محققان بر این باورند که رژیم غذایی متناوب برای کاهش وزن موثر تر از رژیم غذایی دائمی اثر دارد

با رژیم غذایی متناوب دو برابر زودتر لاغر شوید

محققان در مطالعات مقایسه‌ای جدید خود بین رژیم‌های غذایی پیوسته و متناوب دریافتند که رژیم غذایی متناوب باعث کاهش وزن بیشتر شده و همچنین به فرد کمک می‌کند تا وزن ازدست‌رفته خود را برای ۶ ماه حفظ کند.

محققان موفق شدند تکنیک جدیدی را به دست آورند که در آن بتوان برای ۶ ماه تقریباً وزن بدن را ثابت نگه داشت. پژوهشگران در جدیدترین تحقیقات خود، دریافتند که استفاده از یک رژیم غذایی برای دو هفته به فرد کمک می‌کند تا ۵۰ درصد بیشتر وزن کم کند. علاوه بر آن، محققان دریافتند که رژیم غذایی متناوب نیز به کاهش وزن کمک می‌کند.

واکنش بدن فرد تحت رژیم غذایی پیوسته شبیه واکنش قحطی است که در آن مکانیسم زنده ماندن درحالی‌که مواد غذایی کم بوده و قابل‌دسترس نیست، به گونه انسان کمک کرد تا زنده بمانند.

در این تحقیقات دو گروه تشکیل شدند و محققان نتیجه داده‌های آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کردند. گروه اول گروهی بودند که از رژیم غذایی پیوسته در ۱۶ هفته استفاده کردند و گروه دیگر از رژیم غذایی متناوب، دو هفته رژیم و دو هفته وقفه طی ۳۲ هفته پیروی کردند که درمجموع ۱۶ هفته تابع رژیم غذایی بوده‌اند.

رژیم غذایی

نتایج تحقیقات نشان می‌دهند، گروهی که از رژیم غذایی پیوسته استفاده کردند میانگین وزنی را که کم کرده بودند، ۹ کیلو بوده است درحالی‌که گروه دیگر با تبعیت از رژیم غذایی متناوب ۱۴ کیلو کاهش وزن داشته‌اند. علاوه بر آن در رژیم غذایی متناوب، ۶ ماه پس از اتمام پژوهش‌ها، افراد تابع ۸ کیلو وزن کم شده را حفظ کرده و مجدداً وزن آن‌ها بازنگشت.

پروفسور نیولا بایرن (Nuala Byrne) از محققان این گروه پژوهشی در این رابطه گفت: وقتی ما انرژی امان (غذا) را در طول رژیم غذایی کاهش دادیم متابولیسم در حال استراحت به میزان خیلی بیشتر از حد انتظار کاهش پیدا کرد. پدیده‌ای که با سازگاری شرایط حرارت ایجادشده بدن (thermogenesis) باعث کاهش وزن بیشتر می‌شود.

قابل‌توجه است که این واکنش بدن شبیه واکنش قحطی است که در آن مکانیسم زنده ماندن درحالی‌که مواد غذایی کم بوده و قابل‌دسترس نیست، به گونه انسان کمک کرد تازنده بمانند. پروفسور بایرن تأکید کرد که دوره کوتاه‌تر رژیم دلیل بر اثرگذار بودن آن ندارد.

او در این رابطه توضیح می‌دهد: «پژوهش گسترده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد یک تا ۷ روز رژیم غذایی کامل یا رژیم متناوب با یک غذای لذت‌بخش برای کاهش وزن مؤثرتر از رژیم غذایی متعارف معمول نیست.» به نظر می‌رسد، وقفه‌ای که این محققان در رژیم غذایی گنجانده‌اند، در موفقیتشان تأثیرگذار بوده است.

محققان این پروژه تحقیقاتی اعلام کردند که داده‌ها و پژوهش‌های بیشتری نیاز است تا به‌طور کامل مزایای رژیم غذایی متناوب را برای کم کردن وزن نشان دهد و تائید کند که رژیم غذایی متناوب در کاهش وزن بر رژیم غذایی پیوسته ارجحیت دارد.

منبع : کولاک

رژیم غذایی متناوب دو برابر زودتر لاغرتان می کند - سیمرغ | ...

https://khabarfarsi.com/u/61075060

علل درد سمت چپ و پایین شکم. محصولات سلامت موجود است. هنگامی که یک فرد مبتلا به بیماری سلیاک باشد سیستم ایمنی بدن آنها به بخش های روده حمله می کند و موجب ...

چه خبر | رژیم غذایی متناوب دو برابر زودتر لاغرتان می کند

www.chekhabar.ir/News/146052/رژیم-غذایی-متناوب-دو-برابر-زودتر-لاغرتان-می-کند

۱ ساعت پیش - محققان بر این باورند که رژیم غذایی متناوب برای کاهش وزن موثر تر از رژیم غذایی دائمی اثر دارد.

رژیم غذایی متناوب دو برابر زودتر لاغرتان می کند - تابان وب

tabanweb.ir/14419/رژیم-غذایی-متناوب-دو-برابر-زودتر-لاغرت/

۳۱ دقیقه پیش - با رژیم غذایی متناوب دو برابر زودتر لاغر شوید. محققان در مطالعات مقایسه‌ای جدید خود بین رژیم‌های غذایی پیوسته و متناوب دریافتند که رژیم غذایی ...

این ساعت روز غذا بخورید 2 برابر لاغر می شوید! - نمناک

namnak.com/غذا-برای-لاغر.p42559

 رتبه: ۴ - ‏۶۳ رأی

غذا برای لاغری و بهترین ساعت روز برای کاهش وزن و در این ساعت غذابخورید چربی ... از رژیم های سخت برای آب کردن چربی ها تا تلاش های بی وقفه برای کاهش وزن و لاغری ... می شوند به فکر لاغری سریع می افتند و برای همین راههای میانبر را جستجو می کنند. ... و نخوردن غذا در ساعتی از روز می تواند سرعت لاغری و کاهش وزن را دوبرابر تغییر دهد.

وارد نشده: متناوب ‏زودتر ‏لاغرتان

رژیم فرانسوی - بهترین رژیم غذایی برای سلامت بدن

https://intcelexa.com/رژیم-فرانسوی/

۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - مدلی که میتوانیم برای اصلاح رفتارهای تغذیه ای برای شما پیشنهاد بدهیم که عمل کردن به این برنامه تاثیر گذاری گیاهان را دو برابر می سازد اجرای تکنیک های لاغی ... کم آبی توان بدن را کم کرده و ممکن است رژیم لاغری سریع را با اشکال مواجه کند. ... می شود که هیپوتالاموس مغز تحریک شده و احساس سیری زودتر بوجود آید.

وارد نشده: متناوب ‏لاغرتان

مصرف مداوم استامینوفن موجب نارسایی کبد می شود | تی نیوز

https://tnews.ir/news/bcf7120534275.html

۲ ساعت پیش - مطالعات نشان می دهد مصرف مُسکن رایج استامینوفن یا پاراستامول که ... رژیم غذایی متناوب دو برابر زودتر لاغرتان می کند رژیم غذایی متناوب دو برابر ...

لاغری به روش تنبلی ؛ کارهایی که فکرش را نمیکردید لاغرتان ...

ear.reweeb.com › Life

و اگر به همراه یک همکار دیگر که رژیم غذایی دارد این کار را انجام دهید باعث می شود در ... یعنی سوختن 40 تا 170 کالری به طور متناوب برای هر 10 الی 15 دقیقه خندیدن از ته دل! ... به انرژی نیاز دارد و خواندن تقریبا دو برابر زمانی که خوابید کالری مصرف می کند! ... حقیقت این است حتی کسانی که زود شام می خورند 2.5 کیلو نسبت به دیگران ...

سیمرغ | جامع ترین پورتال ایرانی، سلامت، سبک زندگی، ...

https://seemorgh.com/

اگر دانه سیب را بخورید چه اتفاقی می… رژیم غذایی سالم برای بارداری · آیا می توان بخش سالم نان و پنیر کپک زده را مصرف کرد؟ افزایش طول عمر با 5 عادت ساده · رژیم ...

آیا خوردن مکمل کلسیم باعث مرگ زودرس می شود؟

vista.ir/i/41990044/آیا-خوردن-مکمل-کلسیم-باعث-مرگ-زودرس-می-شود؟

۷ ساعت پیش - آیا خوردن مکمل کلسیم باعث مرگ زودرس می شود؟ داروی فشار خونی که حس چشایی را کم میکند ... رژیم غذایی متناوب دو برابر زودتر لاغرتان می کند.

مردم دیده نمی‌شوند

monitor.shafaqna.com/FA/AL/13860348

دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد «محمود فرشچیان» تاسیس می شود. - شبستان .... رژیم غذایی متناوب دو برابر زودتر لاغرتان می کند. - سیمرغ ...

جستجوهای مربوط به رژیم غذایی متناوب دو برابر زودتر لاغرتان می کند

رژیم لیمویی


رژیم لاغری با مرغ


چه روشی برای لاغری مناسب است


رژیم برای وزن 90 کیلو


رژیم چربی سوزی سریع


سریعترین ورزش برای لاغری


ایا طناب زدن باعث لاغری شکم می شود


لاغر کننده شبانه

مردم دیده نمی‌شوند

monitor.shafaqna.com/FA/AL/13860348

دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد «محمود فرشچیان» تاسیس می شود. - شبستان .... رژیم غذایی متناوب دو برابر زودتر لاغرتان می کند. - سیمرغ ...

خبر پو, پویش آخرین اخبار ایران و جهان و نیازهای اینترنتی ...

khabarpu.com/

رکنا. هم اکنون. رژیم غذایی متناوب دو برابر زودتر لاغرتان می کند. سیمرغ. 25 دقیقه پیش. تشخیص باکتری مقاوم به آنتی‌بیوتیک ظرف چند دقیقه. رکنا. 30 دقیقه پیش.

تصاویر برای رژیم غذایی متناوب دو برابر زودتر لاغرتان می کند

نتیجه تصویری برای رژیم غذایی متناوب دو برابر زودتر لاغرتان می کند

نتیجه تصویری برای رژیم غذایی متناوب دو برابر زودتر لاغرتان می کند

نتیجه تصویری برای رژیم غذایی متناوب دو برابر زودتر لاغرتان می کند

نتیجه تصویری برای رژیم غذایی متناوب دو برابر زودتر لاغرتان می کند

نتیجه تصویری برای رژیم غذایی متناوب دو برابر زودتر لاغرتان می کند

تصاویر بیشتر برای رژیم غذایی متناوب دو برابر زودتر لاغرتان می کند

گزارش تصاویر

اطلاعیه درباره نتایج فیلترشده

برای اینکه مرتبط‌ترین نتایج را ببینید، برخی از شبیه‌ترین نتایج به 17 مورد نشان داده شده را حذف کرده‌ایم.

اگر بخواهید می‌توانید جستجو را با لحاظ کردن نتایج حذف شده دوباره انجام دهید.


جستجوهای مربوط به رژیم غذایی متناوب دو برابر زودتر لاغرتان می کند

رژیم لیمویی


رژیم لاغری با مرغ


چه روشی برای لاغری مناسب است


رژیم برای وزن 90 کیلو


رژیم چربی سوزی سریع


سریعترین ورزش برای لاغری


ایا طناب زدن باعث لاغری شکم می شود


لاغر کننده شبانه


پیمایش صفحه