مشکلات جنسی این روزها باعث نگرانی بسیاری از افراد به خصوص آقایان شده است. مردان مسئولیت و استرس بیشتری دارند ضمن این که پرخوری و ورزش نکردن باعث می شود برخی توانایی های جسمی آن ها به خطر بیفتد که خود منجر به احساس ناامنی و استرس بیشتر و کاهش اعتماد به نفسشان خواهد شد. در این بین اعتماد به نفس جنسی مردان هم ممکن است به خطر بیفتد.

برای حل این مشکل و رفع اختلال نعوظ و داشتن نعوظی عالی و طولانی نکاتی وجود دارد که با رعایت آن ها می توانید به نتیجه برسید :

نکاتی برای داشتن نعوظ عالی و طولانی

عمیق نفس کشیدن در زمان رابطه جنسی باعث طولانی تر شدن نعوظ می شود 

مسلما همه شما در حال نفس کشیدن هستید ولی چه نوع تنفسی به درد شما می خورد؟ تنفس ریتمیک و آرام. نفس کشیدن آرام از طریق بینی اغلب باعث انزال زودرس می شود.

درمان اختلال نعوظ با تقویت عضلات کف لگن 

عضلات کف لگن مسئول انزال هستند شما می تواند با انجام تمرینات کگل این عضلات را تقویت کنید تا روی ارگاسم خود کنترل داشته باشید.

خودارضایی سریع باعث زودانزالی می شود 

اگر خودارضایی می کنید و این کارتان کمتر از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می کشد بهتر است کنارش بگذارید چون انزال سریع جلوی نعوظ عالی و طولانی را در شما می گیرد.

برای درمان زودانزالی تماشای فیلم های غیر اخلاقی را کنار بگذارید 

مردان معمولا بیشتر به تماشای فیلم های غیر اخلاقی می نشینند و احتمال خودارضایی در زمان تماشای این فیلم ها معمولا وجود دارد که خود این امر سبب زودانزالی در مردان خواهد شد.

برای نعوظ طولانی تغذیه بسیار مهم است 

مصرف خوراکی هایی که سرتونین بالایی دارند می تواند بهکاهش نگرانی شما کمک کند. خوراکی هایی از قبیل موز، حبوباتی مثل نخود و عدس، برنج قهوه ای، سبزیجات حاوی نشاسته مانند سیب زمینی شیرین، ماهی، آجیل و شکلات تلخ می تواند به حفظ نعوظ شما کمک کند.

ورزش منظم 

با ورزش منظم می توانید به طور طبیعی سروتونین بدنتان را افزایش دهید.

افزایش اعتماد به نفس 

همه این تلاش ها بدون اعتماد به نفس نتیجه ای نخواهد داشت. و البته هر چه موفقیت شما براینعوظ طولانی تر بیشتر شود اعتماد به نفستان هم بالاتر خواهد رفت./بیتوته و کولاک


روش هایی برای داشتن نعوظ عالی و طولانی در رابطه زناشویی | ...

https://koolakmag.ir › سلامت › زناشویی

۱۴ ساعت پیش - چیکار کنیم تا نعوظ طولانی داشته باشیم؟, آیا نگاه کردن به فیلم های غیر اخلاقی باعث زودانزالی می شود؟, راه های درمان زود انزالی چیست؟

تقویت نعوظ با 7 کاری که می توانید در طول روز انجام دهید - ...

seemorgh.com › سلامت › سلامت خانواده › سلامت مردان

۶ آبان ۱۳۹۶ - مردانی که به طور منظم ورزش های هوازی انجام می دهند، شریان های خونی سالم تری ... طولانی را روی زین دوچرخه نشسته اند، ممکن است مشکلات اختلال نعوظ بیشتری داشته باشند. ... بلکه استرس، صمیمیت را نابودمی کند، بخش مهمی از داشتن یک رابطه جسی موفقیت آمیز. .... روش های جلوگیری از دخالت خانواده همسر در زندگی زناشویی!

راه هایی برای نعوظ طولانی و قوی تر - فارما سلامت

pharmasalamat.com/راه-هایی-برای-نعوظ-طولانی-و-قوی-تر/

۳ دی ۱۳۹۴ - راهکار هایی برای نعوظ طولانی و قوی تر مشکلات نعوظ وازکتومی اختلال در نعوظ درمان اختلال نعوظ ... این نعوظ فقط به خاطر داشتن رابطه جنسی نیست.

وارد نشده: عالی

۱۰ راه موثر در درمان زود انزالی مردان - جامعه سلامت

jameesalamat.com/article/18/۱۰-راه-موثر-در-درمان-زود-انزالی-مردان

۲ مهر ۱۳۷۵ - روش های درمان زود انزالی، درمان زود انزالی با داروهای گیاهی، درمان زود انزالی با ... بین رفتن انزال زودرس می‌شود بلکه باعث طولانی شدن رابطه و احساس رضابت ... ممکن است به دلیل فشار وارد کردن به آلت جنسی، آلت به نعوظ کامل نرسد، اما ... زنجبیل به دلیل داشتن طبع گرمی و خواص فوق العاده ای که دارد به طور .... مطلب عالی بود .

ناتوانی نعوظ : علل و روشهای درمانی - مردمان

www.mardoman.net/health/ناتوانی-نعوظ-علل-و-روشهای-درمانی

۱۷ دی ۱۳۸۷ - ناتوانی نعوظ که گاهی ناتوانی جنسی نیز نامیده می شود، عدم توانایی مکرر در حفظ نعوظ آلت تناسلی برای برقراری رابطه جنسی است. ... در رسیدن به این حالت و یا عدم توانایی در حفظ این حالت به مدت طولانی را شامل می شود. ... تکانه های مغز و اعصاب موضعی باعث می شوند که عضلات اجسام غاری ..... ۴۵ نکته‌ی عالی برای سلامتی.

بهبود عملکرد جنسی مردان و نگه داشتن نعوظ با این روش ها | خلایق

https://www.khalayegh.com › ... › روابط زناشویی

اغلب مردان به دنبال راه هایی برای افزایش عملکرد جنسی خود و افزایش نگه داشتن نعوظ خود هستند. ... رابطه جنسی باعث افزایش ضربان قلب شما می شود به همین دلیل ورزش منظم می تواند با ... یا کاهش سرعت دستش دور آلت شما نعوظتان را برای مدتی طولانی تر حفظ کند. ... برای داشتن نعوظ عالی باید به حالت های شریک زندگیتان توجه کنید.

هشت روش فوق العاده برای افزایش قدرت جنسی - بیست ستون

https://www.bistsotoon.com/p/هشت-روش-فوق-العاده-برای-افزایش-قدرت-جنسی

۳ خرداد ۱۳۹۴ - راه های افزایش قدرت جنسی. ... شما به علت اینکه خون به اندازه کافی در رگ‌ها جریان ندارد، عملکرد نامناسبی خواهد داشت؛ و یا ممکن است نعوظ کامل رخ ندهد.

وارد نشده: عالی

دیر ارضا شدن | روش های عالی دیر ارضا شدن - نمناک

namnak.com/راه-درست-دیر-ارضا-شدن.p28639

 رتبه: ۴٫۱ - ‏۱۳۸ رأی

دیر ارضا شدن و دیر ارضا شدن را بیاموزید و روش های موثر در دیرارضا شدن و جلوگیری از انزال زودرس مردان و دیر ارضا شدن زن و مرد و افزایش لذت رابطه جنسی و زناشویی درنمناک. ... ایجاد تطابق، زمان طولانی ارضا شدن زوجه و زمان کوتاه تر زوج، باعث نمود بیشتر و ... ایجاد مشکل روانی باعث بروز انزال زودرس می شود، ترس از بروز اختلا ل نعوظ است.

اختلال نعوظ : ۵۲ بهترین خوراکی برای نعوظ بهتر و قوی در ...

https://bazdeh.org/اختلال-نعوظ/

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - مطلب مرتبط:زود انزالی: ۴ روش درمان زود انزالی که تاثیر آنی دارند ... مطلب مرتبط: ۷ دلیل برای داشتن رابطه جنسی بیشتر .... مشهور است؛ و تقویت نیروی جنسی فقط یکی از موارد موجود در فهرست بلند بالای فواید بلغور جو دو سر ... به علاوه، میوه‌ی خشک منبعی عالی برای روی، آهن، پتاسیم، و پروتئین محسوب می‌شود که از این ...

زنان با ناتوانی جنسی مردان چه کار کنند؟ - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/40216/زنان-با-ناتوانی-جنسی-مردان-چه-کار-کنند

۳۰ دی ۱۳۹۶ - ناتوانی وریدی برای نعوظ، خیلی نادر است و در بیماری هایی خاص رخ می دهد .... مشکلات زناشویی تعلیم دیده اند، بروند و از آنها اطلاعات و آموزش های لازم ... پله را بالا برود، معمولاً در برقراری رابطه جنسی طولانی مدت هم مشکل دارد. ..... دمتان گرم همین عالی بود ... از ازدواج رو به پای دوست داشتن و اینکه نمیخواسته طرف رو از دست بده و .

۱۹ حقیقت باورنکردنی درباره رابطه جنسی و عشق که نمی‌دانید! ...

https://www.ajibtarin.com/facts/33384/حقیقت-باورنکردنی-رابطه-جنسی-عشق/

 رتبه: ۳٫۹ - ‏۱۳۵ رأی

۸ شهریور ۱۳۹۷ - در این مقاله ۱۹ حقیقت جالب توجه در مورد عشق و رابطه جنسی بیان ... فعال بود تمایل بیشتری برای داشتن تعداد شریک جنسی داشته‌اند. ... و فانتزی می‌بینند و مباحث مشاوره‌ای را با هم کامل می‌کنند، در هر دو روش نرخ طلاق ... کلسترول بالا علاوه بر آسیب رساندن به عروق و افزایش ضربان قلب منجر به اختلال نعوظ در مردان می‌شود.

۵ درمان خانگی اختلال نعوظ - نبض ما

https://nabzema.com › کافه خبر

اختلال نعوظ به وضعیتی گفته می شود که مرد در طول رابطه جنسی قادر به رسیدن و یا حفظ ... خستگی; استرس; مشکلات زناشویی; اضطراب عملکرد; مصرف الکل ... تحقیقات نشان داده است برخی از روش های طبیعی می توانند در درمان اختلال نعوظ موثر باشد.

مخبر - 1397/06/19 - نعوظ طولانی در مردان با 7 روش موثر

www.mokhbernews.ir/Home/ShowNewsInfo/8468127

۱۶ ساعت پیش - خبرگزاری آریا - عمیق نفس کشیدن در زمان رابطه جنسی باعث طولانی تر شدن نعوظ ... برای حل این مشکل و رفع اختلال نعوظ و داشتن نعوظی عالی و طولانی نکاتی وجود ... خوراکی هایی از قبیل موز، حبوباتی مثل نخود و عدس، برنج قهوه ای، سبزیجات .... نی نی بان : تاثیر رابطه زناشویی بر سلامت، فواید جادویی اش را بخوانید.

چگونه یک رابطه جنسی طولانی داشته باشیم نحوه ی به - کلوب

www.cloob.com/c/mashhadstarsclub/6924428

۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۹ - چگونه یک رابطه جنسی طولانی داشته باشیم نحوه ی به. ... یکی دیگر از روش های حیرت انگیز، خارج کردن آلت از واژن و فشردن پرینه است. پرینه (یا میان ...

(مشکل شق شدن آلت تناسلی (نعوظ - Stockholms ...

www.jarvamansmottagning.nu/fa/sex-och-samlevnad/-----/

دشواری شق شدن آلت هم علت های پزشکی و هم علت های روحی و فرهنگی دارد. بیماری های قلب و ... اِسترس، اضطراب برای عمل جنسی عالی، مشکلات در روابط و افسردگی از عوامل عادی مشکل شق شدن آلت هستند. ... عادی ترین روش درمان تلفیقی از این شیوه هاست. ... مشکل شق شدن آلت نبایستی باعث شود آدم از داشتن یک زندگی جنسی فعال خودداری کند.

مواد غذایی که برای داشتن آلت بزرگ تر و سالم تر به شما کمک ...

https://7ganj.ir/45123-2/

۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - داشتن یک آلت بزرگ تر و سالم تر خواسته ای است که شاید برای خیلی از ... در این عصر که مدام از بهبود قدرت های جنسی و روغن مار و. ... رعایت موارد بالا در دست یافتن به رشد بالا و عالی به پسران نوجوان و ... بالایی داشته باشد و میوه هایی که پتاسیم زیادی دارند می توانند در نعوظ ... ورزش برای داشتن آلت بزرگ تر و سالم تر.

پاسخ به سوالات جنسی و زناشویی - افکارنیوز

https://www.afkarnews.com/بخش-اجتماعی-5/92007-پاسخ-به-سوالات-جنسی-زناشویی

۲۵ تیر ۱۳۹۱ - دیگه اینکه بجز کاندوم چه روش پیشگیری دیگری توصیه می کنید؟ ... زده اما بعلت داشتن تفکر مذهبی نتوانستم خلاف کنم امثال من باید چکارکنند. ... ناشناس:با سلام چرا اکثر خانما از برقراری رابطه جنسی با شوهر خود ... ولی از تمامی جهات زن خوب و عالی. ... ۲ - برای نعوظ طبیعی و طولانی شدن انزال و اصلا " احساس نزدیکی با ...

غذاهایی مفید برای داشتن رابطه جنسی بهتر - ایران ناز

www.irannaz.com/news_detail_5027.html

کلکسیون های عجیب و دیدنی | تصاویر کلکسیون های منحصر بفرد ... کرفس خوراکی چسبناکی است که مزه ای شبیه آب دارد اما می تواند رابطه جنسی شما را بهبود بخشد. ... پرتقال یک منبع عالی ویتامین ث است اما هلوی یخ زده انتخاب بهتری است. ... دانشگاه مین می گوید:بلوبری یکی از بهترین غذاهای مخصوص مردان مسن دارای مشکل نعوظ است.

ویتامین لازم برای سفت شدن آلت تناسلی - مجله تصویر زندگی

https://www.tasvirezendegi.com › زناشویی › دانستنی های جنسی

صفحه نخست » زناشویی » دانستنی های جنسی » ویتامین لازم برای سفت شدن آلت تناسلی ... باعث شلی آلت یا ناتوانی جنسی در مردان و یا کاهش عملکرد در رابطه جنسی می‌شود. ... خون می‌شود که این گردش خون در شرایط عادی موجب نعوظ (سفت شدن آلت تناسلی) می‌شود. ... بد متوسط خوب خیلی خوب عالی ... روش های بزرگ کردن آلت تناسلی مردان.

نکات مهم قبل از برقراری یک رابطه جنسی - بانوی پارسی

www.persianlady.ir/نکات-مهم-قبل-از-برقراری-رابطه-جنسی/

۱۳ فروردین ۱۳۹۱ - یک رابطه ‌جنسی خوب چیزی بیشتر از خود نزدیکی است. ... بلکه اگر به درستی انجام دهد به ایجاد نعوظ در مردان و خیس و نرم شدن واژن در خانم‌ها کمک می‌کند. ... و یادتان باشد یک رابطه جنسی خوب همیشه با یک پیش‌نوازی عالی شروع می‌شود. ... 5 – روشهای پیشگیری : اگر قصد بچه دار شدن ندارید برای آرامش داشتن حین عمل جنسی و ...

چگونه شوهرمان را برای برقراری رابطه جنسی تشنه کنیم - ...

charekar.com/2016/04/10/rabete/

۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - خب ، بله ، اگر شما فکر می کنید که در یک رابطه جنسی ، هر شخص ... از او بخواهید جاهای خالی را پر کند یا این که هر جمله را با صدای بلند ... بلکه این ها روش هایی حسی هستند برای ایجاد احساسی خوب و تبدیل ... چنین نوازش هایی ، روشی عالی است که به شوهرتان بفهمانید که چه قدر به وی علاقمند هستید . .... راست نگه داشتن آلت

کنترل ارگاسم - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/کنترل_ارگاسم

کنترل ارگاسم یا ارگاسم طولانی (به انگلیسی: Orgasm control) به مجموعه روش‌ها یا تکنیک‌هایی ... به کمک این روش‌ها می‌توان مدت زمان لذت رابطه جنسی را افزایش داد.

وارد نشده: عالی

طولانی شدن ارگاسم مردان و جلوگیری از زود انزالی با این روش ها ...

www.delgarm.com › زناشویی › دانستنیهای جنسی

۲۶ تیر ۱۳۹۷ - روش طولانی شدن ارگاسم مردان -جلوگیری از زود انزالی -زود انزالی در مردان-درمان ... ۵ خلاقیت عالی با بطری های نوشابه ! ... خود را در راحتی و تمرکز روی رابطه جنسی از دست داده و انزال زودرس رخ دهد. ... یکی دیگر از روش های حیرت انگیز، خارج کردن آلت از واژن و فشردن .... در روابط زناشویی چگونه ارضا شویم و چگونه دیر ارضا شویم.

12 راه درمان ناتوانی جنسی (نعوظ در مردان) - آسان طب

https://asanteb.com › سلامت

ناتوانی جنسی و نعوظ در مردان یکی از مشکلات جنسی است که در رابطه جنسی اختلال ایجاد کرده و موجب نارضایتی ... هم چنین با افزایش سن فواصل بین انزال تا نعوظ بعدی طولانی تر می شود. ... مهمترنی مسئله حین آمیزش، داشتن و حفظ آرامش است. ... یک روش برای حفظ آرامش آن است که زوجین بیشتر توجه خود را به جنبه های آمیزش معطوف سازند.

روش مناسب تحریک جنسی شوهر - پارسی طب

https://fa.parsiteb.com/روش-مناسب-تحریک-جنسی-شوهر/

رابطه جنسی نقش بسیار مهمی در ازدواج دارد، ولی با اینحال زوج های زیادی بدون توجه ... مالش و نوازش آن حالت نعوظ فراهم می شود ( بلند شدن و سفتی آلت تناسلی در مرد را نعوظ ...

رابطه جنسی عروس و داماد (گپ و گفت) - نوعروس

https://www.noarous.com/رابطه-جنسی-عروس-داماد-گپ-گفت

خیلی از زوج‌ها با این تصور که روش انقطاع (بیرون آوردن فوری آلت تناسلی از واژن پیش از ... اما این هم یک باور اشتباه دیگر است و برای اینکه یک نزدیکی، عالی باشد نیازی ..... زنان برای رسیدن به اوج لذت جنسی به تحریک زیاد و طولانی مدت اندامهای جنسی نیاز دارند. .... کی از راهکار های داشتن یک رابطه ی جنسی خوب ، در میان گذاشتن نیاز ها و ...

AfghanIrca News Agency | آقایان این 8 ماده غذایی را حتماً میل ...

www.afghanirca.com/newsIn.php?id=56731

بلکه برای داشتن پروستات سالم، نعوظ بهتر، افزایش باروری و غیره باید اصول غذایی رعایت شود. ... فیتواسترول های موجود در این دانه ها نیز تأثیر خوبی در بزرگی خوش خیم پروستات به جا می گذارد. ... بنابراین نعوظ باکیفیت و طولانی مدتی اتفاق می افتد. ... مجلس نمایندگان: به زودی در رابطه با پیمان امنیتی با امریکا تصمیم‌گیری ...

دانستنیهای جنسی - Home | Facebook

https://www.facebook.com/pages/category/.../دانستنیهای-جنسی-198305130555417/

مضرات پورنوگرافی یا روش های بسیار بد انتخابی در رابطه جنسی برای زوج ها ۱- بالا رفتن توقعات از همسر از مهم ترین مشکلاتی که این گونه فیلم ها برای زوج ها ایجاد ...

در خصوص اختلال نعوظ | رسانه آموزشی دکتر شمشیری

drshamshiri.com/?page_id=1354

اینکه نعوظ صبحگاهی دارید و در اول رابطه زناشویی نعوظ نسبتا خوبی دارید ... سالمه و ایشون ۶۰ سالشونه) اخیرا شوهرم علیرغم داشتن شهوت و میل جنسی ولی نعوظ ..... با سلام و ضمن تشکر از جواب جنابعالی در مورد دستگاه های کیوم کننده (مکش) آلت تناسلی مردان ..... میدم بدون دلیل نعوظ طولانی میشم ولی مواقع رابطه حتی برای یک لحظه هم نمیشم .

درمان اختلالات نعوذ با پکیج‌های فروشگاه سیسیلی | ccli ...

https://www.linkedin.com/.../درمان-اختلالات-نعوذ-با-پکیجهای-فروشگاه-سیسیلی-ccl...

۴ فروردین ۱۳۹۴ - اختلال نعوظ زمانی رخ میدهد که یک مرد نتواند به نعوظ لازم برای رابطه جنسی ... مشکل در داشتن نعوظ ... اکتی لایف Acti-Life با نسبت دقیق عصاره های گیاهی فرموله شده. ... نحوه و مقدار مصرف: 3 کپسول در روز، بیشترین میزان اثرگذاری 2 تا 3 هفته پس از مصرف دارو ... اورگاسم قوی و طولانی مدت (بصورت دائمی و همیشگی).