رئیس نظام پزشکی مشهد گفت: حمله به یکی از پزشکان در حال خدمت در یکی از درمانگاه‌های این شهر از سوی همراهان بیمار، توسط نظام پزشکی مشهد پیگیری قانونی می‌شود.


به گزارش تیتر یک آنلاین،علی بیرجندی نژاد رئیس نظام پزشکی مشهد گفت: به مشاور حقوقی سازمان نظام پزشکی مشهد ماموریت داده ایم موضوع را با جدیت تمام برای احقاق حقوق پزشک مجروح و همچنین جامعه پزشکی پیگیری کند.

 


 



 


وی ادامه داد: امنیت جامعه پزشکی برای ارائه خدمات درمانی از اهمیت بسزایی برخوردار است، اما اکنون خدشه دار شده و سازمان نظام پزشکی بطور حتم این مسئله را از طریق قانونی دنبال خواهد کرد تا شاهد تکرار چنین وقایع ناگواری نباشیم.


مدیر روابط عمومی نظام پزشکی مشهد نیز گفت: حمله یکی از همراهان بیمار به یک پزشک شامگاه چهارشنبه گذشته در درمانگاه ‘سلامت’ واقع در بلوار هدایت مشهد رخ داد.


سروش احمدی افزود: در این حادثه دکتر ‘محسن امیرآبادی ‘بر اثر ضربه چاقوی جوان همراه بیمار به سرش به شدت مجروح شد.


در این حادثه پزشک از مرگ نجات یافت، اما ضارب متواری شده است.


وی همچنین بر نقش موثر رسانه در آگاهی بخشی جامعه تاکید و بیان کرد: رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع رسانی صحیح و آگاه کردن جامعه نقش موثری در امنیت جامعه پزشکی به منظور ارائه خدمات درمانی داشته باشند.


پزشکی که مورد حمله قرار گرفت گفت: شامگاه چهارشنبه گذشته در حالی که مشغول ویزیت یک بیمار قلبی بودم، به من اطلاع دادند کودکی که نیاز به بخیه دارد به درمانگاه مراجعه کرده است.


دکتر محسن امیرآبادی افزود: برای معاینه کودک به اتاق دیگر رفتم و پس از معاینه وی و مشاهده شرایط غیرحاد، به والدینش گفتم پس از اتمام ویزیت بیمار قبلی و اطمینان از غیرقلبی بودن علائم آن، پیشانی کودک را بخیه خواهم زد.


وی ادامه داد: در این فاصله پدر کودک به اتاق مراجعه کرد و با فحش و ناسزا درمانگاه را ترک کرد. من پس از اتمام معاینه بیمار علت پرخاشگری و توهین پدر کودک را جویا شده و خواستار رسیدگی مسئولان درمانگاه به این مسئله شدم که از سوی بیماران جهت ادامه ویزیت به شدت با الفاظ نامناسب در چند مرحله تحت فشار قرار گرفتم لذا برای تمدد اعصاب برای لحظاتی کوتاهی به خارج از محل کارم رفتم.


پزشک مضروب گفت: در این هنگام با تهدید فردی ناشناس مبنی بر بازگشت فوری به درمانگاه جهت ادامه معاینات مواجه شدم و در حالی که تصمیم به برگشت داشتم هنگام عبور از کنار وی ضربه شدیدی به سرم زد و گریخت. پس از ورود به کلینک متوجه خونریزی شدید در ناحیه سر که گویا بر اثر کشیده شدن چندین نوبت چاقو بود.


وی افزود: با این حال شکایتی از این فرد نکردم، اما پیگیری جدی موضوع را از طریق نظام پزشکی و مسئولان ذیربط جهت پیشگیری از تکرار چنین حوادث ناگواری برای سایر همکارانم در بخش بهداشت و درمان دارم.


هفت هزار و ۵۰۰ پزشک در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد فعالیت دارند. دو هزار و ۶۰۰ نفر از این تعداد پزشکان متخصص و بقیه پزشک عمومی هستند.


تیتر یک آنلاین


ماجرای ضرب و شتم پزشک مشهدی توسط همراه بیمار چه بود؟ + ...

https://tnews.ir/news/a28e122227468.html?h=1

۲ ساعت پیش - رئیس نظام پزشکی مشهد گفت: حمله به یکی از پزشکان در حال خدمت در یکی از درمانگاه های این شهر از سوی همراهان بیمار، توسط نظام پزشکی مشهد ...

تصاویر برای ماجرای ضرب و شتم پزشک مشهدی توسط همراه بیمار چه بود؟ + عکس

نتیجه تصویری برای ماجرای ضرب و شتم پزشک مشهدی توسط همراه بیمار چه بود؟ + عکس

نتیجه تصویری برای ماجرای ضرب و شتم پزشک مشهدی توسط همراه بیمار چه بود؟ + عکس

نتیجه تصویری برای ماجرای ضرب و شتم پزشک مشهدی توسط همراه بیمار چه بود؟ + عکس

نتیجه تصویری برای ماجرای ضرب و شتم پزشک مشهدی توسط همراه بیمار چه بود؟ + عکس

نتیجه تصویری برای ماجرای ضرب و شتم پزشک مشهدی توسط همراه بیمار چه بود؟ + عکس

تصاویر بیشتر برای ماجرای ضرب و شتم پزشک مشهدی توسط همراه بیمار چه بود؟ + عکس

گزارش تصاویر

نتایج وب

ضرب و شتم یک پزشک توسط همراه بیمار در بناب

https://www.fardanews.com › جامعه › بهداشت و درمان

۵ اسفند ۱۳۹۶ - فرماندار بناب از ضرب و شتم یک پزشک در بیمارستان امام خمینی (ره) ... پزشک به دلیل دست زدن به وسایل استرلیزه مواجه شده بود، با عصبانیت به ...

یک شرور بیمارستان را به هم ریخت/ جزئیات کامل ماجرای ضرب‌ ...

https://www.rokna.net/.../386955-یک-شرور-بیمارستان-را-به-هم-ریخت-جزئیات-کامل-...

۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - وی با اشاره به اینکه همراهان بیمار در حالی پرستاران را مورد ضرب و شتم قرار داده ... معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: روند قضایی این پرونده در حال ... وقتی زن صیغه ایم را روی نیمکت پارک ملت همراه 2 جوان غریبه دیدم، با چاقو به جانش افتادم · بازیگران سینمای ایران مرد اعدامی را از پای چوبه دار نجات دادند +عکس.

ماجرای ضرب و شتم یک پزشک در بناب چیست؟ - خبرآنلاین

https://www.khabaronline.ir/news/.../ماجرای-ضرب-و-شتم-یک-پزشک-در-بناب-چیست

۵ اسفند ۱۳۹۶ - ... حین درمان مصدومی در بیمارستان بناب، درگیری میان پزشک و همراه بیمار رخ ... فیلم · عکس · صدا ... مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفته و پس از برخورد به دیوار بیهوش شده بود. ... و قبیح زیبنده شهرستان نیست، گفت: این موضوع را توسط مراجع قضایی .... بلاتکلیفی شهرداری دومین شهر کشور؛ انتخاب شهردار مشهد چه شد؟

ماجرای ضرب و شتم یک پزشک در بناب چیست؟ - خبرآنلاین

https://www.khabaronline.ir/detail/757538/society/events

۵ اسفند ۱۳۹۶ - ماجرای ضرب و شتم یک پزشک در بناب چیست؟ ... شکستگی در ناحیه سر شده بود، از طرف همراه بیمار مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفته و پس از برخورد ...

جزئیات ماجرای ضرب و شتم یک پزشک زن - ایران آنلاین - ...

www.shahrekhabar.com/social/153715902029683

۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - جزئیات ماجرای ضرب و شتم یک پزشک زن - ایران آنلاین. ... چند روزی است که ماجرای ضرب‌و‌شتم پزشک زن یکی از درمانگاه‌های شهرستان دیر توسط یکی از ... عضو شورای شهر بندر دیر در استان بوشهر به همراه خانواده‌اش، پزشک طرحی یکی از ... در میان آن‌ها فردی به‌نام خانم حبیبه فخرایی بود که به من گفت: «اگر تو پزشک هستی ...

ماجرای ضرب و شتم یک پزشک در بناب چیست؟ - ایسنا

https://www.isna.ir/news/.../ماجرای-ضرب-و-شتم-یک-پزشک-در-بناب-چیست

۵ اسفند ۱۳۹۶ - عصر دیروز حین درمان مصدومی در بیمارستان بناب، درگیری میان پزشک و همراه بیمار رخ داده و ... فردوسی مشهد · دانشگاه اصفهان · دانشگاه تبریز · دانشگاه علوم پزشکی ... مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفته و پس از برخورد به دیوار بیهوش شده بود. ... و قبیح زیبنده شهرستان نیست، گفت: این موضوع را توسط مراجع قضایی ...

ضرب و شتم پزشک اصفهانی/ جزییات حمله همراهان بیمار به ...

https://www.alef.ir/news/3961202118.html

۲ اسفند ۱۳۹۶ - همراهان بیمار به پزشک و پرستار بیمارستان حمله کرده و پزشک را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. همچنین همراهان ... پیشنهاد توسط. با خرید ... ۲۶ آبان ۱۳۹۷ضرب‌ و شتم یک پزشک در مشهد ... ۲۹ اسفند ۱۳۹۶خانه مشروطیت یادگاری از دوران قاجار در قلب نصف‌جهان + عکس .... ماجرای سرویس‌های بهداشتی کشف شده در ورزشگاه آزادی چه بود ...

ماجرای ضرب و شتم پزشک زن اهوازی چه بود؟ - نمناک

namnak.com/ماجرای-ضرب-شتم-پزشک-زن.p32675

 رتبه: ۵ - ‏۱۴ رأی

نمناک اخبارپزشکی و سلامت ماجرای ضرب و شتم پزشک زن اهوازی چه بود؟ ... بستگان بیمار به سمت پزشک حمله کردند و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند ... دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به همراه دکتر علی خدادادی ... ضرب و شتم مادربزرگ خانه سالمندان توسط کارکنان + تصاویر ... + عکس · رزمی کار ایرانی ...

پیمایش صفحه

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

صفحهٔ بعدی

ضرب و شتم پزشک و کادر درمانی بیمارستان فارابی توسط ...
https://www.niksalehi.com/soc/ضرب-و-شتم-پزشک.html
 رتبه: ۱ - ‏۱ رأی
۲ اسفند ۱۳۹۶ - ضرب و شتم پزشک و ماجرای ضرب و شتم پزشک و کادر درمانی ... پرداخت قبوض · کارت شارژ تلفن همراه ... پزشک ، سوپروایزر و پرستار بیمارستان فارابی توسط خانواده یکی از بیماران ... این بیمارستان بستری بود، مطرح کرد: این متوفی که دارای ۱۱ فرزند ... ماجرای ضرب و شتم وحشیانه پرستار در بیمارستان مشهد +عکس.
تداوم ضرب و شتم پرستاران در بیمارستان‌ها - آفتاب
aftabnews.ir/fa/news/526611/تداوم-ضرب-و-شتم-پرستاران-در-بیمارستان‌ها
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - زیرا، بعضا اخباری از حمله به پرستاران توسط همراه بیمار یا حتی خود بیمار، به گوش می رسد. ... سید رضا مظلوم رئیس نظام پرستاری مشهد با اشاره به حادثه ضرب و شتم ... دوشنبه گذشته بود که پرستار اورژانس به نام سید مهدی موسوی که مشغول ارائه ... کلانتری جهت بررسی صحت عقلی به پزشکی قانونی ارجاع گردیده است.
فرارو | ضرب و شتم پرستار زن‌ توسط بیمار در قزوین!
https://fararu.com/fa/news/293355/ضرب-و-شتم-پرستار-زن‌-توسط-بیمار-در-قزوین
یک پرستار در مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی استان قزوین مورد ضرب و شتم بیمار ... این عمل اقدامات نامناسبی همچون بیان کلمات زشت و فحاشی به پرستار را به همراه داشته است. ... بوده است که این جوان بر اثر نزاع و اصابت چاقو به این مرکز مراجعه کرده بود. .... یک دهم از حقوق قشر گردن کلفت (پزشک) کم کنید و از محل صرفه جویی به سایر ...
ماجرای ضرب و شتم بیمار توسط کادر پزشکی بیمارستان ...
https://tamasha.com/v/xXgo1
ویدئو برای ماجرای ضرب و شتم پزشک مشهدی توسط همراه بیمار چه بود؟ + عکس▶ 1:08
۶ مرداد ۱۳۹۶ - بارگذاری توسطتماشاخانه
نیاز به مهار فیزیکی بیمار بود. فرد خاطی از کار برکنار شده و چهار نفر از کادر درمانی به هیات تخلفات معرفی شدند.
وارد نشده: مشهدی ‏همراه ‏عکس
ضرب و شتم وحشتناک پرستار در مشهد +عکس - صراط نیوز
https://www.seratnews.com/fa/news/.../ضرب-و-شتم-وحشتناک-پرستار-در-مشهد-عکس
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - رئیس نظام پرستاری مشهد با اشاره به حادثه ضرب و شتم پرستار مشهدی بیمارستان شهید ... درباره ضرب و شتم پرستار به دست بیمار در بیمارستان هاشمی نژاد مشهد اظهار داشت: دوشنبه ... وی ادامه داد: بنده به همراه سیده فاطمه بحرینی دبیر هیئت مدیره این شهر با حضور در ... ماجرای قرص‌های لاغری مسموم در پرونده پزشک تبریزی.
جزئیات ضرب و شتم دکتر اورژانس بناب در بیمارستان - ...
https://khabarfarsi.com/u/51587736
۵ اسفند ۱۳۹۶ - فرماندار بناب در بناب با اشاره به ضرب و شتم یک پزشک در ... که در حال گرفتن عکس از خانواده های بازداشت شدگان بود، با ضرب و شتم ... از ضرب و شتم یک پزشک توسط همراه بیمار در بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان خبر داد .... در ماجرای حمله به فدائیان اسلام و ضرب و شتم آنان در مدرسه فیضیه، مخفی و متواری می شود ...
تداوم ضرب و شتم پرستاران در بیمارستان ها - سرپوش
www.sarpoosh.com/medical/hygiene/hygiene970302836.html
 رتبه: ۳٫۹ - ‏۲۳ نقد
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - زیرا، بعضا اخباری از حمله به پرستاران توسط همراه بیمار یا حتی خود بیمار، به گوش می رسد. سرپوش پزشکی - به گزارش مهر، موضوع حمله به کادر پرستاری در مراکز درمانی ... مشهد با اشاره به حادثه ضرب و شتم پرستار بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد، از ... به نام سید مهدی موسوی که مشغول ارائه خدمات پرستاری به بیمار بود.
عمل غیر انسانی پرستار شیطان صفت با یک بیمار آلزایمری! ...
https://www.yjc.ir › فضای مجازی › اخبار داغ فضای مجازی
۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - یک پرستار مرد که اقدام به بدرفتاری و ضرب و شتم یک بیمار سالخورده آلزایمری کرده بود توسط پلیس بازداشت شد.
لحظه ضرب و شتم پرستار بیمارستان توسط همراه بیمار! +فیلم
https://www.yjc.ir › فضای مجازی › اخبار داغ فضای مجازی
۲ مرداد ۱۳۹۷ - ضرب و شتم یک پرستار توسط یک استاد دانشگاه در یکی از ... نمونه خون از یک زن باردار کرده بود توسط شوهر این زن مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
مخبر - 1397/03/10 - ضرب و شتم پرستار مشهدی/ ضارب به ...
www.mokhbernews.ir/.../ضرب-و-شتم-پرستار-مشهدی-ضارب-به-کلانتری-تحویل-شد...
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - رئیس نظام پرستاری مشهد با اشاره به حادثه ضرب و شتم پرستار مشهدی ... ضرب و شتم پرستار مشهدی/ ضارب به کلانتری تحویل شد +عکس ... وی ادامه داد: بنده به همراه سیده فاطمه بحرینی دبیر هیئت مدیره این شهر با حضور در ... پیشنهاد توسط ... پرستار بیمار کلانتری پزشکی قانونی نظام پرستاری پایگاه اطلاع رسانی ...