خبر تلخ بعد از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا، قتل یک شهروند در جریان کری خوانی قرمز و آبی بود. این ماجرا بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت.

شب گذشته پس از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا، تعدادی از هواداران استقلال در بخش زرنه شهرستان ایوان با حضور در خیابان از اینکه تیم پرسپولیس نتوانست عنوان قهرمانی را کسب کند ابراز شادمانی نمودند.

به گزارش تابناک ایلام، این شادمانی و کری ‌خوانی هواداران استقلال ،خشم طرفداران پرسپولیس را به دنبال داشت که تداوم آن منجر به بروز یک درگیری شد.

در نهایت ادامه این نزاع به این ختم شد تا یکی از هواداران خشمگین پرسپولیس با استفاده از سلاح یکی جوانان همشهری خود را صرفا بخاطر یک کری خوانی به قتل برساند.

منبع : کولاک


ماجرای قتل در جریان کری خوانی قرمز و آبی بعد از فینال لیگ ...
koolakmag.ir › اخبار داغ
۳۰ دقیقه پیش - خبر تلخ بعد از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا، قتل یک شهروند در جریان کری خوانی قرمز و آبی بود. این ماجرا بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت.
قتل یک جوان به خاطر کری خوانی آبی و قرمز / دیشب پس از ...
https://www.rokna.net/.../434903-قتل-یک-جوان-به-خاطر-کری-خوانی-آبی-قرمز-دیشب...
۱ ساعت پیش - رکنا: شب گذشته پس از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا ،تعدادی از هواداران استقلال ... قتل یک جوان به خاطر کری خوانی آبی و قرمز / دیشب پس از نایب قهرمانی پرسپولیس رخ داد ... ماجرای دزدی های زن پراید سوار و اعترافات "سگ" معروف در پلیس مشهد + عکس · بداخلاق ها ... دستمزد مهناز افشار برای «الیور توئیست» چقدر بود؟
قتل به خاطر کُری خوانی آبی و قرمز - آفتاب
aftabnews.ir/fa/news/555957/قتل-به-خاطر-کُری-خوانی-آبی-و-قرمز
۲۸ دقیقه پیش - شب گذشته پس از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا ،تعدادی از هواداران ... از سلاح یکی جوانان همشهری خود را صرفا بخاطر یک کری خوانی به قتل برساند.
کری خوانی جنجالی ستاره کاشیما برای بیرانوند + عکس - العالم
fa.alalam.ir/news/3863006/کری-خوانی-جنجالی-ستاره-کاشیما-برای-بیرانوند---عکس
۷ آبان ۱۳۹۷ - کری خوانی جنجالی ستاره کاشیما برای بیرانوند + عکس ... بنابراین ساعت جدید بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا ساعت 15 به وقت محلی و ساعت 9 و 30 دقیقه صبح به وقت ایران خواهد بود. ... ماس: باید علاوه بر قاتلان خاشقچی کسانی که فرمان قتل وی را داده‌اند هم مجازات شوند · خبرنگار العالم: تعداد قربانیان حملات ائتلاف ...
وارد نشده: ماجرای ‏جریان ‏قرمز ‏آبی
بازتاب شاهکار شاگردان برانکو در رسانه های قطری - هارپی نیوز ...
khabarfarsi.com/u/61365845
۲ آبان ۱۳۹۷ - طرفداری - در جریان دور سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا موفق شد ... مسئله اصلی ما این است که پس از حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و فینال این ... و در طول این سه هفته، ماجرای قتل او در کانون توجه محافل سیاسی، رسانه های ... و صعود این تیم به فینال و متعاقب آن کری خوانی هایی که برای استقلالی ها ...
بدترین الهلال تاریخ لیگ قهرمانان آسیا - ایسنا
https://www.isna.ir/news/97012810000/بدترین-الهلال-تاریخ-لیگ-قهرمانان-آسیا
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ... تیم فوتبال استقلال بدترین حضور خود در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا را به ثبت رساند. ... بعد از بازی تیتر زد: "بدترین حضور تاریخ الهلال در لیگ قهرمانان ... سنگین تیم فوتبال پرسپولیس توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه ...
گزارش لحظه به لحظه برنامه نود عادل فردوسی پور در تاریخ (96 ...
https://www.varzesh3.com › گزارش برنامه نود؛ حرف‌های جنجالی هاشمی‌نسب
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - تقابل دو هوادار قرمز و آبی در شهرآورد روز پنج‌شنبه. ... تیم پرسپولیس بود، بعد از مدت‌ها کُری‌خوانی درگیری پیدا می‌کند و در نهایت ... قتل دردناک در کری خوانی هوادار سپاهان و پرسپولیس .... ماجرای انتقال مهدی هاشمی نسب از پرسپولیس به استقلال ... گزارشی از بازی پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوصل ...
لیگ قهرمانان آسیا - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/لیگ_قهرمانان_آسیا
قهرمان لیگ قهرمانان آسیا، سهمیه حضور در جام باشگاه‌های فوتبال جهان را به دست می‌آورد. ... تا ۱۹۸۵ تعطیل شد و سرانجام با خروج اسرائیل از آسیا مسابقات بعد از ۱۳ سال در سال .... تیم‌های غرب آسیا و شرق آسیا از لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۴ تا دیدار فینال با ...
وارد نشده: ماجرای ‏قتل ‏جریان ‏کری ‏خوانی ‏قرمز ‏آبی
کاشیما آنتلرز ژاپن دو – پرسپولیس ایران صفر/ امیدوار به آزادی
www.iran-varzeshi.com/News/88441/دور-رفت-فینال-لیگ-قهرمانان-آسیا
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - تیم فوتبال پرسپولیس ایران در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آُسیا، با ... دقیقه 22: درست در لحظه‌ای که کاشیما حمله‌ای را به سمت دروازه پرسپولیس ترتیب داده بود، یک جیمی جامپ با ... کاشیما آنتلرز یک - پرسپولیس صفر: سیلوا بعد از چند حرکت ... و شجاع خلیل‌زاده را هم بارها در معرض خطر دریافت کارت قرمز قرار می‌داد.
وارد نشده: ماجرای ‏قتل ‏جریان ‏کری ‏خوانی ‏آبی
شمارش معکوس تا آغاز فینال؛ آخرین اخبار از ژاپن
livedata.ir/news/bartarinha/item/.../شمارش-معکوس-تا-آغاز-فینال-آخرین-اخبار-از-ژاپن
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - بازتاب کری خوانی هواداران پرسپولیس در AFC ... که وارد جلسه فنی شدند و علی علیپور آخرین نفری بود که وارد جلسه شد. ... همچنین دروازه بان تیم کاشیما با لباس آبی رنگ و دروازه بان پرسپولیس با ... سایت فیفا به فینال لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و عملکرد برانکو ..... بن رودز: ترامپ در ماجرای قتل خاشقجی مقصر است.
عصر ایران
www.asriran.com/
هوادارن پرسپولیس قبل از بازی از خدا خواسته بودند که حداقل یک امروز قرمز باشد. ... تجهیز و تعمیر برای بازی فینال امروز، گواهی بر نظریۀ سریع‌القلم! ... به نوشته خبرنگار گاردین، قتل خاشقجی به دلیل افشاگری 6 روز پیش از مرگ او ... امام جمعه تهران: FATF دنباله همان کاپیتولاسیون است / دولت وعده داده بود منزلت پول ملی را بالا می‌برد.
خودمان را گول نزنیم؛ بازی دیشب ملی نبود - عصرایران
www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی
۲ آبان ۱۳۹۷ - عصر ایران؛ مصطفی داننده- پرسپولیس به فینال آسیا رفت. ... دیشب بعد از پایان سوت بازی، هواداران پرسپولیس بعد از اولین جیغ پیروزی برای استقلالی‌ها ... لطفا سعی نکیند همین کری خوانی را که برای‌مان مانده است را از ما بگیرید. ..... نکته اول اینکه من که اصلا نه از ابی خوشم می آد نه قرمز، هر دوتاشون اگه تونستن 4 تا ...
واقعیت ماجرای «رفراندومی» که ایت الله هاشمی در جلسه انتخاب ...
www.entekhab.ir › صفحه نخست › سیاست
۲۱ دی ۱۳۹۶ - از آنجا که این انتخاب لازم بود براساس قانون اساسی جدید هم صورت بگیرد، در ... 2- بعد از این همه پرسی یا رفراندم، جلسه مجلس خبرگان رهبری تشکیل شد و در .... تصایر/ حضور زنان در ورزشگاه آزادی در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا .... خبرنگار گاردین پس از اظهارات جدید درباره ارتباط قتل خاشقجی با افشاگری ...
قتل به خاطر کُری خوانی آبی و قرمز - همراهان خبر
hamrahanekhabar.com/news/82976/قتل-به-خاطر-ک-ری-خوانی-آبی-و-قرمز
۱ ساعت پیش - قتل به خاطر کُری خوانی آبی و قرمز. شب گذشته پس از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا ،تعدادی از هواداران استقلال در بخش زرنه شهرستان ایوان با حضور ...
سرخ ها در آستانه آقایی آسیا/ اولین حضور پرسپولیس در فینال ...
https://www.alef.ir/news/3970801181.html
۱ آبان ۱۳۹۷ - دیدار برگشت دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم پرسپولیس ایران و ... به حکم فیفا محروم بود توانست یک حماسه در ورزشگاه آزادی تهران خلق کند و با .... منشا بعد از دریبل یکی از بازیکنان السد شوت بی دقتی را از پشت محوطه ... توپ بیشتر در میانه میدان در جریان است و موقعیت گلی روی دروازه ها ایجاد نمی شود.
عالیشاه به فینال لیگ قهرمانان آسیا می رسد؟!؛ وضعیت پای ...
parsfootball.com › لیگ برتر › پرسپولیس
۴ روز پیش - در جریان تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی دبی، امید عالیشاه مصدوم شد تا از ادامه تمرین ... عکس ؛ اسکوربورد ورزشگاه آزادی برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده است ... سروش رفیعی بعد از قهرمانی پرسپولیس حال شجاع را می گیرد! .... آزاده نامداری مجری پیشین صدا و سیما در کری خوانی با مهمان برنامه خود می گوید ...
سپهر حیدری: من در جریان این موضوع نیستم و خوشبختانه در ...
www.ghatreh.com/.../خبری-عجیب-پیچید-ستاره-مشهور-پرسپولیسی-احتمال-قتل-در...
۸ خرداد ۱۳۹۷ - خبری در خصوص بازداشت گلزن قهرمانی پرسپولیس به جرم قتل غیر عمد منتشر ... به ثبت گل در ثانیه‌های پایانی و قهرمانی شاگردان افشین قطبی شده بود، برود. ... کری عجیب آزاده نامداری برای پرسپولیسی ها حاشیه جدید خانم مجری جنجالی ... سورپرایزی ویژه برای ” برانکو ” در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر کاشیما.
کری خوانی طرفداران استقلال و پرسپولیس؛ دخترها ناب‌تر ...
www.sarpoosh.com/football/iran-pro-league/iran-pro-league970508513.html
 رتبه: ۳٫۹ - ‏۱۸ نقد
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - هواداران استقلال و پرسپولیس,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,لیگ ... کنار هم بنشانی و بخواهی دست از کری خوانی بردارند و وارد گفت‌و‌گو شوند. ... بدون آن‌که فکر کند گفته قرمز و از همان روز به بعد همه رنگ‌ها جز قرمز کنار رفته. ... زمانی که مربی تیم نفت تهران بود، برای دیدن تمرین‌های تیمش می‌رفتم. .... ۱۰ نکته از یک فینال.
گریه عجیب یک زن برای ورود به ورزشگاه آزادی +فیلم - رکنا - ...
www.shahrekhabar.com/analysis/154191810078370
۴۷ دقیقه پیش - ... برای ورود به ورزشگاه آزادی برای مشاهده بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا را مشاهده می‌کنید. ... دیروز و در پی جریان بازی فینال آسیا بین تیم‌های پرسپولیس ایران و ... قتل یک جوان به خاطر کری خوانی آبی و قرمز / دیشب پس از نایب قهرمانی ... دخترم بعد از طلاق، من را گاز می گیرد! ماجرای آزادی همه زندانی های مهریه در مشهد چه بود؟