تفریحی - ورزشی - خبری - سیاسی - اقتصادی - اجتماعی

فال روزانه دوشنبه ۲۱ آبان ۹۷


فروردین: شما امروز برنامه کاری خاصی دارید ولی احتمالا این برنامه شما را از رسیدن به اهداف تان باز نمی‌دارد. ممکن است کارهای سخت گیرانه شما به نظر دیگران وسواسی برسد، اما شما قادر خواهید بود که حتی اگر آسان گیر هم نباشید این گونه جلوه کنید. اگرچه احتمالا تصمیمات استوار شما اکنون به نفع تان عمل خواهى کرد، عاقل باشید و بدانید که کی باید در روزتان از آن بهره بگیرید. زمان به آن سرعتی که شما فکر می‌کنید بسرعت نمی‌گذرد.

اردیبهشت: ورود ماه به هفتمین خانه از “شرکاء” شما احتمالا باعث بوجود آمدن یک مخالفت و درگیری خواهد شد. سرسختی و لجاجت تان می‌تواند به شما کمک کند تا امروز این درگیری را به نفع خود تمام کنید،‌ اما احتمالا بهای زیادی را برای آن پرداخت می‌کنید. پیروزی شما یک موفقیت توخالی است اگر احساسات و عواطف بر شما چیره شوند. برای موقعیت خود یک دلیل متقاعد کننده بیاورید، اما بعد باید مشتاق باشید که روش خود را تغییر داده و در میان راه به دیگران ملحق شوید.

خرداد: شما این توانایی را دارید که حقیقت را بوسیله انتخاب درست کلمات تان دست کاری کنید. شما بسیار باهوش هستید و می‌توانید حتی بدون اینکه متوجه باشید نظرات دیگران را تغییر دهید. متاسفانه، ممکن است از تاثیر خود کاملا آگاه نباشید. شما می‌توانید تاثیر مثبتی بر دیگران داشته باشید، بنابراین قبل از اینکه دهان تان را باز کنید و حرفی بزنید درباره چیزی که می‌خواهید بگویید کاملا بیندیشید.

تیر: ممکن است آماده باشید که با بیان کردن درست و دقیق احساسات تان به دیگران اجازه دهید دقیقا بدانند که شما چه فکر می‌کنید. اما اینها احساسات کاملا پیچیده‌ای هستند، پس آسان نیست که بخواهید آنها را کنترل کنید. آنها با خود جذابیت‌های خیالی بسیاری دارند، تمایلات و ترس‌ها، و هیچ کسی نمی‌تواند اختلاف بین آنها را متوجه شود. با این وجود، ریسک کردن و استفاده از تجربیات تان می‌تواند بین شما و تاثیر اعمال اخیرتان مانع ایجاد کند.

مرداد: امروز شما قادرید که نیمه خوب هر اتفاقی را ببینید، ‌حتی در موقعیتی که دیگران فکر می‌کنند موقعیتی بسیار پیچیده است. این به معنی این نیست که شما آنها را انکار می‌کنید؛ بلکه تنها این است که شما می‌توانید در یک زمان واقع بین و خوش بین باشید. این قابلیت به شما امتیاز خاصی می‌دهد که شما را از همکاران تان متمایز می‌کند،‌ به خاطر اینکه آنها بیشتر مشتاقند که از روش شما پیروی کنند. چرا که می‌بینند شما طرحی واقعا عملی دارید که همه چیز را امکان پذیر می‌سازد.

شهریور: سیاره حاکم شما عطارد امروز فاصله زیادی با ژوپیتر ایجاد می‌کند، به شما این امکان را می‌دهد که استعداد و هوش خود را بکار گرفته و راه خود را از گوشه تاریکی شروع کنید. در یک نگاه ممکن است نگران شوید که دارید در راهی می‌روید که شما را به دام بیندازد. اما بعد از بررسی‌های دقیق، می‌فهمید که می‌توان این موقعیت را به فرصتی تبدیل کرد که قدرت مثبت اندیشی را به دیگران اثبات کند. اجازه ندهید تا موانع شما را از راه تان بازدارند؛ برعکس از آنها برای تقویت نیروی تان استفاده کنید.

مهر: با وجود اینکه ممکن است در رابطه با رابطه اخیری که دارید امیدوار باشید،‌ احساسات تان تحریک شده است و باعث شده تا هر اتفاقی که امروز می‌افتد را بسیار مهمتر فرض کنید. شما ترجیح می‌دهید تا اکنون ملودرام‌های زندگی تان را به حداقل برسانید، اما به نظر می‌رسد آنها شما را هر کجا که می‌روید تعقیب می‌کنند. به جای تلاش برای جلوگیری از اینکار،‌سعی کنید دریچه قلب تان را باز بگذارید تا احساسات خود را بیان کرده و از این طریق به آرامش برسید.

آبان: دیدار ماه از نشان شما نشان دهنده این است که تا دو روز احساسات شما شدت می‌یابند، با این حال تغییراتی که در حال تجربه کردن شان هستید می‌تواند مهم بماند. ممکن است در رابطه با ناشناخته‌ها هراسان باشید و با چسبیدن به عادات یا رابطه‌های قدیمی به آن واکنش نشان دهید اما آ نها دیگر نیاز شما را تامین نمی‌کنند. اما این درباره این نیست که دیگران را نادیده بگیرید و نسبت به احساسات شان بی اعتنا باشید؛‌ بلکه باید روشی اتخاذ کنید که نیروی تان را تقویت کنید تا منجر به تکامل شما شود.

آذر: ممکن است این روزها با شخصی از نزدیکان تان احساس ناراحتی کنید اگر چه ممکن است این احساس پریشانی و اضطراب مستقیما به این شخص ربطی نداشته باشد. در واقع شما ممکن است از هر کسی که حد و مرزهای احساسی تان زیر پا بگذارد احساس ناراحتی کنید. ممکن است دوست داشته باشید که در وهله اول احساسات تان را برای خودتان نگاه دارید اما بعداز ظهر شرایطی پیش خواهد آمد که مجبور می‌شوید احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.

دی: امروز دیگران به شما توانایی و نیرویی می‌دهند؛ بدون اینکه حتی خودشان بفهمند چه کمکی به شما کرده اند! البته این موضوع به این معنی نیست که آنها کار خاصی می‌کنند، فقط این را بدانید که وقتی که نیاز به کمک داشتید می‌توانید به آنها تکیه کنید، به خاطر اینکه کاملا مشخص است که دوستان تان در موقع لزوم حتما یاری تان خواهند کرد. خوشبختانه، احتمالا شما امروز نیازی به کمک آنها پیدا نخواهید کرد،‌ به خاطر اینکه تا زمانیکه رفتار خوب مثبتی در رابطه با کارهایی که انجام می‌دهید داشته باشید تلاش‌هایتان نتیجه خواهد داد.

بهمن: شما امروز در رابطه با زندگی وسیع تر و عاقلانه تر فکر می‌کنید حتی اگر دلیلش را هم ندانید. دیگران به شما به چشم چراغ راهنما نگاه می‌کنند،‌ به خاطر اینکه خوش بینی شما به آنها نیرویی می‌دهد که باعث می‌شود برای ادامه کارشان انگیزه پیدا کنند. ضمنا با وجود اینکه شما می‌توانید به تنهایی و کاملا کار خود را انجام دهید، با این حال احساس می‌کنید که گیج و پریشان شده اید. در نارضایتی و ناخشنودی غرق نشوید. در عوض، به این فکر کنید که چگونه می‌توانید برای دیگران خوب و موثر واقع شوید.

اسفند: اگر واقعا فرشته‌ها وجود داشته باشند، تمام امروز به تماشای شما می‌نشینند. به نظر می‌رسد دست نامرئی وجود دارد که در موقعیت‌های پیچیده و دشوار راه را برای شما روشن می‌کند. اکنون برای این کمک و یاری نجنگید، حتی اگر نفهمید این کمک از کجا برای تان رسیده است. مطمئن شوید که اعمال شما از طرف دیگران حمایت می‌شود، بنابراین با شهامت باشید و ریسک کمک به دیگران را بپذیرید. در این راه می‌توانید منافع و شانس و اقبالی از ژوپیتر دریافت کنید.


فال روزانه امروز | طالع بینی و فال روزانه یکشنبه 20 آبان 97

https://harfetaze.com › سرگرمی › فال

طالع بینی و فال روزانه یکشنبه ۲۰ آبان ۹۷. فال روزانه یکشنبه ۲۰ آبان – ۱۱ نوامبر برای امروز شما. فال روزانه. امروز چه اتفاقاتی در انتظار شما می باشد… فال روزانه خود را ...

فال روزانه یکشنبه 20 آبان 97 فال امروز برای متولدین تمام ماه ...

hamdore.com/3500-fal-roozane/

با خواندن فال روزانه خود و دوستانتان می توانید برای دقایقی از دنیای واقعی فاصله گرفته و در رویاهای خود غرق شوید. در ادامه برای مطالعه فال امروز خود با همدوره همراه باشید.

فال امروز 97/08/21 دوشنبه 21 آبان 97 - دیدستان

https://www.didestan.com › اخبار و حوادث

ویدئو برای فال روزانه دوشنبه ۲۱ آبان ۹۷▶ 0:07

۱۴ دقیقه پیش

لطفا برای مشاهده ی ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک نمایید http://digikav.ir.

فال روزانه یکشنبه 20 آبان 97 [ فال امروز میلادی ماه تولد ] - مجله ...

https://www.tasvirezendegi.com/فال-روزانه/

 رتبه: ۴٫۵ - ‏۳۶ رأی

اگر شما هم با این مثل موافقید می توانید فال روزانه یا طالع بینی روزانه خودتان را ... پس در ادامه فال امروز خودتون رو در مجله تصویر زندگی ببینید. ... فال ماهانه آبان ۹۷.

فال روزانه - ایران حافظ

www.iranhafez.com/فال-روزانه/

فال روزانه مهر فال روزانه آبان فال روزانه آذر فال روزانه دی فال روزانه بهمن فال روزانه اسفند. فال روزانه فروردین ... روز اقبال : دوشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان ...

فال روزانه 20 آبان 1397 طالع بینی امروز یکشنبه 20 آبان ماه ...

mepatogh.ir › سرگرمی › فال

فال روزانه فروردین •◊•◊•. شما امروز احساس می‌کنید به شدت به دنبال آروزهای قلبی خود کشیده می‌شوید و در جستجوی زمانی برای تفریح و تجدید قوا هستید، اما هرچقدر که ...

فال روزانه امروز شما - آکاایران

www.akairan.com/talebini/fale-roozaneh/falroozaneh.html

فال روزانه شما و فال امروز شما شنبه 19 آبان Daily Omen و فال روز به همراه فال حافظ روزانه با تعبیر فال حافظ صوتی فال روزانه آکاایران بهمراه فال روزانه حافظ و فال بر ...

فال عطسه یکشنبه 20 آبان 97 | فال عطسه روز یکشنبه | آوتاف

www.avtaf.com › فال

فال عطسه شنبه و فال عطسه یکشنبه و فال عطسه دوشنبه و فال عطسه سه شنبه و فال عطسه چهارشنبه و فال عطسه پنجشنبه و فال عطسه جمعه فال ... خانه / فال / فال عطسه یکشنبه ۲۰ آبان ۹۷ | فال عطسه روز یکشنبه ... ۲۰-۲۱ : دیدار با کسی که سالها او را ندیده ای.

فال روزانه | فال روز شنبه 19 آبان ماه 1397| فال ماهانه متولدین آبان

https://www.dustaan.com › انواع فال

۱ روز پیش - فال روزانه شنبه ۱۹ آبان ماه ۹۷. www.dustaan.com فال روزانه شنبه 19 آبان طالع بینی امروز شما چیست؟ فال روزانه .... فال روزانه پنجشنبه ۷ مرداد ماه ۹۵ · فال امروز من چیست؟! – فال روزانه ... فال روزانه دوشنبه ۱۸ مرداد ماه ۹۵. نحوه عضویت و لغو ...

فال روزانه | فال امروز | فال روز تولد - نمناک

namnak.com/t101-فال-روزانه

 رتبه: ۳٫۹ - ‏۱۸٬۷۵۴ رأی

فال روزانه و Daily Fal و فال امروز و رویدادهای روزانه و فال روزانه متولدین فروردین ، فال ... برای آگاهی از وقایع جالب پیش روی خود در روز دوشنبه 14 آبان ماه 1397 فال روزانه ...

اطلاعیه درباره نتایج فیلترشده

در پاسخ به شکایتی که تحت قانون حق نسخه‌برداری هزاره دیجیتال ایالات متحده دریافت کردیم، 1 نتیجه را از این صفحه برداشته‌ایم. در صورت تمایل، می‌توانید شکایت قانون حق نسخه‌برداری دیجیتال هزاره را که موجب برداشتن محتوا از LumenDatabase.org شده است، بخوانید.

جستجوهای مربوط به فال روزانه دوشنبه ۲۱ آبان ۹۷

دانلود فال روزانه فارسی


فال روزانه روز تولد


فال روزانه حافظ


فال شانس امروز


فال روزانه ستاره


فال عشق روزانه وهاران


میهن فال روزانه


فال روزانه آوتاف

فال روزانه چهارشنبه ۲ آبان ۹۷+ آسترولوژی - پایگاه خبری ...

titre1online.ir/fal/

۱۱ مرداد ۱۳۷۶ - فال روزانه، فال روز شنبه، فال روز یک شنبه، فال روز دوشنبه، فال روز سه شنبه، فال روز چهارشنبه، فال روز پنج شنبه، فال روز جمعه، فال شمع، فال آینه ...

فال روزانه - چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - پورتال رنگی

https://www.portal-rangi.com/daily-horoscope/

فال روزانه – چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷. فال ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ۲۳۲ دیدگاه. فال روزانه ۱۶ آبان ۱۳۹۷. فال روزانه فروردین. بعضی از دوستان به یکباره راه خود ..... دی ۲۱, ۱۳۹۶ ۲:۱۸ ب.ظ.

فال روزانه فردا دوشنبه 21 خرداد 97 | فال روزانه - مجله فارسی ...

permag.ir › همه مطالب › فال روزانه

فال روزانه فردا دوشنبه ۲۱ خرداد ۹۷ | فال روزانه. ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ فال روزانه ارسال دیدگاه 663 بازدید .... فال امروز یکشنبه ۲۰ آبان ۹۷ | فال روزانه. ۱۳۹۷/۰۸/۱۹. فال روزانه فردا ...

فال روزانه شنبه 19 آبان و یکشنبه 20 آبان 97 | فال امروز | فال ...

www.farsimode.com/فال-روزانه-فال-امروز-فال-فردا/

فال روزانه , فال امروز , فال روز تولد, فال فردای من, فال روزانه, فال امروز, فال روزانه, فال ... فال و طالع بینی یکی از آن موضوعاتی است که همواره مورد علاقه عموم بوده است و هر ...

فال روزانه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - شنبه | وهاران

www.vaharan.com › فال و طالع بینی

فال روزانه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ – شنبه. فال روزانه فروردین. سعی کنید در چنین روزی وقت تان را بیشتر به تنهایی خود اختصاص دهید و در مورد راهی که تمایل دارید در پیش ...

فال روزانه پنجشنبه 17 آبان 97 و فال روزانه حافظ و تاروت ماه ...

rouzegar.com › سرگرمی › فال و طالع بینی

فال روزانه برای اجتناب از تصمیمی خاص و برخورد واقع بینانه به واسطه فال روزانه و انرژی کیهان بهترین تصمیم را در روابط احساسی مادی بگیرید فال روزانه و فال pmc.

فال روزانه یکشنبه 20 آبان 97 - مجله تاروت - فال تاروت کبیر

taroot.ir › خانه › مجله خبری

فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال. فال روزانه متولدین فروردین: شما اواخر روز سرحال تر می‌شوید و ترغیب می‌شوید در نگرش‌های جدی خود تغییراتی داده و کاری لذت ...

فال روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه ۹۷ - تیتر هنر

titrhonar.ir/اخبار/فال-روز-چهارشنبه-21-شهریور-ماه-97/

فال روز چهارشنبه 21 شهریور ماه 97. سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ در ۲۱:۴۵ ... فال روزانه در روز ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ برای متولدین آبان ماه. توجهات بسیاری بر تعهدات دولتی شما ...

فال امروز دوشنبه 16 مهر 1397 برای تمام ماههای سال | ساعد نیوز

https://saednews.com/fa/post/fal-amrvz-dvshnbe-16-mhr-1397-baraye-tmam-mahai-sal

۱۵ مهر ۱۳۹۷ - فال روزانه دوشنبه 16 مهر 1397. روز متولدین فروردین: تا قبل ازظهر، مجبور خواهید شد که به یک سفر برنامه ریزی نشده ای بروید. با موانعی روبه رو می ...

فال روزانه شنبه 21 مهر 97 - دانلود فیلم و سریال جدید - رزبلاگ

mehr97.rozblog.com/post/17/فال-روزانه-شنبه-21-مهر-97.html

۲۰ مهر ۱۳۹۷ - فال pmc جدید این هفته [ از شنبه ۱۴ مهر ۹۷ تا جمعه ۲۰ مهر ۹۷ ] • . .... فال روزانه دوشنبه 21 خرداد 97 · فال روزانه شنبه 19 خرداد1397 · فال روزانه پنجشنبه ...

اطلاعیه درباره نتایج فیلترشده

در پاسخ به شکایتی که تحت قانون حق نسخه‌برداری هزاره دیجیتال ایالات متحده دریافت کردیم، 1 نتیجه را از این صفحه برداشته‌ایم. در صورت تمایل، می‌توانید شکایت قانون حق نسخه‌برداری دیجیتال هزاره را که موجب برداشتن محتوا از LumenDatabase.org شده است، بخوانید.

جستجوهای مربوط به فال روزانه دوشنبه ۲۱ آبان ۹۷

فال امروز pmc


فال روزانه نمکستان


فال روزانه وهاران


فال روزانه فردا


فال روزانه برترینها


فال روزانه الامتو


دانلود فال روزانه فارسی


فال روزانه شخصی

۹۷/۰۸/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی