فرهاد گرگین‌پور از استادان پیشکسوت موسیقی قشقایی، چهارشنبه شب، نهم آبان، بعد از مدت‌ها مبارزه با بیماری سرطان در بیمارستان نمازی شهر شیراز دار فانی را وداع گفت.

دامون شش بلوکی پژوهشگر و آهنگساز موسیقی نواحی ایران در این‌باره گفت: «متاسفانه استاد گرگین‌پور بعدازظهر روز چهارشنبه نهم آبان بعد از مدت‌ها مبارزه با بیماری سرطان در بیمارستان نمازی شهر شیراز در سن هفتاد سالگی دارفانی را وداع گفت.»

به گفته شش‌بلوکی، او یکی از بزرگان موسیقی قشقایی بود که طی سال‌های متمادی خدمات ارزنده‌ای را به موسیقی این منطقه در حوزه‌های مختلف انجام داد.

وی ادامه داد: «زنده یاد فرهاد گرگین پور متولد سال ۱۳۲۷ فرزند حبیب‌خان گرگین‌پور از بزرگان موسیقی قشقایی بود که فراگیری موسیقی را از کودکی آغاز کرد و بعد از سال‌ها آموختن در محضر استادان بزرگ موسیقی، عمده تمرکز خود را روی نوازندگی آکاردئون بنا نهاد و در این سال‌ها آنچنان این ساز را در موسیقی قشقایی به کار گرفت که نوازندگی این ساز جزوی از فرهنگ موسیقایی قشقایی شد.»

این پژوهشگر موسیقی عنوان کرد: «این هنرمند محجوب موسیقی کشورمان در عین نابینایی خدمات ارزشمندی را به جامعه موسیقی انجام داد که از آن جمله می‌توان به تولید چندین آثار موسیقایی در حوزه موسیقی قشقایی اشاره کرد.»

شش بلوکی گفت: «وی طی سال‌های اخیر در شهرهای مختلفی زندگی می‌کرد، اما این اواخر برای تدریس در دانشگاه، شهرستان آباده را برای سکونت برگزیده بود که در همین ایام نیز دست از کار و تلاش نکشید و همچنان در عرصه‌های مختلف موسیقی و ادبیات فعالیت های زیادی را انجام داد. استاد گرگین‌پور علاوه بر اینکه در جشنواره موسیقی معلولان حایز رتبه اول شده بود، در جریان بسیاری از فعالیت‌های حوزه موسیقی حضور موثری داشت و در این راه نیز خدمات ارزنده‌ای انجام داد. آخرین فعالیت وی نیز به حضور در یک فستیوال موسیقی در شهر سمیرم برمی‌گردد که از او و مادرم پروین بهمنی طی مراسمی قدردانی شد.»


منبع : کولاک

علت درگذشت فرهاد گرگین‌پور چه بود؟ | مجله کولاک

koolakmag.ir › اخبار داغ

۳ ساعت پیش - فرهاد گرگین‌پور از استادان پیشکسوت موسیقی قشقایی، چهارشنبه شب، نهم آبان، بعد از مدت‌ها مبارزه با بیماری سرطان در بیمارستان نمازی شهر شیراز ...

علت مرگ فرهاد گرگین پور - سبز پندار

https://www.sabzpendar.com/tag/علت-مرگ-فرهاد-گرگین-پور/

فرهاد گرگین پور کیست | بیوگرافی و علت فوت استاد فرهاد گرگین پور فرهاد ... پور متولد سال ۱۳۲۷ فرزند حبیب‌خان گرگین‌پور از بزرگان موسیقی قشقایی بود که ...

موسیقیدان ایل قشقایی درگذشت - تابناک | TABNAK

https://www.tabnak.ir › صفحه نخست › فرهنگی

۵ ساعت پیش - فرهاد گرگین پور دکترای ادبیات و استاد دانشگاه و موسیقیدان ایل ... به گزارش ایرنا، فرهاد گرگین پور زاده سال 1327 در شیراز از موسیقیدانان ایل قشقایی بود که ... 70 سالگی به علت بیماری سرطان در بیمارستان نمازی شیراز درگذشت.

بالاترین: فرهاد گرگین پور کیست | بیوگرافی و علت فوت ...

https://www.balatarin.com/permlink/2018/10/31/4960088

۱۴ ساعت پیش - فرهاد گرگین پور کیست ؟ زنده یاد فرهاد گرگین پور متولد سال ۱۳۲۷ فرزند حبیب‌خان گرگین‌پور از بزرگان موسیقی قشقایی بود که فراگیری ...

تصاویر برای علت درگذشت فرهاد گرگین‌پور چه بود؟

نتیجه تصویری برای علت درگذشت فرهاد گرگین‌پور چه بود؟

۱۵ ساعت قبل

نتیجه تصویری برای علت درگذشت فرهاد گرگین‌پور چه بود؟

۱۳ ساعت قبل

نتیجه تصویری برای علت درگذشت فرهاد گرگین‌پور چه بود؟

۱۴ ساعت قبل

نتیجه تصویری برای علت درگذشت فرهاد گرگین‌پور چه بود؟

نتیجه تصویری برای علت درگذشت فرهاد گرگین‌پور چه بود؟

۱۱ ساعت قبل

تصاویر بیشتر برای علت درگذشت فرهاد گرگین‌پور چه بود؟

گزارش تصاویر

نتایج وب

فرهاد گرگین پور درگذشت

www.ghatreh.com/news/nn44951503/فرهاد-گرگین-پور-درگذشت

۱۶ ساعت پیش - وی ادامه داد: زنده یاد فرهاد گرگین پور متولد سال ۱۳۲۷ فرزند پرویزخان گرگین پور از بزرگان موسیقی قشقایی بود که فراگیری موسیقی را از کودکی ...

فرهاد گرگین پور ادیب و موسیقیدان ایل درگذشت - الف

https://www.alef.ir/news/3970809185.html

۱۴ ساعت پیش - پژوهشگر و موسیقی دان ایل قشقایی و استاد دانشگاه چشم ازجهان فرو بست.

#درگذشت | تی نیوز

https://tnews.ir/tags/درگذشت

کربلا آن روز غوغا بود؛ یازدهمین سالگرد درگذشت شاعر عاشقانه ها ارسال زمان بندی شده: پنجشنبه, 10 آبان, 1397 ... فرهاد گرگین پور در 70 سالگی درگذشت فرهنگی.

فرهاد گرگین پور درگذشت - شریان | خبر فارسی

khabarfarsi.com/u/61679900

۱۸ ساعت پیش - به گزارش ایرنا، فرهاد گرگین پور زاده سال 1327 در شیراز از موسیقیدانان ایل قشقایی بود که نوازندگی را با ساز آکاردئون و به همراه برادرش 'فرود' آغاز ...

وارد نشده: علت

فرهاد گرگین پور ادیب و موسیقیدان ایل درگذشت - الف | خبر ...

khabarfarsi.com/u/61675788

فرهاد گرگین پور ادیب و موسیقیدان ایل درگذشت .... در سال 1801، ناحیه ساخته شده لندن یک میلیون نفر از مردم را اسکان می داد و از غرب تا شرق آن تنها 5 مایل مسافت بود.

فرود گرگین‌پور - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/فرود_گرگین‌پور

فرود گرگین‌پور (زادهٔ ۱۳۲۴ در ایل قشقایی) موسیقی‌دان و نوازندهٔ کمانچه و ویلن است. ... فرود گرگین پور برادر فرهاد گرگین پور و خواهر زاده محمد بهمن بیگی از نوازندگان ...

وارد نشده: علت ‏درگذشت

فرهاد گرگین پور ادیب و موسیقیدان ایل درگذشت - خبرگزاری ...

https://www.mehrnews.com/news/.../فرهاد-گرگین-پور-ادیب-و-موسیقیدان-ایل-درگذ...

۱۴ ساعت پیش - به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد گرگین پور که موسیقی ایل را نیز زنده نگه داشته و دکترای ادبیات و استاد دانشگاه نیز بوده است، درگذشت.

Hosein Norouzi (@1hoseim) | Twitter

https://twitter.com/1hoseim?lang=fa

دکتر فرهاد گرگین‌پور استاد موسیقی و نوازنده‌ی آکاردئون بود، ضمن این که تالیفاتی هم ... در اینستاگرامش نوشته «فرهاد گرگین‌پور» موسیقی‌دان قشقایی درگذشت. ..... خبرنگاران، بوده، باز به دلایل منطقی پنهان بودن افراد ناشناس می‌گه «بهانه»؛ شما خودتو ...

اخبار پارسیک - موسیقیدان ایل قشقایی درگذشت

news.parseek.com › صفحه نخست › فرهنگی

۵ ساعت پیش - فرهاد گرگین پور در سال های اخیر ساکن شهرستان آباده در شمال فارس بود و در سن 70 سالگی به علت بیماری سرطان در بیمارستان نمازی شیراز درگذشت.

اخبار پارسیک - فرهاد گرگین‌پور درگذشت/ فقدانی بزرگ ...

news.parseek.com/Url/15761410

وی ادامه داد: زنده یاد فرهاد گرگین پور متولد سال ۱۳۲۷ فرزند پرویزخان گرگین پور از بزرگان موسیقی قشقایی بود که فراگیری موسیقی را از کودکی آغاز کرد و بعد از ...

علت اصلی مرگ «جورج اورول» کشف شد - ایسنا

https://www.isna.ir/news/97051005578/علت-اصلی-مرگ-جورج-اورول-کشف-شد

۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - جنگ داخلی در اسپانیا آخرین جنگ در قرن بیستم میلادی بود که هنوز در آن از پنی‌سیلین ... و تمام وقت خود را صرف نوشتن کتاب «۱۹۸۴» می‌کند و همزمان تحت درمان بیماری سِل قرار می‌گیرد. ... پیکر «فرهاد گرگین‌پور» جمعه تشییع می‌شود.

درگذشت یک موسیقیدان مشهور | رکنا

www.shahrekhabar.com/social/154105698026316

۲ ساعت پیش - فرهاد گرگین پور در سال های اخیر ساکن شهرستان آباده در شمال فارس بود و در سن 70 سالگی به علت بیماری سرطان در بیمارستان نمازی شیراز درگذشت.

علت فوت ناگهانی بهرام شفیع چه بود؟ - Sornakhabar.com

sornakhabar.com/news/25010

۱۷ مهر ۱۳۹۷ - علت فوت ناگهانی بهرام شفیع چه بود؟ ... مردم را پیش می‌برد و دو هفته‌ای بود که این برنامه را به صبح جمعه منتقل کرده بود. ... فرهاد گرگین‌پور درگذشت.

فرهاد گرگین پور ادیب و موسیقیدان ایل درگذشت - همراهان خبر

hamrahanekhabar.com/news/.../فرهاد-گرگین-پور-ادیب-و-موسیقیدان-ایل-درگذشت

۱۳ ساعت پیش - به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد گرگین پور که موسیقی ایل را نیز زنده نگه داشته و دکترای ادبیات و استاد دانشگاه نیز بوده است، درگذشت. زنده یاد ...

علت مرگ ناگهانی پسر جوان سیلوستر استالونه (هنرپیشه ...

https://features.kodoom.com/entertainment/علت-مرگ-ناگهانی-پسر-جوان.../4471/

علت مرگ ناگهانی پسر جوان سیلوستر استالونه (هنرپیشه راکی) چه بود؟ ... به عنوان مثال وب‌سایت معروف تی‌ام‌زی TMZ که منتشر کننده اخبار جنجالی هالیوود است علت مرگ این بازیگر جوان را استفاده زیاده از حد از «قرص» .... فرهاد گرگین‌پور درگذشت.

پیمایش صفحه

صفحه قبلی

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

صفحهٔ بعدی