مسابقات بزرگ استعداد یابی آمریکا(آمریکاز گات تلنت) در سال ۲۰۱۸ به پایان رسید و در نهایت «شین لیم» موفق شد با برده شدن در مرحله پایانی به جایزه بازرگ این رقابت ها برسد.

شین لیم ۲۶ ساله در ۲۵ سپتامبر سال 1۹۹۱ به دنیا آمده است. او در کانادا و از والدینی سنگاپوری متولد شده است و در حال حاضر تابعیت کانادا و آمریکا دارد. اصالت شین لیم چینی است.

شین وقتی پدرش تحصیلات خود را در کانادا دنبال می کرد، در این کشور متولد شد. بعد از تحصیلات پدر او همراه با والدینش در کودکی به سنگاپور رفت و سپس در سن ۱۱ سالگی به کانادا بازگشت. شین تحصیلاتش را در زمینه موسیقی انجام داده و نوازنده سازهای ویولن و پیانو است.

شین که در کودکی به بیماری خاصی دچار شده بود برای اولین بار و با یک ترفند و تردستی ساده از سوی برادرش با شعبده بازی آشنا شد. او به سرعت به شعبده بازی و تردستی علاقه پیدا کرد و هر روز سعی می کرد از طریق فیلم های آموزشی با تردستی های مختلف آشنا شود.

شین تا بدینجا در مسابقات معتبر تردستی و جادوگری شرکت کرده بود و مقام هایی هم کسب کرده بود. اما در سال ۲۰۱۵ و در مسابقه جهانی تردستی با کارت موفق شد مقام اول را کسب کند.

منبع : کولاک



بیوگرافی کامل «شین لیم» شعبده‌ باز معروف و برنده ...
titre1online.ir/بیوگرافی-کامل-شین-لیم-شعبده-باز-معروف/
۳۳ ثانیه پیش - مسابقات بزرگ استعداد یابی آمریکا(آمریکاز گات تلنت) در سال ۲۰۱۸ به ... فرهاد زاهدی‌فر مدیر سکه ثامن کیست؟ ... خانه » تیتر یک اخبار » بیوگرافی کامل «شین لیم» شعبده‌ باز معروف و برنده مسابقات گات تلنت ۲۰۱۸ + عکس و فیلم.
آمریکا استعداد دارد - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/آمریکا_استعداد_دارد
شبکهٔ ان بی سی در ۲ اوت ۲۰۱۶، ساخته شدن فصل دوازدهم این برنامه را تمدید کرد. ... این مسابقه با حضور 3/4 داور و یک مجری صورت می گیرد. .... در این فصل شین لیم شعبده باز برنده و در مقام دوم گروه اکروبات باز زوکارا و در مقام سوم ویولونیست برایان ... پرش به بالا ↑ "Timeline Photos – America's Got Talent – Facebook". facebook.com.
«شین لیم» شعبده باز و برنده مسابقات گات تلنت ۲۰۱۸ ...
mahan8.ir/شین-لیم-شعبده-باز-و-برنده-مسابقات-گات.html
۴۴ دقیقه پیش - مسابقات بزرگ استعداد یابی. ... «شین لیم» شعبده باز و برنده مسابقات گات تلنت ۲۰۱۸ کیست؟ ... +عکس و بیوگرافی اولین بار در مجله کولاک.
«شین لیم» شعبده باز و برنده مسابقات گات تلنت ۲۰۱۸ ...
download5.ir › دانلود
۲۱ دقیقه پیش - «شین لیم» شعبده باز و برنده مسابقات گات تلنت ۲۰۱۸ کیست؟+عکس و بیوگرافی , مسابقات بزرگ استعداد یابی آمریکا(آمریکاز گات تلنت) در سال ...
تصاویر برای «شین لیم» شعبده باز و برنده مسابقات گات تلنت ۲۰۱۸ کیست؟+عکس و بیوگرافی
نتیجه تصویری برای «شین لیم» شعبده باز و برنده مسابقات گات تلنت ۲۰۱۸ کیست؟+عکس و بیوگرافی
نتیجه تصویری برای «شین لیم» شعبده باز و برنده مسابقات گات تلنت ۲۰۱۸ کیست؟+عکس و بیوگرافی
نتیجه تصویری برای «شین لیم» شعبده باز و برنده مسابقات گات تلنت ۲۰۱۸ کیست؟+عکس و بیوگرافی
نتیجه تصویری برای «شین لیم» شعبده باز و برنده مسابقات گات تلنت ۲۰۱۸ کیست؟+عکس و بیوگرافی
نتیجه تصویری برای «شین لیم» شعبده باز و برنده مسابقات گات تلنت ۲۰۱۸ کیست؟+عکس و بیوگرافی
تصاویر بیشتر برای «شین لیم» شعبده باز و برنده مسابقات گات تلنت ۲۰۱۸ کیست؟+عکس و بیوگرافی
گزارش تصاویر
نتایج وب
سمیرا حسن پور بازیگر نقش جوانی مرضیه در سریال دلدادگان ...
koolakmag.ir › چهره ها
۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - بیوگرافی سمیرا حسن پور بازیگر نقش جوانی مرضیه در سریال دلدادگان,همسر واقعی ... پشت بام یک خانه · «شین لیم» شعبده باز و برنده مسابقات گات تلنت ۲۰۱۸ کیست؟ .... بعدی عکس جدید و دیده نشده روناک یونسی در کنار فرزندش ...
گات تلنت : این شعبده باز رسما با اجنه در ارتباطه!! - آپارات
https://www.aparat.com/v/lX0Qh/گات_تلنت_%3A_این_شعبده_باز_رسما_با_اجنه_در
۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ویدئوفان نمایش شعبده بازی فوق العاده در برنامه امریکن گات تلنت که باعث حیرت داورا شد ... مسابقه ی استعداد یابی خوانندگی : بهترین اجرای فرانسه.
وارد نشده: کیست ‏عکس ‏بیوگرافی
5 راز «امریکن گات تلنت» که نگاه شما را به این مسابقات ...
topfive.ir/6587/5-راز-امریکن-گات-تلنت-americas-got-talent
۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۵ راز «امریکن گات تلنت» که نگاه شما را به این مسابقات تغییر می‌دهد! منتشر شده. 5 ماه پیش ..... ۵ اپلیکیشن معروف و برتر گوشی های اندروید (۲۰۱۸).
وارد نشده: شین ‏لیم ‏شعبده ‏کیست
زندگی نامه ایمان نو لاو - زندگینامه خواننده ایمان نولاو | مجله ...
magifa.com/detail/2506435/article/3
نولاو | مجله تفریحی ویواکس فهرست آخرین مطالب زندگینامه خواننده ایمان نولاو در: آذر ۰۶, ۱۳۹۵در: بازدیدها: 2533 views بیوگرافی ایمان نو لاو نام : ایمان فامیل : خدادادی لقب ...
گنده لات بابل مهدی کله زن - عامل تیراندازی در شب قدر در بابل ...
magifa.com/detail/2529341/article/5
عامل تیراندازی در شب قدر در بابل دستگیر شد - پایگاه خبری تحلیلی هراز نیوز ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ منو آخرین اخبار عامل تیراندازی در شب قدر در بابل دستگیر شد عامل ...