در حالیکه بسیاری پیگیر عرضه نرم ازار آفیس ۲۰۱۹ هستند، مایکروسافت درمورد جزییات محصول جدید سکوت کرده و هیچ اطلاعاتی در این زمینه منتشر نمی کند. با این حال پیگیری کاربران و اشتیاق آنها برای آفیس همچنان ادامه دارد.

با وجود سکوت ردموندی‌ها و خودداری آنها از ارائه‌ی توضیحات بیشتر درمورد این محصول، شایعه‌پردازان و شماری از افراد مطلع یا منابع غیررسمی مواردی را در مورد قابلیت‌های جدید تعبیه‌شده در Office 2019 ذکر کرده‌اند. در ادامه‌ی این مقاله نگاهی به تعدادی از قابلیت‌های جدید احتمالی اضافه‌شده به بسته‌ی نرم‌افزاری آفیس ۲۰۱۹ خواهیم داشت و به برخی سؤالات متداول پاسخ خواهیم داد.

آفیس ۲۰۱۹ چه زمانی عرضه خواهد شد؟

این احتمالا مهم‌ترین و نخستین سؤالی است که پیرامون آفیس به ذهن کاربران خطور کند؛ ما چه زمانی می‌توانیم آفیس جدید را روی سیستم‌های خودمان نصب کنیم؟ باید بگوییم که مایکروسافت هنوز تاریخ رسمی و دقیقی برای انتشار آفیس ۲۰۱۹ اعلام نکرده است. با این حال ما می‌دانیم که آنها پیش از این به برنامه‌ریزی خودشان برای عرضه‌ی نهایی نسخه‌ی جدید آفیس در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ میلادی اشاره کرده‌اند. اکنون تقریبا سه ما تا پایان سال جاری میلادی باقی مانده است.

آفیس ۲۰۱۶ در اوایل مهر (اواخر ماه سپتامبر) معرفی شده بود؛ شاید بتوان پیش‌بینی کرد که همین روند برای آفیس ۲۰۱۹ هم تکرار شود. با این حال واقعا نمی‌توان نظر قطعی در این مورد داد.

البته مشتریان تجاری و دست‌اندرکاران صدور مجوز می‌توانند نسخه‌ی پیش‌نمایشی از آفیس ۲۰۱۹ را قبل از عرضه‌ی رسمی آن مشاهده کنند. این کار به‌لطف برنامه‌ی Commercial Preview مایکروسافت میسر شده است. از نظر قانونی، برای مشاهده‌ی پیش‌نمایش نرم‌افزار توسط یک کسب‌وکار یا گروه تجاری، بایستی مشخصات آن کسب‌وکار با Microsoft Collaborate ثبت شده باشد.

تفاوت Office 2019 با Office 365 در چیست؟

با اینکه مایکروسافت درمورد مشخصه‌های مورد انتظار کاربران در آفیس جدید سکوت می‌کند؛ اما آنها به چند مورد اندک از قابلیت‌های جدید اشاره کرده‌اند. بخش زیادی از این موارد در حال حاضر در آفیس ۳۶۵ نیز برای کاربران ارائه می‌شوند. همین اشتراک باعث ایجاد نوعی سردرگمی در میان کاربران شده و باعث ایجاد یک سؤال شده است: دقیقا چه تفاوتی میان آفیس ۲۰۱۹ و آفیس ۳۶۵ وجود دارد؟

تفاوت اصلی این دو پلتفرم را می‌توانیم در نوع خرید و به‌روزسانی‌های بعدی ببینیم. آفیس ۲۰۱۹ خریدی یک‌دفعه‌ای خواهد بود و خریداران، به‌روزرسانی‌ها دیگری را پس از خرید خود دریافت نخواهند کرد. البته منظور از به‌روزرسانی در اینجا، به‌روزرسانی‌های مربوط به قابلیت‌ها یا Feature Updates است؛ بنابراین طبیعی است که خریداران پس از تصاحب بسته‌ی نرم‌افزاری، به‌روزرسانی‌های استاندارد امنیتی و کیفی محصول را دریافت خواهند کرد؛ اما هیچ ابزار یا قابلیت جدیدی به آن بسته اضافه نخواهد شد. از طرفی برای نصب و اجرای آفیس ۲۰۱۹ روی یک سیستم کامپیوتری، به ویندوز ۱۰ نیاز خواهید داشت.

در سوی مقابل، آفیس ۳۶۵ را به‌عنوان سرویسی آنلاین و مبتنی بر عضویت و پرداخت اشتراک می‌شناسیم. آفیس ۳۶۵ برخلاف آفیس ۲۰۱۹ توسط سیستم ابری مایکروسافت پشتیبانی می‌شود و از همین روی در قیاس با نرم‌افزار دسک‌تاپ، قابلیت‌های و تعامل بیشتری با کاربر دارد.

Office 365مایکروسافت اخیرا بخش عمده‌ی توجه و انرژی خود را معطوف آفیس ۳۶۵ در فضای ابری کرده است؛ با این حال آنها بر این امر نیز واقف بوده‌اند که در حال حاضر همه‌ی کاربران آمادگی لازم برای تغییر رویه از برنامه‌ی آفیس دسک‌تاپ به یک سرویس مشابه در فضای ابری را ندارند. در بخشی از صفحه‌ی سؤالات متداول مربوط به پیش‌نمایش نرم‌افزار آفیس ۲۰۱۹ می‌خوانیم:

بخش عظیمی از نوآوری‌های مبتنی بر فضای ابری ما در آفیس ۳۶۵ و مایکروسافت ۳۶۵ خواهند آمد. با این حال، ما می‌دانیم که انتقال به فضای ابری برای شماری از کاربران در آینده‌ی نزدیک ممکن نیست. ما می‌خواهیم تمام مشتریان خودمان را در گذر از دسکتاپ به فضای ابری پشتیبانی کنیم.

باز هم تکرار می‌کنیم که بسیاری از قابلیت‌های مورد انتظار از بسته‌ی آفیس ۲۰۱۹، احتمالا هم اکنون از طریق آفیس ۳۶۵ به کاربران ارائه می‌شود. اما این به روزرسانی دائمی از نرم‌افزار برای کاربرانی مناسب است که برای دسترسی به ابزارها و قابلیت‌های جدید، هنوز آماده‌ی انتقال به فضای ابری نیستند.

قابلیت‌های جدید و احتمالی آفیس ۲۰۱۹

در این بخش به چند بهبود و تغییر قابل توجه در آفیس ۲۰۱۹ اشاره می‌کنیم:

۱. قابلیت‌های پیشرفته برای ارائه و پرزنتیشن

با اینکه پاورپوینت هنوز هم یکی از محبوب‌ترین و مورد استفاده‌ترین ابزارها برای ساخت صفحات ارائه و پرزنتیشن است؛ اما شمار زیادی از برنامه‌های مشابه نیز با گذر زمان به وجود آمده‌اند که در قیاس با پاورپوینت امکانات به‌روزتر و پیشرفته‌تری دارند. Prezi یکی از برنامه‌های مطرح در این زمینه است.

مایکروسافت نیز برای اینکه از قافله عقب نماند، برنامه‌های خود را پیرامون ارائه‌ی ابزارهای پیشرفته‌تری در زمینه‌ی ایجاد فایل‌های پرزنتیشن اعلام کرده است. این برنامه‌ها شامل مواردی مانند قابلیت‌های Morph and Zoom تقویت‌شده برای کمک به کاربران در ایجاد فایل‌های نمایش و ارائه‌ی پویاتر و رضایت‌بخش‌تر هستند. چنین قابلیت‌هایی در حال حاضر در Office 365 ProPlus گنجانده شده‌اند. اما برای کاربرانی که از آفیس ۲۰۱۶ استفاده می‌کنند، در دسترس نیستند.

۲. ابزارهای تحلیل داده قوی‌تر

وقتی که صحبت از مدیریت داده و تحلیل آن به میان می‌آید، اکسل کماکان بی‌رقیب و عالی به نظر می‌رسد. اما در آفیس ۲۰۱۹، شاهد بهبود و تقویت بیش از پیش قابلیت‌های اکسل خواهیم بود. کاربران باید انتظار قابلیت‌های بیشتری را هم داشته باشند؛ مواردی مثل فرمول‌های جدید، چارت‌ها و نمودارهای جدید (همانند نمودارهای قیفی یا فانل و نقشه‌های ۲ بعدی)، قابلیت انتشار محتوا از اکسل به Power BI (سرویس اختصاصی مایکروسافت برای تجزیه‌وتحلیل کسب‌وکار)، و همچنین بهبودهایی برای PowerPivot و PowerQuery. اگر شما هم از کاربران حرفه‌ای اکسل هستید و کارتان متکی به این نرم‌افزار است، قابلیت‌های پیش‌بینی‌شده برای اکسل در آفیس ۲۰۱۹ می‌تواند شما را کاملاً شگفت‌زده‌ کند.

اکسل excel

۳. بهبود قابلیت‌های نوشتاری و کار با قلم

افرادی که از دستگاه‌های سرفیس مایکروسافت استفاده می‌کنند، احتمالا هنوز هم از طرفداران دو‌آتشه‌ی قلم‌های دیجیتال آن هستند؛ قلم‌هایی که به کاربر امکان کشیدن و ترسیم خطوط یا نقشه‌ها، یادداشت برداری و امکان وبگردی و کار با دستگاه را می‌دهند.

آفیس ۲۰۱۹ معرف قابلیت‌ها و امکان‌های جدیدی برای کار با قلم در میان تمام برنامه‌های کاربردی خواهد بود؛ مواردی همچون حساسیت به فشار، تاثیرات زاویه‌ی انحراف (که بسته به زاویه‌ی قلم و سطح، ضخامت خط را تنظیم می‌کند) و حتی یک جامدادی دیجیتال که به کاربران امکان ذخیره‌سازی و سازماندهی قلم‌ها، مدادها و هایلایت‌کننده‌هایشان را در همه‌ی دستگاه‌هایشان می‌دهد.

قلم سرفیس مایکروسافت

۴. مدیریت آسان‌تر ایمیل‌ها

در نهایت به اوتلوک می‌رسیم؛ اگر شما هم از کاربران Outlook باشید، از قابلیت‌های جدید آفیس ۲۰۱۹ بی‌نصیب نخواهید ماند. مایکروسافت با افزودن برخی امکانات جدید، شماری از مراحل دردسرساز و طاقت‌فرسای مدیریت ایمیل را از میان برده است. بنابر اعلام مایکروسافت، ما شاهد اعمال بهبودهای زیر برای اوتلوک خواهیم بود:
◾کارت‌های مخاطبین به‌روزرسانی‌شده
◾گروه‌های آفیس ۳۶۵
◾قابلییت منشن
◾صندوق ورودی متمرکز
◾کارت‌های بسته مسافرتی

مایکروسافت امیدوار است که این قابلیت‌ها به کاربران در مدیریت مؤثرتر و کارامدتر ایمیل‌هایشان کمک کند.

آفیس جدید با تمامی امکاناتی که برای کاربران عادی به ارمغان خواهد آورد، از توسعه و بهبود بخش‌های فنی و مسائل مربوط به فناوری‌اطلاعات نیز غافل نخواهد بود. مایکروسافت در بیانیه‌ای اشاره کرده است:

ما در آفیس ۲۰۱۳ یک فناوری گسترش مدرن با عنوان C2R را معرفی کردیم و این فناوری هم‌اکنون برای به‌روزرسانی آفیس برای صدها میلیون دستگاه در سراسر دنیا به‌کار می‌رود. ما با آفیس ۲۰۱۹، نسخه‌های دائمی آفیس را به‌طور اختصاصی به C2R انتقال می‌دهیم تا بدین‌ترتیب فناوری‌اطلاعات از این فناوری گسترش مدرن سود ببرد و این روند به کاهش هزینه‌ها و بهبود امنیت منجر شود.

/زومیت و کولاک

نرم افزار مایکروسافت آفیس ۲۰۱۹ (Office 2019) - مجله ...

koolakmag.ir › اخبار داغ

۶ ساعت پیش - نرم افزار مایکروسافت آفیس ۲۰۱۹ (Office 2019) کی عرضه می شود؟+ امکانات جدید. در حالیکه بسیاری پیگیر عرضه نرم ازار آفیس ۲۰۱۹ هستند، ...

نسخه جدید آفیس 2019 رونمایی شد - ایران آنلاین

www.ion.ir/news/413399/مایکروسافت-آفیس-2019

۱ روز پیش - مایکروسافت امروز نسخه رسمی آفیس ۲۰۱۹ را برای کاربران ویندوز و رایانه ... آفیس ۳۶۵ نسخه تحت وب آفیس است که هر ماه به روز شده و امکانات تازه ای به آن افزوده می شود. با این حال مایکروسافت کماکان نسخه آفلاین برنامه آفیس را به روز می کند و ... آینده نرم افزارهای دیگری را برای استفاده صاحبان مشاغل عرضه می کند که از ...

مایکروسافت آفیس 2019 تنها در ویندوز 10 کار می کند - زومیت

https://www.zoomit.ir/2018/2/2/267928/microsoft-office--office2019-windows10/

۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - مایکروسافت از عرضه آفیس ۲۰۱۹ در انتهای سال ۲۰۱۸ خبر داد · مایکروسافت ... در Office 365 اشتراک گذاری می‌شود را به‌عنوان نرم‌افزار مستقل Microsoft Office ۲۰۱۹ در ویندوز ۱۰ و ... مایکروسافت آفیس 2019 چه قابلیت‌های جدیدی خواهد داشت .... کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب زومیت تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

وارد نشده: کی

آفیس ۲۰۱۹ شما را شگفت‌زده می‌کند! | ITIRAN | آی تی ایران

itiran.com/آفیس-۲۰۱۹-شما-را-شگفت‌زده-می‌کند

۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - امروز مایکروسافت از پیش‌نمایش آفیس ۲۰۱۹ رونمایی کرد. این پیش‌نمایش به کاربران بیزنس این برنامه اجازه می‌دهد با امکانات جدید و تغییرات این ...

ویدئوها


0:36

مایکروسافت از محصولات آفیس 2019 رونمایی کرد - دنیای فناوری

دنیای فناوری

تماشا - ۴ مرداد ۱۳۹۷



1:57

قدرت و سادگی در آفیس 2019 مایکروسافت همراه شده است

آپارات - ۱۴ ساعت پیش



3:18

طراحی فلوئنت در آفیس 2019

آپارات - ۲۴ خرداد ۱۳۹۷


5:53

How to Download and Install MS Office 2019 Proplus into Windows

Full Version Forever

YouTube - ۱۴ خرداد ۱۳۹۷

نتایج وب

دانلود آفیس 2019 Microsoft Office Pro Plus 2019 16.0.10325 ...

https://www.yasdl.com › نرم افزار کاربردی

۳ روز پیش - ... آفیس است که تقریبا پس از گذشت 3 سال از زمان عرضه آفیس 2016 منتشر می‌شود. ... نسخه جدید مایکروسافت ورد، امکان پردازش متون را با سهولت بیشتری ... هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار آفیس 2019 را از ادامه مطلب وب ... آفیس 2019 فقط بر روی ویندوز 10 نصب می شود. .... کی بر روی سایت قرار می گیرد.

آفیس ۲۰۱۹ سال آینده عرضه می‌شود

https://www.digikala.com › خانه › خبر › جدیدترین اخبار

۵ مهر ۱۳۹۶ - مایکروسافت امروز اعلام کرد که بزرگ‌ترین به‌روزرسان نرم‌افزار آفیس سال آینده منتشر می‌شود. این به‌روزرسان جدید آفیس 2019 نام خواهد داشت.

وارد نشده: امکانات

تاریخ عرضه آفیس 2019 مایکروسافت مشخص شد - فارنت

https://farnet.ir › کامپیوتر › نرم‌افزار

۴ مهر ۱۳۹۶ - مایکروسافت آفیس 2019 را سال آینده منتشر خواهد کرد ... این بسته را اواسط سال 2018 عرضه خواهد کرد و گفته می‌شود این نرم‌افزار ... خواهد شد اما اگر همین حالا از آفیس 365 استفاده می‌کنید احتمالاً تمامی تغییرات جدید را دریافت کرده‌اید.

وارد نشده: امکانات

مایکروسافت آفیس 2019 Office با ویژگی های جدید - ترفند ...

https://www.tarfandcity.com › ... › مایکروسافت آفیس 2019 Office با ویژگی های جدید

۹ آذر ۱۳۹۶ - شرکت مایکروسافت در کنفرانس تکنولوژی Ignite که در اورلندو برگزار شد از ارائه بسته نرم افزاری آفیس 2019 Office در سال آینده خبر داد. ... نسخه آفیس 2019 قابلیت های جدید و فناوری اطلاعات را به مشتریانی می دهد که هنوز آمادگی ... جدید از بسته های آفیس را با تفاوت زمانی سه ساله تقریبا بین دو نسخه عرضه کرده که ...

وارد نشده: کی ‏امکانات

نرم افزار مایکروسافت آفیس ۲۰۱۹ (Office 2019) کی عرضه می . ...

mahan8.ir/نرم-افزار-مایکروسافت-آفیس-۲۰۱۹-office-2019-کی-عر.html

نرم افزار مایکروسافت آفیس ۲۰۱۹ (Office 2019) کی عرضه می شود؟+ امکانات جدید. مهر ۴, ۱۳۹۷ پویا دیدگاه‌تان را بنویسید: در حالیکه بسیاری پیگیر عرضه نرم ازار ...

جستجوهای مربوط به نرم افزار مایکروسافت آفیس ۲۰۱۹ (Office 2019) کی عرضه می شود؟+ امکانات جدید

microsoft office 2019 دانلود


دانلود آفیس 2019 برای ویندوز 10


دانلود افیس ۲۰۱۹


دانلود رایگان آفیس 2019


دانلود word 2019


دانلود آفیس 2019 microsoft office


دانلود ورد 2019


مایکروسافت آفیس 2019


پیمایش صفحه

عرضه آفیس 2019 برای ویندوز و مک | خواندنی ها

https://khaandaniha.ir/news/1199388/عرضه-آفیس-2019-برای-ویندوز-و-مک

۲۲ ساعت پیش - مایکروسافت امروز نسخه رسمی آفیس ۲۰۱۹ را برای کاربران ویندوز و رایانه ... با این حال مایکروسافت کماکان نسخه آفلاین برنامه آفیس را به روز می ... شده هم می توان به مترجم جدید و برخی بهینه سازی ها برای دسترسی به امکانات گوناگون اشاره کرد. ... از گذشت چند هفته برای خرید و استفاده مشتریان عادی و مردم عرضه می شود.

ارائه پیش نمایش آفیس 2019 به جای آفیس 365 | ایران آنلاین | ...

test.khabarone.ir/news/16918796/ارائه-پیش-نمایش-آفیس-2019-به-جای-آفیس-365

کاربران رایانه‌های مک که علاقه‌ای به استفاده از نسخه‌های آنلاین برنامه آفیس مانند آفیس 365 ندارند، می‌توانند از نسخه پیش نمایش آفیس 2019 ... مایکروسافت می گوید امکانات امنیتی آفیس ۲۰۱۹ را هم متحول کرده است. نسخه نهایی آفیس ۲۰۱۹ برای مک و ویندوز در اوایل زمستان عرضه می شود. /مهر ... #تولید نرم افزار #مایکروسافت #نرم افزار جدید.

Archives for می 2018 | دانلود کار

downloadkar.ir/2018/05/

۱ مهر ۱۳۹۷; دانلود نرم افزار ایمو نسخه imo 9.8.0 win/mac + پشتیبانی تلفنی. .... دو بازی شبیه‌ساز فوتبال است که هر ساله، نسخه جدید آن حوالی شهریور ماه منتشر می‌شود. ... شرکت KONAMI به وعده خود عمل کرد و PES2019 را با رزولشون ۴K HDR عرضه کرد. ... دانلود رایگان برنامه مایکروسافت آفیس ,ورژن Microsoft Office 2013 برای ویندوز ...

خبرآنلاین: فناوری اطلاعات

https://www.khabaronline.ir/service/ict

نرم افزار - مایکروسافت با فناوری هوش مصنوعی و از طریق سرویس Azure IoT Edge به کمپانی نفتی شل خدمات جدیدی عرضه می‌کند تا بتوان افرادی که در ایستگاه‌ها ... در پشت‌گوشی به نام Galaxy A7 (بدون درج سال) رونمایی کرد تا همگان را برای گوشی اس 10 سال 2019 آماده کند. ... ثروتمندترین مرد کره زمین کی می‌خوابد و کی بیدار می‌شود؟

آفیس ۲۰۱۹ برای ویندوز و مک عرضه شد - بیتوته

www.beytoote.com/computer/technews/tnews11009211.html

اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آیفون های جدید ... به گزارش خبرآنلاین، آفیس ۲۰۱۹ که بدون نصب، اجرا می‌شود (click to run) مبتنی بر ... قرار است مایکروسافت نرم‌افزارهای Exchange Server 2019، Skype for Business Server 2019 ... پیدا کردن تلفن همراه موبایل سرقتی مفقودی, نرم افزار مکان یاب گوگل ... "اچ تی سی آبی" کی می آید؟

آفیس 2019 معرفی شد | تی نیوز

https://tnews.ir/news/26d695311015.html

مایکروسافت نسخه ی جدید مجموعه ی نرم افزاری آفیس را با نام آفیس ۲۰۱۹ در جریان ... عرضه ی نسخه ی جدیدتری از آفیس در حالی از سوی مایکروسافت انجام می شود که این ...

کافه پلی | Playstation 5 در سال 2019 عرضه می‌شود

https://caffeplay.ir/article/380/Playstation-5-در-سال-2019-عرضه-می‌شود

او به این موضوع اشاره کرد که PS4 Pro از نظر معماری و سخت افزار از مدل اصلی ... پکتر می‌گوید که کنسول بعدی سونی در سال ۲۰۱۸ عرضه نمی‌شود و این اتفاق در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ ... البته از آنجایی که مایکروسافت کنسول ایکس‌باکس وان ایکس را تا چند ماه دیگر راهی بازار می‌کند، مشخص نیست که کنسول بعدی این شرکت کی راهی بازار می‌شود.

دانلود Microsoft Office 2019 Preview Build 16.0.9330.2087 ...

https://www.downloadsoftware.ir/microsoft-office-2019.php

۵ شهریور ۱۳۹۷ - دانلود Microsoft Office 2019 Preview Build x86-x64 - آفیس 2019 شرکت ... یک نسخه جدید از این محصول محبوب را بر اساس آفیس 2007 عرضه خواهد کرد. ... دانلود KMPlayer 3.0.26 + Pro 2.2.6 پخش کننده قدرتمند فیلم کی ام پلیر ... آفیس ۲۰۱۹ ... در میان نوآوری های Office 2019 ، از دست خط ها در همه برنامه هایش می توان اشاره ...

آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل تابستان ...

gheymat98.ir › وبگردی

۵ ساعت پیش - ... آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل تابستان 97 می باشد. ... نرم افزار مایکروسافت آفیس ۲۰۱۹ (Office 2019) کی عرضه می شود؟

پایان رسمی جنگ دو کره پیش از آغاز سال ۲۰۱۹ - رونیکا

ronika1.xyz/search/پایان-رسمی-جنگ-دو-کره-پیش-از-آغاز-سال-۲۰۱۹

هیوندای سانتافه 2019 (hyundai santa fe) اخیرا به طور رسمی برای بازار جهانی معرفی شد. ... مایکروسافت آفیس ۲۰۱۹، با ویژگی های جدیدی برای ا ل و پاو ینت، سال بعد وارد بازار می ... پخش هشتمین فصل game of thrones از سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز می شود و طرفداران ... پس ار مدت ها انتظار سرانجام مایکروسافت از نرم افزار مایکروسافت ۲۰۱۹ در ...