ایران نوشت: راننده شیطان صفت صبح دیروز به اتهام آدم‌ربایی زورگیری و تعرض به سه زن در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

www.dustaan.com مردی که به زن‌ ها جلوی بچه‌ شان تجاوز می کرد: چون مشکلات جنسی دارم جرم مرتکب شدم


شش ماه پیش ماجرا با طرح شکایت زن ۳۲ ساله‌ای به‌نام سمیرا شروع شد. این زن به پلیس گفته بود وقتی ازبزرگراه آزادگان می‌خواستم به طرف بهشت زهرا بروم سوار خودروی پراید سفید رنگی شدم اما راننده‌اش که مرد جوانی بود مسیرش را تغییر داد و وقتی متوجه قصد شیطانی‌اش شدم هرچه التماس کردم که رهایم کند با بی‌اعتنایی مرا به حاشیه بزرگراه برد و با تهدید چاقو اموالم را دزدید و بعد نقشه شیطانی‌اش را اجرا کرد.

پس از تعرض مرا در محلی ناشناخته رها کرد در حالی که تصویری از پلاک خودرویش در ذهنم باقی ماند. براساس اظهارات این زن، راننده دستگیر شد و سپس دو زن جوان هم علیه او شکایت کردند که مشخص شد مرد جوان این دو زن را هم به‌طور جداگانه ربوده و به بیابان کشانده و در حالی که فرزندان خردسال‌شان شاهد بوده‌اند به‌هر دو زن تعرض کرده است.
متهم در جریان تحقیق توانست رضایت این دو زن را جلب کند. اما اولین زن حاضر به گذشت نشد و صبح دیروز محاکمه این مرد در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی تولیت و با حضور قاضی ملکی مستشار دادگاه برگزار شد.
این مرد ۳۵ ساله به‌نام سهیل که متأهل و شغلش تراشکاری است در دفاع از خود به قضات گفت: من اتهامم را قبول دارم اما آن چیزی که این زن می‌گوید کاملاً درست نیست… من مبتلا به مشکلات جنسی هستم و به‌همین خاطر مرتکب این جرم شده‌ام و حالا بشدت پشیمانم.در پایان محاکمه قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.


منبع : مجله دوستان



مردی که به زن‌ها جلوی بچه‌شان تجاوز می‌کرد: چون مشکلات جنسی ...

https://www.khabaronline.ir/detail/802516/society/events

۴ ساعت پیش - مردی که به زن‌ها جلوی بچه‌شان تجاوز می‌کرد: چون مشکلات جنسی دارم جرم مرتکب شدم. جامعه > حوادث - ایران نوشت: راننده شیطان صفت صبح دیروز به اتهام ...

مردی که به زن ها جلوی بچه شان تجاوز می کرد: چون مشکلات ...

tnews.ir/news/b76e118199987.html

۵۰ دقیقه پیش - مردی که به زن‌ها جلوی بچه‌شان تجاوز می کرد: چون مشکلات جنسی دارم جرم مرتکب شدم. راننده شیطان صفت صبح دیروز به اتهام آدم‌ربایی زورگیری و تعرض ...

مردی که به زن ها جلوی بچه شان تجاوز می کرد: چون مشکلات ...

tnews.ir/news/399d118200675.html

مردی که به زن ها جلوی بچه شان تجاوز می کرد: چون مشکلات جنسی دارم جرم مرتکب شدم. دریافت خبر : پنجشنبه 15 شهریور 1397 ساعت 10:51. راننده شیطان صفت صبح ...

مردی که به زن ها جلوی بچه شان تجاوز می کرد: چون مشکلات ...

https://khabarfarsi.com/u/59114165

۱۲ ساعت پیش - مردی که به زن ها جلوی بچه شان تجاوز می کرد: چون مشکلات جنسی دارم جرم مرتکب . ... مواردی که به صورت خرده باشد در تعزیرات حکومتی و اگر شخصی هم مرتکب جرم و .... آشنا شدم، با فرزانه گپ وگفت کرده و از مشکلات زندگی ام با او سخن به ...

مردی که به زن‌ها جلوی بچه‌شان تجاوز می کرد: چون مشکلات جنسی ...

daynets.com/FA/AL/961451

۳ ساعت پیش - مردی که به زن‌ها جلوی بچه‌شان تجاوز می کرد: چون مشکلات جنسی دارم جرم مرتکب شدم. ایران نوشت: راننده شیطان صفت صبح دیروز به اتهام آدم‌ربایی ...

مسائل جنسی - آرشیو پرسش و پاسخ ها-جوابگو - پژوهشگاه علوم ...

www.javabgoo.isri.ac.ir/index.php?/Knowledgebase/List/Index/58

جواب: نگاه به نامحرم با قصد لذت حرام است و بدون قصد لذت نیز به مواضعی که باید پوشانده ... آیا مرد می تواند همسرش را با شی ء خارجی و وسایل مصنوعی از لحاظ جنسی اشباع کند؟ .... آیا زن و شوهر، میتوانند در زمان حیض به جز نزدیکی، سایر استمتاعات را از ..... با سلام؛ یک دوستی دارم که به دلیل رابطه با جنس مخالف یک سال است وارد عمل شدم و ...

[PDF]بررسی کنش ها و واکنش ها در تجاوز جنسی به محارم - نقد اقتصاد ...

https://pecritique.files.wordpress.com/2018/05/maljoo-scream.pdf

برآورد قابل اتکایی از روند و میزان شیوع تجاوز جنسی به محارم در ایران وجود ندارد اما، از .... برای حرکت دچار مشکل شده بود کم تر می توانسته است او را مورد آزار جنسی قرار دهد. ... می گفت اگر به حرف هام گوش نکنی می سوزانمت، چند بار صورتم را با آب جوش چون .... که در آن زن و مرد کارهای زشت می کردند و بعد از من خواست تا لباس هایم را در آورم که ...

تجاوز جنسی مسعود رجوی به فرماندهان زن سازمان خلق و بیرون ...

www.saharngo.com/fa/story/1772

۱۱ دی ۱۳۹۱ - مسعود رجوی با تشویق همسرش مریم رجوی به ما تجاوز جنسی می کرد!! .... خانم نسرین ابراهیمی یکی از فرماندهان سازمان خلق میگوید: "هر گاه مردی از اعضای ... به یاد دارم که مسعود رجوی در جشن ها و جلسات خود با زنان و دختران سازمان، لباس ... و هنگامی که او را دیدیم وضعیت نامناسب داشت و افسرده و از لحاظ روانی دچار مشکل شده بود.

مردی که به زن‌ها جلوی بچه‌شان تجاوز می کرد: چون مشکلات جنسی ...

shomanews.com/.../news?...مردی-که-به-زن‌ها-جلوی-بچه‌شان-تجاوز-می-کرد-چون-مشکلات...

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان اخبار فوری و موثق را در سایت خبری شمانیوز بخوانید.

"پدرم 10 سال به من تجاوز کرد" - فرارو

https://fararu.com/fa/news/235621/پدرم-10-سال-به-من-تجاوز-کرد

۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - هفته پیش دادگاه ابتدایی در کابل، مردی را به جرم تجاوز جنسی به ... روایتی تکان دهنده از دختری که پدرش 10 سال به او تجاوز می‌کرد ... او می‌گوید چهار بچه دیگرش را مجبور شده بیاندازد. ... می‌گوید که دخترش با غریبه‌ها بوده است و با یکی از خویشاوندان شان حدود .... اشتباهاتی که پدر و مادر ها در تربیت کودک مرتکب می شوند.

چگونه با تجاوز جنسی مقابله کنیم ؟

www.sonycard20.com/news/news_item.asp?NewsID=137

۲۹ شهریور ۱۳۸۵ - یکی از مشکلات اساسی در راه کمک به قربانیان تجاوز جنسی و سکس خشونت .... چرا پسر به دختر تجاوز می کنه چون خرج عروسی ها زیاده اگه دولت ایران بتونه به یه ... عاشق یه پسر تهرانی شدم که به بهانه ازدواج من و کشوند خونشون و بهم تجاوز کرد ... جلوی خودشو بگیر من بارها پدرم بهم گفته به هیچ مردی حتی پردت اعتماد نکن ...

گناهانی که انجام داده ام چگونه از بین می رود (مرجع تقلید آیةالله ...

www.eporsesh.com/.../گناهانی-که-انجام-داده-ام-چگونه-از-بین-می-رود-مرجع-تقلید-آیةال...

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - تازگی ها تصمیم به قرائت قرآن کرده بودم که متوجه کار های بد خود شدم. و الان که کار ... و این باعث شده حتی به ازدواج هم با آن مردی که قصد ازدواج داریم هم دیگر نکنم. چون من ناپاک ... چون بین مردم می گویی من گناه کردم یعنی به ناموس خدا تجاوز کردم. ... زنی فرزند خود را کشته است و مرتکب قتل شده است آیا راهی برای توبه دارد؟

ازدواج مجدد پس از جدایی | کدبانوی ایرانی

kadbanoo.net/ازدواج-مجدد-پس-از-جدایی/

این ازدواج تنها حاصل حماقت هایی بود که خودم مرتکب شدم. ... اکثر کسانی که ازدواج اولشان به دلیل طلاق یا فوت همسرشان نتیجه ای نداشته است، ماه های ... او دو سال پس از جدایی با مردی ازدواج کرد که به نظر خودش ابتدا کاملا بی عیب و نقص به نظر می رسید. ... مقداری از این مشکلات پس از جدایی و به دلیل نبود همسر به مرور زمان فراموش می شود، اما ...

ازدواج با دختری که قبلا رابطه جنسی داشته | گروه اینترنتی ...

https://www.welayatnet.com/fa/news/26762

رهروان ولایت چند سال پیش ازدواج ناموفقی داشتم که البته در دوران شش ماهه عقد به پایان ... که چی شد جواب داد افتادم یاد دوست پسر قبلیم و عین بچه واسش گریه میکرد. ... الان بهم گفته دختر نیستم و پنج بار رابطه جنسی از جلو داشتم . ..... که من با شنیدن این حرف ها شوکه شدم. ... کلا در تصمیم گیری هام هم خیلی مشکل دارم و دچار تردید می شم.