چین در حال تحقق بخشی به رویاهای عجیب بشری است! ساخت «ماه مصنوعی» اگرچه پروژه ای بسیار بلندپروازانه است اما مطالعه برای ساخت آن توسط چینی ها آغاز شده است.

یکی از شهرهای چین در نظر دارد برای روشن کردن آسمان‌، یک “ماه مصنوعی” به آسمان پرتاب کند. قرار است این ماهواره درخشان در سال ۲۰۲۰ در جنوب غربی شهر چنگدو مورد استفاده قرار گیرد و هشت ساعت روشنایی ماه واقعی را داشته باشد.

به نقل از دیلی‌میل، این نخستین بار نیست که انسان‌ها برای پرتاب یک شیء درخشان به آسمان تلاش می‌کنند. پروژه‌هایی از این دست پیشتر هم امتحان شده و نهایتا با شکست مواجه شده‌اند.

جزئیات کمی درباره این پروژه منتشر شده، اما گفته می‌شود ایده اصلی آن، متعلق به یک هنرمند فرانسوی است که پیشتر، گردنبندی از آینه معلق در بالای زمین را به تصویر کشیده بود.

“وو چانفند” (Wu Chunfend)، مدیر موسسه پژوهشی “چنگدو” (Casc)، برای نخستین بار درباره این پروژه صحبت کرد.

در صورتی که این پروژه با موفقیت پیش برود، ماه مصنوعی آسمان‌ را روشن خواهد کرد و می‌تواند جایگزین چراغ‌های معمولی خیابان‌ها شود.

وو گفت: اگرچه این پروژه، غیرممکن به نظر می‌رسد، اما پژوهشگران سال‌ها روی آن کار کرده‌اند و پیشرفت آن در حد انتظار بوده است.

ماه مصنوعی “چنگدو” در حال حاضر با انتقادات بسیاری از سوی شهروندان نگران روبه‌روست که ادعا می‌کنند نور حاصل از این ماه، اثرات منفی بر حیوانات و مشاهدات نجومی خواهد داشت.

در هر حال، “کانگ ویمین” (Kang Weimin)، مدیر “موسسه اپتیکز” (Institute of Optics) باور دارد نور ماه مصنوعی، تنها در حد تابش هنگام غروب است.


منبع : کولاک


ماجرای ساخت ماه مصنوعی توسط چینی ها چیست؟! | مجله کولاک

koolakmag.ir › دانستنی ها

۴ ساعت پیش - چین در حال تحقق بخشی به رویاهای عجیب بشری است! ساخت «ماه مصنوعی» اگرچه پروژه ای بسیار بلندپروازانه است اما مطالعه برای ساخت آن توسط ...

تصاویر برای ماجرای ساخت ماه مصنوعی توسط چینی ها چیست؟!

نتیجه تصویری برای ماجرای ساخت ماه مصنوعی توسط چینی ها چیست؟!

نتیجه تصویری برای ماجرای ساخت ماه مصنوعی توسط چینی ها چیست؟!

نتیجه تصویری برای ماجرای ساخت ماه مصنوعی توسط چینی ها چیست؟!

نتیجه تصویری برای ماجرای ساخت ماه مصنوعی توسط چینی ها چیست؟!

نتیجه تصویری برای ماجرای ساخت ماه مصنوعی توسط چینی ها چیست؟!

تصاویر بیشتر برای ماجرای ساخت ماه مصنوعی توسط چینی ها چیست؟!

گزارش تصاویر

ویدئوها


2:04

تصاویر واقعی لحظه ی خروج روح از انسان - توسط دوربین حرارتی

شبکه جهانی نور

YouTube - ۳۱ فروردین ۱۳۹۲


2:23

پری دریایی واقعی در بندرعباس

آپارات - ۱۸ فروردین ۱۳۹۱


1:00

عروسک های انسانی جنسی ساخت جدید دنیای غرب +18

آپارات - ۱۵ مهر ۱۳۹۶


2:30

تهیه برنج هندی و خارجی از الیاف

آپارات - ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵


4:46

لحظه نابود شدن کره زمین!!

آپارات - ۲۵ مرداد ۱۳۹۳


17:14

Transcript of "کودکان شما ممکن است در مریخ زندگی کنند. و این شرح ...

TED.com - ۲۴ فروردین ۱۳۹۵


12:42

گفت وگوی مغرورانه احسان علیخانی با جومونگ(سونگ ایل گوک)

آپارات - ۲ شهریور ۱۳۹۰


0:29

گوز دادن بچه در برنامه ی ماه عسل

آپارات - ۷ مرداد ۱۳۹۳

نتایج وب

کره ماه توسط موجودات فضایی ساخته شده است ؛ بررسی یک ...

gadgetnews.net/202893/کره-ماه-توسط-موجودات-فضایی-ساخته/

 رتبه: ۹۰% - ‏۱۰ رأی

۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - گروهی از دانشمندان روسی کره ماه را سازه‌ای مصنوعی خوانده و موجودات فضایی را به عنوان سازندگان آن ... آیفون · سامسونگ · سونی · نوکیا · ال جی · اچ تی سی · موتورولا · بلک بری · گوشی های چینی .... با تمام این تفاسیر نظر شما چیست؟ ... برچسب ها : بیگانگان بیگانگان فضایی بیگانگان هوشمند کره ماه موجودات فضایی.

چینی ها در سال 2020 یک «ماه مصنوعی» به آسمان می فرستند - ...

https://digiato.com/article/2018/10/18/ماه-مصنوعی-ساخت-چین/

۲ روز پیش - ماه مصنوعی چینی‌ها طوری طراحی شده که بتوان شدت نور آن را کم و زیاد کرد. با این مزیت، اعلام شده که این ماه می‌تواند محیط‌هایی به وسعت 10 تا 80 ...

چین ماه مصنوعی ساخت | رکنا

https://www.rokna.net/بخش-تکنولوژی-14/427396-چین-ماه-مصنوعی-ساخت

۶ ساعت پیش - رکنا: چین ماه مصنوعی ۸ برابر درخشان تر می سازد و به آسمان می فرستد. ... این درحالی است که برخی از کارشناسان و شهروندان با این پروژه مخالف هستند و معتقدند ... رکنا: در یکی از آسمان خراش های چینی آبشاری بزرگ ساخته شده است. .... هیجاناتی که به جنایت ختم می شوند; ۰۰:۲۶ ماجرای باتری دزدهای وافوری در مشهد چه بود!

داستان آپولو 17: چرا پس از ۴۰ سال به ماه باز نگشتیم؟ - زومیت

https://www.zoomit.ir/2014/12/29/16330/the-real-story-of-apollo-17/

۸ دی ۱۳۹۳ - فقط یک سال پس از فرود آپولو ۱۱ بر سطح ماه ناسا اولویت‌ها را تغییر داد. ... رؤیاهای خوش‌بینانه برای قدم گزاشتن بر مریخ جان دادند و با تمرکز ناسا بر ساخت شاتل فضایی، زیر ساخت‌های ... تحسین برانگیز ساخت و توسعه‌ی ایستگاه فضایی بین‌المللی، و سرمایه‌گذاری های علمی بزرگ .... توربوشارژر و سوپرشارژر چیست؟

ماهواره - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/ماهواره

اولین ماهواره مصنوعی، اسپوتنیک ۱ (Sputnik ۱) بود که توسط شوروی در ۴ اکتبر ۱۹۵۷ .... در مدار برای مدت کوتاهی طراحی شده‌اند، برای قسمتی از هفته یا ماه یا حتی سال.

نظریه‌های توطئه فرود بر ماه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/نظریه‌های_توطئه_فرود_بر_ماه

این نویسنده در کتاب خود با عنوان ما هرگز به ماه نرفتیم که در سال ۱۹۷۶ منتشر کرد ... بود که این موضوع را قبول کرد و ناسا را به ساختگی بودن فرود بر ماه متهم ساخت. ..... این عکس‌ها، مانند بر روی هم قرار دادن Cهای روی سنگ و زمین، شامل چیزهای مصنوعی هستند. .... پرچم توسط نیرو چین خورده شده‌است، فیلمی که از عکس‌ها ساخته شده نشان می‌دهد که ...

جنگ جهانی دوم - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/جنگ_جهانی_دوم

در طول جنگ آلمان نازی موفق شد با تشکیل اتحاد نظامی تحت عنوان قوای محور با ایتالیا و .... هیتلر پس از ماجرای آتش‌سوزی رایشس‌تاگ تمامی احزاب مخالف آلمان را لغو و یک حکومت ... این تهاجم باعث شد منطقه منچوری در شمال شرقی چین به اشغال ژاپن درآید. .... قحطی مصنوعی که توسط استالین در اوکراین ایجاد شد و به هولودومور مشهور است، باعث ...

جستجوهای مربوط به ماجرای ساخت ماه مصنوعی توسط چینی ها چیست؟!

موجود زنده در کره ماه


موجودات فضایی در ماه


چرا انسان دیگر به ماه نرفت


بیگانه در ماه


ارتباط ناسا با موجودات فضایی


موجودات فضایی در ناسا


موجودات فضایی واقعی


عکس کره ماه از نزدیک

تصاویر واقعی لحظه ی خروج روح از انسان - توسط دورب ...

https://www.youtube.com/watch?v=Jt8GrgbXv9k

ویدئو برای ماجرای ساخت ماه مصنوعی توسط چینی ها چیست؟!▶ 2:04

۳۱ فروردین ۱۳۹۲ - بارگذاری توسطشبکه جهانی نور

تصاویر واقعی لحظه ی خروج روح از انسان - توسط دوربین حرارتی .... واقعا شما ساخته شدین که اعتقادات مردم رو با این سطح پایین علم و شعور اونم تو قرن بیست و یک نابود کنین ...

چگونگی شناسایی برنج تقلبی حاوی پلاستیک - تابناک | ...

https://www.tabnak.ir › صفحه نخست › علمی -آموزشی

۲۱ آذر ۱۳۹۵ - پس از بررسی های فراوان مشخص شده است که برنج مصنوعی چینی حاوی .... چه میزان از برنج معادل یک کیسه پلاستیکی با چه اندازه ای پلاستیک دارد؟ .... هیچ محصول ساخت انسان نمیتواند با محصول طبیعی ساخت خداوند یکی شود. .... کرج در یک سال گذشته تنها دو ماه شهردار داشت! ... در ماجرای جمال خاشقچی مراقب ایران باشید!

پری دریایی واقعی در بندرعباس - آپارات

https://www.aparat.com/v/pDm0o/پری_دریایی_واقعی_در_بندرعباس

ویدئو برای ماجرای ساخت ماه مصنوعی توسط چینی ها چیست؟!▶ 2:23

۱۸ فروردین ۱۳۹۱

بالاخره پس از سال ها پری دریایی در بندرعباس پیدا شد . به شما پیشنهاد می کنم حتما این فیلم را ببینید . حتما متعجب می شوید و قبول می کنید که ...

چین ماه مصنوعی ساخت

vista.ir/i/42020105/چین-ماه-مصنوعی-ساخت

۶ ساعت پیش - رکنا: چین ماه مصنوعی ۸ برابر درخشان تر می سازد و به آسمان می فرستد. ... 6 مرد با لباس زنانه در مسیر اربعین دستگیر شدند ! ... رکنا: در یکی از آسمان خراش های چینی آبشاری بزرگ ساخته شده است. .... ۰۰:۵۸ نجات فیل از چاه + عکس; ۰۰:۳۷ هیجاناتی که به جنایت ختم می شوند; ۰۰:۲۶ ماجرای باتری دزدهای وافوری در مشهد چه بود!

چرا به اپلی ها میگویند کوپرتینویی ها ؟ کوپرتینو کجاست ؟ ...

https://beroozresani.com/...و.../1217-چرا-به-اپلی-ها-میگویند-کوپرتینویی-ها-؟.html

ماجرای استعفای مدیر عامل WhatsApp ... فرستادن ماه مصنوعی به آسمان توسط چینی ها. محققان چینی ... جای شکرش باقی است که سامسونگ ال سی دی را ساخته است نه ال جی! ... برای نقد و بررسی اخبار و تکنولوژی و گجت های روز دنیا با بروزرسانی همراه باشید.

ناسا: عواقب سکس در فضا چیست؟! - Sputnik Iran

https://ir.sputniknews.com/world/201703152312107/

۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - به گفته این دانشمندان، با قرار گرفتن در حالت بی وزنی، قانون بازگشت در حالت گرانش صفر ... زیرا تابش های کیهانی برای اسپرم بسیار مضر است.

وارد نشده: مصنوعی

ماهواره چیست؟ با قمر مصنوعی بیشتر آشنا شوید - espash.ir

espash.ir/news/5008/ماهواره-چیست-با-قمر-مصنوعی-بیشتر-آشنا-شوید

۲۹ آبان ۱۳۹۶ - به طور کلی دو نوع ماهواره داریم؛ ماهواره های طبیعی مانند کره ماه که به دور سیاره زمین ... فرود آوردن انسان بر روی ماه و ساخت شاتل‌های فضایی بود، شوروی مشغول طراحی اولین ... یک آزمایش ضد ماهواره‌ای که در سال ۲۰۰۷ توسط چینی‌ها صورت گرفت، ...

وارد نشده: ماجرای

استان قم - خبرفارسی

https://khabarfarsi.com/city/1689

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، بانک مرکزی سال گذشته بانک ها را ملزم ... در ماه های پیش رو با کسری بودجه کم سابقه مواجه هستیم و باید ببینیم نظام چگونه با این شرایط مواجه می شود. ... انجمن قرآن پژوهی حوزه در بوته نقد/ ریشه رکود در انجمن های حوزه علمیه چیست؟ ..... چینی ها ماه مصنوعی می سازند! ..... سفارش طراحی بنر تبلیغاتی

راز داستان ترسناک عروسک شیطانی و معرف آنابل - نمناک

namnak.com/داستان-عروسک-آنابل-.p56836

 رتبه: ۴ - ‏۳٬۱۵۳ رأی

عروسک آنابل و داستان های ترسناک عروسک آنابل و داستان واقعی عروسک شیطانی آنابل ... در آن زمان دُنا با دوستش آنجی زندگی می کرد و یک ماه از کادویی که مادرش به او داده ...

واقعیت ماجرای «رفراندومی» که ایت الله هاشمی در جلسه انتخاب ...

www.entekhab.ir › صفحه نخست › سیاست

۲۱ دی ۱۳۹۶ - واقعیت ماجرای «رفراندومی» که ایت الله هاشمی در جلسه انتخاب رهبری از آن سخن گفت، چیست؟ در این فیلم، .... استخدام مشاغل مهندسی در بهترین شرکت های بین المللی. قیمت‌های ... مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ساخت طولانی ترین جاده دریایی جهان تا هشدار سفارت اکوادور به جولیان آسانژ .... روز هفته ماه سال ...