علیرضا پارساپور مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: تعدادی از افراد مسلح ساعت ۱۱ صبح امروز به فضای درمانگاه بیمارستان امام خمینی (ره) حمله کرده و با چند شلیک هوایی، بیماری را که از زندان به بیمارستان منتقل شده بود، فراری دادند.

وی افزود: در اثر این حادثه به هیچ فردی آسیبی وارد نشده ولی زندانی موفق به فرار شده است./فارس

منبع : کولاک


ماجرای حمله مسلحانه به بیمارستان امام خمینی و فراری دادن یک ...

koolakmag.ir › اخبار داغ

۲۰ دقیقه پیش - علیرضا پارساپور مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: تعدادی از افراد مسلح ساعت 11 صبح امروز به فضای درمانگاه بیمارستان امام ...

ماجرای فراری دادن یک زندانی در بیمارستان امام تهران چه بود؟ | ...

koolakmag.ir › اخبار داغ › اجتماعی

۵۵ دقیقه پیش - ماجرای حمله مسلحانه به بیمارستان امام خمینی و فراری دادن یک زندانی چه بود؟ .... ماجرای فراری دادن یک زندانی در بیمارستان امام تهران چه بود؟ ... با حمله ۴ نفر به مامور بدرقه یک زندانی طویل المدت در بیمارستان امام تهران، زندانی مورد نظر فراری ...

جزییات حمله مسلحانه به بیمارستان قم! - روزنامه دنیای اقتصاد

https://donya-e-eqtesad.com/بخش.../3457267-جزییات-حمله-مسلحانه-به-بیمارستان-قم

۴ روز پیش - ... قم عوامل تیراندازی و فراری دادن زندانی از یکی از بیمارستان‌های قم در کمتر ... پلیس آن استان غافلگیر، دستگیر و از آنان یک قبضه کلت کشف شد.

گانگستربازی دوستان یک مجرم برای فرار او از زندان - روزنامه ...

https://donya-e-eqtesad.com/.../3457614-گانگستربازی-دوستان-یک-مجرم-برای-فرار...

۳ روز پیش - ایران نوشت:روز جمعه یک زندانی جرایم مالی که در زندان قم دوران محکومیتش را می‌گذراند به‌دلیل بیماری از سوی مأموران روانه بیمارستان شد. ... اما سه نفر از بستگان وی که از ماجرا خبر داشتند سناریوی فراری دادن وی را اجرا کرده و با سلاح به بیمارستان‌ مورد نظر در قم وارد شده و پس از ... جزییات حمله مسلحانه به بیمارستان قم!

وارد نشده: خمینی

شهادت یک پلیس در حمله مسلحانه جلوی دادگستری | رکنا

https://www.rokna.net/.../429097-شهادت-یک-پلیس-در-حمله-مسلحانه-جلوی-دادگستری

۲ آبان ۱۳۹۷ - فرماندار هیرمند تصریح کرد: دو نفر از عوامل تیراندازی دستگیر شدند و هفت نفر دیگر فراری هستند که نیروی انتظامی در تلاش برای دستگیری این ...

فرار هالیوودی دو زندانی در مسیر بیمارستان - الف

https://www.alef.ir/news/3960616076.html

۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - زندانی فراری که به علت خونریزی شدید بیهوش شده بود، بلافاصله به ... در این حادثه هم همدستان و دوستان یک زندانی با حمله مسلحانه به خودروی حمل زندانی در ... در محل بیمارستان کردند و درنهایت با ایجاد رعب و وحشت باعث فراری‌دادن زندانی شدند. ... ۲۱ تیر ۱۳۹۷دستگیری زن اهانت کننده به مقدسات در شب شهادت امام صادق(ع).

سناریوی فراری دادن یک زندانی در قم - خبروان

https://khabarone.ir/news/19912343/سناریوی-فراری-دادن-یک-زندانی-در-قم

۳ روز پیش - روز جمعه یک زندانی جرایم مالی که در زندان قم دوران محکومیتش را می‌گذراند به‌دلیل ... به گزارش جی پلاس، اما سه نفر از بستگان وی که از ماجرا خبر داشتند سناریوی فراری دادن وی را اجرا کرده و با سلاح به بیمارستان‌ مورد نظر در قم وارد شده و ... ماجرای تیراندازی در بیمارستان قم چه بود؟ ... جزییات حمله مسلحانه به بیمارستان قم!

مردی که به تعبیر امام به تنهایی بیست نفر بود - پرتال امام ...

www.imam-khomeini.ir/.../مردی_که_به_تعبیر_امام_به_تنهایی_بیست_نفر_بود

۸ شهریور ۱۳۹۴ - امام که یک انسان شناس به تمام معنا، رهبر یک انقلاب، تحول آفرین و مجدد اسلام ... وقتی در سال 53 به زندان رفتم و متوجه انحراف سازمان مجاهدین خلق شدم، این ها از دست ما در رفتند. ... خواندن با ما، ممنوع کردن پاسخ به هر سؤال ما و حتی تحریم غذا خوردن با ما. ... آمریکا در نبرد مبارزه مسلحانه بود و در سازمان مجاهدین خلق نفوذ کرده بود.

فرار مرگبار زندانی از بیمارستان - العالم

https://fa.alalam.ir/news/3045256

۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - با اینکه سه تیر به متهم فراری اصابت کرده بود اما موتورسواران همچنان به ... با گذشت ساعتی از این ماجرا مرد ناشناسی با پلیس تماس گرفت و از رها شدن ...

وارد نشده: مسلحانه ‏امام ‏خمینی

اسدالله لاجوردی چشم و چراغ «امام خمینی» و «امام خامنه‌ای» | رادیو ...

https://www.radiozamaneh.com/351379

۴ مرداد ۱۳۹۶ - ایرج مصداقی − خامنه‌ای به کارگردان فیلم «ماجرای نیمروز» گفته است: «ان‌شاءالله یک ... سال ۱۳۴۳ باز شد و با این که نقشی در این ترور نداشت به یک سال و نیم زندان محکوم شد. .... پس از حمله به پایگاه‌های مجاهدین در ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۱ جنازه‌ها را به اوین آورده بودند، ..... آن‌چه لاجوردی انجام می‌داد در واقع اجرا کردن رهنمودهای خمینی بود.

پیمایش صفحه

قصه یک حصر؛ مهدی کروبی کجا و چگونه زندگی می‌کند - BBC ...

www.bbc.com/persian/iran-features-41074602

۸ شهریور ۱۳۹۶ - + بازگشت کروبی از بیمارستان به حصر؛ 'مأموران از منزل خارج ‌شده‌اند' ... نماز جمعه یک هفته بعد از انتخابات با هشدار رهبر شروع شد، با حملات گاه و بیگاه ... هم شیوه‌اش در بازرسی از مبارزان فکری با مبارزان مسلحانه متفاوت بود. ... برادرم حسین فراری بود. ... در این اثنا، با خبر شدیم که دختر بزرگ امام خمینی، خانه‌اش را برای ...

واقعیت اعدام‌های سال 67/ از فحشای سازمان‌یافته منافقین تا ...

www.mizanonline.com › حقوق و قضا › دانستی‌های حقوقی و وکیل‌آنلاین

۳ مهر ۱۳۹۵ - ماجرای منافق توابی که 200 نفر از هواداران این گروهک را به دستگاه قضا معرفی کرد ... اتاقم محل اسکانش شده بود و همسر او نیز جز گروهک منافقین و زندانی بود. ... صدر یک تنفری در مردم ایجاد کرده بود و پس از آنکه اعلام جنگ مسلحانه کردند ..... امام خمینی (ره) از منتظری خواستند به خاطر ساده لوحی در کارهای سیاسی دخالت نکنند.

فراری دادن زندانی از بیمارستان امام تهران با شلیک هوایی - ...

hamrahanekhabar.com/.../فراری-دادن-زندانی-از-بیمارستان-امام-تهران-با-شلیک-هوایی

۳۸ دقیقه پیش - یک زندانی از بیمارستان امام تهران،فراری داده شد. به گزارش عصرخبر، با حمله 4 نفر به مامور بدرقه یک زندانی طویل المدت در بیمارستان امام تهران، زندانی ...

هادی غفاری شکنجه‌‌گری در لباس «اصلاح‌طلبی»

pezhvakeiran.com/maghaleh-84443.html

هادی غفاری نیز مدت کوتاهی همراه پدرش زندانی بود و در دادگاه نظامی تبرئه شد. ... تبدیل شد و از آن‌جایی که در ارتش آموزش نظامی دیده بود شخصاً در حمله مسلحانه به پادگان‌های نظامی و .... امام فرمودند: آقای غفاری مبارزه ما شرافت‌مندانه است و این روشی که در پیش گرفته‌اید غیر ... در حالی که بعید است غفاری یک بار خمینی را تنها دیده باشد، می‌گوید:‌.

[PDF]Untitled - Manchester eScholar

https://www.escholar.manchester.ac.uk/api/datastream?publicationPid=uk-ac...

سابقه بار و زندانیان فراری ... رم - روتر - امام خمینی در یک مصاحبه با اریانا فالاچی .... کردن به طرز دیگری تکللیة کرده که از این اعداد و ۳ بیطار ... ناچار به توقف خواهند بود که نتیجه آن افزایش میزان کره خاریں ، گرمی .... ا شد که داروی بیمارستان را بیمارستان مراجه کردند ، تزول خورما بود که هنوز سعید علی ...... حمله دموکراتها به خودروهای.

[PDF]Untitled - Manchester eScholar

https://www.escholar.manchester.ac.uk/api/datastream?publicationPid=uk-ac...

در جریان شورش زندانیان شادی زندان تبریز هنگامیکه پاسداران قصد داشتند مانع فرار ... قتل و جرائم دیگر بار میرزاجان انسانی حمله مسلحانه فساد و از محمر الین الی مادته .... و بند وقت ، آن وشانیان خالی شده بود، خبرنگار کیهان حمله میکردند و گفته شاهدان عینی رتی رتیان بولی ..... را به بیمارستان امام اظهار داشت: خوشحال مورد استفاده قرار عوامد.

آخرین خبرهای حوادث - صفحه 5 | خبر فارسی

https://khabarfarsi.com/latest-news/2517?page=4

یک معلم پیانو که به اتهام قتل فرزندانش دستگیر شده بود پس از چند ماه حبس اقدام به خودکشی .... تیراندازی در بیمارستان برای فراری دادن زندانی مالی · اینتیتر ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۳۳. فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به تیراندازی برای فراری دادن یک مجرم در ... دست کم 16 کشته و زخمی در حمله مسلحانه به کنیسه یهودیان در شهر پیتسبرگ .

ماجرای فیلم ترسناک جنایت رقم خورده در بیمارستان قم چیست؟ ...

https://www.tabnak.ir › اجتماعی › اجتماعی

۳ خرداد ۱۳۹۳ - به گزارش پایگاه خبری قم‌نا، شرح حادثه از این قرار است که ساعت یک بامداد دهم ... اوباش مورد سوء قصد قرار گرفته بود، با وسیله نقلیه خود از صحنه زد و خورد فراری داده ... این سادگی است که عده‌ای به بیمارستان حمله کرده، فردی را سلاخی کنند و بگریزند؟ .... آقایون پلیس پس از کلی تلاش «هویت طرفین دعوا» رو کشف کردن.

ساواک و بررسی اقداماتش در دوره پهلوی دوم - پایگاه اطلاع رسانی ...

labbaik.ir/Note/uNote.aspx?id=f01e5ca1-c975-47af-abf0-6004bdd55db7

رژیم شاه مدعی بود که زندانیان هیچ یک اتهام سیاسی ندارند و همه از مجرمین معمولی هستند ... شکنجه ساواک به همه اقشار مربوط می‌شد مخصوصاً روحانیونی که در زعامت امام خمینی اصرار ... ج- جلوگیری از فعالیت جمعیتهایی که تشکیل و اداره کردن آن غیرقانونی اعلام شده یا ..... سیاهکل اوج مبارزه مسلحانه که با حمله به پاسگاه ژاندارمری سیاهکل شروع شده بود و ...

عباس امیر‌انتظام و 12 نام به بهانۀ مرگ او - عصرایران

www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی

۲۲ تیر ۱۳۹۷ - عباس امیر‌انتظام و 12 نام به بهانۀ مرگ او ... یک ماجرای تمام شده تلقی شود و تمام تلاش او در سال های بیرون از زندان این بود .... منتها سابقه دوستی مصطفی چمران با امام موسی صدر و رابطۀ نزدیک دکتر یزدی با امام خمینی آنان در حصنی قرار داده بود که این ... و فراری دادن سران رژیم شاه» به حبس ابد محکوم شد اما خود او معتقد بود اتهام ...