چند سالی از زمانی که علیرضا افتخاری هر چند ماه یک بار آلبومی برای انتشار حاضر می کرد گذشته است. آواز خوان اصفهانی که طرفداران خاص خودش را دارد در چند سال اخیر کم کار شده و به گوشه عزلت رفته است. او اخیرا در گفتگویی با «مهر» از دلائل خانه نشینی خود گفته است:

«در این روزها فعلا تلاش می‌کنم بدون حاشیه و جنجال خانه‌نشین بوده و مشغول کارهای شخصی خودم باشم. به هر حال من نه اهل تبلیغ و نه اهل جنجال آفرینی هستم و همواره به حقیقت فکر می‌کنم. گویی اینکه حقیقت به من از طرف برخی‌ها می‌گوید که آقای افتخاری فعلا نیازی به شما نداریم!

وی افزود: فکر می‌کنم برخی از مردم عزیز کشورم همچنان علاقه‌مند این هستند که آواز بخوانم و کار تولید کنم ولی اینکه از چه راهی وارد شوم را نه آنها می‌دانند و نه خودم. گویا فعلا راهی وجود ندارد و برخی‌ها نه حرمتی قائل هستند، نه بزرگ و کوچک می‌دانند. آنها اصلا آگاه نیستند که من و هم نسلانم چه تلاش‌هایی را برای اعتلای موسیقی انجام داده‌ایم. البته حدود دو سال قبل بود که یکی دو شب برای ارکستر ملی برنامه‌ای را اجرا کردم اما بعد از آن به طور کلی فراموش شدم و هیچ عزیزی سراغی از ما نگرفت.

خواننده آلبوم «نیلوفرانه» تصریح کرد: من از این شرایط هیچ گلایه‌ای ندارم و تا به امروز نیازم را به صفر رسانده‌ام چرا که بر این باورم این شرایط وجود دارد که باید با آن کنار آمد. شاید این روزها گرفتاری مردم آن قدر زیاد باشد که نه به موسیقی فکر کنند نه به علیرضا افتخاری. آن‌ها فعلا باید کاری کنند که در این شرایط خجالت‌زده همسر و فرزندانشان نباشند و ای کاش من در شرایطی قرار داشتم که به سهم خودم کاری می‌کردم تا زحمت آن‌ها کم شود.»

منبع : کولاک

علت کم کاری علیرضا افتخاری چیست؟آلبوم جدید کی منتشر ...

koolakmag.ir › اخبار داغ

۲ ساعت پیش - چند سالی از زمانی که علیرضا افتخاری هر چند ماه یک بار آلبومی برای انتشار حاضر می کرد گذشته است. آواز خوان اصفهانی که طرفداران خاص خودش را دارد ...

علیرضا افتخاری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/علیرضا_افتخاری

علیرضا افتخاری مهیاری (زاده ۱۰ فروردین ۱۳۳۷، اصفهان) از خوانندگان بنام موسیقی سنتی ایرانی است. ... فرامرز پایور با نام «آتش دل» و به یاد استاد فقیدش تاج اصفهانی منتشر کرد. ... عباس خوشدل (آهنگساز آلبوم نیلوفرانه): ارکستر و خواننده به آهنگ زنده است. ... می‌شود نه از طریق اجرای زنده، این «توانا» یی‌های فیزیکی کمتر به کار می‌آید.

وارد نشده: کی

علیرضا افتخاری این روزها چه می کند - عصرایران

www.asriran.com › صفحه نخست › فرهنگی/هنری

۲۶ آبان ۱۳۹۴ - به گزارش ایرنا، علیرضا افتخاری خوانندهٔ نامی موسیقی ایرانی، در گفت و گو ... اما هنگام پخش می بینیم که دو روز بعد، افرادی آلبوم را به صورت کپی ... داد: آلبومی را که تازه یک هفته است منتشر شده، سر چهار راه ها عرضه می کنند. ... کم لطفی کسانی که این کارها را در حق موسیقی می کنند، قربانی می شود؛ .... دانلود آهنگ جدید.

وارد نشده: کی

همه چیز درباره ی رپ فارس(خدایی خیلی این پست زحمت کشیدم ...

https://www.tarafdari.com/کاربران/.../همه-چیز-درباره-ی-رپ-فارسخدایی-خیلی-این-پس...

۲ دی ۱۳۹۳ - تقریباً دو سال بعد از این رخداد، اولین آلبوم رپ فارسی در ایران توسط شاهکار ... سازهایی مانند عود، تمبک، نی، دف، قانون و آوازهای ایرانی در آن شنیده می‌شود. .... هوای فلسفی و عرفانی از پیشرو منتشر شد که کم از موفقیت آلبوم پیشین نداشت وی ... همچنین سیاوش سیجل (Sijal) و علیرضا جی جی(JJ) قبلا دو عضو افتخاری گروه ...

آشنایی با دستگاه ها و گوشه های موسیقی سنتی ایرانی

www.bartarinha.ir/fa/news/.../آشنایی-با-دستگاه-ها-و-گوشه-های-موسیقی-سنتی-ایرانی

۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - آلبوم «زیباترین» علیرضا افتخاری و «مرا عاشق» شهرام ناظری هم دو نمونه ... به علت شباهتی که به دستگاه شور دارد، شناختش کمی به آگاهی نیاز دارد. ... ماهور یکی از دستگاه های گسترده موسیقی ایرانی محسوب می شود که حال و هوای ... یکی از دستگاه های مهجور ایرانی است که خیلی کم کار شده. ... مرصع خوانی: مرصع پلو چیست؟

پشت پرده غیراخلاقی آکادمی گوگوش به روایت یک خواننده ...

plus.ir/.../پشت-پرده-غیراخلاقی-آکادمی-گوگوش-به-روایت-یک-خواننده-مشهور-ارمیا-فق...

۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - فروشگاه بیمه ماهان چیست؟ ... امیرحسین کریمی: سالومه برای خراب کردن من آن کلیپ ها را منتشر کرد/در ... با یکی مثل ایشان دعوا کنم/انگار همه متحد شده اند که به من مجوز کار در ایران ندهند- قسمت سوم ... جنجال های ادامه دار من و تو؛ فیلم و اسناد جدید از تجاوز تیام & ... احسان علیخانی: بعضی ها می خواهند هویت آدم را به لجن بکشند!

از تطهیر بنی صدر و طاغوتی خواندن شهیدان بهشتی و باهنر ... - ...

www.farhangnews.ir/.../تیتر-گردان-تیتر-چرخنده-در-بالای-سرصفحه?...farhangnew...

به گزارش فرهنگ نیوز، علیرضا افتخاری ضمن تشریح تازه ترین فعالیت‌های ... که با حسین پرنیا در آلبوم «پادشاه فصل ها» داشتم تصمیم داریم بار دیگر همکاری جدیدی را ... کارمزد شویم، کارمزد خدمات الکترونیک بانکی چیست و به چه منظوری اخذ میشود؟ .... خط لوله «کی استون ایکس ال» که اولین بار ۶ سال قبل در دستور کار قرار گرفت، از ...

۵ ویژگی که انتظار داریم در GTA VI وجود داشته باشند | گیمفا

https://gamefa.com/302306/gamefa-expects-of-gta-vi/

۴ فروردین ۱۳۹۵ - اما انتظارات ما از این بازی چیست؟ ... از وسیع تر شدن محیط بازی گرفته تا طراحی جدید و با کیفیت .... خیلی جالب می شود اگر راک استار همچین کاری انجام دهد و داستان بازی، با دو .... و در ضمن راک استار مکس پین رو ول کرده منتشر نمیکنه اصلا! .... شدن جنگل ها(تو جی تی ای وی بیشترش کوه و صحرا بود و جنگل کم داشت)

وارد نشده: علت ‏علیرضا ‏افتخاری

خبرهای فرهنگ و هنر | خبر فارسی

https://khabarfarsi.com/arts

به گزارش جی پلاس، علیرضا افتخاری با اشاره به فعالیت های جدید خود در عرصه ... داد: در این روزها فعلا تلاش می کنم بدون حاشیه و جنجال خانه نشین بوده و مشغول کارهای ... گرمسیر و فرهنگی فرهیخته زنده یاد کی عزیز نجفی به شرح ذیل می باشد. ... حسین (ع) و اهل بیتشان برای زنده نگه داشتن یاد حادثه ی کربلا برگزار می شود. .... crm چیست.

نیمه رمضان و پیگیری های دولت یازدهم - محمد اصفهانی

www.mohammadesfahani.com/default.aspx?newsid&NewsID=7b36c1ca-c310...

سلام این سوال مکررا پرسیده شده و می شود امتیاز این آلبومها مربوط به تهیه کنندگان ..... جدید و بخصوص آلبوم شکوه هستم که واقعا باعث تعجبه که چرا هنوز منتشر نشده!!! ..... ابدا احتیاجی به اجرای این گونه برنامه ها ندارند سرنوشت علیرضا افتخاری رو دیدیم که ..... از کی تا حالا ساخت یه کار برای حمایت یک ملت مسلمان شان اون خواننده رو پایین ...

الف - استاد در برابر استاد

old.alef.ir/vdcbw8b80rhbfsp.uiur.html?13txt

۶ آذر ۱۳۹۰ - مگر می‌شود محمدرضا شجریان هرچه دلش خواست را به هر شبکه‌ای که دلش ... پیش از این در ماجرای علیرضا افتخاری هم از موسوی شاهدش بودیم) بردارند و علت ... از نظر سیاسی هم استاد لطفی همان کاری را کرده که شجریان با رسانه‌های ... آلبوم «طریق عشق» محمدرضا شجریان منتشر شد ..... دریغ از تعداد کم انسانهای بلند همت در این کشور.

گنجور » حافظ » غزلیات » غزل شمارهٔ ۱۹۴

https://ganjoor.net › حافظ › غزلیات

نیاز به بروزآوری جهت خوانش شعر شما یا باید از مرورگر جدیدی همچون فایرفاکس ..... می باشند، در کاستی که سالها پیش از چند غزل حافظ از ایشان منتشر شد بسیار زیبا خوانده اند .... را آقای علیرضا افتخاری به زیبایی در قالب آواز در آلبوم راز و نیاز اجرا نموده اند. ... اینجا بجای جمال یار ، جلال آو تجربه می شود و درمشاهده و ملاقات هیبت جلالی در دل ...

افرادی که سهام عدالت ثبت نام نکردند اینجا کلیک کنند

shomanews.com/fa/news/.../افرادی-که-سهام-عدالت-ثبت-نام-نکردند-اینجا-کلیک-کنند

۲۱ دی ۱۳۹۶ - سهام عدالت متوفیان چه می‌شود؟ .... تکلیف ما که ثبت نام نکردیم چیست لطفا راهنمایی کنید. حمید .... چرا سهام عدالت اینقدر کم به مردم میدین .... من ثبت نام نکردم برای سهم عدالت. علی رضا. |. Iran, Islamic Republic of .... حسین افتخاری ... من که ثبت نام نکردم ایا چه کار باید بکنم دیگر به من و ..... کی ثبت نام جدید شروع میشه؟

فرزاد فرزین از زندگی شخصی اش می گوید ، دوست دارم غذاهای ...

https://persianv.com/maharat/فرزاد-فرزین-از-زندگی-شخصی-اش-می-گوید-،-د.html

 رتبه: ۴ - ‏۱ رأی

۲ بهمن ۱۳۹۴ - آلبوم جدیدتان چه نام دارد و کی منتشر می شود؟ جدیدترین و .... البته من از قدیمی کارهای بازی پلی استیشن هستم و کم کم دارم کفش هایم را آویزان می کنم.

بیوگرافی مهراب (حسین زینالی) خواننده خسته صدا + سرطان ...

https://photokade.com/بیوگرافی-حسین-زینالی-مهراب/

۸ مهر ۱۳۹۶ - خواص عرق یونجه + 35 فایده عرق یونجه برای چاقی، کم خونی ... به این نام می باشد، وی همچنین به نام های شاه شطرنج و مهراب خسته صدا شناخته می شود.

قزوین امروز

www.qazvin.info/

آن گاه که استیضاح وزیر کار به عنوان حق و وظیفه طبیعی مجلس شورای اسلامی، به حاشیه ... مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین در معارفه امم جمعه جدید ... آرمان شهر؛ “زمان از دست‌رفته” عنوان اولین آلبوم موسیقی از فرخ شریعت است که در ... ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی دیم شهرستان آوج به روش کشت مستقم کشت می شود.

آخرین خبر | درباره بلایی که محسن چاوشی با «ابراهیم» بر سر ...

akharinkhabar.ir/music/4580249

۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ازاین‌دست ترکیب‌های بدیع بی‌معنی کم نیست. گذشته از این ترکیب‌ها، شعرها طولانی است و بی‌وقفه خوانده می‌شود. بند ترجیعی در کار نیست.

[PDF]Page 1 السند انگلستان ۰ ۴ پنس۔ آمریکا ۴۰ سنت ژاپن لاین- ...

https://scholar.lib.vt.edu/InterNews/Ettela_At/issues/1999/et990113.pdf

موسوی لاری: می توان اختلاف نظر داشت و گروهها و احزاب مسائلی نظیر قتل های اخیر را ... حالت تخاصم در بین یکدیگر را پایان یافته و همکاری جدید را اعلام کردند. ... بدون تردید اگر این خواب ها تعبیر شود جغرافیای سیاسی منطقه تغییر پیدا ...... آمادر کم کاری تیروئید علائم جامه چین دار - سزاوار - یک لحظه ۶- فروزان و درخشان .... گواتر چیست؟

سلطان موسیقی پاپ چه کسی است؟ | موسیقی ما

www.musicema.com/node/157277

۱۴ آذر ۱۳۸۹ - یک خواننده چطور می‌تواند به سلطان در حوزه موسیقی تبدیل شود؟ ... آن به عنوان بهترین فیلم ۳۰ سال سینمای پس از انقلاب یاد می‌شود و این بهترین‌بودن ...... چه دلیلی داشت مطلب علیرضا زارع منتشر نشد ؟ ..... کی پور فروش ترین البوم موسیقی ایران ثبت کرد ...... در نسل جدید خوانندگان « پـاپ » عده ای مایلند که کم کار باشند.

ton یا تلگرام غیرقابل فیلتر کردن چیست و چگونه کار می ...

www.tabnak.ir › اجتماعی › اجتماعی

۱۹ دی ۱۳۹۶ - TON یا تلگرام غیرقابل فیلتر کردن چیست و چگونه کار می‌کند؟ ... این سوالی است که این روز‌ها مکرر پرسیده می‌شود و حتی عده‌ای روزشماری می‌کنند تا ... اینکه دورف از نسخه جدید تلگرام سخن به میان آورده که بر بستر بلاک‌چین ... اتفاقی که پیشتر دست کم یکبار در Frozen Chat، نرم افزار ارتباطی بر ...... تا کی تا کی

وارد نشده: علیرضا ‏افتخاری ‏آلبوم