ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال «پدر» درباره حواشی ایجاد شده نسبت به عکس‌هایی که از خود در فضای مجازی منتشر کرده بود، گفت: مسلما من روی پله‌ای ایستاده‌ام که تعداد آدم‌هایی که مرا قضاوت می‌کنند نسبت به چند ماه پیش‌ بسیار متفاوت شده‌است و این موضوعی بود که آن را درک کردم و این حواشی باعث شد حواسم را بیشتر جمع کنم تا اگر قرار است تصویری بگذارم مخاطب را در نظر بگیرم تا ذهنیتی برای هیچ گروهی پیش نیاید.

وی ادامه داد: من به دنبال حاشیه نیستم که سر زبان‌ها باشم و ترجیح می‌دهم کارم و عملکردم به جای من حرف بزند.

پارسا اظهار کرد: چند روز اخیر را با فشار گذراندم و احساس کردم خیلی‌ها منتظر این اتفاقات بودند تا به خودشان یا عده‌ای دیگر ثابت کنند که جایگاه من اشتباه بوده، با این حال برای من تجربه خوبی شد و تلنگری بود که حواسم را بیشتر جمع کنم.

وی درباره شهرت و حاشیه‌هایی که می‌تواند به‌دنبال داشته باشد، گفت: به هر حال کوچکترین تصمیمات و حرف‌ها در چنین موقعیتی ضرب در تعداد مردمی می‌شود که تو را می‌شناسند، البته این توجیه تغییر در رفتار نیست اما باید سنجیده‌تر رفتار کرد و همین مسایل است که به مرور از یک فرد؛ آدمی باتجربه تر می سازد.

پارسا درباره تلاش خود برای رسیدن به موقعیت کنونی عنوان کرد: این تصویر که از من دیده می‌شود که یک دختر ۱۹ ساله ناگهان مشغول به کار شده است، کامل نیست چراکه من از ۱۴ سالگی وارد فعالیت در این حوزه شده‌ام و تلاشم منجر به انتخاب رشته نمایش و تحصیل در این رشته به طور آکادمیک شد.

وی درباره دغدغه سریال «پدر» نسبت به جوانان نیز عنوان کرد: اتفاقی که برای سریال «پدر» رخ داد این بود که نسل جوان با آن همراه شدند و فکر می‌کنم اگر سریال‌ها به چنین دغدغه‌هایی بپردازند جوانان با آغوش باز این آثار را می‌پذیرند، از کاراکترها الگو می‌گیرند و از محتوای سریال برای تصمیم‌های زندگی خود بهره می‌برند.

این بازیگر جوان در پایان گفت: باید هوای نسل ما را داشت، باید به آن‌ها فرصت داد تا اعتماد به نفس و امید را از دست ندهند چراکه من اطمینان دارم که هیچ دری بسته نیست و فقط باید کلید آن را پیدا کرد.


منبع : کولاک

صحبت های ریحانه پارسا به شهرت ناگهانی و عکس های جنجالی ...

koolakmag.ir › اخبار داغ

۶ ساعت پیش - ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال «پدر» درباره حواشی ایجاد شده نسبت به عکس‌هایی که از خود در فضای مجازی منتشر کرده بود، گفت: مسلما من ...

حاشیه سازی "ریحانه پارسا" بازیگر سریال پدر؛ "ریحانه" یا ...

https://saednews.com/fa/post/hashiye-sazi-reyhaneh-parsa

۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ساعدنیوز: انتشار تصاویر ریحانه پارسا در اینستاگرام با انتقاد ... تصاویر ریحانه پارسا بازیگر نقش اول زن این سریال جنجال تازه‌ای به پا کرده است. ... عکس‌های متفاوت این روزهاشون نوشتن: "صرفا توجیحی است که ریحانه هیچ ... با اولین تجربه نقش‌آفرینی‌اش در صداوسیما به شهرت رسیده، این روز‌ها در ... پربحث های هفته.

واکنش تهیه‌کننده های مشهور به عکس‌های جنجالی بازیگر سریال ...

https://www.yjc.ir › وب‌گردی › وبگردی

۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - واکنش تهیه‌کننده های مشهور به عکس‌های جنجالی بازیگر سریال پدر! ... اینستاگرامش را که مربوط به سریال پدر بود، حذف و به جای آنها عکسهای مدلینگش ... همزمان با انتشار عکسهای مدلینگ ریحانه پارسا، موجی در فضای مجازی به راه افتاد .... گفتگو با یک ژن خوب فراری از رانت پدر/شاید در آینده درباره نام مستعارم صحبت کنم!

ویدئوها


3:07

آخرین ضبط خانم ریحانه پارسا لایو در اینستاگرام (لایک یادت نره)

آپارات - ۱۹ مرداد ۱۳۹۷


2:07

ریحانه پارسا

آپارات - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷



2:02

خداحافظی احساسی ریحانه پارسا در آخرین لحظات سریال پدر

آپارات - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷



2:09

مصاحبه اختصاصی با ریحانه پارسا در ( سریال پدر 48) ❤

آپارات - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷


0:37

ویدیو جنجالی ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا سریال پدر

آپارات - ۱۸ مرداد ۱۳۹۷



3:10

استوری اینستاگرام ریحانه پارسا از آخرین قسمت سریال پدر

آپارات - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷


3:07

لایو ریحانه پارسا در اخرین قسمت ظبط سریال پدر

آپارات - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷


36:14

گفتگوی با ریحانه پارسا جدیدترین هنر پیشه

mp4.ir - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷


0:53

اولین فن پیج خانم ریحانه پارسا on Instagram: “مراسم عقد لیلا و حامد ...

Instagram - ۳ مرداد ۱۳۹۷


10:00

فیلم اولین گفتگوی جذاب و دیدنی با ریحانه پارسا بازیگر جوان تلویزیون

آپارات - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

نتایج وب

حاشیه سازی "ریحانه پارسا" بازیگر سریال پدر؛ "ریحانه" یا ...

https://www.telexiran.com › ... › اخبار فرهنگ و هنر › اخبار سینمای ایران

این جنجال در حالی ایجاد شده که سازندگان سریال "پدر" به دنبال تولید فصل دوم آن هستند. ... به گزارش فرارو، ریحانه پارسا با انتشار تصاویر تازه ای در صفحه اینستاگرام خود ... دلیل پخش عکس‌های متفاوت این روزهاشون نوشتن: "صرفا توجیحی است که ریحانه ... البته این اولین بار نیست که یک بازیگر، این گونه از شهرت به دست آمده از طریق ...

معرفی شاخ های اینستاگرام ایرانی + دلیل مشهور شدن در ...

www.talab.org/fun/interesting/شاخ-ایرانی-اینستاگرام.html

آدرس صفحات شاخ های اینستاگرام به همراه دلیل مشهور شدن این افراد را خواهیم خواند. ... مجازی گفته میشود که به طور ناگهانی و یا بر اثر مواردی خاص به شهرتی خاص دست یافته اند. ... وی با درست کردن عکس و ویدیوهایی با افکت های خاص ؛ نمی تواند صددرصد در حوزه واینرها باشد و در .... عکس های جدید ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر.

واکنش آزاده نامداری به پخش عکسهای جنجالیش + فیلم - نیک ...

https://www.niksalehi.com/newspaper/واکنش-نامداری-به-پخش-عکسهایش.html

 رتبه: ۴ - ‏۱ رأی

۲ مرداد ۱۳۹۶ - آزاده نامداری نسبت به انتشار عکس‌های جنجالی خود در فضای مجازی واکنتش نشان داد. ... به صورت ناگهانی روسری از سرش افتاده باشد و نمی‌داند آن فردی که این تصاویر را ازوی گرفته ... خانواده به شهرت رسید. ... آگهی استخدام همکار در سایت های نیک صالحی و پرشین وی .... تصویری از ریحانه پارسا در اینستاگرام به همراه پسرش.

خبرآنلاین: فرهنگ / تلویزیون / صفحه 2

https://www.khabaronline.ir/.../list/culture/television/page/2

تذکر پدرانه کارگردان «گشت ارشاد» به ریحانه پارسا/ عکس ... بعد از پخش سریال «سال‌های دور از خانه» که در ایران به اوشین معروف شده بود، صحبت‌های زیادی درباره سانسور ... الهام چرخنده به ادعای جنجالی خواهران منصوریان واکنش نشان داد/ عکس ... کیهان نوشت:بازیگری که با اولین تجربه نقش‌آفرینی‌اش در صداوسیما به شهرت رسیده، این روزها در ...

ریحانه پارسا - آپارات

ویدئو برای صحبت های ریحانه پارسا به شهرت ناگهانی و عکس های جنجالی اینستاگرامش▶ 2:07

https://www.aparat.com/v/CanH6/ریحانه_پارسا

۲۲ مرداد ۱۳۹۷

_mahdiyeh_ ریحانه پارسا ریحانه پارسا , _mahdiyeh_. ... قسمت نوزدهم " ژمد" | مدلینگ ، جنجال ، حاشیه های بی پایان ! ژمد. 31,102 بازدید. -. 5 روز پیش.

وارد نشده: شهرت ‏ناگهانی ‏اینستاگرامش

آخرین ضبط خانم ریحانه پارسا لایو در اینستاگرام (لایک یادت ...

ویدئو برای صحبت های ریحانه پارسا به شهرت ناگهانی و عکس های جنجالی اینستاگرامش▶ 3:07

https://www.aparat.com/.../آخرین_ضبط_خانم_ریحانه_پارسا_لایو_در...

۱۹ مرداد ۱۳۹۷

FILIMOTANZ آخرین ضبط خانم ریحانه پارسا لایو در اینستاگرام (لایک یادت نره) ریحانه پارسا , FILIMOTANZ.

وارد نشده: شهرت ‏ناگهانی ‏جنجالی

ویدیو جنجالی ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا سریال پدر - ...

ویدئو برای صحبت های ریحانه پارسا به شهرت ناگهانی و عکس های جنجالی اینستاگرامش▶ 0:37

https://www.aparat.com/.../ویدیو_جنجالی_ریحانه_پارسا_بازیگر_ن...

۱۸ مرداد ۱۳۹۷

نفیسه خاتون ویدیو جنجالی ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا سریال پدر ریحانه پارسا ,بازیگر نقش لیلا, سریال پدر , نفیسه خاتون.

وارد نشده: صحبت ‏شهرت ‏ناگهانی ‏اینستاگرامش

خانه | تی وی پلاس اولین مجله ویدئویی ایران

plus.ir/

تی وی پلاس اولین تلویزیون اینترنتی ایران است که برای اولین بار تصاویری از پشت صحنه هایی داغ از مهم ترین رویدادهای فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی ایران را به ...

تصاویر خبری - پرشین وی

https://persianv.com/goonagoon/category/تصاویر-خبری/page/223

احسان کرمی گفت: بدنبال کسب شهرت در عرصه بازیگری نیستم بلکه می‌خواهم نقش‌های ... رئیس‌جمهور پایان داعش را به همه رزمندگان اسلام، دیپلمات های کشور ،دولت و ملت رهبری انقلاب، نیروهای ... پنه‌لوپه کروز در صحبت با نشریه ویک اصغر فرهادی را یک نابغه توصیف کرده است. .... ادامه جنجال عکس‌های نامتعارف ریحانه پارسا در اینستاگرام!

صحبت های آزاده نامداری پس از انتشار عکس های بی حجابش! ...

seemorgh.com › سرگرمی › چه خبر از کجا ؟ › در حاشیه

۳ مرداد ۱۳۹۶ - پس از انتشار عکس های جنجالی و بی حجاب آزاده نامداری, این مجری ... گلشیفته فراهانی در اینستاگرام محسن چاوشی و جواب این خواننده به وی! ... آزاده نامداری با انتشار ویدیویی در به بیان صحبت هایی پرداخته است که در ... ریحانه پارسا بازیگری که با سریال پدر به شهرت رسیده است, به عنوان .... علت گردن درد ناگهانی چیست؟

انتقاد کیهان از ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر - دوات آنلاین | ...

khabarfarsi.com/u/58910345

۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - البته این اولین بار نیست که یک بازیگر، این گونه از شهرت به دست ... جنجال عکس های بدحجاب ریحانه پارسا در اینستاگرامش ... ماه گذشته میلادی، یک پل بتنی تقویت شده با فولاد –پل موراندی- در شهر جنوا در ایتالیا، با شکست ناگهانی دچار ریزش ... این افتخار طی کرده اند حرف زدند که صحبت هایشان را در ادامه می خوانید.

جنیفر لوپز از رازهای مخفی اش حرف میزند (عکس) - پارس ناز

www.parsnaz.com/news_detail_27304.html

اخیرا صحبت های زیادی پیرامون رابطه این ستاره مشهور و کاسپر اسمارت معشوق 26 ساله اش به گوش میرسد اختلاف سنی 18 ساله این زوج باعث شده است که راب.

روایت ریحانه پارسا از حواشی فضای مجازی - تیترشهر

titreshahr.com › صفحه نخست › فرهنگی

۷ ساعت پیش - بازیگر سریال «پدر» با اشاره به اتفاقات اخیر فضای مجازی و حاشیه‌هایی که به‌واسطه انتشار چند عکس پشت سر ... به گزارش تیترشهر : ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال «پدر» ... وی درباره شهرت و حاشیه‌هایی که می‌تواند به‌دنبال داشته باشد، گفت: به هر ... مدیریت تاکسی رانی فرسوده تر از تاکسی های فرسوده است ...

سلبریتی هایی که پیوند اعضا انجام داده اند - نمناک

namnak.com/سلبریتی.p66034

 رتبه: ۵ - ‏۷ رأی

سلبریتی هایی که پیوند اعضا انجام داده اند و سلبریتی هایی که بیماری های خاص داشتند ... در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با سلبریتی هایی آشنا کنیم که به بیماری های سختی ... آمریکایی است به خاطر بازی در سریال های کمدی ساخته خودش به شهرت رسید. ... دادن عکسی در اینستاگرام در بیمارستان پرده از راز غیب شدن ناگهانی خود برداشت.

- بازیگران ایرانی که فقط با یک سریال معروف شدند! - کرمان ...

www.kerman-online.ir/Fa/.../بازیگران-ایرانی-که-فقط-با-یک-سریال-معروف-شدند!

۶ شهریور ۱۳۹۷ - کرمان رصد - به بررسی ستاره ایی می پردازیم که به سرعت به شهرت رسیدند و سپس به ... دوباره در مسیر ستاره‌شدن قرار گرفته بود که با درگذشتی ناگهانی به پایان رسید. .... عکس های «ریحانه پارسا» در اینستاگرامش جنجال ساز شد!

پایگاه خبری افکارنیوز

https://www.afkarnews.com/

سرمقاله روزنامه های امروز/ ضرورت درمان ویروس بدبینی. گزیده ای از سرمقاله روزنامه‌های .... پوتین را خوشحال کرد. ۲۰. واکنش رئیس قوه قضائیه به جنجال رسانه ای درباره زوار عراقی ... با دوبلور لهجه مشهدی کلیپ‌های فضای مجازی بیشتر آشنا بشید+عکس · خبری خوش برای .... سکوت «ریحانه پارسا» شکست/ تلنگری که حواشی به خانم بازیگر زد ...

کافه های زیرزمینی بدون مجوز ، مخصوص دور همی دختر پسر های ...

roozplus.com/fa/.../کافه-های-زیرزمینی-بدون-مجوز-مخصوص-دور-همی-دختر-پسر-های-جو...

۲ آذر ۱۳۹۵ - ماشین های مدل بالای خود را پارک می کنند و از آن دختر و پسرهای جوان پیاده و ... که به قهوه خانه می رفت گاه فردی موجه و صاحب شهرت اجتماعی بود که حضور او ... همان طور که دارم به صحبت های مهران گوش می کنم با دقت به در و دیوار کافه .... ازدواج جنجالی همسر اول ترامپ با این پسر جوان + تصاویر · عکسی ناگهانی از ستاره اسکندری ...

نیوشا ضیغمی پس از سالها درباره جراحی بینی و زیبایی اش ...

www.kelkedanesh.com › سینما، هنرمندان و ورزشکاران › سینمای ایران

۱ شهریور ۱۳۹۵ - نیوشا ضیغمی پس از سالها درباره جراحی بینی و زیبایی اش صحبت کرد! .... از دوران شهرت مطرح است چرا که بازنشستگی، بسیاری از بازیگران دنیا را به ... اما بعد از آن عمل جراحی، حاشیه های زیادی برایم به وجود آمده. ... جنجال عکس‌های بدحجاب «ریحانه پارسا» در اینستاگرامش .... دلیل ازدواج ناگهانی و سریع آردا توران چیست؟

#مووی_مگ - Hash Tags - Deskgram

https://deskgram.net/explore/tags/مووی_مگ

پس از ماه ها از انتشار خبر درگذشت ناگهانی دلارس اریوردن، خواننده محبوب گروه موسیقی .... الهام چرخنده با انتشار پستی در فضای مجازی، نسبت به ادعای جنجالی خواهران ... احتمال حذف ریحانه پارسا از فصل دوم سریال پدر بخاطر عکس‌های مدلینگ قوت گرفت. ..... صحبت‌های هاوک با نقدهای زیادی روبه رو شده و مخاطبان نیز در شبکه‌های اجتماعی در ...

چرا صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا پرایوت است؟+عکس های ...

a4net.ir/fa/.../چرا-صفحه-اینستاگرام-ریحانه-پارسا-پرایوت-است-عکس-های-دیده-نشده

۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر، در این چند وقت که از پخش این سریال ... صحبت های ریحانه پارسا به شهرت ناگهانی و عکس های جنجالی ...

نامزد شاهزاده هری «مگان مارکل» از اسرار زندگی خود پرده برداشت ...

tnews.ir/نیک-صالحی/475f81362156.html

 رتبه: ۴ - ‏۱ رأی

۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - زندگی مگان مارکل نامزد شاهزاده هری به عنوان بازیگری تازه کار و جویای نقش، کاملا شبیه یک آدم ... نقشی که می خواست را به دست آورد و مدارج شهرت و ترقی را به سرعت طی کند، اما حالا ... از قسمت های آتی سریال حذف شود تا او بتواند مدت بیشتری را در شهر لندن بگذراند. ... خصوصا آغاز رابطه این دو بسیار جنجالی بوده است.

سایت بیوه یاب - Coopunidos

ly.coopunidosjgb.com/6Dn

به شما این امکان را میدهد تا با ابزار های پیشرفته دنیای امروز بتوانید در گستره .... ژست و تیپ عجیب ریحانه پارسا / ریحانه هیچ شباهتی به لیلای سریال پدر ندارد! +عکس. ... را نمیپذیرد ، با مدیریّت عالی ، متنفّر از مداخله دیگران ، فعّال و جنجالی ، با شهامت ... مائده به همراه چند تن از کسانی چون الناز قاسمی که در اینستاگرام فعالیت داشتند ...

«ماموت» ها; ناشناخته های جذاب / 128853 - ویستا

vista.ir › علم و زندگی › علوم کشاورزی و دامپروری

۲۹ دی ۱۳۸۷ - «ماموت»ها از جمله جذاب ترین گونه های منقرض شده ای هستند که تنها ۱۳هزار سال با ... «ماموت»ها و گونه مهمی از آنها یعنی ماموت های «پشمالو» که به ماموت های «توندرا» نیز شهرت دارند در ... اند و درخصوص انقراض نسل آنها صحبت ها و نظریه های گوناگونی وجود دارد. ... تصاویر ریحانه پارسا بازیگر نقش اول زن این سریال جنجال تازه‌ای به ...

ستاره های فیلم اصغر فرهادی را بشناسید (+تصویر) - سرپوش

www.sarpoosh.com/art-cinema/actors-director/actors-director970205121.html

 رتبه: ۳٫۹ - ‏۱۹ نقد

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - پنه‌لوپه کروز سانچز (به اسپانیایی: Penélope Cruz Sánchez) (متولد ۲۸ ... و شاهکار جدید کارگردان پر افتخار ایرانی اصغر فرهادی صحبت می کنند. ... در سال ۲۰۰۱ میلادی دو فیلم آسمان وانیلی و دمیدن از وی به نمایش درآمد که سبب شهرت بیشتر او ..... اینستاگرام بهاره رهنما,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,بازیگران سینما و ...