیس - تلکسیران

https://www.telexiran.com/Tag/پرسپولیس

پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا -صعود به فینال ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ ساعت ۲۰:۲۶ · ویدیو/ ... رفتیم فینال؛ پرسپولیس عزیز به تو افتخار می‌کنیم ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰ ...

رفیعی: افتخار می‌کنم که با پرسپولیس قهرمان شدم؛ بازی ...

90tv.ir/.../رفیعی-افتخار-میکنم-که-با-پرسپولیس-قهرمان-شدم؛-بازی-کردن-در-قطر-...

۶ دی ۱۳۹۶ - رفیعی: افتخار می‌کنم که با پرسپولیس قهرمان شدم؛ بازی کردن در قطر راحت‌تر از ایران است ... تا کنون تجربه حضور در لیگ قطر برای تو چگونه بوده است؟ ... من عاشق فوتبال بودم و از هفت سالگی برای بازی کردن به زمین فوتبال می رفتم. .... دوست عزیز کدوم بازیکن رو سراغ داری تووی لیگ خودمون بعد از یک فصل ...

تحقق یک رویا؛ با شجاع، سیامک و بیرو ارتش سرخ به فینال ...

https://khabarfarsi.com/u/61347503

رفتیم فینال؛ پرسپولیس عزیز به تو افتخار می کنیم. علیرضا بیرانوند به زیبایی مهار کرد تا مانع از باز شدن دروازه دوباره تیمش شود. * دقیقه 48 : نیمه دوم با حملات ...

ویدیو ورزش سه | گلهای منتخب فرهاد مجیدی

video.varzesh3.com/video/63081/گلهای-منتخب-فرهاد-مجیدی

حالا اسطوره های پرسپولیس چند بار بازیکن سال اسیا شدن ب این میگن افتخار ... اگه نه از سال 76 که فوتبالو دنبال میکنم اون اولا بازیکن قابل توجهی نبود حتی تو دربی ها که .... نمیدونستم برترین گلزن تاریخ حضور تیم های ایرانی در آسیا هستی عزیز بر بزرگی های استقلال در آسیا افزودی ... فقط فرهاد مجیدی به عشقش می رفتم استادیوم.

حذف کروات مجسمه دکتر شریعتی در دانشگاه ساری+عکس

tabnakbato.ir › صفحه نخست › دیدنی‌ها

۱۹ دقیقه پیش - حذف کروات مجسمه دکتر شریعتی در دانشگاه فرهنگیان ساری. حذف کروات مجسمه دکتر ... رفتیم فینال؛ پرسپولیس عزیز به تو افتخار می‌کنیم ...

جام حذفی فوتبال ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/جام_حذفی_فوتبال_ایران

جام حذفی فوتبال ایران نام مسابقات حذفی فوتبال در ایران است که از سال ۱۳۵۵ بنیان نهاده شده‌است. ... و تک بازی برگزار می‌کند و یکی از سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمان جام حذفی ... در فینال بازی‌ها، نخستین عنوان قهرمانی جام حذفی ایران را به خود اختصاص داد. .... استقلال (۷)، پرسپولیس (۵)، صباباتری (۱)، نفت (۱)، سایپا (۱).

وارد نشده: رفتیم ‏عزیز

اظهارات ستاره پرسپولیس درباره جوی فوق العاده میان بازیکنان ...

https://footba11.co › اخبار › ایران

۱۴ مهر ۱۳۹۷ - آدام همتی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در کانادا با مربیان خیلی خوبی کار ... بازی سختی را در قطر بردید و نیمی از راه را برای رسیدن به فینال طی کردید. ... هر روز از این‌که کنار بزرگان پرسپولیس و عضو این تیم هستم افتخار می‌کنم. ... برانکو بین بازیکنان جوان بیشترین توجه را به تو دارد، فکر می‌کنی ...

عکس های جدید درباره کیسه سوز در اینستاگرام - فوتوگرام

fotor.ir/tag/کیسه_سوز

روی قلب من نوشته رنگ قرمز رنگ عشقه واسه تو جونمو میدم #پرسپولیس_قهرمان #پرسپولیس ... خدایاشکرت رفتیم فینال گلللللللللللل گللللللللللل کیسه کشا ... به تیمم افتخار میکنم،مرسی پرسپولیس،فینال لیگ قهرمانان اسیا مبارک همه پرسپولیسیای عزیز#پرسپولیس #اسیا #لیگ_قهرمانان_آسیا #کیسه_سوز ...

عالیشاه:با افتخار قراردادم را با پرسپولیس تمدید می‌کنم

https://www.khabarvarzeshi.com/.../عالیشاهبا-افتخار-قراردادم-را-با-پرسپولیس-تمد...

۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - عالیشاه:با افتخار قراردادم را با پرسپولیس تمدید می‌کنم ... همینطور عزیزان ستاد کل که به من خیلی کمک کردند بتوانم کارت پایان ... قبلاً که با تو حرف میزدیم از برخیها در تبریز گلایهمند بودی؛ هنوز هم دلخوری؟ ... فینال جام حذفی هنوز برگزار نشده است. .... ۴ نظر زکی‌پور: ۴ بار ما فینال رفتیم یک بار هم پرسپولیس برود.

روزی که پرسپولیس در آسیا قهرمان شد :: سایت خبری، تحلیلی ...

bankvarzesh.com/fa/News/4318/روزی-که-پرسپولیس-در-آسیا-قهرمان-شد

۲۶ مهر ۱۳۹۴ - شما کل تاریخ کوتاه باشگاتون جعلیه, فینال اسیا رو هیچوقت ندیدین و نخواهید دید ... تاقط ندارن ببینن پرسپولیس تو جام در جام قهرمان شده فکر میکنن جام چهار تا .... که تو رئال قهرمان اروپا شد الان بارسلونا باید بیاد به فیگو افتخار کنه ؟ ... ما قهرمان اروپا شدیم چون تیم منچسترو شکست دادیم یکم لنگیایه عزیز از اون ... ‌.

فوتبالی‌ترین | خلاصه بازی پرسپولیس و نودارومیه

footballitarin.com/video_page.php?id=57778

ویدئو برای رفتیم فینال؛ پرسپولیس عزیز به تو افتخار می‌کنیم▶ 5:59

۵ روز پیش

خلاصه بازی پرسپولیس و نودارومیه ... تو بازی‌هایی مثل السد یک نقطه قوته ولی با تیم‌های ضعیف تر قدری ضد حاله. ... تبریک به تمام پرسپولیسی های عزیز. ... بیشتری به ورزشگاه ...

وارد نشده: رفتیم

برانکو: افتخار می‌کنیم که جزو 4 تیم برتر آسیا هستیم؛ اگر ...

https://sport.shafaqna.com/fn/286766/

برانکو: افتخار می‌کنیم که جزو 4 تیم برتر آسیا هستیم؛ اگر با پرسپولیس به فینال آسیا نرسم، واکنش‌ها به شکلی است که هیچ‌کاری انجام نداده‌ایم. خبر در سایت ... ماتیودی:به جنگ 3-4-3 آلمان‌ها رفتیم و برنده شدیم ▫ فدراسیون ... پاسخ کریستیانو رونالدو به ایسکو: درست می گویی، تو نمی توانی گریه کنی .... خداداد عزیزی بوکسور می‌شود

سند برد 8 گله استقلال مقابل پرسپولیس پیدا شد! - تابناک | ...

https://www.tabnak.ir › ورزشی › ورزشی

۴ اسفند ۱۳۹۴ - اعتراف یک پرسپولیسی به شکست 8 گله مقابل استقلال! ..... خب لنگیای عزیز اینم مدرک همایون که نام قبل تیم لنگ بوده مثل همایون شاهین پرس پولیس .... یعنی پورحیدری که تو اون بازی گل زده و پرسپولیس ۸ تایی کردند این همه مدت به خاطر ..... استقلال تنها تیم دو ستاره ایران زمین است که به وجود آن افتخار میکنیم .