پاره شدن گوش ورزشکار توسط سرمربی از آن خبرهای عجیب و غریب دنیای ورزش است! محمدرضا براری ملی پوش تیم ملی وزنه برداری ایران درباره پاره شدن پرده گوش خود درحین مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان چنین توضیح داد:

زمانی که حرکات دو ضرب را می‌خواستیم آغاز کنیم آقای برخواه سرمربی تیم ملی روی صورتم ضربه زد، اما همین موضوع باعث شد که پرده گوش من پاره شود و دچار سرگیجه شدیدی شدم بطوری که نمی‌توانستم تعادلم را حفظ کنم. حتی به آقای خورشیدی مربی تیم ملی هم گفتم دچار سرگیجه شدیدی شدم برای من آب میوه بیاورد. با این حال تمام تلاشم را کردم که وزنه‌هایم را بزنم.

او ادامه داد: در ترکمنستان هم پزشکان گوش من را معاینه کردند گفتند که پرده گوشم پاره شده و باید عمل جراحی انجام دهم اما من نمی‌خواستم آنجا این کار را انجام دهم و می‌خواستم به ایران بیایم و متخصصان ایرانی هم من را معاینه کنند. فقط آمپول زدم تا بتوانم روی پایم بایستم. من از این ناراحت شدم که برخی از افراد من را قضاوت کردند که بعد از مسابقات جهانی نتوانستم مدال بگیرم اما شرایط من به گونه‌ای شده بود که نمی‌توانستم حتی روی پایم بایستم.

وزنه بردار ملی پوش ایران با گلایه از سرمربی گفت: من انتظار داشتم که آقای برخواه پیگیر کار من باشد و حداقل به من بگوید که اکنون چه کاری باید انجام دهم چون من در حین مسابقات جهانی دچار این مشکل شدم و نه تنها مدالم از دستم رفت که با نقص عضو از مسابقات جهانی برگشتم و الان هم معلوم نیست چه اتفاقی برای گوشم افتاده است.

البته زمانی که در ترکمنستان بودیم و از دکتر برگشتیم، به اتاق من آمد و جویای احوالم شد و از من خواست حلالش کنم و گفت همانجا متوجه شده که گوشم را گرفته‌ام اما نمی‌دانسته که پاره شده است. اما به هر حال انتظار داشتم پیگیر وضعیت من باشد و با رئیس فدراسیون صحبت کند که اکنون من باید چه کاری انجام دهم.

براری افزود: همان شب گذشته که از مسابقات جهانی برگشتیم من خودم با رئیس و دبیر فدراسیون صحبت کردم و برای فدراسیون پزشکی ورزشی نامه گرفتم تا پیگیر وضعیت گوشم باشم. من شرایط خوبی داشتم و وزنه ۲۲۶ وزنه‌ای نبود که نتوانم آن را بزنم اما این اتفاقی که برای گوشم افتاد باعث شد تمرکزم را از دست بدهم.

البته این را هم بگویم که سرمربی تیم ملی از اول هم دوست نداشت من به اردوی تیم ملی بیایم، اما با وجود اینکه تیم ناقص به مسابقات جهانی رفت تمام ما وزنه‌برداران تلاش کردیم امتیاز بگیریم تا تیم روی سکو برود و حتی من هم با وجود شرایطی که داشتم تمام سعی خودم را کردم و نتیجه‌ای هم که به دست آمد حاصل زحمات همه است.


منبع : کولاک


سرمربی پرده گوش ملی‌پوش وزنه‌برداری را پاره کرد! - پارسینه

https://www.parsine.com › ورزش › سایر ورزش ها

۲ ساعت پیش - وزنه‌بردار ملی پوش ایران از پاره شدن پرده گوش خود توسط سرمربی در حین مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان خبر داد ... ماجرای ۱۰۰ ساعت تصویربرداری مخفیانه از امام (ره) ... محمدرضا براری درباره پاره شدن پرده گوش خود درحین مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی ... اما شرایط من به گونه‌ای شده بود که نمی‌توانستم حتی روی پایم بایستم.

سرمربی پرده گوش ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران را پاره کرد! / در ...

https://www.rokna.net/.../435503-سرمربی-پرده-گوش-ملی-پوش-وزنه-برداری-ایران-را-...

۵۱ دقیقه پیش - رکنا: محمدرضا براری وزنه‌بردار ملی پوش ایران از پاره شدن پرده گوش خود توسط سرمربی در حین مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان خبر داد و گفت: ... شیطانی · ناگهان زمین دهن باز کرد و زن جوان را بلعید + فیلم · ماجرای یک نفوذی در سپاه / «عباس زریباف» کیست؟+عکس ..... دختر دانشجو در حمام بود که مرد همسایه لخت داخل شد و .

سرمربی تیم ملی پرده گوشم را پاره کرد! - ورزش 3 - خبربان

https://khabarban.com/21485596/سرمربی_تیم_ملی_پرده_گوشم_را_پاره_کرد

۱ ساعت پیش - محمدرضا براری ادعا کرده در حین مسابقات جهانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری پرده ... تسنیم۲ دقیقه قبل; وزنه‌برداری قهرمانی جهان| قاسمی: اگر تیم کامل بود حتما مقام ... وزنه‌بردار ملی پوش ایران از پاره شدن پرده گوش خود توسط سرمربی در حین ..... گزارش فارس از آخرین وضعیت دانش‌آموزان سانحه‌دیده هرمزگانی/۵ ماجرای ۳ دانش‌آموز ...

سرمربی پرده گوش ملی‌پوش وزنه‌برداری را پاره کرد!

https://sp.shafaqna.com/FA/AL/2888828

وزنه‌بردار ملی پوش ایران از پاره شدن پرده گوش خود توسط سرمربی در حین مسابقات وزنه‌برداری ... اتفاق عجیب و تلخ برای ملی پوش وزنه برداری/ سرمربی تیم ملی پرده گوشم را پاره کرد! ... برد هیوستون و ادامه ماجرای بیماری عجیب کارملو آنتونی در NBA!

آشنایی با گزینه های مدیرعاملی پرسپولیس بعد از گرشاسبی ...

koolakmag.ir › اخبار داغ

۴۴ دقیقه پیش - قبلی دانلود سریال “زندگی شگفت انگیز است” قسمت آخر · بعدی ماجرای پاره شدن پرده گوش «براری» ملی پوش وزنه برداری توسط سرمربی چه بود؟

سرمربی پرده گوش ملی‌پوش وزنه‌برداری را پاره کرد! - kodoom ...

https://news.kodoom.com/iran.../سرمربی-پرده-گوش-ملی-پوش-وزنه-برداری/.../75571...

محمدرضا براری درگفت و گو با ایسنا درباره پاره شدن پرده گوش خود درحین مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان بیان ... سرمربی پرده گوش ملی‌پوش وزنه‌برداری را پاره کرد! ... ایرانیان را از طریق روباتیک یا از طریق ثبت توسط کاربران و برنامه گزاران پردازش و روی نقشه مکان بندی می‌کند. ..... آمریکا در ماجرای تحریم ایران عربستان را بازی داد.

سرمربی پرده گوش ملی‌پوش وزنه‌برداری را پاره کرد!

daynets.com/FA/AL/1205566

۲ دقیقه پیش - محمد براری همین حالا در بیمارستان به سر می‌برد. ... واکنش برخواه به پاره شدن پرده گوش ملی پوش وزنه برداری ایران ... ارزش ارتقای رکورد جوانان جهان بیشتر از کسب مدال بود .... ماجرای بازگشت تیام و جپاروف را قراب گفت، رسانه‌ها مقصر شدند! ... برگزاری کارگاه توسط نصیریان، درویش و ده نمکی در جشنواره فیلم مقاومت.

سعید علی حسینی: پارگی مینیسک پایم چیز خاصی نیست و ...

https://www.tarafdari.com/.../سعید-علی-حسینی-پارگی-مینیسک-پایم-چیز-خاصی-ن...

وزنه برداری-ملی پوش وزنه برداری-تیم ملی وزنه برداری-وزنه برداری قهرمانی ... پارگی درجه سه مینیسک بود که نیاز به عمل جراحی داشت و وقتی با پزشکان مشورت کردم گفتند ... دیگر شرایطم که این طور شد ، کاظمی نژاد (سرمربی تیم مناطق نفت خیز جنوب) کمک کرد برای بازی های آسیایی آماده شوم تا زانویم بدتر از این نشود. ... پیشنهاد توسط.

وارد نشده: ماجرای ‏پرده ‏گوش

ماجرای قهر ‌برخواه با ملی پوش وزنه برداری! :: ورزش سه

https://www.varzesh3.com › ماجرای قهر ‌برخواه با ملی پوش وزنه برداری!

۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - وزنه بردار دسته ۸۵ کیلوگرم گفت: من مصدومیت داشتم و در این باره با ... با اینکه سرمربی تیم ملی تصمیم گرفته بود برای مسابقات جهانی روی نام این ...

وارد نشده: پرده ‏گوش ‏توسط

چگونه متوجه پارگی پرده گوش شویم؟ - باشگاه خبرنگاران

https://www.yjc.ir › وب‌گردی › وبگردی

۴ اسفند ۱۳۹۴ - ممکن است به دنبال بروز این نوع عفونت، پارگی و آسیب به پرده گوش نیز اتفاق بیفتد که جای تعجب ندارد. ... وقایع روزهای پایانی عمر پیامبر(ص)/ ماجرای سپاه اسامه چه بود؟ ... وی تاکید می‌کند: توجه داشته باشید پاره‌ شدن‌ پرده‌ گوش‌ می‌تواند به‌ دنبال‌ ... البته برای جراحی ترمیمی پرده گوش، تکنیک‌ها و روش‌های مختلفی وجود ...

وارد نشده: ملی ‏پوش ‏وزنه ‏برداری ‏سرمربی

چگونه متوجه پارگی پرده گوش شویم؟ - باشگاه خبرنگاران

https://www.yjc.ir › وب‌گردی › وبگردی

۴ اسفند ۱۳۹۴ - ممکن است به دنبال بروز این نوع عفونت، پارگی و آسیب به پرده گوش نیز اتفاق بیفتد که جای تعجب ندارد. ... وقایع روزهای پایانی عمر پیامبر(ص)/ ماجرای سپاه اسامه چه بود؟ ... وی تاکید می‌کند: توجه داشته باشید پاره‌ شدن‌ پرده‌ گوش‌ می‌تواند به‌ دنبال‌ ... البته برای جراحی ترمیمی پرده گوش، تکنیک‌ها و روش‌های مختلفی وجود ...

وارد نشده: ملی ‏پوش ‏وزنه ‏برداری ‏سرمربی

فرهاد ظریف و افشا کردن درگیری یکی از ملی پوشان والیبال ...

parsfootball.com › بازی های آسیایی و پاراآسیایی 2018 › والیبال

۶ آبان ۱۳۹۷ - لیبروی سابق تیم ملی در این مصاحبه از یک درگیری پرده برداشته که ... که هدایت آن برعهده اسلوبودان کواچ بود و فرهاد ظریف هم به عنوان لیبرو آن تیم را همراهی می کرد. ... «در جام جهانی لهستان بازیکن و مربی تیم ملی با هم درگیری فیزیکی ... واکنش عجیب ستاره تیم‌ملی به ماجرای جنجالی کتک خوردن و شکایتش از ضارب !

نیمه تاریک وزنه برداری در جارتکا/ پوشاندن اوتی ها با روکش ...

www.ghatreh.com/news/.../نیمه-تاریک-وزنه-برداری-جارتکا-پوشاندن-اوتی-روکش-طل...

۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - وزنه برداری ایران در بازی های آسیایی 2018 چهار مدال گرفت اما در مقابل چهار ... فروش پرده بکارت .... می رسد سرمربی تیم ملی می‌خواهد برای مسابقات جهانی خط قرمزی دور چهار وزنه ... خوبی از وضعیت رکوردی‌اش به گوش نمی رسید، مشخص بود نمی‌تواند مدال ... کیانوش رستمی شروع خوبی در وزن جدید خود نداشت و با اوت شدن، بازی ها ...

نصیری‌نیا: برای ایران مثل رزمنده‌ای شدم که روی «مین» پرید - ...

https://www.khabaronline.ir/.../نصیری-نیا-برای-ایران-مثل-رزمنده-ای-شدم-که-روی-می...

۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - شاهین نصیری‌نیا قهرمان اسبق وزنه‌برداری جهان مهمان کافه‌خبر بود. ... از اینجا شروع کنیم که شاهین نصیری نیا مثل خیلی از ملی پوش های دیگر بار ها .... یک نسل طلایی بود که با دوپینگ و آن ماجرایی که اتفاق افتاد نابودش کردند. ... والا پشت پرده های آن مشخص نشد که چه اتفاقی افتاد ولی خب عذاب 20 ساله او برای ما مانده است.

داستان‌های باورنکردنی کاروان ایران در جاکارتا - مشرق نیوز

https://www.mashreghnews.ir/news/.../داستان-های-باورنکردنی-کاروان-ایران-در-جاکارت...

۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - اما در این بین محمدامین اسدی سرمنشاء حاشیه‌های تیم ملی بود به طوری که ... اگرچه سرمربی تیم ملی و نعمتی در خصوص زمان مطرح شده برای مسابقه ... شدن استفاده کرده‌اند، موضوعی که به گوش کمیته ملی المپیک رسید. ... کیانوش رستمی مدتهاست که بدل به یک جزیره جدا افتاده در وزنه برداری شده که تنها تمرین و مسابقه می دهد.

«آزاده نامداری» از ایران می رود! + جزییات - رکنا - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/analysis/154201524093742

۳۱ دقیقه پیش - هنوز این اتفاق بحث داغ فضای مجازی بود که خبر طلاق این دو مجری همه را در بُهت فرو برد. ... به ادعای سایت ها خبری سجاد عبادی تنها ١٢ روز پیش از رسانه‌ای شدن خبر ازدواجش با ... جاسوس منحرف انگلیسی در قامت مجتهد برای ثبت نام در خبرگان+ فیلم · حرکت ... ۱۲:۴۵ سرمربی پرده گوش ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران را پاره کرد!

ناگفته های مولایی از وزنه برداری - شمانیوز

https://shomanews.com/fa/news/24662/ناگفته-های-مولایی-از-وزنه-برداری-

۱۲ آبان ۱۳۹۲ - تیم ملی وزنه برداری ایران در رقابت های قهرمانی جهان به لطف مدال نقره ... سنگین بود، تمرینات چهار جلسه ای و فشارهای زیادی روی ملی پوشان بود و ... خود من در تمرینات بالای 20 بار مهار وزنه های بیشتر از 205 کیلویی در دوضرب توسط تقیان را دیدم. .... براری: یک افرادی در پشت پرده هستند که با تحریک آنها مسائل امروز به ...

اشکانی در تیم ملی هیچ اختیاری ندارد/ من یکی از قربانیانی ...

www.sarpoosh.com/sports-news/...weightlifting/wrestling-weightlifting970801551.ht...

 رتبه: ۴٫۵ - ‏۲۱ نقد

۶ آبان ۱۳۹۷ - امید نوروزی,اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,کشتی و وزنه برداری ... از قربانیانی هستم که خادم ۴ مدال من را گرفت چون او شمشیر را برای من از رو بسته است. ... داشت: اشکانی در تیم ملی هیچ اختیاری ندارد و همه تصمیمات توسط خادم گرفته می‌شود. ... شورای فنی به خاطر بعضی مسائل پشت پرده، ملی‌پوش تیم ملی را مجبور می‌کنند ۸ ...

کارشناس زلزله: صدای مهیب شنیده شده قبل از زلزله مربوط به ...

www.entekhab.ir › اجتماع › حوادث

۳۰ آذر ۱۳۹۶ - برای زلزله تهران آمادگی نسبی وجود دارد / صاحبنظران در مورد وقوع زلزله ای ... نیست / قول لاریجانی برای تامین اعتبار برای افزایش آمادگی در برابر زلزله. مطالب پیشنهادی. پیشنهاد توسط ... تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قهرمان جام بین قاره‌ای شد · سیدجلال حسینی: شرمنده هواداران شدیم/ این کثیف‌ترین بازی‌ای بود که دیدیم ...

همه چیز درباره ازدواج های سحر قریشی + عکس

https://www.eghtesadnews.com/.../197784-همه-چیز-درباره-ازدواج-های-سحر-قریشی-عک...

۲۴ دی ۱۳۹۶ - سحر قریشی در سال ۱۳۹۶ برای اولین بار بازی در تئاتر را تجربه کرد. ... وی در ادامه گفته بود: من دیگر دوست ندارم سحر بازیگری را ادامه دهد. ... بعد از بازیگر شدن و معروف شدنم خانواده همسر سابقم تلفنم را پاسخ می دادند. ... پیشنهاد توسط .... دنبال جذب مدافع ملی پوش ایران · سرمربی پرده گوش ملی‌پوش وزنه‌برداری را پاره کرد!