خبرگزاری تسنیم: روزنامه فیگارو به نقل از یک منبع دیپلماتیک نوشت: شاهزاده خالد بن سلمان سفیر عربستان در واشنگتن به این سمت (ولایتعهدی) منصوب شده است و این بدان معنا است که محمد بن سلمان ولیعهد (کنونی) پست خود را ترک خواهد کرد اما این امر فوری نخواهد بود بلکه در میان مدت اتفاق خواهد افتاد.

فیگارو افزود: در پرتو فشارهای بین المللی روز افزون به خاطر ناپدید شدن جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد حکومت سعودی، هیئت بیعت از چند روز پیش با اهتمام فراوان کار بررسی پرونده محمد بن سلمان را شک و تردیدهایی درباره او وجود دارد، آغاز کرده است.

گزینه احتمالی جانشینی «محمد بن سلمان»

این روزنامه نوشت که این خبر را از یک منبع سعودی در ریاض تایید کرده است.

سفیر سعودی در واشنگتن درپی طرح پرونده ناپدید شدن خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول به ریاض بازگشت. روزنامه نیویورک تایمز به نقل از منابع آمریکایی رسمی نوشت که وی به عنوان سفیر به واشنگتن بازنخواهد گشت.

این سفیر درخصوص پرونده خاشقجی گفته بود که دوربین های کنسولگری در استانبول روز دیدار خاشقجی از کنسولگری را ثبت نکرده اند.


منبع : برترین ها


فیگارو: جانشین «محمد بن سلمان» انتخاب شد

www.bartarinha.ir/fa/news/785966/فیگارو-جانشین-محمد-بن-سلمان-انتخاب-شد

۳ ساعت پیش - خبرگزاری تسنیم: روزنامه فیگارو به نقل از یک منبع دیپلماتیک نوشت: شاهزاده خالد بن سلمان سفیر عربستان در واشنگتن به این سمت (ولایتعهدی) ...

فیگارو: جانشین محمد بن سلمان انتخاب شد - برترین ها | خبر ...

khabarfarsi.com/u/61107163

۱۰ مهر ۱۳۹۷ - فیگارو: جانشین محمد بن سلمان انتخاب شد. خبرگزاری تسنیم: روزنامه فیگارو به نقل از یک منبع دیپلماتیک نوشت: شاهزاده خالد بن سلمان سفیر ...

فیگارو: هیات بیعت سعودی به دنبال ولیعهد جدید است - ایسنا

https://www.isna.ir/news/.../فیگارو-هیات-بیعت-سعودی-به-دنبال-ولیعهد-جدید-است

۱ ساعت پیش - با انتخاب خالد بن سلمان به عنوان ولیعهد جدید عربستان، محمد بن سلمان ... نوشت: این اطلاعات از سوی یک منبع سعودی در ریاض نیز تایید شده است.

تصاویر برای فیگارو: جانشین «محمد بن سلمان» انتخاب شد

نتیجه تصویری برای فیگارو: جانشین «محمد بن سلمان» انتخاب شد

نتیجه تصویری برای فیگارو: جانشین «محمد بن سلمان» انتخاب شد

نتیجه تصویری برای فیگارو: جانشین «محمد بن سلمان» انتخاب شد

۱۶ ساعت قبل

نتیجه تصویری برای فیگارو: جانشین «محمد بن سلمان» انتخاب شد

نتیجه تصویری برای فیگارو: جانشین «محمد بن سلمان» انتخاب شد

تصاویر بیشتر برای فیگارو: جانشین «محمد بن سلمان» انتخاب شد

گزارش تصاویر

نتایج وب

جانشین «محمد بن سلمان» انتخاب شد - خبروان

https://khabarone.ir/news/19703222/جانشین-محمد-بن-سلمان-انتخاب-شد

۳ ساعت پیش - روزنامه فرانسوی فیگارو فاش کرد که هیئت بیعت سعودی به طور محرمانه برای انتخاب ولیعهد عربستان گردهم آمده است.

جلسه هیئت بیعت عربستان برای انتخاب جانشین محمد بن سلمان

www.ion.ir/News/418985/عربستان-محمد-بن-سلمان

۳ ساعت پیش - جلسه هیئت بیعت عربستان برای انتخاب جانشین محمد بن سلمان ... لو فیگارو نوشت: در پرتو فشارهای روز افزون بین المللی که عامل آن ... است که مساله محمد بن سلمان -که تردیدهای بسیاری درباره او ایجاد شده- را مورد اهتمام قرار داده است.

فیگارو: هیئت بیعت عربستان درصدد تعیین جانشین ولیعهد ...

fa.alkawthartv.com/news/167778

۵ ساعت پیش - تهران- الکوثر: روزنامه فیگارو فرانسه گزارش داد هیئت بیعت عربستان جلسه ای سری برای انتخاب جانشین ولیعهد سعودی تشکیل داده است. ... تایمز: سفیر عربستان در واشنگتن جایگزین احتمالی محمد بن سلمان است ... چند روزی است که مساله محمد بن سلمان -که تردیدهای بسیاری درباره او ایجاد شده- را مورد اهتمام قرار داده است.

بن سلمان برکنار می شود | یک نشریه فرانسوی به نقل از منابع ...

www.ghatreh.com/news/nn44776129/سلمان-برکنار-شود

۵ ساعت پیش - روزنامه های آمریکا بن سلمان را یک قاتل دیوانه خواندند که باید برکنار شود · اینترسپت: تیلرسون به ... فیگارو: جانشین «محمد بن سلمان» انتخاب شد ...

مخبر - 1397/07/26 - فیگارو: خالد بن سلمان جانشین محمد بن ...

www.mokhbernews.ir/Home/ShowNewsInfo/9501275

روزنامه فیگارو به نقل از یک منبع دیپلماتیک نوشت: شاهزاده خالد بن سلمان سفیر عربستان در واشنگتن به ... برترین ها : فیگارو: جانشین «محمد بن سلمان» انتخاب شد.

سلمان بن عبدالعزیز آل سعود - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/سلمان_بن_عبدالعزیز_آل_سعود

۳.۱.۱.۱ انتخاب ولیعهد ... در ۲۱ ژوئن ۲۰۱۷ سلمان بن عبدالعزیز، محمد بن سلمان را به عنوان ولیعهد جدید این کشور معرفی کرد. ... ملک سلمان در حکمی دیگر همچنین محمد بن سلمان آل سعود، فرزند خود و وزیر دفاع را به عنوان جانشین ولیعهد منصوب کرد. ... براساس اسناد منتشر شده توسط سایت افشاگر ویکی‌لیکس، سلمان بن عبدالعزیز، در سال ۲۰۰۷ ...

وارد نشده: فیگارو

انتخاب ولیعهد جدید به جای "بن سلمان"/ برکناری بن سلمان ...

https://www.borna.news/.../766090-انتخاب-ولیعهد-جدید-به-جای-بن-سلمان-برکناری-...

۳ ساعت پیش - روزنامه فرانسوی 'فیگارو' از نشست پنهانی هیات بیعت سعودی در ریاض برای انتخاب یک ولیعهد جدید به جای محمد بن سلمان ولیعهد کنونی خبر داد.

آخرین اخبار محمد بن سلمان - بازدید - buzdid.ir

https://buzdid.ir/tag/محمد-بن-سلمان

آخرین اخبار محمد بن سلمان صفحه ۱ | ۱۹۱۳ نتیجه (۰٫۳۰۲ ثانیه) ... فیگارو: خالد بن سلمان جانشین محمد بن سلمان شده اما این امر فوری نیست و در میان مدت... انتخاب ۲۳ دقیقه ...

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان شد - رادیو فردا

https://www.radiofarda.com/a/f35_saudi_king_new_crown.../28570197.html

۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - محمد بن سلمان، جوان‌ترین وزیر دفاع عربستان، پیشتر جانشین ولیعهد بود. ... عادل الجبیر، به‌جای سعود الفیصل، به‌عنوان وزیر خارجه انتخاب شدند.

وارد نشده: فیگارو

فیگارو: هیات بیعت سعودی به دنبال ولیعهد جدید است - نامه ...

www.shahrekhabar.com/political/153985890062194

۱ ساعت پیش - ... تعیین جانشینی برای ولیعهد سعودی و تدارک برای عزل محمد بن سلمان است. ... با انتخاب خالد بن سلمان به عنوان ولیعهد جدید عربستان، محمد بن سلمان برادر بزرگتر وی عزل می‌شود. ... از سوی دیگر، فیگارو توضیح داد، اگر هیات بیعت ولیعهد را از خاندان دیگری ... مشکل اعزام تیم کشتی ایران به مسابقات جهانی برطرف شد.

انتشار شایعه عزل ولیعهد پرحاشیه عربستان - روزنامه تجارت

tejaratonline.ir/fa/news/67207/انتشار-شایعه-عزل-ولیعهد-پرحاشیه-عربستان

۳ ساعت پیش - بر اساس این گزارش؛ روزنامه فیگارو فرانسه اعلام کرد: هیئت بیعت ... خالد بن سلمان به عنوان ولیعهد انتخاب شده باشد مفهومش این است که محمد بن سلمان ... روی کار آمدن محمد بن سلمان به مثابه حلقه نجاتی برای آمریکا و انگلیس بود و ... بن سلمان که اخیرا در پی پرونده خاشقجی به ریاض فراخوانده شده، جایگزین احتمالی باشد.

لوفیگارو: هیئت بیعت عربستان درصدد انتخاب جانشین برای ...

https://www.yjc.ir › بین‌الملل › خاورمیانه

۷ ساعت پیش - این روزنامه به نقل از یک منبع دیپلماتیک گزارش داد اگر خالد بن سلمان، سفیر ... لو فیگارو نوشت: در پرتو فشارهای روز افزون بین المللی که عامل آن ناپدید ... روزی است که مساله محمد بن سلمان -که تردیدهای بسیاری درباره او ایجاد شده- را ...

فیگارو: هیات بیعت سعودی به دنبال ولیعهد جدید است - آفتاب

aftabnews.ir/fa/news/551556/فیگارو-هیات-بیعت-سعودی-به-دنبال-ولیعهد-جدید-است

۱ ساعت پیش - به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، هیات بیعت سعودی وضعیت محمد بن سلمان، ... روز قبل بررسی تعیین جانشین برای ولیعهد عربستان را بررسی می‌کند و ... با انتخاب خالد بن سلمان به عنوان ولیعهد جدید عربستان، محمد بن سلمان برادر ... این روزنامه نوشت: این اطلاعات از سوی یک منبع سعودی در ریاض نیز تایید شده است.

فیگارو: خالد بن سلمان جانشین محمد بن سلمان شده اما این امر ...

daynets.com/FA/AL/1121083

۴ ساعت پیش - فیگارو: خالد بن سلمان جانشین محمد بن سلمان شده اما این امر فوری نیست و در میان مدت اعلام ... فیگارو: هیئت بیعت سعودی برای انتخاب ولیعهد گردهم آمد.

روزنامه فرانسوی: بن سلمان برکنار می شود | خبرگزاری بین ...

https://fa.shafaqna.com/news/646433/

۴ ساعت پیش - شفقنا– روزنامه فرانسوی فیگارو از نشست پنهانی هیات بیعت سعودی در ریاض برای انتخاب یک ولیعهد جدید به جای محمد بن سلمان ولیعهد کنونی ... از مراجعه به کنسولگری عربستان در ترکیه ربوده شد و شواهد حاکی از قتل و تکه تکه شدن جسد وی است. وی پس از انتخاب بن سلمان به عنوان ولیعهد عربستان، این کشور را ترک ...

ولیعهد در آستانه برکناری؛ چه کسی جایگزین بن سلمان می‌شود؟ ...

https://www.khabaronline.ir/detail/813081/World/middle-east

۱ روز پیش - به نظر می رسد ولیعهد جوان سعودی، محمد بن سلمان که کار خود را وزارت دفاع در .... که در صورت برکناری محمد بن سلمان جایگزین وی به عنوان ولیعهد عربستان خواهد شد. ... را معرفی کرد · فیگارو: هیئت بیعت سعودی برای انتخاب ولیعهد گردهم آمد ... باید دید کدخداشون کیو انتخاب میکنه وگرنه اینها بدون اجازه کدخدا اب هم نمیخورن.