سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی این شب ها از تلویزیون پخش می شود . این سریال مخاطبان قابل توجهی را به خود جلب کرده است. همچنین پخش فصل دوم دلدادگان در دوران قدیم نیز آغاز شده است.
ایرج محمدی تهیه‌کننده این سریال در خصوص نحوه پخش این مجموعه در ایام ماه محرم گفت: تاکنون ۲۴ قسمت از سریال «دلدادگان» پخش شده است و تا قسمت ۶۰ یعنی اواخر مهرماه ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: در ماه محرم پخش سریال متوقف نمی‌شود و فقط شب تاسوعا و عاشورا پخش نخواهیم داشت و در بقیه شب ها سریال طبق روال به کار خود ادامه می‌دهد.
گفتنی است ؛ مجموعه تلویزیونی «دلدادگان» در سه فصل، دو فصل گذشته و یک فصل زمان حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد. این سریال مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است و داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند.
آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است و بازیگرانی مثل : پانته آبهرام ، مسعود رایگان، آرش مجیدی، حمیدگودرزی، شاهرخ استخری، سیامک صفاریان ، لینداکیانی و… در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

منبع : کولاک

فصل دوم سریال دلدادگان تا کی ادامه دارد؟ آیا در محرم دلدادگان ...
koolakmag.ir › رسانه
۲ روز پیش - سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی این شب ها از تلویزیون پخش می شود . این سریال مخاطبان قابل توجهی را به خود جلب کرده است. همچنین پخش ...
چرا سریال دلدادگان امشب پخش نمی‌ شود؟| - مجله اینترنتی کولاک
koolakmag.ir › رسانه
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - سریال دلدادگان امشب به دلیل پخش بازی استقلال و فولاد خورستان روی آنتن نمی‌رود. ... از بازیگران سریال دلدادگان می توان به سانیا سالاری ، لیندا کیانی، شاهرخ ... فصل دوم سریال دلدادگان تا کی ادامه دارد؟ آیا در محرم دلدادگان پخش می شود؟
آغاز فصل دوم سریال «دلدادگان» و روایت گذشته کاراکترها - ...
titreshahr.com › صفحه نخست › فرهنگی
۵ روز پیش - سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی در سه فصل، ماجراهای دو خانواده را ... پنج قسمت تا امشب پنجشنبه (۱۵ شهریور) به پایان می‌رسد و فصل دوم از ... این سریال دوباره در بیست قسمت پایانی به زمان حال بر می گردد و ادامه ... آیا درآمد طرح ترافیک به خزانه شهرداری تهران واریز شده است؟ ..... سریال دلدادگان دو شب پخش نمی شود ...
زمان پخش سریال دلدادگان مشخص شد - باشگاه خبرنگاران
https://www.yjc.ir › فرهنگی هنری › رادیو تلویزیون
۷ مرداد ۱۳۹۷ - سریال دلدادگان در سه فاز ساخته شده که دو فاز آن روایتی از دهه ۵۰ و ۶۰ است و ... و یک فصل زمان حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل از انقلاب تا عصر حاضر ... مسعود دلخواه (ادامه نقش مجید پتکی) بازیگران زمان حال سریال هستند. ... احمد زالی وکارگردانی مرجان اشرفی زاده از شبکه سه سیما پخش می شود . ... دهه اول محرم چه اعمالی دارد؟
وارد نشده: دوم
پرسش و پاسخ - پایگاه جامع اطلاع رسانی صداوسیما
pr.irib.ir/persian/modulespage.aspx?modulename=sedasima_regquestions
پرسش: سلام، ببخشید سریال سرنوشت تا کی پخش می‌شود و بعد از آن چه سریالی ... پاسخ: باسلام، پخش سریال "افسانه سه برادر" دوم تیرماه به اتمام خواهد رسید و بعد از ... پرسش: باسلام ، آیا شبکه تماشا فصل 5 سریال فرار از زندان رو که امسال اومده پخش میکنه؟ ... پاسخ: باسلام، مخاطب گرامی، ادامه پخش سریال به بعد از تعطیلات موکول شده است.
شبکه سه سیما | اخبار
https://www.tv3.ir/news
از " سمت خدا " تا "معصومیت از دست رفته" ... در آستانه فرارسیدن ماه محرم الحرام1440 هجری –قمری و عزاداری حسینی ویژه برنامه های ... فروغی: شما، قهرمان دوم مسابقات بودید ... پنجشنبه 15وشنبه 17 شهریور ماه،به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود .
وارد نشده: فصل ‏ادامه
زمان پخش فصل سوم سریال ستایش - صدای ایران
sedayiran.com › صفحه نخست › سینمایی
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - مجموعه تلویزیونی «ستایش» سعید سلطانی که به تازگی تولید فصل سوم ... فصل سوم از فردای همان پایان فصل دوم شروع می‌شود، کاراکتر ستایش را خود ... اما مشکلی که وجود دارد این است که این بازیگر در سریال آقای ... روشن‌روان در پاسخ به این پرسش که آیا وقفه‌ای که در تولید فاز ۲ و ۳ ... دلدادگان در محرم هم پخش خواهد شد.
زمان پخش و تکرار سریال دلدادگان + اسامی بازیگران و داستان ...
parsino.com › فرهنگ و هنر › معرفی فیلم و سریال
 رتبه: ۴٫۱ - ‏۱۰۵ رأی
دوفصل آن در زمان گذشته و یک فصل آن در زمان حال روایت می شود. همچنین به گفته عوامل این سریال بازیگران هر فصل تغییر می کنند. فصل دوم از سال ۱۳۵۷ تا ۱۳۶۴ را به ...
وارد نشده: محرم
ایرج محمدی با دو مجموعه در رسانه ملی/آرماندو و دلدادگان از امشب ...
www.mizanonline.com/.../ایرج-محمدی-با-دو-مجموعه-در-رسانه-ملیآرماندو-و-دلدادگان-از-ام...
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - رسانه ملی طی چند سال گذشته به رشد بسیار مثبتی در ساخت سریال‌های موفق ... و تا دقیقه پایانی قبل از ماه مبارک رمضان قرار بود در این ماه پخش شود ... مجموعه تلویزیونی "دلدادگان" در دو فصل گذشته و حال، داستان رویارویی دو ... حال باید دید با پخش مجموعه های جدید از امشب آیا رسانه ملی این روند صعودی موفقیت را ادامه خواهد داد ...
زمان پخش سریال شبکه سه | ساتین
saten.ir/tag/زمان-پخش-سریال-شبکه-سه/
سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی که چندی ... زمان پخش سریال شرایط خاص ، سریال شرایط خاص کی پخش میشود ، سریال ... سری سوم فیلم ستایش کی پخش میشه با شروع تصویربرداری فصل سوم سریال ... بعضی از این تولیدات نوروزی آماده تر هستند و بعضی هنوز ضبط و تصویربرداریشان ادامه دارد.
پخش سریال منوچهر هادی از شبکه ۳ + جزییات - الف
https://www.alef.ir/news/3970510133.html
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - مجموعه تلویزیونی «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی از شنبه ۱۳ مرداد روانه آنتن شبکه سه سیما می شود. ... به گزارش الف به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، سریال «دلدادگان» به ... مجموعه تلویزیونی «دلدادگان» در دو فصل گذشته و حال، داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش، فرزندان آن خانواده‌ها هستند.
تیزر فصل دوم سریال دلدادگان رونمایی شد + ویدیو - سینما خانه ...
khabarfarsi.com/u/59161029
۴ روز پیش - به گزارش سینماخانه، فصل دوم مجموعه تلویزیونی دلدادگان از شنبه 17 شهریور، ساعت 20:45 از ... گرفته و در این مجموعه مستقر شود. ... پخش دلدادگان در ماه محرم ادامه دارد ... حال این سوال مطرح است آیا این موضوع به معنی مهر بایگانی بر قانون از کجا آورده ای است؟ ... وری از خانواده شروع می شود تا به اداره، صنعت و کل نظام می رسد.
سریال گلشیفته 2 | سریال گلشیفته فصل دوم | آیا فصل ... - ...
https://www.sabzpendar.com/golshifte-2-series/
فصل دوم گلشیفته | گلشیفته 2 | فصل دوم گلشیفته ساخته می شود؟ ... خب مسلما با توجه به اینکه این سریال در شبکه نمایش خانگی پخش می شود ... که وارد بازار می شود به طور قانونی و حلال تهیه کنیم تا توان مالی مجموعه برای ادامه این سریال بالا برود .... سریال دلدادگان قسمت 13 | دانلود قسمت سیزدهم 13 سریال دلدادگان ۲۸ تیر ۱۳۹۷; ازدواج ...
سریال دلدادگان | قیمت روز
https://gheymaterooz.com/tag/سریال-دلدادگان
آیا در محرم دلدادگان پخش می شود؟ ... نوشته فصل دوم سریال دلدادگان تا کی ادامه دارد؟ آیا ... بیوگرافی آرش مجیدی بازیگر نقش مالک در فصل دوم سریال دلدادگان+آرش مجیدی ...
آخرین خبر | ویدئو/ دختران نقی در «پایتخت 5» عروس می‌شوند؟
akharinkhabar.ir/cinema/4096914
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - آخرین خبر/ اولین تیزر پنجمین فصل سریال پایتخت منتشر شد. ... محصول مرکز فیلم و سریال سازمان اوج نوروز۹۷ از شبکه اول سیما پخش می شود.
فرکانس شبکه های جدید روسی در یاهست
ch.cruxmobiles.com/B7q
پخش زنده قرعه کشی جام جهانی+ لیست شبکه ها و فرکانس (حدود ۵ سال پیش). بیست و یکمین ... فصل دوم سریال دلدادگان تا کی ادامه دارد؟ آیا در محرم دلدادگان پخش می شود؟
زمان پخش سریال «دلدادگان» مشخص شد - پایگاه خبری تیتر ...
titre1online.ir/زمان-پخش-سریال-دلدادگان-مشخص-شد/
سریال دلدادگان در سه فاز ساخته شده که دو فاز آن روایتی از دهه ۵۰ و ۶۰ است و ... و یک فصل زمان حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل از انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد. ... رایگان (مالک ادامه نقش آرش مجیدی)، مهرانه مهین ترابی (مرضیه ادامه نقش سمیرا حسن ... کنندگی احمد زالی وکارگردانی مرجان اشرفی زاده از شبکه سه سیما پخش می شود.
مردم از قسمت ۱۸ به بعد سریال پدر بیشتر غافلگیر می‌شوند | ...
https://www.rokna.net/.../403026-مردم-از-قسمت-به-بعد-سریال-پدر-بیشتر-غافلگی...
۹ مرداد ۱۳۹۷ - شخصیت لیلا چقدر به شما نزدیک است، آیا شباهتی به شما دارد؟ ... پارسا: سریال پدر قرار بود در ماه مبارک رمضان پخش شود، بنابراین به شکل سخت و ... اگر خانواده حامد را معیار قرار دهیم با نگاهی به جامعه کنونی می بینیم که هر کس برای ... پارسا: در حال حاضر و تا کنون درباره ادامه دار بودن سریال پدر و فصل دوم آن حرفی به ...
پخش برنامه خندوانه تا چه زمانی ادامه دارد؟ - تاپ ناز
www.topnaz.com › فرهنگ و هنر › فیلم و سریال
پخش برنامه خندوانه رامبد جوان تا چه زمانی ادامه می یابد؟ ... پخش برنامه خندوانه تا کی ادامه دارد؟ ... که قصد دارد ساخت برنامه «خندوانه» را ادامه دهد، گفت: فاز دوم برنامه تا قبل از محرم پخش می‌شود و ... نوشته بعدی سریال های موفق ایرانی از دهه 60 تا دهه 90 در ایران ... دانلود سریال دلدادگان ؛ خلاصه داستان سریال و عکس های بازیگران سریال در پشت صحنه ...
نسیم آنلاین | ارزیابی مدیر شبکه سه از عملکرد برنامه‌سازان ...
nasimonline.ir/.../ارزیابی-مدیر-شبکه-سه-از-عملکرد-برنامه-سازان-بازی-های-آسیایی
۸ ساعت پیش - وی ادامه داد: هم افزایی مطلوبی بین شبکه ورزش و شبکه سه وجود داشت و تمام توجه مردم به رسانه ... فروغی همچنین درباره پخش فصل دوم سریال «دلدادگان» گفت: از ابتدای پخش سریال ... مدیر شبکه سه با اشاره به ویژه برنامه محرم «سیاه پوش» عنوان کرد: شبکه سه با ... به روحانی القا کردند مشکلات اقتصادی با مذاکره حل می‌شود.
سریال‌هایی که به زودی وارد شبکه نمایش خانگی می‌شوند - سرپوش
www.sarpoosh.com/art-cinema/iranian-movies/iranian-movies961102689.html
 رتبه: ۳٫۲ - ‏۷۳ نقد
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - هر قدر هم که سرعت سریال سازی در شبکه نمایش خانگی بالا برود و مردم هم یک ... کی می آید؟ ... بهروز شعیبی هم که تا الان ثابت کرده کارگردان کاردستی است و معمولا کار بد نمی سازد. ... آن قدر تولید فصل دوم سریال طول کشید که همین الان توی صفحه ... اگر بیشتر از این بخواهد طول بکشد، وضعیت از این هم بدتر می شود.
فصل دوم سریال دلدادگان تا کی ادامه دارد؟ آیا در محرم دلدادگان ...
javsaz.ir/.../فصل-دوم-سریال-دلدادگان-تا-کی-ادامه-دارد-آیا-در-محرم-دلدادگان-پخش-می-شو...
در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد. فصل دوم سریال دلدادگان تا کی ادامه دارد؟ آیا در محرم دلدادگان پخش می شود؟ ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این ...
چطور یک سریال با آب بستن به فصل پنجم رسید! - سینما خبر
cinemakhabar.ir/NewsDetails.aspx?ID=57776
۲۵ آبان ۱۳۹۲ - سریال تلویزیونی «خاطرات خون آشام» (The Vampire Diaries)به تازگی وارد فصل پنجم شده است . ... او یک همزاد است و تمامی مرگهای داستان به او ختم می شود. ... از فصل اول تا فصل چهارم این مجموعه ، بازیگران اصلی با خون آشامها آشنا می شوند ، بازیگر نقش زن ... ولی این سریال تلویزیونی چگونه پس از 3 سال همچنان ادامه دارد؟
آغاز فصل دوم سریال «دلدادگان» از شنبه - افکارنیوز - خبربان
https://khabarban.com/20494052/آغاز_فصل_دوم_سریال_دلدادگان_از_شنبه
۵ روز پیش - فصل اول سریال «دلدادگان» در بیست و پنج قسمت تا امشب پنجشنبه (۱۵ ... البته مجدد این سریال دوباره در بیست قسمت پایانی به زمان حال بر می گردد و ادامه داستان را ... محمدمهدی عسگرپور به عنوان سریال محرم برای پخش از شبکه سه آماده شود اما .... کرد: این سریال در ۶۰ قسمت ساخته شده است و پخش آن در ایام محرم نیز ادامه دارد.
ادامه پربیننده ترین خبرهای 4ساعت گذشته خبرگزاری ها - ...
www.farhangiannews.ir/rss-34-پربیننده%20ترین%20خبرهای%204ساعت%20گذشته...
بسیج باید تا آخرین نفس روحیه انقلابی و خدمت رسانی خود را حفظ کند -- خبرگزاری تقریب ... با فرارسیدن ماه محرم، مراسم تعویض پرچم در کربلای معلا برگزار شد و پرچم های ... بیستمین محفل شعر قرار با عنوان عصر شعر عاشورایی اشارات برگزار می شود + ..... سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی روزهای سه ...
اخبار،اخبار هنرمندان،اخبار بازیگران،خبرهای دنیای فرهنگ و هنر ...
www.beytoote.com/news/cultural-news/
جشنواره فیلم های سینمایی شبکه چهار در تابستان امسال با پخش «جین ایر» به پایان می‌رسد. ... فصل دوم سریال «دلدادگان» از ۱۷ شهریور آغاز می‌شود ...
زمان پخش سریال عاشقانه فصل 2 در شبکه نمایش خانگی + ...
ariapix.net/tag/زمان-پخش-سریال-عاشقانه/
منوچهر هادی کارگردان سریال عاشقانه با انتشار پستی در اینستاگرامش از توقف ... احترام شما عزیزان واجبه و حق مسلم شماست که عاشقانه را تا قسمت آخر و منظم سر هفته ببینید . ... امیدوارم با سعی و همت دوستان در جهت تامین سرمایه مشکلات بزودی رفع شود وبه ... حدود 3 ماه قبل تصویر برداری اش را آغاز نموده بود این روزها روند تولیدش ادامه دارد.
شکرستان دوباره کی پخش میشود؟ - پرشین وی
https://persianv.com/goonagoon/شکرستان-دوباره-کی-پخش-میشود؟.html
 رتبه: ۴ - ‏۱ رأی
۵ آذر ۱۳۹۵ - شکرستان کی پخش می شود «جواد فرحانی» تهیه کننده مجموعه عروسکی «شکرستان» ... وی در ادامه بیان داشت: در ایام محرم و صفر پخش این اثر متوقف شد چراکه ما ... داریم و از پخش آن نکات بسیاری را یاد می‌گیریم تا از آنها استفاده کنیم. ... در سری جدید قصه‌هایمان به صورت سریالی شده و مخاطب شاهد قصه‌هایی به طور ثابت است.
چرا فتحی حشمت را کشت؟ - تبیان
https://article.tebyan.net › ... › سینما و تلویزیون › سینما › سینمای ایران › فیلم ها
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - آیا بازیگر جایگزین یعنی پرویز فلاحی پور می تواند ، جای حشمت را پر کند؟ ماجرا چیست؟ در قسمت بیست و یکم بالاخره معلوم می شود حشمت کشته شده . ... راه از سریال جدا شد و همین حسن فتحی را واداشت تا تمهیدی دیگر برای ادامه داستانش بیندیشد. ... این دیالوگ ورای احترام های مرسوم است ؛ دارد ذهن بیننده را آماده می کند تا ...
زمان پخش و تکرار سریال پایتخت ۵ - موج باز
https://mojbaz.com › سرگرمی
تکرار سریال پایتخت یک تا ۳ از امشب ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ از آی فیلم پخش خواهد شد. ... فصل پنجم از مجموعه تلویزیونی پایتخت با نام “پایتخت ۵” به کارگردانی ... کاری آنها به ترکیه آغاز شده و اتفاق عجیب بالن سواری آنها را در قلب جبهه داعش فرود می آورد! ... ۱۲ فروردین ماه به علت مصادف شدن با شب شهادت حضرت زینب (س) پخش نمی شود.
پیمایش صفحه